מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אהבה מעבר לפינה: סיפור החתונה של רוני וראם

מכירים את המשפט הזה 'האהבה נמצאת מתחת לאף שלכם?' אז אצל רוני וראם, זה באמת היה המצב. לאחר שהתגוררו באותו הרחוב מבלי להכיר בכלל, נפגשו באפליקציית היכרויות והבינו שנועדו אחד לשנייה. משם, הדרך לחתונה מגניבה ומלאת אופי ייחודי הייתה קצרה והחיים המאושרים שלהם עוד לפניהם.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
37.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אהבה מעבר לפינה: סיפור החתונה של רוני וראם
15
15
מהירות:
הכירו את רוני, בת 28, לומדת הדרכת פילאטיס ויוצרת תוכן לחתונות ובן זוגה ראם, הוא פסיכולוג ומרצה. "גרנו בתל אביב, ממש באותו הרחוב, אבל הכרנו דרך אפליקציית היכרויות. דיברנו על זה בהתחלה, שוואו- יכול להיות שנפגשנו כל כך הרבה פעמים, אבל פשוט לא שמנו לב. ראם מחיפה במקור ואני מבאר שבע, אבל הכרנו בזמן שאני הייתי חצי שנה כבר בדירת שותפים והוא כבר היה כאן כמה שנים. הכרנו לפני כמעט 3 שנים והיום אנחנו מתגוררים יחד באותו הרחוב מדובר- בתל אביב".

"גרנו בתל אביב, ממש באותו הרחוב, אבל הכרנו דרך אפליקציית היכרויות". | צילום: ניב סמיתליין
צילום: ניב סמיתלייןצילום: ניב סמיתליין
ההצעה הגיעה לאחר כמעט שנתיים ביחד, ב-1.1 "ראם היה במילואים מה-7.10 ואני דיברתי איתו הרבה על חתונה ועל הקמת בית, משהו במלחמה הדליק את הרצון הזה. ביקשתי שההצעה תהיה אינטימית, והוא באמת הקפיד על זה והציע לי בבית, עם המון נרות ועם השיר האהוב עליי ברקע: Good news של מאק מילר. הייתי מאוד מעורבת בעניין בחירת הטבעת ואפילו דיברתי עם המעצב והכל, אבל הוא ביקש שאשאיר לו את עניין ההצעה לכן באמת הופתעתי. 

הייתי בשיעור פילאטיס בלי הטלפון לידי וקיבלתי ממנו הודעות שהוא הכין ארוחת ערב וממש מדמם והוא צריך עזרה, ברגע שראיתי את ההודעות מאוד נבהלתי ורצתי הביתה. הגעתי וראיתי שהכל חשוך ועוד יותר נבהלתי ובדיעבד חשבתי 'איזו דרך נוראית לעבוד עליי', הייתי בטוחה שהוא התעלף והולכים לבית חולים. נכנסתי והבנתי שהוא הלחיץ אותי להגיע הביתה כי הנרות שהוא הדליק החלו להיכבות והוא לא רצה שזה יקרה לפני ההצעה. הוא יודע ללחוץ לי על נקודות החרדה, אבל היה מרגש מאוד כשהבנתי שזה זה וזו ההצעה".

"ראם הציע לי בבית, עם המון נרות ועם השיר האהוב עליי ברקע". | תמונה: רוני וראם בהצעת הנישואים
איך הרגשת בתכנון אירוע כל כך משמח, בזמן קשה במדינה שלנו? "זה היה קשה נורא, רק שבוע וחצי לפני החתונה עצמה הזמנו פרפרי חופש של נשים סורגות לתרומה למטה משפחות החטופים. כל הזמן חשבנו איך להנציח את המצב, אבל חיכינו עם הבחירה כי רצינו שעד החתונה שלנו הכול כבר ייגמר. התחתנו גם באי ודאות לגבי התקיפה האיראנית ובנוסף, ראם משרת בפלס"ר צנחנים ולא ידענו אם יגייסו אותו למילואים שוב בזמן החתונה. בסוף מצאנו את המקום לציין את המצב בצורה המכבדת ביותר".

"שבוע וחצי לפני החתונה עצמה הזמנו פרפרי חופש של נשים סורגות לתרומה למטה משפחות החטופים". | צילום: ניב סמיתליין

חולמים בחווה, אבל מרגישים בתל אביב

רוני וראם נישאו ב-8.8.2024 ב'חלום בחווה' בחדרה בליווי 240 אורחים, כולל אורחים מחו"ל, שהם המשפחה של ראם וגם חברים רבים שמתגוררים ברחבי העולם. הדבר שהיה להם החשוב ביותר הוא שהחתונה תהיה כמה שיותר 'צי'ל' והקונספט שהם בחרו הוא חתונה תל אביבית מחוץ לתל אביב "בהתחלה מאוד רצינו לעשות חתונה מחוץ לזרם, אבל הבנו מהר מאוד שיש סיבה שהדברים המוכרים עובדים והחלטנו לא להילחם בזה ושזה בסדר, אבל להכניס לחתונה את הטאצ'ים המיוחדים שלנו כזוג.

אנחנו מאוד אוהבים את 'משפחת שווץ' (סדרת יוטיוב) אז עשינו הרבה דברים שקשורים אלייה- התפריט של הבר קוקטיילים היה מורכב משמות מתוך הסדרה, עשינו גם כרטיסי גירוד לרחבת הריקודים עם משימות לכולם וזה מתוך סצנה מהמשפחה. בנוסף הבאנו שלטים של החתולה שלנו, שהיא תהיה איתנו בחתונה וגם בנינו בעצמנו את החופה עם בן דוד שלי ועם חבר של ראם, שזה גם היה חלק מלהפוך את החתונה למאוד מאוד שלנו.

הטקס היה מורכב מברכות של המשפחות שלנו וכתבנו גם משהו אחד לשני, ממש חקרנו את כל עניין החופה ובחרנו הכול בעצמנו ובנינו אותה לפי הרצונות והערכים שלנו וזה היה אחד הדברים הכי כיפיים ומרגשים".

"אנחנו מאוד אוהבים את 'משפחת שווץ', אז עשינו הרבה דברים שקשורים אלייה- התפריט של הבר קוקטיילים היה מורכב משמות מתוך הסדרה". | צילום: ניב סמיתליין
צילום: ניב סמיתלייןצילום: ניב סמיתליין
הזוג שלנו בחר בחתונה הפוכה, בה בעצם קודם כל אוכלים, נהנים מהטקס ורק לאחר מכן מתחילה מסיבת הריקודים "הרגשנו שחתונה הפוכה יותר מייצגת אותנו, רצינו חתונה אינטימית שמתחשבת באורחים, בה יש זמן לשבת ולאכול ולא להיות בלחץ לסיים את המנה בין הריקודים. חתונה הפוכה מבחינתנו מאפשרת ליצור שיח ולבלות עם האורחים מעבר לזמן הריקודים. בנוסף, בדרך כלל האוכל בקבלת הפנים הוא האוכל הטעים ביותר, אז בחרנו שהוא יככב לאורך כל הערב. 

חשוב לזכור שחתונה הפוכה בדרך כלל תיגמר מוקדם יותר, כי כל הריקודים מתרכזים לחלק אחד של הלילה, כך שאחרי 3-4 שעות זה די ממצה את עצמו. לנו זה התאים כי אנחנו לא אנשים של אפטר פארטי עד 4 לפנות בוקר. בנוסף, זה מאפשר לאורחים המבוגרים יותר להרגיש בנוח ללכת לאחר טקס החופה, כך שהם לא חייבים לרקוד אם הם לא רוצים והרחבה מורכבת ממי שבאמת הכי הכי קרוב אלייך".

כמתנות, קיבלו האורחים בסוף האירוע נרות שרוני וראם הכינו בעצמם, והם מקווים שידלקו לזמן רב יותר מ-40 דקות, כמחווה לנרות שכמעט נכבו בהצעת הנישואין האגדית שלהם. זוג עם חוש הומור.

חתונה הפוכה מבחינתנו מאפשרת ליצור שיח ולבלות עם האורחים מעבר לזמן הריקודיםחתונה הפוכה מבחינתנו מאפשרת ליצור שיח ולבלות עם האורחים מעבר לזמן הריקודים". | דיג'יי: דור גולד (אליטה) | צילום: ניב סמיתליין
האורחים קיבלו בסוף האירוע נרות שרוני וראם הכינו בעצמם.האורחים קיבלו בסוף האירוע נרות שרוני וראם הכינו בעצמם.

אירוע מינגלינג לפני היום הגדול

לפני החתונה, ראם ורוני עשו אירוע קטן של חינה והפרשת חלה, כדי להכיר בין המשפחות, ובמיוחד בין בני המשפחה שהגיעו מחו"ל "ראינו בחתונה חברות שלי שלא הכירו לפני שנהיו חברות ממש טובות וזה הכי מטורף בעולם. כולם הכירו והסתדרו ולא הייתי צריכה לדאוג. זה כיף, זה אחד הדברים שאני הכי שמחה שעשינו, למרות שלא כל כך רצינו עוד אירוע- זה היה הכי במקום בעולם".

"למרות שלא כל כך רצינו עוד אירוע- זה היה הכי במקום בעולם". | צילום: ניב סמיתליין
רוני, שהיא יוצרת תוכן לחתונות בעצמה, הביאה גם לחתונה שלה יוצרת תוכן- והיא חושבת שזה אחד הספקים החשובים ביותר בחתונה "זו עוד זווית שהצלמים לא 'מכסים'. אני רוצה את התכנים מהאייפון כמה שיותר מהר, כדי לשלוח למי שלא היה וכדי להעלות לרשתות החברתיות. בנוסף, יש דברים שאני לא זוכרת ופתאום יש לי את הסרטונים האלו מהחתונה תוך רגע בטלפון שלי כדי להיזכר ולהתרגש מחדש. בנוסף, אם בוחרים את האדם הנכון, זה ממש עוד מלווה. לי הייתה נגיד פשלה קטנה שדרשה תפירה בשמלה השנייה, ויש לי את זה מצולם ותמיד אזכור את הרגע המצחיק הזה- זה דברים שצלם רגיל לא היה רואה וזוכה לתעד".

"זו עוד זווית שהצלמים לא 'מכסים'. אני רוצה את התכנים מהאייפון כמה שיותר מהר, כדי לשלוח למי שלא היה וכדי להעלות לרשתות החברתיות". | צילום: עצתה- צלמת סושיאל לחתונות

פשוטה וזוהרת- הלוקים של רוני:

"הלוק הראשון היה מורכב משמלה של אייזן שטיין שקניתי דרך SMART BRIDE. שבוע לאחר האירוסין, הייתה מכירה של 'סמארט ברייד' והלכתי עם אמא שלי רק לראות. יש לי חזה גדול וידעתי שיהיו לי בעיות בבחירת השמלה והגעתי למכירה ומדדתי וכל שמלה נראתה פשוט חרדה. כולם מציגים את קניית השמלה כחוויה מדהימה אבל זה לא כזה שופוני, אתה לא מקבל שמפנייה בכניסה והמחירים גבוהים מאוד. אבל ביריד הזה היה סטייליסט שממש עזר לי ומצא לי את השמלה הזו, שהיא לא הייתה מה שדמיינתי אבל כשמדדתי אותה הבנתי שהיא בדיוק מה שרציתי. 

מבחינת נעליים, אני מידה 34, אז היה קשה למצוא נעליים ולבסוף עשיתי נעליים בעיצוב אישי אצל 'מייק עיצובים' והיא הייתה נעל עקב סגורה עם שפיץ ממש ממש נוחה. האקססוריז מאיה בן יעקב ושיער ואיפור עשיתי אצל שיר כהן אלי, בחרתי בתסרוקת חצי אסופה ללוק הראשון- לא משהו פנסי מדי, ששומר על אווירת הצי'ל הרגועה. את שיר הכרתי מהחתונה של אח שלי, והיא הרשימה אותי ממש והשיער כמובן החזיק כל הערב והכול היה נראה מדהים בעיניי.

את השמלה השנייה קניתי בנטע אפרתי. אספתי ללוק אסוף וזה היה לוק סאטן רגיל נוח ומושלם והנעליים מLEFTIES, עקב כסוף ובסוף בחרתי לרדת לרקוד עם כפכפים".

"השמלה לא הייתה מה שדמיינתי אבל כשמדדתי אותה הבנתי שהיא בדיוק מה שרציתי". | צילום: עצתה- צלמת סושיאל לחתונות

תסמכו, תירגעו ותתאמו ציפיות:

בתור כלה מספרת ובעלת עסק בתחום החתונות, לרוני יש 3 טיפים חשובים לכל כלה שנמצאת בשלב התכנון לקראת החתונה המרגשת שלה:

  1. "לאורך כל יום החתונה, אמרו לי כמה אני הכלה הכי רגועה שהם פגשו. במציאות, אני אדם מאוד חרדתי ולחוץ שכל הזמן רוצה להספיק הכל, אבל עשיתי עם עצמי הכנה לקראת יום החתונה. באתי להנות והבנתי שאני לא יכולה לשלוט בהכל ומה שיהיה יהיה. אני מציעה לכל הכלות להנות מהיום הזה, כי הוא טס. הדבר הכי חשוב הוא להגיע רגועה, כי אין מה לעשות ולשנות ביום עצמו".
  2. "מבחינת ספקים, אני מאוד ידעתי מה אני רוצה ולכן העצה שלי היא ללכת עם ספקים שאתם סומכים עליהם בלב שלם, כי זה מאפשר לשחרר ולדעת שהכל יהיה בדיוק איך שאתם רוצים. בחרתי ספקים שהפכו להיות חברים שלי".
  3. "חשוב מאוד לעשות תיאום ציפיות כזוג, גם בפן הכלכלי וגם בפן של השקעת האנרגיה, במה משקיעים יותר ובמה פחות. כל הזמן דיברו איתי על הריבים הקשים שיש לפני החתונה, אבל אם עושים תיאום ציפיות נכון- יכולים להימנע מזה".

אז נאחל לרוני וראם חיים מאושרים, לצד החתולה המתוקה שלהם- עם ירח דבש אצל כל החברים והמשפחה מחוץ לארץ, והרבה רוגע גם בתל אביב וגם מחוצה לה. מזל טוב!

"חשוב מאוד לעשות תיאום ציפיות כזוג, גם בפן הכלכלי וגם בפן של השקעת האנרגיה, במה משקיעים יותר ובמה פחות". | צילום: ניב סמיתליין
הספקים שעשו לרוני וראם את החתונה:
לוקיישן: חלום בחווה
צלם וידיאו: תמיר אסרף
צלם סטילס: ניב סמיתליין
שמלה ראשונה: אייזן שטיין (דרך SMART BRIDES)
שמלה שנייה: נטע אפרתי
איפור ועיצוב שיער: שיר כהן אלי
מקום התארגנות: מלון רמדה חדרה
בר קוקטיילים: INKEEPER
אקססוריז לכלה: איה בן יעקב
עמדת צילום: ALL BLOCK
יוצרת תוכן לסושיאל: עצתה
חליפת חתן: NAMES
נעלי חתן: fiocco nero

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שיר בן יאיר הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
שיר בן יאיר הפקת אירועים
כל הספקים שמתאימים לכם, בתקציב שלכם!
כל הספקים שמתאימים לכם, בתקציב שלכם!
68.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק