מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הטיפ המנצח לחתונה המושלמת: מה תוכלו ללמוד מהספקים שלנו?

יש דברים, שלומדים רק מניסיון. לאחר שנים בתחום, הספקים המצוינים שלנו עונים על השאלה האולטימטיבית: מהו הטיפ המנצח שלכם לזוג לפני חתונה? בואו ללמוד מהטובים ביותר!

הפקת ארועים | זמן קריאה: 5 דקות
6.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הטיפ המנצח לחתונה המושלמת: מה תוכלו ללמוד מהספקים שלנו?
15
15
מהירות:
לא כולנו אוהבים לקבל טיפים ולעיתים מעדיפים להחליט הכול בעצמנו, אך כשזה נוגע ליום החתונה שלכם, לתחום בו יש כל כך הרבה גורמים וספקים שמכירים אותו מכל כיוון, כדאי להקשיב. אספנו לכם עצות זהב מהספקים שלנו, שיכינו אתכם לאירוע המאושר ויביאו אתכם מוכנים ובטוחים יותר לכל החלטה בנוגע לאירוע החתונה שלכם.

בואו נשב יחד- הטיפים המנצחים של B&B ניהול והפקת אירועים

  • אין צורך לשלוח הודעות לאישור הגעה חודש וחצי לפני האירוע, זה לא אפקטיבי. הזמן המושלם לשליחת ההודעות הוא בין שבועיים וחצי ל-3 שבועות לפני האירוע.
  • זכרו תמיד, לא משנה כמה האולם רוצה בטובתכם, יש להם את האינטרסים שלהם. חשוב לדאוג לאינטרסים שלכם על ידי הבאת דיילות הושבה והפקה מטעמכם.
  • ההורים שלכם לא יכולים להיות אחראים על ענייני סידור ההושבה בזמן האירוע, חשוב לבחור מישהו שיכול להיות פנוי למטלה מיד לאחר החופה- וההורים לא עונים להגדרה הזו.

"חשוב לדאוג לאינטרסים שלכם". בי אנד בי | תמונה: אולג בל - צילום חתונות ואירועים

בין קליק לקליק- הטיפים המנצחים של הצלם אולג בל

  • קוד הלבוש כבר לא קיים, אתם לא חייבים להיות בשמלה לבנה, חליפה ועניבה. בהרבה חתונות החתן בוחר למשל להיות עם חולצה ללא ז'קט כלל והכלה בוחרת בשמלה לבנה פשוטה, שניתן לרכוש אפילו בחנות בגדים סטנדרטית. לכו לפי הסגנון שלכם.
  • דעו שאין מסגרת נכונה ואתם יכולים להתחתן היכן ואיך שתבחרו. לאחרונה ניתן להבחין בזוגות רבים שיוצאים מהאולמות וגני האירועים ובוחרים בחתונת שטח, בחתונות חברים בלבד ובחתונות בלי המבנה הקלאסי של חופה-סלואו-ריקודים. בחרו מתוך מה שידוע לכם על חתונות את האלמנטים שמתאימים לכם ומוצאים חן בעיניכם, על מנת שהאירוע יהיה הכי אישי ומרגש עבורכם ועבור האורחים.
  • הזמינו אנשים קרובים ואנשים שאתם מעוניינים בחברתם ולא אנשים שיגיעו 'מתוך כבוד'. ישנה תופעה בארץ להזמין אנשים מהמעגל המורחב מאוד, ואלו בדרך כלל אורחים שמגיעים מתוך נימוס בלבד, אוכלים מנה וחוזרים לביתם, ולא תורמים בדרך כלל לאווירה השמחה של החתונה. אין צורך להזמין אנשים שאתם לא מכירים או שאתם לא רואים את עצמכם רוקדים ונהנים איתם בחתונה.

"לכו לפי הסגנון שלכם". | תמונה: אולג בל - צילום חתונות ואירועים

הכול קורה בלוקיישן- הטיפים המנצחים של חופית בית קולינרי לאירועים

  • התחברו לחומר האנושי: למדו להכיר את אנשי הצוות באולם, אלו שמלווים אתכם עד האירוע ובמהלכו. לא משנה כמה מרשים יהיה האולם, אם לא תסמכו על האחראים בעיניים עצומות, הדרך, שהיא חשובה לא פחות מהאירוע, תהיה עמוסה בלחצים ואי שקט. ההמלצה הזו רלוונטית לכל הספקים שתבחרו.
  • בניית תקציב: הבינו מההתחלה מה הסכום הכולל שלכם ופרקו אותו לאולם, ספקים, ביגוד וכו׳. השאירו בצד סכום מסוים לבלתמ״ים ובנוסף, אל תדחקו את עצמכם לקצה, צרו אירוע בתקציב שעומד במידותיכם. בסוף הדבר החשוב ביותר זו האווירה והאהבה שלכם. 
  • חיוך במקום הראשון: זה היום שלכם, אל תתעסקו בדברים מיותרים ותיהנו מהיום הזה שעובר מהר ולא חוזר. חייכו במהלך כל היום ואל תנכסו לעצמכם התעסקויות לא רלוונטיות.

"זה היום שלכם, תהנו ממנו!". | תמונה: חופית - בית קולינרי לארועים

האלכוהול הוא המלך- הטיפים המנצחים של ג'יגריה בר שירותי בר וקוקטיילים

  • הבר הוא המרכז- התאימו את הצוות והמשקאות: צוות בר איכותי ותפריט מותאם לקהל שלכם יעשה את ההבדל. גם אם אתם לא מחובבי האלכוהול, מאד יכול להיות שהקהל שלכם כן. לרוב אורחים מחפשים את הבר לכל אורך האירוע, העדר אלכוהול מכוון לקהל המתאים יכול לקצר את האירוע ולעשות אותו פחות שמח. בנוסף, חשוב לקחת צוות עם נסיון, מדובר בהרבה יותר מ'מזיגה', אלא גם בהתאמת הכוס לאורח, החוויה, החיוכים והידע של מתי להוציא צ'ייסרים לרחבה ומתי להגיש כוס מים לחתן ולכלה.
  • טרנד ברי הקוקטיילים: לא משנה מה סוג הקוקטייל המועדף עליכם, בר מסוג זה הוא שדרוג לחתונה במיוחד בימי האביב והקיץ, גם מבחינת מראה וגם מבחינת טעם וחוויה. אנו ממליצים לקחת בר קוקטיילים לאירוע שלכם, כדי ליצור חוויה טובה ומיוחדת יותר גם עבור אלו שלא מתחברים לאלכוהול בצורתו הפופולרית ביותר: בכוס וודקה, ערק או יין.
  • מתלבטים אם לקחת מסלול מלא או לקנות אלכוהול בעצמכם? גם כאן, כמו בכל דבר, יש יתרונות וחסרונות. חשוב שתדעו שכאשר אתם בוחרים לקנות הכול מספק חיצוני מעצמכם, אין השגחה על בקבוקי השתייה, צריך לשנע אותה ולבצע סקר שוק- דברים שנחסכים כשלוקחים ספק בר בו הכול כלול. החיסכון הכלכלי עלול לעלות ביוקר ובהתעסקות מיותרת.

"צוות בר איכותי ותפריט מותאם לקהל שלכם יעשה את ההבדל". | תמונה: ג'יגריה | שירותי בר וקוקטיילים לאירועים

מוזיקה, אווירה ומה שביניהם- הטיפים המנצחים של קלמנטין DJS

  • ביום החתונה, תיהנו: הטיפ הכי טוב שאנו יכולים לתת לכם הוא פשוט להשתחרר מהכל ביום החתונה. עמלתם במשך חודשים, השקעתם, עבדתם קשה ובחרתם בפינצטה את כל הפרטים בחתונה שלכם ועכשיו הגיע ה'מאני טיים'. זה הזמן שלכם להעביר את המושכות לספקים המצוינים שבחרתם וליהנות מהיום המאושר בחייכם, בלי דאגות.
  • מה הג'אם שלכם? לפני שזוג מגיע לפגישה עם הדיג'יי או ספק המוזיקה הנבחר, חשוב להגיע פחות או יותר כשאתם מאופסים על מה הסגנון המוזיקלי הכי אהוב עליכם וגם על האורחים שלכם ומה פחות. כאשר זוג יודע בדיוק מה הוא אוהב לשמוע ומה יהיו השירים שכנראה ירימו את הרחבה, הדיג'יי, בנוסף ליכולת הקריאה שלו ברחבה בלייב, יכול גם להגיע מוכן מראש עם דברים מעולים שמתאימים לטעם של הזוג.

"זה הזמן שלכם להעביר את המושכות לספקים המצוינים שבחרתם". | תמונה: קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's

אז עכשיו אספו את כל הטיפים, בחרו את מה שנראה לכם לנכון וצאו אל הדרך, לתכנון חכם, מושכל ומלא בהתרגשות. המון המון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
בי אנד בי
הפקה וניהול אירועים
✔️ מתנות באשראי - במתנה
היום הכי חשוב בחייכם - בלי כאבי ראש!
היום הכי חשוב בחייכם - בלי כאבי ראש!
18.8K
למימוש ההטבה
logo
אולג בל - צילום חתונות ואירועים
צילום וידאו וסטילס
500 שקלים הנחה
"יש לנו תמונות מדהימות להיזכר בחתונה :)"
87.0K
למימוש ההנחה
logo
חופית - בית קולינרי לארועים
אולמות אירועים
חתונת הכל כלול ב-32,000 ₪
ספונטנים? יש לנו הצעה חד פעמית בשבילכם
ספונטנים? יש לנו הצעה חד פעמית בשבילכם
166.4K
למימוש ההטבה
logo
ג'יגריה | שירותי בר וקוקטיילים לאירועים
שירותי בר לאירועים
500 ₪ הנחה לעמדת קוקטיילים!
הטבה מיוחדת - רק למתחתנים של Mit4Mit
הטבה מיוחדת  - רק למתחתנים של Mit4Mit
21.4K
למימוש ההטבה
logo
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
תקליטנים / DJ
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
תפסיקו לחפש, מצאתם את ה-DJ לחתונה!
תפסיקו לחפש, מצאתם את ה-DJ לחתונה!
13.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת