מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

טיפים לבחירת מעצבי שמלות כלה

שמלת כלה היא החלום של כל אישה, כמעט, עוד הרבה לפני שהיא יודעת שהיא עומדת להיות כלה. כל אחת יודעת בסתר ליבה בדיוק איך היא רוצה שהשמלה שלה תיראה. מעצבי שמלות כלה הם אלה שיכולים להפוך את החלום - למציאות. 

שמלות כלה | זמן קריאה: 3 דקות
165.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
טיפים לבחירת מעצבי שמלות כלה
15
15
מהירות:

לבחור שמלת כלה לחתונה זה לא עניין של מה בכך. גם אם את חושבת שאת יודעת בדיוק איך את רוצה שהשמלה שלך תיראה, את עלולה לגלות שהדגם שמתאים לך הוא לגמרי אחר. מעצב או מעצבת שמלות כלה פוגשים עשרות כלות ביום ויש להם הרבה מאוד ידע וניסיון, מספיק בשביל לדעת לייעץ לך באיזה סגנון של שמלה לבחור. ולכן, לפני שאת הולכת לחפש שמלה, כדאי שתבחרי את המעצב הנכון. אז הנה כמה טיפים על מה את צריכה לדעת לפני שאת מחליטה מי יעצב עבורך את השמלה.


בקשי המלצות


לפני שאת הולכת לחפש שמלה, תשאלי חברות וחפשי מידע על מעצבי שמלות כלה מומלצים. הניסיון האישי של כלות אחרות יכול לעזור לך ולקצר את הרשימה. אולי יש מעצב ששמעת עליו וגם הדגמים שלו מאוד מוצאים חן בעינייך, אבל בסופו של דבר תגלי שלכלות אחרות היה ניסיון פחות מוצלח איתו. לכן, תנסי לקבל את כל המידע שאת יכולה לפני שאת נסגרת על רשימה סופית של מעצבים אופציונליים.


קשר אישי


אחרי שנשארת עם רשימה של מעצבים שאת רוצה לפגוש את יכולה לצאת לדרך! חשוב לזכור שתהליך של תפירת השמלה לוקח הרבה זמן. במהלך הזמן תגיעי למספר פגישות בסטודיו של המעצב למדידות חוזרות. הקשר האישי עם מעצב השמלות חשוב לא פחות מהכישרון או היכולת שלו לתפור עבורך את שמלת החלומות. לא מספיק שהמעצב ידע לתפור שמלה לכלה שתהיה מושלמת, הוא צריך גם להיות מישהו שאת יכולה להרגיש בנוח איתו ושידע להתחבר אלייך ולהיות סבלני וקשוב לרצונות שלך. 

שמלות כלה - טיפים לבחירת מעצבי שמלות כלהתמונה: שימקה


סגנון עיצובי


יש אין סוף דגמים של שמלות כלה, אבל לכל מעצב יש גם קו סגנוני משלו. לפני שאת מגיעה לפגוש את המעצב תעשי חיפוש ברשת כדי לראות כמה דגמים שלו, כך תוכלי לקבל מושג על הסגנון העיצובי. למשל, אם את אוהבת עיצוב נקי ופשוט אבל את רואה שרוב השמלות שלו מקושטות באבנים ועיטורים, יכול להיות שהוא לא המעצב שמתאים לך. גם אם קיבלת עליו המלצות נהדרות, חבל שתגיעי עד אליו בשביל לגלות שהסגנון שלו ממש לא מתאים לך. 


מחיר


כדאי לך לבדוק מראש גם מה טווח המחירים של השמלות אצל כל מעצב שאת רוצה ללכת אליו. לדוגמא, אחד הדברים שמשפיעים בצורה משמעותית על המחיר הוא הבחירה שלך בין שמלות כלה להשכרה או שמלות לרכישה. ישנם מעצבים שלא מאפשרים בכלל השכרה של שמלה ולכן תהיי חייבת לרכוש את השמלה שתבחרי, גם זה משהו שחשוב לדעת ולקחת בחשבון בתקציב. מחיר של שמלות כלה יכול לנוע בטווח רחב ואם זה שיקול משמעותי עבורך אל תהססי לשאול את המעצבים שאת פונה אליהם מה טווח המחירים שלהם.
 
מעצבי שמלות כלהתמונה: כלה קלה
ולסיכום, הכי חשוב שיהיה לך כיף. לא משנה אם בחרת במעצב על או במעצב מתחיל, אם בחרת להשכיר את השמלה או לקנות אותה - את צריכה ליהנות מהתהליך. כמו שכבר נכתב, תפירת השמלה לוקחת זמן ודורשת את הסבלנות שלך וגם של מעצב השמלות. אם את לא נהנית ואם את מרגישה שהמעצב לא משקיע את כל כולו, חבל על המאמץ. ואז לא יעזור הניסיון שיש לו, המחיר האטרקטיבי או הדגמים ההורסים,  כי שמלות כלה מעצבים באהבה או לא מעצבים בכלל!
 
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

35
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
אלון ליבנה
שמלות כלה
אלון ליבנה
קולקציית שמלות הכלה לשנת 2024 הגיעה!
קולקציית שמלות הכלה לשנת 2024 הגיעה!
180.9K
עוד פרטים
חתונה בקטנה
logo
כלה קלה
שמלות כלה
שמלות כלה במחיר שפוי
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
20.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת