מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

7 סיבות מעולות לערוך חתונה בשישי בצהריים!

חתונת שישי צהריים היא הפייבוריטית שלנו! תסכימו איתנו שבחתונות שישי יש משהו שונה, חו"לי ומלא פאן, שאין בחתונות באמצע שבוע. אנחנו מאמינים שב2024 נראה עוד ועוד חתונות שישי צהריים (כשהחתונות האלו יוצאות כל כך מהממות, ברור לנו לגמרי מדוע זה קורה). עם זאת, חתונה שנערכת בשישי בצהריים לא מתאימה לכל זוג. בהנחה שאתן נמצאות כרגע בשלב קבלת ההחלטה אם ללכת על חתונת שישי צהריים, מצאנו דרך לעזור לכן!




הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
7.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
7 סיבות מעולות לערוך חתונה בשישי בצהריים!
15
15
מהירות:
בכתבה הבאה החלטנו לשים את הפוקוס על היתרונות של חתונת שישי צהריים (ויש לא מעט!) אותם קיבלנו מספקים שאנחנו אוהבים במיוחד. עצה שלנו: עברו על הרשימה יחד עם בן הזוג, התייעצו בקהילת הזוגות, וכך תוכלו לקבל החלטה מושכלת.

בואו לגלות את כל היתרונות של חתונת שישי צהריים (ויש לא מעט!)בואו לגלות את כל היתרונות של חתונת שישי צהריים (ויש לא מעט!) | תמונה: אופיר יונה - Ofir photography

חתונת שישי צהריים: מוקדמת או מאוחרת?

לפני שנתחיל לסקור את היתרונות שיש לחתונות שישי צהריים להציע, חשוב לנו להדגיש שיש שני סגנונות שניתן לבחור ביניהם:
האחד, הוא חתונת שישי המתחילה בשעות הצהריים המוקדמות ומסתיימת לפני כניסת השבת. סגנון חתונה כזה נחשב מקוצר ו'כשר' כיוון שהוא מסתיים לפני כניסת השבת, אבל דורש מכם הערכות מהשעות המוקדמות של הבוקר.

השני, מתחיל את החגיגה בשישי בשעות הצהריים המאוחרות יותר (15:00-16:00) וממשיך במסיבה סוערת אל תוך הערב והלילה. למרות שסגנון כזה הוא לא כשר, זוגות רבים מעדיפים אותו בשל היתרונות שבו. בכתבה הנוכחית שמנו את הדגש על חתונת שישי בצהריים המאוחרים יותר, שכן בעיני הספקים שלנו, יש להן יותר יתרונות. 

ישנם שני סגנונות שניתן לבחור ביניהם בחתונות שישי צהריים.ישנם שני סגנונות שניתן לבחור ביניהם בחתונות שישי צהריים. | תמונה: אופיר יונה - Ofir photography

 1. זה כל הקסם: תאורה טבעית מושלמת בשישי צהריים

במידה ובחרתם בקונספט של חתונת שישי צהריים שמתחילה בין השעות 13:00-14:00 תוכלו להנות מתאורת יום פוטוגנית במיוחד. אופיר יונה, מOfir photography מתאר את החוויה האישית שלו כצלם בחתונות האלה: "אני תמיד מתלהב להגיע לחתונת שישי צהריים. אין תאורות מיוחדות או ליטושי תאורה שצריך לשלב, מראה החופה יותר נקי, והתמונות יוצאות פשוט הסטריות. 
אור היום, נותן המון מקום לטבע, לירוק ולייחודיות של המקום, ומשפר את התמונות, פי כמה וכמה יותר מאירוע ערב".

 2. האורחים הם לא אותם האורחים

זה אולי ישמע מוזר, אבל האורחים שמגיעים לחתונת שישי צהריים שונים לגמרי מאורחי אירועי הערב. 
דיג'יי אסף עמוס מפפריקה מוסיקה משתף אותנו בתובנות שלו:
"האורחים שיגיעו לחתונת שישי צהריים שלכם, הם לא אותם אורחים שיגיעו לחתונת חמישי בערב. הם לא יצטרכו להתארגן במהירות אחרי יום עבודה, לא יעמדו בפקקים של סוף היום, והם בדרך כלל יהיו רעננים ושמחים לקראת סוף השבוע. חתונת שישי צהריים מאפשרת לאורחים להגיע לאירוע רגועים יותר: אין את התחרות עם השעון, כי בשבת, למחרת, הם יכולים לנוח".
"גם עבורי כדיג'יי", מוסיף אסף, "אני יכול להעניק לזוג את המקסימום באירוע שישי צהריים. בדרך כלל מתחילים עם חופה ואוכל, וממשיכים עם אפטר פארטי מלא בן 6-7 שעות, בלי הפרעות באמצע. הרוב המוחלט של האורחים לא עובדים בשבת, ועבורי כדיג'יי זה מגרש המשחקים האולטימטיבי".

"אני יכול להעניק לזוג את המקסימום באירוע שישי צהריים". צילום: דיג'יי אסף עמוס | תמונה: פפריקה מוסיקה | Paprika Musica

3. חתונת שישי צהריים - מה ללבוש?

"חתונות שישי צהריים הן בדרך כלל הרבה יותר קלילות ופחות "מעונבות"", משתפים אותנו בחוות אלנבי.
"האורחים יגיעו לבושים בדרס קוד קליל ומגניב ובבגדים יותר נוחים, וזה גם יעזור להם להשתחרר במהלך האירוע עצמו". הקלילות לא תפסח גם עליכם כזוג: תוכלו לבחור בשמלת כלה ובחליפת חתן נוחים יותר, שמכילים פחות בד ומשקל. גם האיפור והשיער בחתונת שישי צהריים יהיו קלילים יותר, עם מראה טבעי ופחות מתאמץ.

4. חתונת שישי: קרנבל ששייך לצעירים

כולם מסכימים על כך שהאווירה בחתונת שישי שונה מהותית מהאווירה של חתונת ערב רגילה. זה ממש קרנבל, ויש הרבה יותר מקום למסיבה שלאחר מכן. אסף עמוס, מפפריקה מוסיקה מציין: "רוב האורחים שנשארים למסיבה הם צעירים, ורובם מגיעים כדי להנות ולרקוד, לחגוג אתכם ולעשות כיף. אם בחרתם בחתונת שישי צהריים מאוחרת, תהנו מהיתרון שאין לחתונה שעת סיום. מכיוון שלרוב חתונות שישי נערכות בלוקיישנים שמעודדים חתונות שנמשכות אל תוך הלילה, לא יהיה מי שישב לכם על הראש וירצה לסגור את המסיבה".

הקלילות לא תפסח גם עליכם כזוג: תוכלו לבחור בשמלת כלה ובחליפת חתן נוחים יותר. צילום: רובי אהרוןהקלילות לא תפסח גם עליכם כזוג: תוכלו לבחור בשמלת כלה ובחליפת חתן נוחים יותר. צילום: רובי אהרון | תמונה: חוות אלנבי
בחתונת שישי צהריים אין לחתונה שעת סיום! | מקור: דיג'יי אסף עמוס - פפריקה מוסיקה

5. וייבים של שישי אל תוך השבת

ביום שישי יש איזה תמהיל אווירה מיוחד, שהוא מצד אחד יוצא דופן, מרגש וחגיגי, ומצד שני מאוד רגוע ונינוח. אופיר יונה מ- Ofir photography אומר שהשילוב הזה הוא בול האוירה שתרצו שתהיה בחתונה. האוירה המיוחדת של השבת הנכנסת, בתוספת דמדומי השקיעה, היא מדויקת עבור העניין. לא ניתן למצוא אותה באף יום אחר, ובטח לא בערב.

6. תנוחו, אין לאן למהר

לדעת חוות אלנבי, מקום אינטימי לאירועים פרטיים ועסקיים, היתרון הכי גדול בחתונות שישי צהריים, הוא שאחרי החתונה הולכים לנוח, וכך מרוויחים למעשה שני יתרונות: מצד אחד, חתונה רגועה יותר, כאשר האורחים יכולים להשאר בנחת עד סוף האירוע כי אין להם לאן למהר, ומצד שני, מרוויחים את היתרון של חתונה ממושכת, שנמשכת יומיים במקום ערב אחד.
בחוות אלנבי משתפים בחווית חתונת צהריים בחווה, חוויה רגועה ונינוחה: "הוייב בחתונת צהריים אצלנו בחווה הוא בסגנון איטלקי קלאסי, מקבלים כוס קאווה בכניסה והכל מתחיל בחיוך".

"הוייב בחתונת צהריים אצלנו בחווה הוא בסגנון איטלקי קלאסי". צילום: רובי אהרון | תמונה: חוות אלנבי

7. חתונת שישי צהריים: אירוע שובר מוסכמות

יתרון נוסף שקיים רק בחתונות שישי צהריים, מחדש לנו דיג'יי אסף עמוס מפפריקה מוסיקה, הוא שהחתונות הללו יוצאות מחוץ לקופסא. "הן מנפצות את התבנית המקובלת למרבית החתונות, ומוסיפות אלמנטים של ריגוש ועניין". זוגות המעוניינים שהחתונה שלהם תהיה שונה וייחודית, כזו שמתאימה בול לאישיות שלהם, מקבלים כאן אחלה הזדמנות.

באיזו עונה הכי מומלץ להתחתן בשישי צהריים?

במדינת ישראל, חשוב לקחת בחשבון את מזג האויר הקיצי ואת הלחות בין החודשים יולי- אוגוסט. בחודשים אלו פחות מומלץ לערוך חתונת שישי צהריים (אם בכל זאת החלטתם לערוך את החתונה בחודשים החמים, מומלץ להעזר במאווררים גדולים ובשייקים מרעננים לצינון האורחים שלכם).
ההמלצה שלנו היא ללכת על חודשים אביביים או סתוויים, כדי שמזג האויר לא יהווה עבורכן מכשול.

דוגמא מושלמת לחתונת שישי

החתונה של אורי ואביב: חתונת קיץ קלילה בחודש מאי, בלוקיישן היסטרי, על הגבעות המשקיפות על עמק יזרעאל. חתונה שממלאת אותנו גאווה:

חתונת קיץ קלילה בחודש מאיחתונת קיץ קלילה בחודש מאי | תמונה: אופיר יונה - Ofir photography
לוקיישן היסטרי, על הגבעות המשקיפות על עמק יזרעאל.לוקיישן היסטרי, על הגבעות המשקיפות על עמק יזרעאל. | תמונה: אופיר יונה - Ofir photography

לסיכום,

בעינינו, יש משהו מאוד קליל ו-Layed Back בחתונות שישי צהריים. אם אתן מרגישות שהקלילות והוויב הזה מדבר אליכן, ממליצים לכן לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים.

עדיין מתלבטות אם ללכת על חתונת שישי צהריים? אנחנו מזמינים אתכן להתחבר לקהילה הרשמית של מתחתנים למען מתחתנים, לשיח פתוח בו תוכלו להתייעץ על כל מה שמטריד אתכן. 
כמו כן, קריאת חוות דעת על ספקים שנכתבו על ידי זוגות אחרים, יסייעו לכן בבחירת הספקים החשובים שילוו אתכם ביום הגדול. לעוד טיפים לחתונת שישי מושלמת

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Alexandra - שמלות כלה
שמלות כלה
שמלות כלה החל מ-4,000 ₪
שמלות מחמיאות לכל המידות ובהתאמה אישית!
שמלות מחמיאות לכל המידות ובהתאמה אישית!
79.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת