מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

קיץ כאן ויאללה בלאגן: קצת על תסרוקות כלה והלחות הארצישראלית

היא קלילה, יפיפייה ועם בריזה נפלאה מהים - חתונה בחוף הים היא ללא ספק חלומן של כלות רבות. אם גם את מדמיינת את עצמך פוסעת על חול הרך מול השקיעה בשמלה נשפכת ושיער במראה קליל ורומנטי, כדאי שתדעי שהלחות הישראלית עשויה לתת פייט רציני לתסרוקת החלומות שלך ולכן, כדאי שתתכונני היטב. איך יוצרים תסרוקת קלילה ונוחה שמתאימה בדיוק לחוף הים ומשאירה את הפריז מאחור? קבלי את המדריך המושלם לתסרוקת לוהטת בחוף הים. 

תסרוקות כלה ועיצוב שיער | זמן קריאה: 3 דקות
10.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
קיץ כאן ויאללה בלאגן: קצת על תסרוקות כלה והלחות הארצישראלית
15
15
מהירות:
גם אם את בטוחה שהתסרוקת שאת רוצה, לא דורשת מיומנות מיוחדת, הגדירי מראש את סגנון התסרוקת שאת רוצה והקדימי למצוא מעצב או מעצבת שיער שאת אוהבת.
מה שלך נראה קליל ופשוט, מצריך הבנה של מעצב השיער ומיומנויות ליצירת תסרוקת שמצד אחד תראה קלילה וטבעית ומצד שני תהיה מספיק עשויה ומוקפדת כך שתישמר לאורך כל האירוע למרות הלחות הגבוהה. 
ההמלצה שלנו - היכנסי לרשימת מעצבי השיער באתר שלנו וקראי חוות דעת של כלות אמיתיות שיעזרו לך לבחור את מעצב השיער המתאים לך ביותר. אל תחכי לרגע האחרון - החלי בחיפושים כחצי שנה לפני האירוע או מוקדם ככל האפשר. 

שיער גלי או מתולתל

במקום להילחם בתנועת השיער הטבעית שלך - חבקי אותה! שיער גלי או מתולתל יכול להיראות נפלא ומיוחד כל כך. הקפידי לטפח ולהזין את שיערך מספר חודשים לפני החתונה כך שהוא יהיה בריא וחזק. הוספת אקססורי כמו סיכה, זר או סרט, יעניקו לך מראה טבעי ורומנטי שמתאים בדיוק לחתונה על החוף. 

תסרוקות כלה ועיצוב שיער - קיץ כאן ויאללה בלאגן: קצת על תסרוקות כלה והלחות הארצישראליתתמונה: שני שוסטר


תסרוקת נמוכה

תסרוקת זו מתאימה במיוחד לחתונה על החוף בזכות הנוחות והאלגנטיות שהיא תעניק לך. 
בין אם יש לך שיער חלק, גלי או מתולתל, באורך בינוני או ארוך, התסרוקת הזאת פשוט מתאימה לכל אחת! באמצעות יצירת שביל באמצע ואיסוף השיער באופן רך ועגול בחלקו התחתון של הראש, תהני מתסרוקת קלילה, נוחה וטרנדית שתחזיק לאורך כל האירוע. 


חצי קוקו

מה יותר כיפי ולוהט מתסרוקת חצי קוקו שובבה?! זו אחת מתסרוקות החוף הפופולריות ביותר ולא במקרה. חוץ מזה שמדובר בטרנד היסטרי, חצי קוקו מאפשר לך ליהנות ממראה קליל ופזור אך ללא שיער על הפנים. יש מצב שמדובר בשילוב המושלם של נוחות וסטייל. 


צמה מרושלת

הצמות מככבות בחתונות בשנים האחרונות ונראה שהטרנד הזה כאן כדי להישאר.
צמה מרושלת תעניק לך מראה בוהו שיקי, רך ורומנטי שמשתלב מצוין עם אווירת החוף. תוכלי להוסיף פרחים, סרט או סיכות קטנטנות שיעצימו את מראה הבוהו ואת הסטייל הייחודי שלך. אם אין לך שיער ארוך, תוספות שיער יעשו את העבודה ויעניקו לך צמה מרשימה במיוחד.


פזור עם זר פרחים

אם אנחנו כבר בענייני בוהו שיק, זר פרחים יעניק לך מראה בוהו יפייפה ולא מתאמץ. עצבי את שיערך כך שיהיה פזור עם תנועה טבעית ורכה והוסיפי זר פרחים טבעיים בצבעים שישתלבו עם שמלת החתונה שלך ועם סגנון האירוע.


גלאם הוליוודי

אם את חולמת על מראה זוהר ומרשים שאי אפשר לפספס - התסרוקת הזאת בדיוק בשבילך!
כדי להשיג את המראה ההוליוודי והזוהר, סלסלי את שיערך לגלים גדולים ורכים והטי את השיער לצד אחד, כאשר השיער שנותר בצד השני יהיה מאחורי האוזן. זהו - את מוכנה לסובב ראשים. 


גלים בלוק חוף הים

אם יש משהו ששיער גלי אוהב, זה את האוויר המלוח בחוף הים. התסרוקת הזאת מתאימה במיוחד לחתונה על החוף! הגלים הפשוטים, הרופפים והטבעיים יעניקו לך מראה חופי, טרנדי ולא מתאמץ. 


תסרוקת חתונה עם כובע 

כובעי כלה הם אחד הטרנדים הלוהטים של השנה האחרונה. כובע רחב שוליים הוא אקססורי מושלם לחתונה בחוף הים ולצילומי זוגיות.
ומה עם התסרוקת? גלים רופפים במראה הטבעי או קוקו נמוך מקושט בסרט משי, ישתלבו נפלא עם הכובע ויעניקו לך מראה ייחודי ומלא בסטייל.

יש לך כיוון לתסרוקת אבל עדיין לא מצאת את הלוקיישן המושלם לחתונת חוף?

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ורד אורן חינגה - איפור ושיער
איפור כלות
400 ₪ הנחה לאיפור ותסרוקת
חבילת איפור ותסרוקת כלה במחיר מיוחד
חבילת איפור ותסרוקת כלה במחיר מיוחד
256.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת