מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

וולנטינס בלתי נשכח: 11 רעיונות לדייטים מקוריים במיוחד ליום האהבה

הוולנטיינס עוד רגע כאן, וגם אם אתם זוג נשוי, לפני חתונה או אפילו רק התחלתם לצאת, היום הזה שווה ציון. על מנת לעזור לכם ליהנות ממנו עד כמה שאפשר, אספנו לכם 11 רעיונות מקוריים לדייטים- שיגרמו לכם לזכור בחיבה ובחיוך גדול את היום הזה לעוד זמן רב. אז שנתחיל?

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 5 דקות
9.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
וולנטינס בלתי נשכח: 11 רעיונות לדייטים מקוריים במיוחד ליום האהבה
15
15
מהירות:
נכון, המצב בחוץ רגיש, אך זה לא אומר שצריך לשכוח את הזוגיות שלכם והעובדה שתבחרו לציין את יום האהבה, לא עושה אתכם אגואיסטים או חסרי רגשות. לכן בחרנו להציג לכם 11 רעיונות לדייטים מקוריים לוולנטינס, שיאפשרו לכם לחוות רגע זוגי מקסים מבלי להרגיש 'לא במקום'. בואו ליהנות מהיום הזה ולתת לאושר לנצח במערכה.

בואו ליהנות מהיום הזה ולתת לאושר לנצח במערכה. צילום: גיא ניסיםבואו ליהנות מהיום הזה ולתת לאושר לנצח במערכה. צילום: גיא ניסים
  • זוג ותיק שזקוק לחיזוק?: בוולנטינס הקרוב תיזכרו בדיוק למה התאהבתם מלכתחילה. כל מה שאתם צריכים זה אלבום גדול, דבק, מדבקות, טושים או צבעים לבחירתכם ותמונות שפיתחתם מבעוד מועד. צרו יחד את האלבום המושלם של הזוגיות שלכם עד כה, ותוך כדי תוכלו להיזכר בכל הדברים הטובים שעברתם יחד ועד כמה אתם זוג מדהים ומאוחד. החוויה הזו גם תשאיר לכם זיכרון מהמם לעתיד.

  • זוג חדש שאוהב תחרויות?: אחת הדרכים בהן אפשר להכיר את בן או בת הזוג שלכם באמת הוא דרך תחרות, זה מן חיידק שמתעורר אצל כל אחד ואחת בצורה אחרת וזה צד שכדאי ורצוי שתכירו בבני הזוג שלכם. צאו לדייט באולינג, סנוקר, או כל ספורט אחר שאתם אוהבים (רצוי במקום סגור, בכל זאת, חורף בחוץ). משם תוכלו להמשיך לארוחת ערב מפנקת או להמשיך באותו הליין וליהנות מג'אנק פוד מנחם- על חשבון המפסיד/ה, כמובן.

  • זוג שאוהב טיולים ולגלות דברים חדשים?: רוצים לעשות משהו שלא עשיתם מעולם? צאו לסיור בעיר שלכם. אם אתם מתגוררים באותה העיר, חלקו ביניכם כמה נקודות ציון, חקרו עליהם עד הסוף והציגו אותם לבן או בת הזוג שלכם. גרים בערים שונות? הרווחתם שני דייטים במכה! גם אם הייתם במקומות האלו מיליון אלף פעם, רוב הסיכויים שאתם לא מודעים לכל העובדות המעניינות ותזכו לחוויה חדשה לגמרי במקום מוכר ואהוב.


  • זוג שנהנה מהצי'ל שלו?: אין מה להגיד, אם אתם זוג שאוהב לנוח ביחד, אז הדייט הזה הוא במיוחד בשבילכם. הפכו את הבית שלכם (אם אתם גרים יחד) או את הבית של אחד מכם למקום הכי נעים ונוח בעולם. בחרו לכם סרט/ סדרה לבינג' בנטפליקס, הכינו לעצמכם מצבור של חטיפים שווה במיוחד וגם ארוחה מושחתת, ודאגו לפינה עם המון כריות ושמיכות בהן תוכלו להתכרבל וליהנות מיום אהבה מפנק במיוחד.

  • זוג שאוהב חברה והרפתקאות?: מי אמר שחייב לחגוג את הוולנטינס רק בשניים? אספו את הזוגות הנוספים בחבורה שלכם וצאו להרפתקה רומנטית במיוחד, בה כל זוג מתחרה בזוג האחר. צריכים רעיונות? המירוץ למיליון גרסת הזוגות, חפש את המטמון, משחקי ספורט וכו'- כל דבר יעבוד, רק אל תשכחו להתערב על פרס שווה שיגרום לכם לרצות לנצח בכל מחיר.

  • זוג עם חך הרפתקן?: אם אתם מהזוגות האלו שאוהבים לצאת לכל המסעדות ולהכיר את כל מה שהקיבה שלנו יכולה להכיל, בחרו לכם מסעדה שמעולם לא הייתם בה- אפילו בסגנון שמעולם לא אכלתם- וקיימו שם את דייט הוולנטינס שלכם. כך תוכלו גם להכיר טעמים חדשים וגם ליהנות מחוויה ייחודית יחד.

זוג שנהנה מהצ'יל שלו!זוג שנהנה מהצ'יל שלו!
  • זוג עם רצון לנתינה?: מטרת הדייט היא לתת לאחר ולעזור ולהפיץ את האהבה עד כמה שניתן. יש כיום, לצערנו, קבוצות רבות שזקוקות לעזרה ולסיוע שלכם, אפילו במספר שעות של התנדבות חד פעמית. מצאו את המטרה שלכם ותהיו בטוחים שתרגישו הזוג הכי חזק ואוהב בעולם מיד לאחר מכן.

  • זוג שאוהב לתעד?: גם אם אתם זוג לפני חתונה וגם אם אתם זוג בתחילת הדרך, אתם בוודאות רוצים לתעד כמו שצריך את התקופה הזו שאתם עוברים יחד. אז לכבוד הוולנטינס אנחנו מציעים לכם לקחת את זה צעד אחד קדימה וללכת יחד לסדנת צילום! בסדנה גם תעבירו זמן יחד בדרך מקורית ובדייט שכנראה עוד לא יצא לכם לעשות, וגם תלמדו איך לתעד בצורה הטובה ביותר כל רגע בזוגיות המופלאה שלכם.


  • זוג שאוהב אתגרים?: בשנים האחרונות, חדרי הבריחה נכנסו חזק לכמעט כל עיר ברחבי הארץ ובהם תוכלו למצוא גם חדרי בריחה שמיועדים באופן ספציפי לזוגות כגון: חדר בריחה קולינרי, חדר בריחה למדענים, חדר בריחה גיבורי על ועוד. צאו לפתור את החידה ואל תשכחו לפרגן לעצמכם גם בארוחה נחמדה אחרי שתצילו את העולם.

  • זוג שאוהב התפתחות עצמית וזוגית?: התקופה הזו גרמה לכולנו, כיחידים וכזוגות, לצבור המון רגשות בפנים. בוולנטינס הקרוב אנחנו מעודדים אתכם לקבוע דייט שיגרום לנפש שלכם להרגיש הרבה יותר טוב, באמצעות יוגה, מדיטציה או סדנת מיינדפולנס שתאפשר לכם לנקות את כל המרחב הפנימי שלכם ובכך גם לשפר בוודאות את הזוגיות שלכם.

  • זוג שמתחתן בקרוב?: אם אתם רגע לפני חתונה, אתם יכולים לנצל את הוולנטינס הקרוב למסיבת רווקים - רק של שניכם. שנייה אחת לפני שיתחילו להיווצר כל הזיכרונות המשותפים מהחתונה לצד החברים ובני המשפחה, צרו לכם זיכרון משלכם בו אתם נפרדים מחיי הרווקות יחד כזוג ומקבלים בברכה את השלב החדש בחיים שמתקרב.

בוולנטינס הקרוב אנחנו מעודדים אתכם לקבוע דייט שיגרום לנפש שלכם להרגיש הרבה יותר טוב.בוולנטינס הקרוב אנחנו מעודדים אתכם לקבוע דייט שיגרום לנפש שלכם להרגיש הרבה יותר טוב.
אז אחרי כל הרעיונות האלו, אנחנו בטוחים שהולך להיות לכם דייט וולנטינס מקורי ומדהים במיוחד! תהנו מיום האהבה ואל תשכחו, שהחיוך והאהבה שלכם מעירה את כל המדינה. Happy valentines day! ואם אתם לא יכולים לחגוג הפעם? אל תדאגו, ט"ו באב יגיע ממש בקרוב.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

10
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ילון STUDIO G
צילום וידאו וסטילס
מגנטים או צילומי רחפן במתנה!
לזוגות 2024 החדשים שלי, מגיע מתנה!
לזוגות 2024 החדשים שלי, מגיע מתנה!
137.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת