מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שמלות כלה צנועות – לא רק לדתיות

אם את מתלבטת בין שמלת כלה שהיא כולה בוהו שיק, או בסגנון וינטאג' או אולי קלאסית, כדאי שתוסיפי עוד סגנון למשוואה: שמלה צנועה. יותר ויותר שמלות כלה צנועות מככבות בחתונות בשנים האחרונות גם בקרב כלות שממש לא מגדירות את עצמן כדתיות. 

שמלות כלה | זמן קריאה: 3 דקות
7.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שמלות כלה צנועות – לא רק לדתיות
15
15
מהירות:

שמלות לחתונה קצת אחרת 

משך שנים שמלות כלה צנועות היו נחלתן הבלעדית של נשים דתיות או מסורתיות. שמלת כלה לחתונה דתית הייתה מאופיינת בשרוולים ארוכים, בבדים אטומים ובגזרות פחות צמודות לגוף. אל תתבלבלו, שמלת כלה צנועה לחתונה דתית עונה על כל הקריטריונים של שמירת הצניעות, אבל לא חוסכת בסטייל. מסיבה זו ניתן לראות גם היום בחתונות במגזר החרדי למשל, שמלות כלה נפוחות וגדולות – אך צנועות. 
גם מי שאינן חרדיות, אבל מגדירות את עצמן כדתיות, נוהגות ללבוש בחתונה שמלות שמאפשרות לכסות את הכתפיים ואת המחשוף. גם כאן הבדים לא יהיו שקופים ופחות נראה שמלות עם גזרות צמודות מאוד לגוף.  


מה גרם לשינוי?


כמו כל טרנד טוב שכובש אותנו בסערה, גם הטרנד של שמלת כלה צנועה לכלה שאינה דתיה התחיל ברשת. עוד ועוד בלוגריות אופנה ואושיות אינסטגרם חגגו את יום החתונה בשמלה עם שרוולים ארוכים וצווארון ללא מחשוף. סלבריטאיות בארץ (למשל, קורין גדעון) ובעולם (מייגן מרקל) אימצו אף הן את הסגנון ובחרו בשמלות כלה צנועות. משם, הדרך לשאר בנות ישראל (והעולם) הייתה סלולה. 
עוד הסבר להופעת הטרנד הוא הרצון של כלות רבות להרגיש בנוח ביום חתונתן בשמלת הכלה שלהן. שמלות כלה צנועות מאפשרות להסתיר ולטשטש אזורים בגוף שהכלה לא מרגישה בנוח איתם, וזאת מבלי לגרוע מהסטייל של השמלה. 

מייגן מרקל בשמלת כלה צנועה

מה מאפיין אותה?


כמובן שאין חוקים ברורים בנושא, אך מעצבי שמלות כלה יכולים לציין מספר מאפיינים של שמלות כלה 
צנועות. השרוולים הם ככל הנראה החלק המשמעותי בסיפור הזה. שמלות כלה עם שרוולים ארוכים או שרוולים עד למרפק בהחלט משתייכות לסגנון הצנוע. כאן אפשרות הבחירה היא בין שרוול עשוי מתחרה עדינה ולעתים שקופה או שרוול מבד אטום. תלוי כמובן בהעדפה האישית ובעיצוב הכללי של השמלה. 
ניתן גם לבחור מספר אלמנטים "צנועים" ולשלב אותם עם גזרות מעט יותר נועזות. 


יותר משרוולים ארוכים


הייחוד של שמלות כלה צנועות הוא לא רק באורך השרוול. המחשוף של השמלה גם הוא משמעותי כדי להעניק לשמלה את המראה האצילי והאלגנטי שלה. אם בעבר מחשופים עמוקים היו פופולארים מאוד, הרי שכיום המגמה היא דווקא לשוות להם מראה יותר מצומצם. יש את מי שיבחרו במפתח חזה עדין לשמלת ההכלה שלהן, וקיימת גם האפשרות ללכת עד הסוף עם המראה הצנועה ולבחור בשמלה עם צווארון חצי גולף.
מבחינת הבדים שירכיבו את שמלת הכלה, האפשרויות הן רבות ומגוונות: תוכלי לשלב תחרה עדינה עם אבני חן, ללכת על המראה הקלאסי עם בד סאטן נשפך או לשלב בין בדים וסגנונות.  

שמלות כלה - שמלות כלה צנועות – לא רק לדתיותתמונה: ערבה פולק


מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?


אם החלטת שאת בוחרת בשמלת כלה צנועה, כדאי לזכור כמה דברים מראש. בראש ובראשונה – העלויות. מחיר השמלה עשוי להשתנות אם את בוחרת לקנות את השמלה או לשכור אותה לערב אחד. האופציה של שמלות כלה להשכרה יכולה להתגלות כחסכונית ביותר, אלא אם את טיפוס סנטימנטלי ותהני להציץ מפעם לפעם בשמלת הכלה שלך בארון. 
בדקי האם את מתחברת לסגנון הצנוע. יכול להיות שמה שנראה נוצץ ומהמם על מישהי אחרת, יהיה פחות  מתאים עבורך. השמלה שלך צריכה להיות נוחה, כדי שתוכלי לנוע בחופשיות במהלך יום החתונה ולא להרגיש שחם לך מדי, למשל. 

שמלות כלה - שמלות כלה צנועות – לא רק לדתיותתמונה: שימקה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
A&G wedding dresses
שמלות כלה
9,900 - 6,900 ₪ להשכרה
בואי להכיר את הקולקציה החדשה שלנו
בואי להכיר את הקולקציה החדשה שלנו
47.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת