מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כאן לומדים מטעויות של אחרים: איך תימנעו מרגעים מביכים ביום החתונה שלכם

מי מפחד מפדיחות ביום החתונה? רגעים מביכים הם חלק מהחוויה, וגם אם באותו הרגע הם ייראו לכם נוראיים בטירוף- הם הופכים לעיתים קרובות לזכרונות יקרים, מצחיקים ומרגשים. אז מה קרה לזוגות בקהילה שלנו ואיך תוכלו להימנע מלהיות הבאים בתור?

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
6.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כאן לומדים מטעויות של אחרים: איך תימנעו מרגעים מביכים ביום החתונה שלכם
15
15
מהירות:
יום החתונה שלכם הוא שיא החגיגה, היום בו שני לבבות מתאחדים בקרב משפחה וחברים. אבל, עם כל ההתרגשות מגיע גם הפוטנציאל לרגעים 'לא כל כך מושלמים' שגם כן, יחרטו בזיכרון שלנו. ממעידה בדרך לחופה ועד שמלה לבנה אחת יותר מדי, רגעים מביכים בחתונה הם כמעט כמו טקס מעבר וקורים לכולם. 

לכבוד יום הרגעים המביכים, החלטנו לשתף אתכם במספר חוויות בלתי נשכחות שקרו לזוגות בקבוצת הפייסבוק שלנו 'מתחתנים למען מתחתנים'- כאלו שתוכלו למנוע באירוע שלכם, וגם כאלו שלא.

יושבים? כל הרגעים המביכים מהחתונות של הזוגות שלנו.יושבים? כל הרגעים המביכים מהחתונות של הזוגות שלנו.

היי, מי הזמין אותם?

אחת החוויות הכי מפדחות ולא נעימות ביום החתונה שלכם היא לפגוש אורחים לא רצויים, שבכלל לא הוזמנו. יכול להיות שמדובר באקס/ית שלכם, אולי בבן או בת זוג של חברים שלא ציפיתם לפגוש, קרוב משפחה שבכלל לא היה אמור להגיע או אפילו אנשים אמיצים שנהנים בזמנם הפנוי 'לדפוק חתונה'. כך או כך, זו פדיחה שקל מאוד לתפעל- פשוט התעלמו. יש כל כך הרבה אנשים סביבכם שאתם נהנים להיות בחברתם ביום החשוב שלכם, ואם האדם המדובר הגיע על מנת 'להציק' לכם, הפתרון הטוב ביותר הוא התעלמות. אם מדובר במטרד שלא ניתן להתמודד איתו, בקשו בנימוס מאחד החברים/בני המשפחה שלכם לרמוז או להסביר לו שהוא לא רצוי וכדאי שיעזוב את האירוע- אך זה יכול להוביל לאי נעימויות נוספות, לתשומת לבכם.

פדיחות בגזרת הלוק:

זו כנראה הקטגוריה שמכילה הכי הרבה חוויות מצחיקות או לא נעימות, ולכן החלטנו לחלק אותה ל-4:
  • שמרו על שמלת הכלה: אין דבר נורא יותר עבור כלה מפגיעה בשמלה היפה שלה, עלייה חלמה ועלייה השקיעה את מיטב כספה. בקהילה מספרים על שמלות כלה שנקרעו או שהתלכלכו בצורה קיצונית. על מנת למנוע מכם את החוויה המביכה הזו, אנו מציעים 2 פתרונות: שמלה חלופית- לכל מקרה שלא יהיה וזהירות יתרה, הקפידו לא להגיע למקומות מלכלכים, לא לאכול כשאתן לבושות בשמלה לפני החופה והיציאה לאולם ולשמור עליה עד כמה שתוכלו.

  • אורחים בלבן: שימו לב, הסעיף הזה לא מתייחס לחתונה בה הקונספט הוא לבן או ללבוש של חולצה לבנה ומכנס צבעוני, אלא לאורחות שמרשות לעצמן מסיבה מאוד לא ברורה להביך את עצמן ואת הכלה וללבוש שמלה לבנה וגרנדיוזית שלא מייבשת את הכלה עצמה, או אפילו את האחיינית שלה בת ה-4 שנושאת את הטבעות. אל תלבשו לבן לחתונה, למען החיוך של כולנו.

  • 2 אימהות באותה השמלה: הגיע הזמן שהמשפט הזה יאמר- הכלה צריכה לדעת מה כל המשפחה הקרובה והחברים הקרובים לובשים. הפדיחה הזו יכלה להימנע בקלות רבה, אם המושכות היו מופקדים בידיה של החוגגת. למרות שזו פדיחה מצחיקה ביום שאחריי ואפילו זיכרון די מקסים, לא בטוח שהאימהות רצו להיות חלק מהרגע הזה כשהן לבושות בדיוק אותו הדבר.

  • כלה שנעלמה: כלה יקרה, את רוצה להחליף לוק? מדהים ומבורך, אבל תקתקי את זה. הסיפור על הכלה שהחליפה לוק במשך 4 שעות ולאחר מכן יצאה אל אולם ריק כי האורחים התייאשו צובט בליבי חזק ומזכיר לי וגם לכן ששום קוקו מהודק או שמלה קצרה ומנצנצת לא שווה את הפספוס של האירוע שלכן- החתונה שלכן.

מחליפה לוק? תקתקי את זה!מחליפה לוק? תקתקי את זה!

נפילות ולא מהתרגשות:

בפוסט הפייסבוק סופר על צלם שהציע לחתן לרוץ עם הכלה על הידיים שלו, אל תוך שלולית בוץ 'בשביל תמונה טובה'. אז בואו נתחיל מזה, שום דבר לא שווה תמונה כל כך טובה אם זה יהרוס את הבגדים שלכם מיד אחר כך, כי אחר כך היום שלכם יהפוך למסורבל הרבה יותר. בנוסף, לא כל דבר שהספקים אומרים לכם חייב לחבק בשני ידיים, אם אתם לא מרגישים בנוח עם ההמלצה שלכם, הביעו את דעתכם ואל תרוצו אל תוך הבוץ תרתי משמע.
בנוסף, דעו גם לרסן את החברים והמשפחה, אפילו עוד לפני האירוע. אחד הספקים בקבוצה סיפר על חתן שהקפיצו על מפה ברחבה בעיצומם של הריקודים והוא נפל ושבר צלע. לא דבר שאנו מאחלים לאף אחד באמצע האירוע שלו, ולכן כל המסורת של להרים את החתן והכלה על כיסאות, להקפיץ על מפות ולשאת על הכתפיים יכולה להזיק הרבה יותר מלהועיל. בקשו מהקרובים אליכם לתת לכם לרקוד על הרצפה ביום האירוע ולא באוויר.

נגמר האלכוהול ואין מקום לשבת

יש רגעים מביכים שבוודאות ניתן לצפות מראש וגם למנוע אותם:
  • אם אתם יודעים שהאורחים שלכם אוהבים לשתות ולחגוג, הזמינו אלכוהול ספייר מראש- עדיף להחזיר לחנות או לבנות בר ביתי לאחר החתונה, מאשר להגיע למצב בו האלכוהול נגמר באמצע האירוע.

  • אל תשכחו לעשות סידור ישיבה מקצועי ומהודק, אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יחלו לשחק במשחק הכיסאות כשנכנסים אל תוך האולם ואולי אפילו יעלבו וילכו, כי הם חשבו שהם יותר קרובים אליכם, אבל בפועל ישבו ברזרבה בגלל טעות קטנה.

  • עבדו עם רשימות לאורך כל הדרך ואם אתם יודעים שאתם שכחנים, השקיעו חלק מהתקציב במנהל אירוע חיצוני שידאג לתזכר אתכם ולעזור לכם להיות הכי מסודרים שאפשר. אין יותר מביך מכלה שעומדת לצאת אל החופה ולפתע שמה לב שהיא שכחה את ההינומה במלון.

  • אני חושב אולי, שתיתי קצת יותר מדי: חתן וכלה יקרים, אף אחד לא אומר לכם לא לשתות בחתונה שלכם, אבל יש הבדל גדול בין להתבשם קלות לבין להשתכר לגמרי. אם אתם מעוניינים להעביר את החתונה ברחבת הריקודים ולא בהקאות בחדר שלכם באולם או לחילופין, אם אתם מעוניינים לזכור את החתונה שלכם- מתנו את השתייה. טיפ קטן: הגידו לברמן שלאחר 3 צ'ייסרים ימזוג לכם מים במקום ערק, מבלי לספר לאורחים. כך לא תעליבו את מי שרוצה לחגוג איתכם וגם לא תשתכרו בהגזמה.

יש הבדל גדול בין להתבשם קלות לבין להשתכר לגמרי.יש הבדל גדול בין להתבשם קלות לבין להשתכר לגמרי.
לסיכום, ההתמודדות עם רגעים מביכים ביום החתונה בצורה חיובית וטובה היא עניין של הכנה ופרספקטיבה. אמצו את התפיסה ששלמות היא מיתוס ודווקא הרגעים הלא מתוכננים יוצרים לעיתים קרובות את הזיכרונות הטובים ביותר. צחקו על הטעויות, זה יקל על הלחץ שלכם וגם של האורחים ויקליל את האווירה. והכי חשוב: התמקדו באהבה ובטוב שסביבכם וקבלו הכל בחיוך. איך אמר טונה? גם זה יעבור. מזל טוב!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

11
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שף רוסלן -הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
הפקת חתונה בהנחה מטורפת!
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
9.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת