מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח

יום החתונה שלכם הוא אחד הימים המרגשים והחשובים בחייכם. אבל מה עושים, מה אסור לעשות ולמה הכי כדאי שתשימו לב? הכנו לכם את עשרת הדיברות ליום החתונה- היכונו לשנן, לצלם ולא לשכוח- עד ליום שאחריי.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
33.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח
15
15
מהירות:
רגע לפני שאתם מתחילים לתכנן את חתונת חלומותיכם, עצרו! הנה לפניכם 10 הדיברות ליום החתונה שלכם וגם לימים שלפניו, חשוב לשים לב לכל הנקודות וזכרו- דיברות אלה נכתבו ביזע ודמעות. אז תחסכו לעצמכם ולמדו מהספקים שלנו.


דיבר מס' 1- הרב אמיר הכהן:

עשה: בחרו רק מקדש שיהיה מחובר אליכם ואתם אליו, ובנוסף- שיהיה מחובר לאורחים שלכם שנוכחים בטקס החופה. בנוסף, כדי לקבל את מלוא תשומת הלב שלו, וודאו שהוא לא מקיים 2 חופות באותו היום, כדי שלא יהיה לחץ או חיפזון.

אל תעשה: הימנעו מ- Micromanagement- תנו למפיק/ה לנהל עבורכם ותשאלו אם אתם לא מבינים משהו. המפיק/ה שם על מנת לעזור לכם גם עם התקציב, על מנת שלא תחרגו ממנו וגם עם תכנון נכון, שיוביל לכך שלא תרצו לשנות דברים בדקה ה-90. פשוט תקבעו יחד מה שאתם מעוניינים בו ושחררו.

"תנו למפיק/ה לנהל עבורכם ותשאלו אם אתם לא מבינים משהו". | צילום: ידין חסון | תמונה: אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים

עשה: חובה לעלות לעמדת הדיג'יי ולהרים יחד איתו! זה נותן לרחבת הריקודים בוסט של אנרגיה, שם את הפוקוס על הזוג וגם תמיד מצטלם יפה. זה בוודאות ישדרג לכם את אלבום החתונה ואת סרטון ההיילייטס.

"חובה לעלות לעמדת הדיג'יי ולהרים יחד איתו!". | תמונה: אליטה | ELITA

דיבר מס' 4- קליק הפקות:

אל תעשה: אל תסכימו לצלם צד ג', אחר ממה שסגרתם איתו, גם אם מדובר בצוות גדול. בקשו לפני האירוע לראות גלריה של דוגמאות של הצלם המסוים הזה והתעקשו שהוא זה שיגיע אל האירוע שלכם- על מנת שתוכלו לדעת בדיוק מה הסטנדרטים והרף שתקבלו ולמה לצפות. 

"אל תסכימו לצלם צד ג', אחר ממה שסגרתם איתו, גם אם מדובר בצוות גדול". | תמונה: קליק הפקות

עשה: תגיעו לחתונה רגועים, נסו לשבץ לעצמכם צילומי הכנה שבוע לפני, כדי שיהיה פחות לחץ על ההתארגנות ועל הצילומים בהגעה לאולם עצמו. שחררו את האולם ביום החתונה, אלו מספר שעות ספורות שעולות הרבה כסף ושווה לבחור אולם שאתם סומכים עליו ויכולים לשחרר להם את השליטה עד הסוף, כדי שתבואו רגועים, על מנת ליהנות מהאירוע.

"שחררו את האולם ביום החתונה, אלו מספר שעות ספורות שעולות הרבה כסף ושווה לבחור אולם שאתם סומכים עליו". צילום: אביב שויקה | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני

אל תעשה: אל תשאירו את כל הבגדים ארוזים עד יום האירוע. חתן, תבדוק שהחליפה והחולצה מגוהצות, לך קצת עם הנעליים לפני האירוע. שווה ללכת קצת עם הנעליים בבית, בצירוף גרביים עבות כדי לרכך אותן ולהתרגל אליהם. כך ניתן לבדוק שהכל נוח, נעים ונמצא בהישג יד ולא נלחצים ביום עצמו מחוסרים או מחוסר נוחות.

"אל תשאירו את כל הבגדים ארוזים עד יום האירוע". | תמונה: דיפלומט חליפות - Diplomat

עשה: סגרי תאריך ומיקום לפני בחירת השמלה. חשוב להתאים את השמלה לאופי האירוע והמקום שנבחר מבחינה סגנונית וכמו כן, להיערך בהתאם למזג האוויר. לדוגמה, לחתונות קיץ על חוף הים יתאימו שמלות קלילות ומרחפות עם שקיפויות ומעברי אור, לעומת חתונה באולם סגור בתקופת החורף שבה עדיף מראה מוקפד יותר ושמלה העשויה מחומרים יותר אטומים ויציבים. 

"חשוב להתאים את השמלה לאופי האירוע והמקום שנבחר מבחינה סגנונית וכמו כן, להיערך בהתאם למזג האוויר". | תמונה: אוהד קריאף- שמלות כלה

אל תעשה: אל תעמיסי הרבה מלוות, ובעיקר מלוות מלחיצות, ביום החתונה שלך. אין 'לא נעים' או 'אני חייבת', זה היום שלך ואת צריכה ליהנות מכל רגע. קחי איתך 2-3 מלווחת שמרימות את האווירה ומאפשרות לך ליהנות ומגדילות ראש עבורך.

"אל תעמיסי הרבה מלוות, ובעיקר מלוות מלחיצות, ביום החתונה שלך". | תמונה: שני לב- מאפרת ומסרקת כלות

עשה: בנוסף לצלמים, הביאו לאירוע צלמת סושיאל, שתתעד את כל הרגעים האותנטיים והמצחיקים, וגם את הקטעים 'מאחורי הקלעים' ולא רק את הרגעים היפים. צלמת סושיאל יכולה לתעד גם עבורכם וגם עבור המלווים שלכם ולחסוך לכם ולהם טרחה ולאפשר לכולם ליהנות מהאירוע בראש שקט ומחשבה שהכול מתועד.

"הביאו לאירוע צלמת סושיאל, שתתעד את כל הרגעים האותנטיים והמצחיקים, וגם את הקטעים 'מאחורי הקלעים' ולא רק את הרגעים היפים". | תמונה: BrideShoot- יוצרת תוכן לחתונות

אל תעשה: אל תחליטו מראש שעיצוב זה עניין יקר ומיותר. לא חייב להשקיע אלפי שקלים בעיצוב וניתן ליצור לחתונה שלכם עיצוב חכם וחסכוני, שיתאים לתקציב שלכם ולחלומות שלכם.

זכרו, יום החתונה שלכם הוא היום שלכם ושל בן/בת הזוג. הקפידו לשמור על גישה חיובית וליהנות מכל רגע. עם עשרת הדיברות האלו, תבטיחו שיום החתונה שלכם יהיה לא רק מוצלח אלא גם מלא באהבה וזיכרונות טובים שילוו אתכם לשנים רבות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
הרב אמיר הכהן
רבנים ועורכי טקסים
הרב אמיר הכהן
חופה בדיוק כמו שאתם רוצים
חופה בדיוק כמו שאתם רוצים
34.3K
עוד פרטים
logo
אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים
הפקה וניהול אירועים
ניהול אירוע ב-500 ₪ הנחה!
עוד לא סגרתם מנהלת אירוע? הקליקו כאן
עוד לא סגרתם מנהלת אירוע? הקליקו כאן
199
למימוש ההטבה
logo
אליטה | ELITA
תקליטנים / DJ
אליטה | ELITA
אליטה זאת לא רק מילה, זה הצהרת כוונות.
אליטה זאת לא רק מילה, זה הצהרת כוונות.
22.2K
עוד פרטים
חתונה בקטנה
logo
קליק הפקות
מגנטים
שיתוף התמונות במהלך האירוע!
חבילת מגנטים ללא הגבלה ב-1,800 ₪
חבילת מגנטים ללא הגבלה ב-1,800 ₪
161.9K
למימוש ההטבה
logo
בית - חלל אירועים אורבני
מקומות לאירועים קטנים
בית - חלל אירועים אורבני
❤ We believe in love ❤
❤ We believe in love ❤
30.3K
עוד פרטים
logo
דיפלומט חליפות - Diplomat
חליפות חתן
לוק מושלם לחתן החל מ-1,250 ₪
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
164.2K
למימוש ההטבה
logo
שני לב
איפור כלות
600 ₪ הנחה
חבילת כלה מפנקת במחיר וולקאם בק
חבילת כלה מפנקת במחיר וולקאם בק
3.9K
למימוש ההטבה
logo
DIY עיצוב אירועים
הפקה וניהול אירועים
עיצוב אירוע מלא ב-2,500 ₪
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
136.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק