מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מסלואו ועד סלסה: הריקוד הזוגי שיקפיץ לכם את החתונה

אחד הרגעים הרומנטיים ביותר בחתונה הוא הרגע בו החתן והכלה הטריים נכנסים לרחבת הריקודים ופוצחים בריקוד זוגי כאשר האורחים מקיפים אותם.

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 3 דקות
10.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מסלואו ועד סלסה: הריקוד הזוגי שיקפיץ לכם את החתונה
15
15
מהירות:
 מלבד ריקוד הסלואו הפופולרי, יותר ויותר זוגות בוחרים להפתיע את אורחיהם בריקוד קצת אחר בסגנון רטרו, פופ ואפילו היפ-הופ. אם אתם מתלבטים לגבי סגנון ריקוד החתונה שלכם, הגעתם למקום הנכון! הכנו עבורכם סקירה של ריקודי חתונה שתעזור לכם לבחור את סגנון הריקוד המתאים לכם ביותר.

סלואו

יכול להיות שזו פתיחה קצת שמרנית, אבל ריקוד הסלואו תמיד היה ותמיד יהיה פופולרי בחתונות. הסלואו מעניק לכם רגעים רומנטיים בהם תהיו צמודים זה לזו לצלילי שיר רך או מרגש שמתאים בול לחתונה. 

יתרון נוסף של ריקוד הסלואו הוא שפשוט לרקוד אותו. אם לא ניחנתם ביכולות ריקוד מרשימות במיוחד ואתם מעדיפים ללכת על בטוח, ריקוד סלואו יסגור לכם פינה ויאפשר לכם לרקוד בכיף ובביטחון ולהצטלם נפלא. כמובן שתמיד תוכלו לשדרג את הריקוד בלימוד כוריאוגרפיה מתקדמת יותר.


סווינג

כבר למעלה מעשור שמתפתחת סצנת סווינג חזקה בארץ. אם אתם אוהבים את התיפוף המהיר והחצוצרות, כדאי שתשקלו לשלב מוזיקת סווינג בחתונה שלכם. ריקוד סווינג זוגי יעלה חיוך ענק על פניהם של האורחים ויגרום להם לקום מהכיסאות מיד. 

מגוון בתי ספר לריקוד ומורים פרטיים ישמחו לעזור לכם ליצור ריקוד מהנה ומקפיץ לחתונה שלכם. 
תוכלו להביא להקה או להסתפק בבחירת שיר משובח. כך או כך אף אחד לא ישאר אדיש לבחירה הזאת שתכניס המון אנרגיות ושמחה לחתונה. זו גם אחלה הזדמנות להוציא פלאפונים, להעלות את הריקוד שלכם ל- TikTok או ל- Reel ומי יודע, אולי תייצרו את הטרנד הבא ;)


לטיני

האם יש ז'אנר מלהיב יותר ממוסיקה לטינית? עם סגנונות ריקוד פופולריים כמו סלסה, טנגו וסמבה, המוסיקה הלטינית לא רק מלאת תשוקה אלא גם סקסית ומרגשת. בחרו את סגנון הריקוד הלטיני המועדף עליכם והתחילו לנענע! מגוון מדריכי אונליין ובתי ספר לריקוד ילמדו אתכם לרקוד כמו בקרנבל ואתם תוכלו להפתיע את האורחים שלכם בגדול עם ריקוד מיוחד ומרשים במיוחד.


פופ

מוזיקת פופ מתפתחת במהירות יחד עם טרנדים מודרניים שהופכים אותה למוזיקת המסיבות האידיאלית אבל גם לאלטרנטיבה כיפית במיוחד לריקוד החתונה שלכם. 
אם ביונסה גורמת לכם לזוז או שממש בא לכם לשחזר את הריקוד המפורסם מהסרט "ריקוד מושחת", פופ היא לגמרי הבחירה הנכונה עבורכם! 


רוקנרול

חושבים שמוזיקת רוק לא מתאימה לאירועים? ובכן, תחשבו שוב! רוקנרול הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר למוזיקת ריקודים בחתונות בסגנון וינטג' ולריקוד זוגי שכולו כיף. עם מגוון רחב של שירים משנות ה-50 ועד שנות ה-90, הז'אנר הזה יכול בקלות להרים את כולם לרחבת הריקודים.


בחירת סגנון ריקוד זוגי צריך להתאים לאופי האירוע, לכן חשוב שתקדישו לו מחשבה עמוקה ותדאגו שהתפאורה וסגנון החתונה יתאימו לז'אנר המוסיקלי שתבחרו. 
מי ינגן את המוזיקה הנפלאה שבחרתם? כנסו לקטגוריה 'מוסיקה לחתונה' באתר שלנו, ובחרו את ה- DJ או הלהקה שיגשימו לכם את החלום!
עשרות אלפי חוות דעת אמיתיות כבר מחכות לכם בפנים. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
DJ Liel hacmon | ליאל חכמון
תקליטנים / DJ
מחיר מיוחד לזוגות mit4mit
"האורחים עפו על האנרגיה והאווירה שהביא"
12.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת