מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שירים לקבלת פנים בחתונה: הפלייליסט שיפתח את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר

קבלת הפנים בחתונה היא הרושם הראשוני לאורחים. כל ההתרגשות לפני החופה, כל האוכל הטעים וכל הפגישות הנעימות או המביכות עם המוזמנים. אז על מנת שהחלק הזה בחתונה יהיה נעים ביותר, צריך גם את הפלייליסט הנכון. אז קבלו אותם: השירים הנכונים ביותר לשלב קבלת הפנים.

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 3 דקות
13.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שירים לקבלת פנים בחתונה: הפלייליסט שיפתח את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר
15
15
מהירות:
רגע לפני שהאורחים מוזמנים לחופה ואתם מתחילים את המסיבה של חייכם, שלב קבלת הפנים הוא הרושם הראשוני שמקבלים מהאירוע שלכם. אמנם אין מה לצפות לריקודים ותיזוזים, אבל המוזיקה שמושמעת ברקע חשובה ויכולה להשפיע על מצב הרוח של האנשים היקרים שלכם, שמסתובבים בין דוכן הבאנים לעמדת הסושי. כדי להקל עליכם וליצור לכם פלייליסט מושלם לקבלת הפנים, אספנו לכם המלצות לשירי קבלת הפנים הטובים ביותר. אז הכינו את האוזניים ואת הספוטיפיי- מתחילים:

תומר ישעיהו - שיר של קיץ
"שיר ישראלי באווירת מתיקות, גם מבחינת תוכן המילים וגם מבחינת הפקת השיר.
זה שיר נותן הרגשה טובה ונעימה לתחילת האירוע, אווירה שחשוב ליצור כשאנשים מתחילים להגיע אלינו מהכבישים הלחוצים ומהיום הכנראה עמוס שעבר עליהם".


Polo & Pan - Feel Good
"המטרה של קבלת הפנים היא 'לחמם' את המוזמנים לאט לאט לקראת החופה ולרמוז להם שהם באו לא רק לנשנש, אלא גם להרים את האווירה. השיר הזה עושה את העבודה מצוין, עם קצב עדין שגם המוזמנים הצעירים והמבוגרים יזיזו את הראש יחד איתו, ויחד עם הפיש אנד צ'יפס".

"בחרתי בשני שירי דיפ האוס שאני מאוד אוהב לנגן בקבלת הפנים, הם עוזרים בעיניי להכניס את האורחים לאווירה של מסיבה. מדובר בשני שירים קלילים, שתמיד באים בטוב".


דיג'יי עמית אלימלך:
"הסיבה שבחרתי בשירים האלו היא כי בשלב קבלת הפנים אנחנו רוצים מצד אחד ליצור אווירה רגועה שתאפשר מינגלינג ודיבורים בין האורחים ומצד שני לא להרדים. שני השירים האלה בווייב שונה ונותנים אווירה. גם בקבלת פנים חשוב לגוון בשירים, שלא יהיה מונוטוני מידי"

איתן פלד -Salem 
"שיר של יוצר ישראלי מוכשר, שמעניק קצב חי לפני החופה, שגורם לאורחים לקחת כוסית ולהכין את הנשמה לשלב הבא של האירוע".


מארינה מקסימיליאן בלומין- רגעים
"בשיר הזה, מארינה שרה על כל התחושות שגורמות לאורחים ולזוג להיזכר למה החתונה בכלל מתקיימת, רגעים של אהבה וטוב. מומלץ להשמיע כשיר מקדים ואחרון לקראת כניסה לחופה"

Wonderful tonight - Eric clapton
אין כמו לפתוח את הערב עם השיר המושלם של האיש והאגדה, אריק קלפטון. שיר רומנטי ונוגע, שגורם לכל אחד להתרגש ומכניס את כולם לאווירה המיוחדת של הערב".


This love - Maroon 5
"שיר שתמיד גורם לכולם להתחיל להזיז את האגן והראש עם כוס הקוקטייל ביד, או עם המנה מהבופה. זה שיר גרובי ומקפיץ אבל לא משתלט, השילוב המושלם לקבלת פנים".


אז קדימה, לא משנה אם בחרתם לצאת בקבלת הפנים או לחכות בסוויטת החתן-כלה עד לרגע תחילת החופה, עם הפלייליסט הזה, תהיו בטוחים שהאורחים שלכם ייהנו ויכניסו לאווירה הנכונה. מזל טוב!


כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אליטה | ELITA
תקליטנים
אליטה | ELITA
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
10.5K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת