מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונה

לא הכלה לבדה מתכוננת ומתגנדרת לחתונה. גם לחתנים יש מה לתכנן כדי להיראות הכי טוב שאפשר. איגדנו עבורכם את הרשימה המלאה! 

חליפות חתן  | זמן קריאה: 7 דקות
6.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונה
15
15
מהירות:
חליפות חתן  - לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונהתמונה: עידן נהרי


בחירת החליפה - הכי חשוב להרגיש בנוח


הבגדים הם כמובן חוד החנית של החתן, אז איך תדע באיזו חליפה לבחור?

"אנחנו תמיד ממליצים לחתן שלמרות הטרנדים שבאים והולכים, חשוב תמיד להרגיש שלם בבגד. לכן גם אם כולם אומרים שזה מדהים ויפה עליכם, אם אתם לא מרגישים בנוח, לא מתחברים לצבע או לגזרה תעברו לחליפה הבאה. מומלץ להתמקד בשלב הראשון בלבחור אילו חליפות למדוד, הגדירו למלביש שלכם קווים אדומים - מה אתם ממש לא אוהבים. למשל: גזרת סקיני או חליפה בצבע נועז. הסבירו עם מה אתם כן מרגישים בנוח ומה אתם אוהבים, כדי שנוכל להציע לכם את החליפות המתאימות ביותר. ההמלצה היא למדוד עד שניים שלושה חליפות, כדי לא "ללכת לאיבוד". טיפ נוסף, אם אתם בוחרים בחליפה שחור לבן, חשוב להוסיף אלמנט נוסף, אם זה בדש (צווארון) של החליפה, שיהיה בטקסטורה שונה מהחליפה עצמה או אם זה בצבע של הנעליים והפפיון שיקפיץ את ההופעה אז מה שנישאר לנו לאחל לכם זה תתחדשו ובשעה טובה", אומרים לנו מפז חליפות חתן עסק מוביל באזור הדרום בתחום החליפות והאלגנט.


"האני מאמין שלנו הוא שאתה הכי יפה כשנוח לך. נכון, רובנו לא לובשים חליפה כל יום, אבל עדיין חליפה שמתאימה למידותייך ונתפרה מבד איכותי וקליל תאפשר לך להיות מאוד אלגנטי ומרשים אבל עדיין להרגיש בנוח". אומרים לנו מסאלינה חליפות חתן, המייצרים בעצמם את החליפות לפי הטרנדים הכי חמים בעולם.

"טיפ נוסף מאיתנו, הוא לנסות להתאים את החליפה לאופי של החתן ולאופי האירוע. לכן חשובה פגישה מקדימה ואישית בין המלביש לחתן לעתיד להכרות. בחירת החליפה קשורה בקשר לזוג ואופיו וכמו כן לאופי האירוע שלהם. לפי כל אלה מתאימים לחתן את החליפה המתאימה ביותר עבורו באופן אישי. אנחנו מאמינים שצריך לבחור טוטאל לוק מהכבד-לקל. קודם כל ניגשים למלאכת בחירת החליפה והחולצה המכופתרת מתחתיה - חשוב לבחור בחליפה בצבע שמחמיא לחתן ושמתאים לצבעים שלו. כמובן, חשוב לבחור את הגזרה המתאימה למבנה הגוף שלו. לאחר מכן מגיע שלב האקססוריז."

חליפות חתן  - לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונהתמונה: סאלינה
חליפות חתן  - לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונהתמונה: סאלינה

"רצוי לבוא לבחור חליפה כשאתם רגועים נינוחים ולא בלחץ של זמן. חליפה היא פקטור רציני בלוק. לבחור חליפה מתוך ישוב הדעת יעוזר לכם לקבל החלטה נכונה. לכן אנחנו ממליצים להגיע מוקדם לבחירת חליפה - לפחות חודש לפני החתונה." מייעצים מפז חליפות.

חליפות חתן  - לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונהתמונה: פז חליפות
חליפות חתן  - לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונהתמונה: לנסקי


כך תתאימו את הנעליים 


"מבצע טוטאל לוק שלנו כולל בעצם את כל מה שחתן צריך ביום החתונה - כן גם נעליים. את הנעליים בוחרים בשלב האקססוריז, הראשונות בתור לאחר בחירת החליפה הן הנעליים! בחירת הנעליים היא חשובה ביותר כי הנעליים בעצם מכתיבות לאן הלוק הולך - קלאסי, היפסטרי או קליל ומשוחרר. נעל סניקרס, שילוב מהמם עם חליפה, לוקחת אותנו למראה שהוא קליל, נקי ולא מתאמץ. נעל בצבע מיוחד ששונה מצבע החליפה, כמו נעל בורדו על חליפה שחורה או חליפה כחולה, משנה את כל הלוק ונותנת לו טוויסט של שובבות וצבע. וכמובן, יש את הבחירה הקלאסית והנצחית - נעל שחורה עבור חליפה שחורה או נעל קאמל עבור חליפה כחולה. שני שילובים ששומרים על לוק קלאסי אבל סופר טרנדי." ממליצים מסאלינה.

הראשונות בתור בשלב האקססוריז - הנעליים!הראשונות בתור בשלב האקססוריז - הנעליים! | תמונה: סאלינה - חליפות חתן

"אם החלטתם ללכת על נעל אלגנטית, כדי לבחור נעליים מעור, משום שהנטייה של העור היא לקבל את צורת הרגל טוב יותר מחומרים אחרים שיש להם נטיה להתעוות ולשנות צורה כשיש קצת לחץ בצידי הרגל. בנוסף אפשר ללכת עם צו האופנה העכשוי ולהתאים את צבע הנעל לחגורה ולפפיון. חשוב לזכור שאת הנעל בוחרים בהתאם לחליפה ולא ההפך." רז חליפות.

להתאים את צבע הנעלים לפפיוןלהתאים את צבע הנעלים לפפיון | תמונה: פז חליפות חתן


ומה עם גרביים?


אם חשקה נפשכם להיות "מגניבים" ולא שגרתיים, תוכלו לשלב גרביים צבעוניות עם נושא בטוטאל לוק. לאיזו חליפה יתאימו גרביים מגניבות וצבעוניות?

"בדרך כלל גרביים צבעוניות ומגניבות יתאימו יותר לחליפה עם צבע אחיד ולא חליפה משובצת פסים או נקודות משום שריבוי דוגמאות יכולה לרצד בעין ולהיראות מקושקש מידי. אז תנו לגרב לככב יחד עם החליפה ולא נגדה" מציעים מפז חליפות חתן.

הנה עוד כמה טיפים חשובים: 

1.חשוב לבחור גרביים איכותיות שלא יעיקו עלייך במהלך היום (אנחנו לא רוצים שהן תצבורנה ריחות...). בחר בגרביים מחומרים טבעיים, רצוי 100% כותנה. כותנה תעזור לרגלים "לנשום" ותעזור לספוג לחות ולמנוע ריחות.

2.  גרביים צבעוניים יתאימו לכל הגברים שיש להם תחושה של סגנון, אבל חשוב לבחור נכון כדי לא להראות  מגוחך. שים לב שאתה בוחר גרב שתסתיר את הרגל כאשר אתה יושב, מראה של גרב צבעונית עם רגל חשופה אינו מלבב במיוחד.

3. בעת בחירת גרביים עם צורות או עם צבעים, מומלץ לנסות להתאים את הגוון לעניבה או לפפיון, כדי לא להעמיס מידי על הטוטאל לוק.

מסאלינה מוסיפים: "גרביים צבעוניות הן הצהרה ומעצם טבען הבחירה בהן היא חופשית לגמרי. אין כאן חוקים - גרב צבעונית יכולה להתאים לכל חליפה. אבל - הבחירה צריכה להיות נכונה ומדויקת, אנחנו לא רוצים ליצור קרקס של צבעים. צריך לתת לחליפה את המקום שלה וכל האקססוריז, גם גרביים צבעוניות, הם פריט מלווה שצריך להשתלב לתוך הלוק הכולל בצורה מושלמת. הפגישה האישית אצלנו כוללת גם ייעוץ סטיילינג - אחד מאנשי הצוות שלנו עוזר לכם להרכיב את הלוק הכולל, עד הפרטים הקטנים, כך שהכל ישתלב ויראה טוב ביחד."

חליפות חתן  - לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונהתמונה: איתמר דובק
אנחנו מלבישים מדי שנה מאות זוגות מרוצים ושמחים לקחת חלק ביום הגדול שלכם. אם יכולנו לתת לכם טיפ זהב אחד מהניסיון שלנו ומההיכרות שלנו עם כל כך הרבה זוגות - תהיו אתם! זה אירוע של פעם בחיים, לכן חשוב לבחור לבוש שבו לא רק תראו במיטבכם אלא גם תרגישו במיטבכם! אנחנו תמיד ממליצים לבוא לפגישה האישית בראש פתוח - המגוון הוא ענק - אבל אנחנו מכווינים את החתן למה שהכי מתאים עבורו. בסופו של יום, צריך לבחור מה שהכי נכון לכל חתן וחתן כדי שביום החתונה תרגיש שבחרת נכון :)


תספורת וסידור זקן (אם יש)


לכל גבר מסוקס שלא מתחזק ראש מגולח, יש צורך בתספורת טובה לפני החתונה. מומלץ ללכת לספר או למעצב השיער אותו אתם מכירים שבוע לפני החתונה לתספורת, ובמידת הצורך רק לבקר אצלו בבוקר החתונה לפינישים ורענון. בנוסף, בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר גברים עם זקן. החל מזקן קצר וטרנדי ועד זקן מלא ועשיר שלא יבייש את סנטה קלאוס, זקן הפך להיות האקססורי המושלם עבור הג'נטלמן המודרני. חשוב לדאוג לסדר ולטפח אותו כמו שרק אתם המזוקנים יודעים לעשות. הנה כמה המלצות להכנת הזקן ליום החתונה.

חליפות חתן  - לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונהתמונה: לב סלוצקי


חיוך מאוזן לאוזן


יש חתנים שהיו רוצים לשפץ את החיוך שלהם לפני החתונה, בדיוק כמו הכלות. חשוב להכיר את המוצרים והשירותים השונים שיש בשוק להלבנה או ליישור שיניים ולהכין את החיוך בהתאם.
להלבנת שיניים מדוייקת שתמשך לאורך זמן, יש להתחיל לטפל כבר כשלושה שבועות לפני החתונה. אם אתם ממש קצרים בזמן יש גם אופציות אחרות, אבל כדאי לקרוא עליהן בהרחבה - ממש כאן.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

11
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
רבני קלאסיק
סטיילינג לחתונה
חליפת חתן מלאה ב-1,200 ₪
הקולקציה החדשה מאיטליה - נחתה אצלנו!
הקולקציה החדשה מאיטליה - נחתה אצלנו!
70.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת