מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אהבה באוויר: 8 מתנות מפתיעות לולנטיין-דיי 2024 לחתן ולכלה

ולנטיין דיי בפתח, אבל אנחנו לא במתח 🙂
פרחים? שוקולד? פחות הכיוון. השנה החלטנו ללכת על 
מתנות מקוריות לוולנטיין דיי שירגשו, ישמחו וכמובן, ישאירו אפקט של וואו עם אינספור אהבה. 

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 5 דקות
9.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אהבה באוויר: 8 מתנות מפתיעות לולנטיין-דיי 2024 לחתן ולכלה
15
15
מהירות:
נכון, אנחנו אוהבים לאהוב כל השנה, אבל הוולנטיין דיי הוא ה-זמן המיוחד לזוגות להביע את אהבתם זה לזו וההזדמנות המושלמת להעניק משהו משמעותי וייחודי ליקרים לנו. אם אתם כמונו, סופרים את הימים לולנטיין דיי, מתרגשים מהיום הזה ומחכים לו, אבל ממש באותה מידה, לא יודעים מאיפה להתחיל - באנו לעזרה. מחפשים מתנה מפנקת ומקורית לחתן או לכלה? ארזנו לכם מחשבה ויצירתיות בעטיפה שווה במיוחד.

מחפשים מתנה מפנקת ומקורית לחתן או לכלה?מחפשים מתנה מפנקת ומקורית לחתן או לכלה?

חוגגים אהבה - מילה על הוולנטיין דיי

ולנטיין דיי (Valentine's Day), הוא חג האהבה הבינלאומי אשר נחגג ב14 בפברואר במדינות רבות ברחבי העולם. הוולנטיין דיי החל בתור חג דתי, ובהמשך הפך לחג פופולארי בקרב אנשים רבים, שנהנים לחגוג את הרומנטיקה והזוגיות. בישראל, רבים מציינים את המועד כיום האהבה, וזאת בנוסף לחגיגות האהבה בט"ו באב. כי בינינו, אם יש הזדמנות לחגוג אהבה פעמיים, לא נלך על זה?

אספנו עבורכם 8 רעיונות מיוחדים, משעשעים ויוניקים למתנות לוולנטיין לאישה ולגבר:


1. ספר מתכונים בהתאמה אישית
אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית שתתאים בול בפוני עבורו או עבורה, זו האחת שלכם. 
ספר מתכונים אישי וייחודי ילווה אותם לאורך החיים, יאסוף ויאגד בתוכו מתכונים אהובים של בני הזוג והמשפחה. תוכלו לעצב אותו בכריכה קשה, לצרף מתכונים ידועים, או להשאיר עמודים ריקים, בהם הם יוכלו לתעד מתכונים לאורך חייהם המשותפים. בנוסף, תוכלו להשאיר מקום לאנקדוטות וסיפורים משעשעים, כי לכל זוג יש כאלו, שהם רק שלהם. ללא ספק מזכרת נפלאה אשר תצעד איתם שלב אחר שלב במשך שנים ארוכות.


מתנה לכלה לולנטיין - תכשיט בחריטה אישית

כשבא לנו לפנק באמת את הקרובים לנו, אין כמו תכשיט מושקע ואישי עם אמירה ייחודית. אנחנו פשוט מאוהבים במתנה הזו - תכשיט עם משמעות, משפט מרגש, מילה חזקה או כל דבר שהוא רק שלכם, בצמיד או תליון שישמור את המשמעות הזו אינטימית. 


מתנות לולנטיין דיי - ספר מיוחד

כן, זה אולי נשמע קצת שבלוני, אבל תתפלאו, לספר מיוחד של סופר אהוב יש המון ערך, בעיקר אם יש לו משמעות ייחודית. ומה יותר רומנטי מספר שירה קסום? אנחנו ממליצים במיוחד על ספרי שירה שיוצאים מהקופסא של סופרים ישראלים יצירתיים, כמו לדוגמה "שמש בצנצנת" של נעם חורב: "החיים שלחו לי שמש, אינסוף שמשות…." אבל כמובן שכל ספר שמתאים לכם, ומדבר אתכם - יכול לעבוד נהדר.

תמונה מתוך האתר תמונה מתוך האתר "צומת ספרים"

חוויה קולינרית - סדנת טעימות שוקולד בחושך

מי לא אוהב שוקולד? שירים את ידו! אבל הולד איט, בואו נאתגר אתכם! האם אי פעם יצא לכם לטעום שוקולדים מוגזמים ומשוגעים בחושך? אנחנו מזמינים אתכם לצאת מהקופסא ולהכיר מקרוב טעמים, מרקמים ותחושות ללא הסחות דעת, בחוויה זוגית מענגת ומטריפת חושים. בסדנת טעימות מדליקה, שמציעות מספר חברות בפריסה ארצית, מובטחות מלא הפתעות שוות שמחכות רק לכם (ועוד בחושך!) - בטוח שיהיה רומנטי ומתוק.

יחסים וזוגיות - אהבה באוויר: 8 מתנות מפתיעות לולנטיין-דיי 2024 לחתן ולכלה

מתנות לולנטיין לחתן ולכלה: מתמונה לאיור

תמונה זוגית שלכם היא קלאסיקה, אבל מה בנוגע לאיור משגע? תוכלו לקחת כל תמונה שאתם אוהבים במיוחד ולהפוך אותה לאיור מושלם ורומנטי. מתנה אידיאלית לוולנטיין דיי, במחיר נגיש שמתאימה במיוחד לביצוע קל ומהיר. בול כמו שאנחנו אוהבים.


סדנת נגרות ועיצוב

בן הזוג שלך הוא נגר חובבן בשעות הפנאי? החצי הנשי אוהב ליצור ולעצב? 
מעולה! הנה מתנה מקורית שתפורה עבורם. סדנאות נגרות ועיצוב אישית או זוגית, משלבות חוויה ייחודית עם פרקטיקה ומציעות זמן איכות משותף בן כמה שעות, אחד על אחד, או יחדיו, בו תוכלו להתנסות, ליצור ולחוש את כל השלבים בדרך לבניית רהיט מעוצב ויפה. המקום הנכון לאנשים שאוהבים יצירה ועשייה.

המקום הנכון לאנשים שאוהבים יצירה ועשייה.המקום הנכון לאנשים שאוהבים יצירה ועשייה.

טיסה זוגית בכדור פורח

תודו שעל זה עוד לא חשבתם! אבל אם ז'ול וורן עשה את זה, אז למה לא אנחנו? טיסה זוגית בכדור פורח היא פאן זוגי אקסטרימי ואחת החוויות המומלצות, הרומנטיות והמקוריות שיכולות להיות כיום. מה בתפריט? טיסה אינטימית באווירה שאין שנייה לה, ברחיפה יציבה בגובה רב וסיור חלומי באוויר הנמשך כשעה עד שעה חצי אל מול נופים מרתקים ועוצרי נשימה. כל הקסם הזה קורה כאשר אתם בתוך סל נצרים המעניק אווירה כפרית וחמימה. אנחנו עפים על זה 🙂

טיסה אינטימית באווירה שאין שנייה לה!טיסה אינטימית באווירה שאין שנייה לה!

רכיבה רומנטית לזוג בחוף קסום

אפשר להזמין אתכם לרכיבה רומנטית ממש כמו בסרטים? אם אתם רוצים להפתיע ולרגש במחווה ייחודית - רכיבה זוגית היא מתנה מושלמת, מגה רומנטית לנשים (וגם גברים, כמובן) שנהנים מהטבע והמרחבים. מה בתפריט? רכיבה זוגית או אישית האורכת לרוב כשעה, בחופים לצד מפרצים ואיים עוצרי נשימה. הרכיבה הנה אישית, ללא רוכבים נוספים, בליווי מדריך מקצועי על סוסים מאולפים. רק אתה והיא עם נופים קסומים, לאורך חופי הים הרומנטיים.  מה עוד אפשר לבקש?

רק אתה והיא עם נופים קסומים.רק אתה והיא עם נופים קסומים.
נתנו לכם השראה? שימחתם חתן וכלה? אשריכם, כבר זכיתם! 
מוזמנים להעיף מבט בבלוג שלנו לעוד השראה בדרך לחתונה, או לראות איך חוגגים ולנטייס בכל רחבי העולם. שולחים לכם ים אנרגיות טובות ומזכירים לכם לאהוב תמיד, לאורך כל השנה- הפי ולנטיין דיי!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

12
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
הרב חננאל מעודה
רבנים ועורכי טקסים
גביע קידוש במתנה 🤍
לטקס ייחודי, מרגש ובהתאמה אישית
לטקס ייחודי, מרגש ובהתאמה אישית
71.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת