מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

איך הכל התחיל? בואו להכיר את הדמויות מאחורי הקלעים

מאחורי כל חתונה מוצלחת עומדים ספקים מעולים. איך הם התחילו ומה הוביל אותם אותם לעסוק בתחום שלהם בתוך עולם החתונות?

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 4 דקות
22.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
איך הכל התחיל? בואו להכיר את הדמויות מאחורי הקלעים
15
15
מהירות:

שוחחנו עם 4 ספקים מובילים, כל אחד בתחומו, שסיפרו לנו על ההיסטוריה המקצועית שלהם ועל הסיבות שמובילות אותם לבחור בכל יום מחדש, ללוות זוגות ביום המאושר בחייהם.

שוקו מגנטים היא חברת צילום מגנטים שלקחה את תמונות המגנטים הפופולריות בחתונות לרמת צילום והדפסה איכותית במיוחד. שוחחנו עם שי אלון, אחד השותפים ב"שוקו מגנטים" שסיפר לנו איך הכל התחיל:
"מגיל צעיר אהבתי מאוד את תחום הצילום. נכנסתי לראשונה לתחום הצילום המקצועי לחתונות לפני 5 שנים. תמיד אהבתי צילום ואת עולם האירועים לכן כשהייתי סטודנט וחיפשתי משרה בהיקף מתאים, שמחתי שנקרתה בפניי ההזדמנות לעבוד במשרת סטודנט בחברת צילום מגנטים. התאהבתי בענף ומאז אני שם. 
לאחר כשנה עזבתי את עבודתי כשכיר והקמתי את "שוקו מגנטים" יחד עם שותפיי המקצועיים מתחום הצילום.
בחתונות שאני מצלם אני פוגש מגוון זוגות ואנשים מדהימים, בניהם מפורסמים רבים. לאחרונה צילמתי בחתונה של סטטיק (לירז רוסו) ואשתו המקסימה שרית פולק. שמחתי לפגוש זוג מקסים והיה אירוע מהמם עם היענות מדהימה של האורחים בצילומים.
אני אוהב ליצור רגעים ולנצור אותם. אני שמח לעסוק בתחום שמלא בשמחה, התרגשות ואווירה טובה וכמובן שאני שמח על האפשרות לעסוק בתחום שאני כל כך אוהב - תחום הצילום".

לילך בר נתן הגיעה לתחום האפור ועיצוב השיער מתוך חוויה משפחתית ומאז מייפה ומלווה אינספור כלות נרגשות ביום חתונתן. לילך סיפרה לנו הרגע שגרם לה לבחור לאפר ולסרק כלות ומהם הדברים שהיא הכי אוהבת בעבודתה:
"לפני 12 שנים אחי התחתן והזמנו מאפרת ומעצבת שיער שתאפר ותסרק את גיסתי הכלה, את אמא שלי ואותי. צרם לי לראות שהיא לא העניקה יחס אישי ומיוחד לכלה ביום המרגש בחייה.
הרגשתי שיש לי מה לתרום בעניין -  להבין את הכלה ולהעניק לה את היחס הטוב והאישי ביותר ביום חתונתה. בעקבות כך התחלתי ללמוד איפור ועיצוב שיער והמשכתי למגוון קורסים מקצועיים. התחלתי את עבודתי בתחום באיפור ערב והמשכתי לאיפור ועיצוב שיער לכלות.
אני מלווה את הכלות שלי לאורך היום, מרגיעה, תומכת ומעניקה להן תחושה נינוחה ואישית. בכל פעם מחדש אני מתרגשת מהעבודה שלי ומהכלות שאני פוגשת, אפילו מזילה דמעה במפגש המרגש בין הכלה לחתן. התאהבתי בתחום ואני שמחה לעבוד בו, להכיר וללוות כלות רבות ביום המרגש והמאושר בחייהן".

דיג'יי עומר באואר התחיל לתקלט בגיל 16, בעשור האחרון מתקלט בחתונות ברחבי הארץ ומרים את הרחבה והקים את חברתם המוזיקה "קסטה". עומר סיפר לנו על הדרך המדהימה שעבר:
"תמיד אהבתי מוזיקה וחלמתי להיות דיג'יי. אני והחברים שלי היינו מעין חבורה מוזיקלית ויצרנו קצב מכל מיני דברים שהיינו מאלתרים ברחוב. כל הזמן חשבתי על מוזיקה.
בגיל 16 עבדתי במטבח בדאנס בר, הסתכלתי והתרשמתי מאמנים שהגיעו לתקלט במקום. למדתי מהם המון תובנות וטכניקות מעניינות. יום אחד בעל הדאנס בר נתקע ברגע האחרון בלי די ג'יי. הצעתי את עצמי ובגלל שלא הייתה לו ברירה אחרת, הוא נתן לי לעלות לתקלט. היה מדהים! עפו לי ניצוצות מהידיים ומאותו רגע אני מתקלט כמעט בלי הפסקה.
"קסטה" היא חברת מוזיקה שהקמתי על מנת ליצור עיבודים מעניינים לשירים שאני מנגן באירועים. החברה ממוקמת בתל אביב ושם יש לי אולפן בו אני יוצר עיבודים לשירים. בקרוב החברה תגדל ויצטרפו אליה די ג'ייז נוספים".

עם רקורד מקצועי של עשרות שנים וחנות ענקית אשר אשר יוצרת מבחר גדול של חליפות חתן, ערן לנסקי, אחד השמות הבולטים בתחום עיצוב חליפות חתן, סיפר לנו איך הכל התחיל:
"מאז ומתמיד הייתה לי אהבה לעיצוב אופנה. אמא שלי הייתה תופרת והתחום הזה משך אותי מאוד. לפני 25 שנים, סיימתי לימודי תואר ראשון בעיצוב ותדמיתנות אופנה ומאז ועד היום אני מעצב חליפות מוקפדות ואיכותיות לחתנים מכל רחבי הארץ. את החנות הראשונה שלי פתחתי בלה גרדיה בתל אביב, לאחר מכן פתחתי חנות נוספת בתל אביב אשר פעלה בהצלחה 22 שנים, משם התקדמתי לחנות ענקית ומפוארת הממוקמת ברמת גן ומציעה אינספור דגמים יפים ואיכותיים לחתנים ושירותי תפירה והתאמות המבוצעות במקום. 
אני נהנה ליצור, לעצב ולהעניק לכל חתן שירות מקיף הכולל חייט צמוד שמוציא אותו עם חליפה מושלמת. כבר 25 שנים אני חי ונושם את התחום הזה ונהנה ממנו מאוד".


לכל עסק ולכל ספק יש סיפור אישי ומיוחד שהוביל אותו לעולם האירועים. כדי למצוא את הספקים המתאימים ביותר לחתונה שלכם חשוב שתרגישו חיבור אישי מצוין בינכם ובין הספקים שמעניינים אתכם. מאות ספקים לחתונה מחכים לכם באזור נותני השירות באתר. היכנסו, קראו חוות דעת של זוגות אחרים ובחרו את הספקים שיעשו לכם את החתונה.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

20
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
לילך בר נתן
תסרוקות כלה ועיצוב שיער
חבילת איפור שיער והטבות ב 2500
"תודה! בזכותך לא הפסקתי לקבל מחמאות"
67.9K
למימוש ההטבה
logo
לנסקי Lanski מכירה והשכרת חליפות חתן
חליפות חתן
טוטאל לוק מושלם במחיר מבצע
לחתנים שלא רוצים להיראות כמו כולם!
לחתנים שלא רוצים להיראות כמו כולם!
49.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת