מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מתחתנים למען מתחתנים מציגים: #אוהביםבמדים

אם נבקש מכם לחשוב על צבא ההגנה לישראל, אנחנו יכולים רק להניח שחלק מהמילים שיעלו לכם לראש יהיו מילים כמו שטח, אוהלים, בה"ד, מנות קרב, טירונות ועוד. לעומת זאת, כשביקשנו מארבעה זוגות לחשוב על צבא ההגנה לישראל, מילה אחת ברורה עלתה להם לראש - אהבה.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
11.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מתחתנים למען מתחתנים מציגים: #אוהביםבמדים
15
15
מהירות:

לכבוד יום ההולדת ה-73 של צה"ל, נפגשנו עם ארבעת הזוגות המדהימים האלו, שסיפרו לנו את סיפור ההתאהבות הרומנטי שלהם, שהתחיל במדים והסתיים בחתונה, ואצל חלקם גם בילדים.

"כזה אני רוצה" - הצוער שהתאהב במפק"צית מהרגע הראשון

חן ויובל, בני 31 מעמק יזרעאל, התאהבו בבה"ד 1, במסגרת קורס הקצינים שאליו יובל יצא כצוער. עוד בשולחן הקליטה, כשחן המפק"צית קיימה ראיונות אישיים עם כל אחד מהצוערים, יובל קלט אותה בזווית העין והבין שזה זה: "הגעתי בשבת הראשונה הביתה ופשוט לא הפסקתי לדבר עליה. כל החברים שלי אמרו לי לא לעשות כלום, והחלטתי שחוץ מלהיות חברותי וחמוד אני לא עושה כרגע שום מהלך. למרות שבבה"ד 1 אין דיסטנס קשוח, הרגשתי שזה לא במקום, אבל תמיד כשחשבתי על חן, ידעתי ש'כזה אני רוצה'".

חן, שבשבילה היה זה מחזור הפיקוד הראשון, שמרה על זהירות, אבל שמה לב לכל המחוות הקטנות של יובל: "הוא היה משאיר לי כוסות קפה על השולחן במשרד, למשל. באותו הזמן שמתי את המחוות האלו בצד ושמרתי על המרחק הדרוש. בטקס סיום הקורס הענקתי ליובל את סיכת המ"מ שלי, כי הרגשתי שנוצר בינינו קשר טוב, והגיע לו". יובל מוסיף ומספר: "בטקס הסיום חן קיבלה את דרגות הסגן שלה, והחלטתי לשפצר ולהעניק לה אותן, ממש כמו שהיא העניקה לי את הסיכה שלה ממש באותו היום. עוד לפני כל זה התחיל שם משהו מאוד מיוחד, ואני רק חיכיתי לרגע שבו הוא יוכל להפוך ליותר מזה".

מיד בתום קורס הקצינים, יצאו כל המפק"צים והצוערים לרגילה. מבחינת יובל, זוהי הייתה הזדמנות לעשות את הצעד הראשון שלו הוא חיכה כל כך: "הצעתי לחן שניסע לטייל בצפון, והיא הסכימה. נפגשנו בראש פינה, ומשם נסענו לגולן. טיילנו במעיין שהיה מבודד לגמרי, ופשוט נישקתי אותה". חן לא ממש הופתעה, בלשון המעטה: "ציפיתי לנשיקה הזאת, זה היה לגמרי ברור לאן זה הולך".

היום, אחרי 11 שנות זוגיות ו-4 שנות נישואין, הם חובקים תינוק מתוק, זיו, בן שנה, וחן טוענת שיובל היה ונשאר החייל שלה, מאז ולתמיד.

יובל וחן דשאיובל וחן דשא
יובל, חן ובייבי דשאיובל, חן ובייבי דשא


שונים, מתווכחים, אבל אוהבים - המאמנים שהפכו לזוג

ורוניקה וטימור נפגשו במסלול משולב של טירונות וקורס. הם העבירו, שניהם, אימוני כושר לחיילים - ורוניקה לבנות וטימור לבנים, ויחד הם היו חלק מצוות שגיבש רעיונות לאימונים יצירתיים. הדרך אל עבר הזוגיות לא היתה פשוטה: "אני הייתי בבאסה של החיים, כי בכלל רציתי להיות שוטרת, וטימור היה כל כך שמח כל הזמן, הוא היה שר ורוקד וזה היה נורא מעצבן אותי. הוא התחיל עם כל הבנות, ואני בכל פעם ביקשתי ממנו לא להתקרב אליי, אמרתי לו שכואב לי הראש ממנו".

עם הזמן, טימור ושמחת החיים שלו חדרו יותר ויותר ללב של ורוניקה, שמצאה את עצמה זורמת עם כל השטויות שמהן היא סלדה בהתחלה: "בילינו במשך המון זמן ביחד, היו לנו כבר בדיחות פרטיות, ונהניתי מהקרבה אליו. בסוף הקורס היתה לנו מסיבת סיום בתל אביב, והתחלנו לרקוד ביחד. אחרי המסיבה טימור הזמין אותי לדייט בירושלים, והיה ממש רומנטי. אחרי כמה שנים חזרנו שוב לאותו המקום שאליו יצאנו בדייט הראשון, שחזרנו אותו והיה ממש כיף".

את החלום שלה להיות שוטרת הגשימה ורוניקה בהמשך, ועל הדרך הגשימה גם עוד כמה חלומות: "בסופו של דבר, שירתתי בתור שוטרת בשח"ם, וטימור המשיך לחטיבת כפיר. אחרי השחרור עברנו לגור ביחד, עד שטימור הציע לי נישואין כמו שרק הוא יודע: אני עבדתי בחנות לבני נשים בקניון, וראיתי את טימור מסתובב באזור. לא הבנתי מה הוא עושה שם, עד שראיתי אותו מבקש פרח מעציץ שהיה מונח באחת המסעדות, ופשוט נכנס לתוך החנות. הוא לא יכול היה להתאפק, והציע לי נישואין באמצע החנות. כרגיל, הצחיק אותי ממש, וכמובן שהסכמתי מיד". היום הם חוגגים 14 שנים יחד.

ורוניקה מספרת שטימור תמיד מקבל את מה שהוא רוצה: "אני מההתחלה אמרתי לטימור שאני רוצה להיות בהריון פעמיים, אבל הוא התעקש על שלושה ילדים. יצא שהיום אנחנו מגדלים שלושה ילדים - קים בת ה-6, ואת שון וטרי, תאומים בני שנתיים, ככה ששנינו קיבלנו בדיוק את מה שרצינו - שלושה ילדים בשני הריונות".

ורוניקה, טימור והילדים המקסימיםורוניקה, טימור והילדים המקסימים
ורוניקה וטימורורוניקה וטימור

מתיק משותף במצ"ח לחתונה

הסיפור של בטי ועומר מתחיל לפני 11 שנים, בחקירת תיק משותף במצ"ח. היא הייתה חוקרת פלילים, הוא שירת במודיעין, ולשניהם הייתה זוגיות אחרת באותה התקופה. כמו שבטי מספרת לנו: "שירתנו יחד, עבדנו ביחד על אותו התיק, אבל לא קרה בינינו כלום. כמה שנים אחרי השחרור, במבצע צוק איתן, עומר כבר גר בתל אביב, ואני ברחתי מאשקלון לסאבלט בעיר, כדי להתרחק קצת מהטירוף. חזרנו לקשר אחרי ששנינו כבר חזרנו להיות רווקים, ויצאנו לשתות בירה פעם-פעמיים בשבוע. זה עדיין לא היה זוגי או מוגדר בשום צורה, אבל היה ברור לשנינו שנוהל הבירה שלנו ממשיך, וששנינו נהנים ממנו. באחת מהפעמים הרגשתי לא טוב, עומר בא אליי כדי לבדוק מה איתי ולעזור לי, התנשקנו ומאז הכל היסטוריה".

הזוגיות הלכה ופרחה בין בטי לעומר, עד שעומר הבין שזהו הרגע הנכון להציע נישואין: "החלטנו לעשות טיול ספונטני מהמרכז לדרום, השכרנו רכב, ארזנו באותו היום את כל התיקים ונסענו לחאן בארות שבדרום. בלילה הראשון ישנו באוהלים, בלילה השני עברנו לחוות נאות, ואחריו בטי ביקשה שבדרך הביתה נעצור אצל אמא שלה באשקלון. אני כבר ידעתי שאני לוקח אותה למלון 'בראשית' כדי להציע לה נישואין, ואמרתי לה שלא נספיק לעבור אצל אמא שלה. היא לא הבינה מה הלחץ, והופתעה כשעצרתי את האוטו ליד המלון. אמרתי לה שפשוט מצאתי דיל טוב שחבל לפספס, אבל בבוקר הערתי אותה מוקדם לראות את הזריחה מול המכתש, והצעתי נישואין. הנוף של הצעת הנישואין הוא בדיוק הנוף הדרומי והמדברי שבו הכרנו ולאורכו היינו נוסעים יחד לאורך השירות הצבאי, וזה היה ממש מרגש".

בטי ועומרבטי ועומר
בטי ועומרבטי ועומר


כשאגוז וגולני הופכים לזוג משמיים

הילה ותומר הכירו אחד את השניה דרך חברה משותפת, אבל מעולם לא היו בקשר ביניהם: "חברה שלי מהתיכון ממש אהבה את תומר וסיפרה לי עליו, ואז הבנתי שאנחנו משרתים באותו הבסיס, שבו נמצאות גם חטיבת גולני וגם יחידת אגוז. באחד מהימים יצאתי מתורנות מטבח, ותומר בדיוק יצא מהמטבח הצמוד. זיהינו אחד את השניה ולא אמרנו כלום, אבל שנינו שלחנו לחברה המשותפת הודעה שהתראינו. הוספתי אותו לפייסבוק, לא בכוונה רומנטית, למרות שהחברה המשותפת אמרה לי שגם אם יקרה בינינו משהו זה בסדר, ושהיא לגמרי מפרגנת".

מכאן, התחיל בין הילה ותומר קשר המבוסס כולו על התכתבויות בפייסבוק, ומבוכה גדולה פנים אל פנים: "במשך שלושה חודשים רק התכתבנו. באיזשהו שלב סגרתי 21 ויצאתי לשו"ש מקוצר, והילה אמרה לי שאם אנחנו לא יוצאים בשישי בערב זה כבר לא יקרה בינינו. יצאנו לדייט, הכל היה מאוד איטי, נעים וטוב, בבסיס המשכנו להיות ביישנים אחד ליד השניה, אבל בסוף זה קרה. מפה לשם אנחנו כבר 9 שנים יחד".

את החתונה שלהם הספיקו הילה ותומר לקיים בצל תקופת הקורונה: "היו שבועיים בחודש יוני 2020 שבהם הכל נפתח, ובדיוק שם הספקנו להתחתן. הייתה לנו חתונה מהממת עם המון חברים גם מאגוז וגם מגולני, והרגשנו סגירת מעגל ממש כיפית ויפה".

הילה ותומר בימי הצבאהילה ותומר בימי הצבא
הילה ותומר בחתונתםהילה ותומר בחתונתם

"הוא כותב מכתב, היא עונה שלושה"

אז נכון שהיום דרכי התקשורת הן פשוטות יותר מאשר מכתבים וגלויות, אבל אין ספק שצה"ל, מאז ועד היום, הוא אחד המקומות הכי מרגשים, מסקרנים ורומנטיים להכיר בהם. סיפוריהם של הזוגות הנפלאים שלנו הם רק קומץ מתוך סיפורי ההתאהבות הגדולים שהתרחשו בצה"ל, שכמו שאתם רואים בעצמכם - הסוף שלהם הוא הכי מתוק שיש. כל הזוגות אמרו לנו בראיון את המשפט: "צה"ל הוא יופי של מקום להכיר בו אנשים טובים", ואנחנו רק יכולים לחייך על כך שמכל הדברים שעליהם הם היו צריכים להזדכות בבקו"ם, את האהבה הם השאירו לעצמם.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בי אנד בי
הפקה וניהול אירועים
✔️ מתנות באשראי - במתנה
היום הכי חשוב בחייכם - בלי כאבי ראש!
היום הכי חשוב בחייכם - בלי כאבי ראש!
42.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת