מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונת פורים - כך תעשו את זה בסטייל (אולי בשנה הבאה?)

חתונות תחפושות הופכות לפופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות. בעוד שאנשים רבים עדיין לא יכולים להבין כיצד אפשר לנטוש את רעיון החתונה המסורתית לטובת חגיגת מדע בדיוני, יש גם כאלה הנועזים מספיק כדי לאמץ את היתרונות של חתונה בפורים. 

עיצוב אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
11.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונת פורים - כך תעשו את זה בסטייל (אולי בשנה הבאה?)
15
15
מהירות:

לחתונות פורים יש כמה יתרונות אחרי הכל: כלות בחתונות פורים לעולם לא יתלבשו ויראו כמו כלות אחרות ולעולם לא יחסרו נושאי שיחה על התחפושות של האורחים. רוצים גם? כך תארגנו חתונת פורים בלתי נשכחת.

בחירת סגנון החתונה

חתונות פורים הן הזדמנות נהדרת להראות את היצירתיות שלכם. אם יש לכם מספיק אומץ לארגן חתונת תחפושות, דאגו לשלב דברים ששניכם אוהבים ונהנים מהם. עבור רומנטיקנים, חתונה בנושא רומיאו ויוליה עם פרטים שייקספיריים היא בחירה מצוינת. רוצים לאמץ סגנון מפחיד סטייל האלווין? הוסיפו אפקטים גותיים מיוחדים. סיפורי אגדות דווקא עושים לכם את זה? עצבו את החתונה בסגנון סרטי דיסני ותמיד תוכלו להוסיף את מנגינת הפתיחה של דיסני לחופה שלכם. 




הזמנה שמכניסה לאווירה

עצבו את הזמנות החתונה שלכם בהתאם לסגנון החתונה שלכם, כך האורחים ידעו למה לצפות. עבור חתונה בסגנון גותי, תוכלו לעצב הזמנות במראה קלפי טארוט או איגרות ישנות. לחתונה מאליס בארץ הפלאות, הזמנות בעיצוב של קלפי לבבות יתאימו במיוחד ולחתונה מהאגדות, תוכלו לעצב אגרות מלכותיות. 






שמלת כלה קצת אחרת

חתונת תחפושות היא הזדמנות מדהימה ללבוש שמלת כלה מיוחדת, שונה ובלתי נשכחת! הכל הולך - שמלת רטרו בגוונים קודרים עם חגורה רחבה, שמלה נפוחה ומפוארת בגווני פסטל הישר מהאגדות, כפפות דרמטיות או שמלה קטנה בורוד פוקסיה בוהק. זה בדיוק המקום להתפרע עם הדמיון ולעצב שמלת חלומות שאין לאף אחת אחרת.





איפור תואם

כאשר מדובר בחתונת תחפושות, חשוב לבחור במאפר או מאפרת עם ניסיון בביצוע טכניקות איפור שונות. אנחנו לא מדברים על איפור סטנדרטי לחתונה אלא על איפור עמיד, צבעוני ומיוחד שמתאים לתחפושות. חשוב לזכור שסגנון האיפור צריך להתאים לסגנון השמלה ולסגנון האירוע כולו.




מלווים ומלוות

מתכננים לצרף מלווים, מלוות, שושבינות או ילדי פרחים? כדאי שתתאמו איתם ציפיות והתאימו את סגנון הבגדים שלהם לסגנון האירוע שלכם. אם אתם מתכננים חתונת דיסני, תוכלו להתאים למלווים ולמלוות תלבושות של נסיכות ונסיכי דיסני. לחתונה בסגנון מלחמת הכוכבים, תוכלו לצייד את המלווים בתלבושות של חיילי סער ובחתונה בסגנון האלווין, שמלות בצבעים כהים ועמוקים ישתלבו נפלא. בכל בחירה שלכם חשוב שתתייעצו עם האנשים שמלווים אתכם כדי לא ליצור תחושת אכזבה או חוסר נוחות מהתלבושות שתבחרו עבורם.






הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול

חתונת התחפושות שלכם לא תהיה מושלמת בלי תשומת לב לפרטים הקטנים. למשל זר פרחים שתואם את סגנון החתונה, קופסה או הגשה מיוחדת של טבעות החתונה שלכם כמו תיבת אוצר, כרית מלכותית, כוס תה צבעונית או נעל מזכוכית. כשכל העיניים יופנו אליכם בזמן החופה. הפרטים האלה יצטלמו נפלא, יוסיפו התפעלות, אולי צחוק ויהפכו את האירוע שלכם למושלם.





קבלת הפנים

כבר בצעד הראשון לתוך האירוע, כדאי שתעבירו תחושה מיוחדת וברורה של סגנון האירוע שלכם. החל ממוזיקה מתאימה, דרך קוקטיילים והגשת משקאות מעוצבים כמו כוסות בלאדי מארי בחתונה גותית או משקאות בכוסות תה בסגנון אליס בארץ הפלאות. הציבו אלמנטים מעוצבים שתואמים את סגנון האירוע. למשל אביזרים מלכותיים ומוזהבים לחתונה מהאגדות או ארגז תפוחים אדומים הישר מסיפור שלגיה. עיצוב מוקפד ומושקע של קבלת הפנים יכניס מיד את האורחים שלכם לאווירה שאתם רוצים ליצור ומשם החגיגה תהיה מהנה יותר.






חתונת פורים היא הזדמנות מצוינת חגיגה גדולה ומיוחדת בה תוכלו לעשות כמעט כל מה שחלמתם עליו. אל תחששו לבטא את היצירתיות ואת האישיות שלכם. אנחנו בטוחים שהתוצאה תהיה מיוחדת, מהנה ובמיוחד כזאת שפשוט אי אפשר לשכוח. 

ואם הגעתם עד לכאן ואין לכם רעיון לתחפושת זוגית מהממת - הקליקו כאן

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
DIY עיצוב אירועים
הפקה וניהול אירועים
עיצוב אירוע מלא ב-2,500 ₪
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
42.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת