מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

עונת החתונות בשיאה! מה מצפה לכם ברחבת הריקודים?

אין כמו הרגע הזה שבו האורות באולם נכבים, הרמקולים מתחממים, הדיג'יי לוחץ על כפתור ה-PLAY בפעם הראשונה על רחבת הריקודים, ובום - תוך שניות היא מתמלאת באורחים ואורחות שבאים להרים לכם! הרגע הזה, שכל הזוגות מחכים ומצפים לו, הוא זה שנותן את יריית הפתיחה לחלק הכי משמח בחתונה שלהם - המסיבה המטורפת שתימשך עד אור הבוקר! 

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 4 דקות
16.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
עונת החתונות בשיאה! מה מצפה לכם ברחבת הריקודים?
15
15
מהירות:

עונת החתונות בשיאה ורחבות הריקודים מביאות איתן מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים, להיטים עדכניים, שירים נוסטלגיים ומקצבים שגורמים לכולם לקום מהכסאות, להנות ולרקוד. אז מה מצפה לכם ברחבת הריקודים בעונת החתונות הקרובה? על אילו להיטים אסור לכם לדלג, ואילו יציאות מוזיקליות יוכלו להקפיץ את החתונה שלכם? 

כל מה שאתם צריכים לדעת על רחבת הריקודים נמצא כאן בכתבה, אז הגבירו את הווליום ובואו נשמע יחד קצת מוזיקה טובה.

מהם הלהיטים שיעשו לכם את החתונה?

להיטי חתונה הם משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. הם מקפיצים, מרימים, וכולם - מהאורחת הצעירה ביותר ועד האורח הכי מבוגר - יודעים את המילים שלהם בעל פה. Dj Adiel Music מציג לנו כמה מהלהיטים שאותם הוא הכי אוהב לנגן, לא לפני שהוא מספר לנו כמה הוא אוהב את חתונות הקיץ: "אין כמו חתונות קיץ! האווירה נינוחה ומשוחררת באופן טבעי, וחתונות שישי צהריים הן גולת הכותרת של העונה. אני אישית אוהב מאוד לפתוח את החתונות שלי עם מוזיקה מגניבה כמו דיסקו או אלקטרוני כבר מקבלת הפנים, כדי להכניס את הקהל לאווירה. גם אחרי החופה, כשהאורחים מתיישבים מסביב לשולחנות, אני ממשיך לנגן באותו הקו, מתחיל לחמם את הקהל לקראת בואו של הזוג, ואז מכניס אותו בסטייל ובשיא האנרגיה. משם והלאה המסיבה מתחילה, ובקיץ כמו בקיץ אנחנו יודעים מתי מתחילים אבל לא יודעים מתי נסיים, וזה היופי הגדול! 

הנה כמה מהשירים שאתם חייבים לכלול בפלייליסט שלכם:


שיר שכבר רץ בחודשים האחרונים עם הניחוח הלטיני שלו, ותמיד שובר את הרחבה.


שיר ישראלי שתופס תאוצה מטורפת ברחבות. אני מאמין שהוא ילווה אותנו לאורך חתונות הקיץ, כי הוא שיר קליל ומקפיץ שמתאים לרוב סוגי הקהלים, שזה הכי חשוב.


הנוסטלגיה המטורפת הזו תמיד מחזירה את הקהל לאחור ומגוונת את הרחבה! עם גרסה שמתאימה לריקודים השיר הזה תמיד עושה את העבודה.


הלהיט של מוש בן ארי בחידוש של האלופים דור גל וצאלון. זו גרסה מדויקת לשיר מלא רגש, שבזמן הנכון נותן לרחבה גיוון מכל הלהיטים העכשווים והופך את הערב להרבה יותר מגניב.

איך לשלב בצורה הנכונה בין להיטים עדכניים ללהיטי נוסטלגיה?

לחזור אחורה בזמן זה אף פעם לא דבר רע, בטח עם להיטי נוסטלגיה שתמיד נשארים רלוונטים ומקפיצים כל רחבה! דיג'יי אוהד שילר מספר לנו שחתונות הקיץ הקרובות מתאפיינות בלהיטים לטיניים, ישראליים, לועזיים, והמון מוזיקת רגאטון, מוזיקה שחורה ומוזיקת מיינסטרים: "לצד סגנונות המוזיקה האלו, אני אוהב לשלב בין ישן לחדש ולנגן גם שירים 'חריגים' שמרימים לקהל ברמות! 
בחרתי לכם ארבעה להיטים מהיום ומפעם שיוכלו לעשות את ההבדל על הרחבה שלכם בקלות:


זמרת האדירה Lizzo עם הלהיט החדש שלה.


הזמר הענק Harry Styles עם השיר שאי אפשר להוציא מראש.


בריטני ספירס האגדית עם ה-שיר שגורם לכל האורחים לצרוח את המילים.


להקת Depech Mode עם גרסת הלייב שלה.

תקליטנים / DJ - עונת החתונות בשיאה! מה מצפה לכם ברחבת הריקודים?תמונה: אוהד שילר

על LIVE ON DJ שמעתם?

אחד השדרוגים הכי מגניבים שתוכלו להכניס לחתונה שלכם הוא LIVE ON DJ. 
יותר ויותר זוגות בוחרים לצרף לדיג'יי שלהם גם נגן או נגנית שמגיעים עם כינור, תופים ואפילו סקסופון כדי לתת למוזיקה עוד רובד מקפיץ ומיוחד. הכנרית אריאלה צייטלין מאוהבת בחתונות הקיץ, ובשבילה לנגן בהן זה פשוט חגיגה של אנרגיה: "חתונות קיץ הן החיים! בחתונות קיץ תמיד מתנגנים להיטים חדשים ומגניבים עם ביטים קלילים ומקפיצים. באופן אישי, אני הכי אוהבת את סגנונות הרגאטון והדיפ האוס לקבלת הפנים, וערבוב של רגאטון, להיטים עכשוויים ולהיטים ישנים ברחבת ריקודים. לרוב החברים של הזוג כבר כל כך בוייב של מסיבה מתחילת האירוע, שזה תמיד כיף לנגן ולרקוד איתם. 

אני רוצה להמליץ על 3 קטעים חדשים שמדליקים אותי השנה:


אלף כוכבים - אייל גולן ועדן בן זקן


ללב נכנסת- דודו אהרון


CEO - נטע ברזילי

ועל עוד ארבעה להיטים ישנים שתמיד מצליחים להרים:


אח שלנו מתחתן - איתי לוי ואייל גולן


Crazy In Love - Beyonce


Get Lucky - Daft Punk


Moves Like Jagger - Maroon 5

ישראלית, לועזית, היפ הופ, רגאי - איך בוחרים?

רחבת הריקודים הקיצית שלכם עומדת לעוף באוויר אם רק תבחרו בדיג'יי שיודע להקפיד על השילוב הנכון! חברת Joy Music מתכוננת גם היא לקיץ הקרוב עם כמה להיטים משובחים במיוחד, שמבחינתה אי אפשר לוותר עליהם בשום אופן: "חתונה זה להביא מקסימום אנרגיה ומקסימום חיוכים, יחד עם המוזיקה הכי טובה וחדישה שיכולה להיות! כל הרעיון הוא לקרוא את הקהל בצורה מושלמת, ולספק לו מוזיקה מעולה וים של אהבה! 
אנחנו רוצים להציג לכם ארבעה שירים שאנחנו מאוד אוהבים, שכל אחד מהם מביא איתו וויב אחר ומרים לכל האורחים:


נונו ושגיא קריב - קיוט בוי


דולי ופן עם ליאור נרקיס ורון בי - עזוב אותי מטכנו


אתניקס - BMW שחורה


שרית חדד - הסוד

מנגנים, נהנים, מתחתנים! מוכנים?

כל המוזיקה הזו עושה לנו ממש חשק לרקוד, ואם גם אתם מרגישים כמונו - מעולה! סימן שגם אתם מוכנים לשבור רחבות בחתונות הקיץ הקרובות. רגע לפני שזה קורה, אתם מוזמנים להציץ בקטגוריית "מוסיקה לחתונה" בעמוד "נותני השירות" שלנו, כדי להתחיל לתכנן גם את החתונה שלכם עם מיטב הדיג'ייז, הלהקות והנגנים הכי טובים בארץ.

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
כמה תעלה לכם המוזיקה בחתונה?
השילוש הקדוש בחתונה שלכם – אוכל, אלכוהול ומוזיקה
שירים לחתונה: הלהיטים הגדולים לעונת החתונות הקרובה
דברים שחשוב לשאול בסגירת DJ

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
רון והסקסופון
Live on DJ & more
רון והסקסופון
איך חשבנו על חתונה בלי סקסופון?
איך חשבנו על חתונה בלי סקסופון?
8.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת