מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חוגגים אהבה: יום כיף זוגי לט"ו באב

מרגישים את האהבה באוויר? קיץ, ימים ארוכים ובגדים קצרים, הכל מסביב פתוח ואם התמזל מזלכם למצוא את האחד או האחת - בכלל זכיתם בכל הקופה.את מה עושים עם כל הטוב הזה? מנצלים את ט"ו באב הבא עלינו לטובה ויוצאים לבלות בשניים!אנחנו לא כאן כדי לשלוח אתכם לעוד בילוי שגרתי בחוף הים או באיזה בר. בשביל זה אתם לא צריכים אותנו. אנחנו כאן כדי להביא לכם מגוון רעיונות לבילוי, טיול ואקסטרים שיציתו את אהבתכם מחדש ויעשו לכם יום אהבה מושלם.מתחילים!




יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 5 דקות
11.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חוגגים אהבה: יום כיף זוגי לט"ו באב
15
15
מהירות:


טרקטורונים 

בין אם אתם חובבי הר או מדבר, יער או נהר - תוכלו לצאת לטיול טרקטורונים זוגי ומלא אדרנלין ברחבי הארץ. דרום, צפון, ירושלים ושרון, רק בחרו את הנוף המועדף עליכם, חבשו קסדות וצאו לטיול שטח שכולו כיף, אבק ובוץ! שימו לב, זה לא מסוג החוויות שמתאימות למי שרוצה להישאר נקי ומסודר. את הטיול תסיימו עם שרירים רועדים, בגדים מאובקים וחיוך ענק על הפרצוף. הרי באנו לעשות כיף ולא להתייפייף :)




קאייקים

אם אנחנו כבר בענייני טבע ואקסטרים מתון, שיט בקייק הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשיאו של הקיץ. הקיייק אמנם צר אבל וואו כמה אהבה וכיף נכנסים לתוכו! אחד חותר, השני מוותר, הראשון מקטר והשני מזמר והמים הקפואים משפריצים מכל עבר. בסופו של מסלול תגיעו ליבשה רטובים, מאושרים ורעבים, בדיוק בזמן לאחת המסעדות הנפלאות שפזורות ברחבי הצפון.




סיור שווקים 

אם באוכל עסקינן, אין חוויה בלי מנה טובה ובמקרה הזה - במגוון מנות טובות! כן, אנחנו מדברים על הטרנד הלוהט של השנתיים האחרונות - הלא הוא טרנד סיורי השווקים. 
איזה כיף שיש במדינתנו הקטנה מגוון גדול של שווקים. החל ממחנה יהודה המפורסם בירושלים, דרך התקווה והכרמל בתל אביב ועד שוק עכו. בכל שוק תמצאו תוצרת מקומית מגוונת, טריה וסופר טעימה! מגוון אתרים יציעו לכם סיורי שווקים מסודרים ומתוכננים אונליין, כדי שתדעו בדיוק לאן ללכת ומה לטעום. למי שרוצה לחוות את החוויה במלוא תפארתה, תוכלו למצוא סיורי שווקים מודרכים בזוג או בקבוצה. כך או כך מובטחת לכם חוויה כיפית ומלאה בטעמים, וכמו שכולם כבר יודעים - הדרך ללב עוברת בבטן. 




סיורי יקבים ומבשלות בירה 

אמרנו אוכל, אמרנו אלכוהול. אם אתם חובבי יין או בירה (מי לא?), תוכלו ליהנות מטעימות של יינות ישראלים משובחים ובירות בוטיק ברחבי הארץ. מצפון ועד דרום, במזרח ומערב, ארצנו התברכה באינספור יקבים ומבשלות בירה עם תוצרת מופלאה. במקומות רבים תוכלו לסייר ביקב ואפילו בכרם, תטעמו סוגים שונים של יין ובירות ותוכלו לנשנש גבינות משובחות, לחמים ופירות שיעצימו את החוויה וירפדו את הקיבה בדרך לעוד שלוק. 




הפלגה זוגית ביאכטה

אנחנו יודעים מה אתם חושבים - אמרנו שלא נשלח אתכם לחוף הים אבל היי, אף אחד לא אמר משהו על לב הים. כן, אנחנו מדלגים על החוף הרך ועוברים לנמל ומשם הופ ליאכטה יפיפיה עם ריח של חופש.
אם זה נשמע לכם קצת נובורישי או לקוח מאחת החופשות השנתיות של הקרדשיאנז, כדאי שתדעו שזו בהחלט חוויה שכל זוג יכול לחוות. מגוון חברות הפלגות בנמלים השונים, מציעות חבילות הפלגה זוגיות ורומנטיות. חלקן כוללות ארוחה, חלקן כוללות אלכוהול ונשנושים, חלקן יאפשרו לכם לזנק לים וחלקן אפילו יציעו לכם סוויטה פרטית ביאכטה. המבחר גדול וטווח המחירים גמיש. אם אתם חובבי ים ושיזוף, זה המקום להיות בו. 



חדר זעם

ומהבריזה המרגיעה של הים לפורקן סטרס קצת אחר - הכירו את חדרי הזעם. השם אולי קצת דרמטי ומאיים, אבל אנחנו מבטיחים לכם שמדובר בחוויה כל כך משחררת שאחריה תהיו רגועים ומאושרים יותר.
החמות משתלטת על רשימת האורחים לחתונה? הבוס מנדנד על פרויקט חדש? החתול הקיא כדור פרווה על מצעי הכותנה המצרית החדשים שלכם? לכל זה יש פתרון אחד יעיל במיוחד - לרסק חפצים ולצרוח ללא פילטרים! אבל לא בבית כמובן. בשביל זה נוצרו חדרי הזעם.
תוכלו לבחור את סוג החדר המועדף עליכם ואת הכלים והחפצים שיהיו בו, החל מצלחות, גביעים, פמוטים ועד כיסאות. לאחר שתחבשו קסדה ותלבשו בגדים מוגנים, תכנסו לחדר ותרסקו את כולו כאוות נפשכם. זו חוויה מלאת אדרנלין שכל כך כיף לחוות בזוג. 



טיפול וואטסו זוגי

כאן אנחנו מדברים על שלווה למתקדמים. אחרי שהדופק עלה, הגיע הזמן להוריד הילוך וליהנות משעה של שקט ואושר צרוף. מכירים את ההרגשה הנינוחה בעיסוי? תכפילו אותה ב-10 כי זו רמת השלווה והרוגע שתקבלו בטיפול וואטסו.
הטיפול משלב מים וטכניקות שיאצו ונעשה בבריכה מחוממת בדיוק בטמפרטורה הנכונה. כל זה לצלילי מוזיקה נעימה שמתנגנת מתחת למים ובאווירה רומנטית ואינטימית.
מה קורה בטיפול? שניכם תיכנסו למים וכל אחד מכם יגש למטפל או למטפלת שלו. עוצמים עיניי, מרפים את הגוף ומתמסרים לתחושה הנעימה והקלילה של כל שריר וכל מפרק. מהר מאוד תרגישו שאתם מכורבלים בתוך הענן הרך ביותר בעולם יש סיכוי סביר שאפילו תירדמו. בסוף הטיפול, תיגשו זה לזו ותוכלו לבלות עוד זמן פרטי ומלא באהבה בבריכה שכולה לרשותכם. 


אחרי שבילינו את השנה וחצי האחרונות בעיקר בבית, הגיע הזמן לחגוג אהבה בחוץ. צאו, תהנו, תבלו ותתאהבו מחדש!
יום אהבה שמח!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קליאנטה החברה למוסיקה
תקליטנים / DJ
700 שקלים הנחה
לקחת Dj לאירוע?קבל נגן LIVE ON DJ בהנחה!
לקחת Dj לאירוע?קבל נגן LIVE ON DJ בהנחה!
282.6K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת