מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מעבר לשמלת כלה: האקססוריז שיהפכו את לוק החתונה שלך למלא בסטייל

כבר מהרגע שהגיעה הטבעת, ידעת בדיוק איך תראה שמלת הכלה שלך, אבל הלוק שלך לא כולל רק שמלה וחייב לזכור שיש עוד מספר גורמים שישפיעו על המראה הכללי שלך ויכולים להפוך אותך לכלה מלאת סטייל. אז מה הם הפריטים הכי שווים ולאיזה סגנון שמלת כלה הם מתאימים?


שמלות כלה | זמן קריאה: 5 דקות
7.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מעבר לשמלת כלה: האקססוריז שיהפכו את לוק החתונה שלך למלא בסטייל
15
15
מהירות:
אצל כל מעצב ומעצבת של שמלות כלה תוכלי למצוא סגנונות שונים: שמלת כלה פשוטה, שמלת כלה מנצנצת, שמלת כלה בגזרת סטרפלס או עם שרוולים ארוכים ואפילו שמלת כלה שהיא כולה פאייטים- אך מעבר לבחירה הזו, תצטרכי לבחור, בעזרת אנשי המקצוע שילוו אותך, מה להתאים ללוק מבחינת אקססוריז: האם תרצי כפפות? נעליים בצבע לבן או שמנת? צמידים? טבעות? עגילים? שכמייה? בולרו? ואיך תיראה ההינומה? בדיוק בשביל לענות על כל השאלות האלו, אנחנו כאן.

צילום: רותם לבל, סטיילינג: חיה וידרצילום: רותם לבל, סטיילינג: חיה וידר | תמונה: כלה קלה

נוצות, נצנצים ועקב מזכוכית:

בסטודיו 'שנטל רומנו' מציעים שמלות כלה וערב בעיצוב אישי. בסטודיו דוגלים בקו של חדשנות ותשומת לב לפרטים הקטנים, ביניהם גם הסטיילינג הכללי סביב שמלת הכלה. הדוגמאות שנתנו לנו מבחינת סטיילינג, גורמים ללוק הכלה להיראות נועז, חדשני אך גם רומנטי ועדין בו זמנית. "לשמלה שקופה וייחודית, שמשלבת נצנוץ ואי סימטריה וכבר גדושה בפרטים ייחודים- נוסיף שובל נוצות עדין, שממתן אותה ונותן לה עוד אלמנט שיוצר את אפקט ה-וואו" מספרים לנו מהסטודיו "לשמלה נוספת שלנו, שגם כן דוגלת באפקט הנצנוץ והמראה וישר תופסת את העין, היינו מוסיפים אקססוריז יותר רגועים- כדי לתת לה 'לתפוס את השואו', לשמלה בסגנון זה היינו מוסיפים סט נקודת יהלום, פשוט ועדין. בגזרת הנעליים, אפשר להוסיף סנדל כסוף עם עקב זכוכית".

"שובל נוצות עדין, שממתן אותה ונותן לה עוד אלמנט שיוצר את אפקט ה-וואו". צילום: דביר כחלון | תמונה: שנטל רומנו
אם כך, העצה שאנחנו מקבלים מ'שנטל רומנו' בגזרת הסטיילינג- אם השמלה גונבת את ההצגה, תנו לה ושלבו פריטים רגועים ותואמים. אם השמלה יכולה להכיל עוד קצת שואו, תמיד אפשר להוסיף שובל שמכיל נוצות או מנצנץ או משתרך מאחורייכן, תלוי בשמלה עצמה כמובן.

אם השמלה גונבת את ההצגה, תנו לה ושלבו פריטים רגועים ותואמים. צילום: דביר כחלוןאם השמלה גונבת את ההצגה, תנו לה ושלבו פריטים רגועים ותואמים. צילום: דביר כחלון | תמונה: שנטל רומנו
צילום: דביר כחלוןצילום: דביר כחלון | תמונה: שנטל רומנו

לוק פריזאי ושואו בלתי נשכח:

בסטודיו 'אוהד קריאף' תוכלו למצוא שמלות כלה העומדות בסטנדרט הגבוה ביותר של מסורת ההוט קוטור הצרפתי. על מנת להציג לנו את האופציות ללוקים שונים באותה שמלה- הם נתנו לנו כמה דוגמאות על הדגמים הנבחרים שלהם:

  • שמלת קוקו היא שמלה בגזרה קצרה, שנלקחת בדרך כלל על ידי כלות ללוק השני. ניתן ליצור ממנה אינספור לוקים והנה 2 אופציות:
  1. ללוק אדג'י, נוסיף שרשראות צ'וקר עבות ומעיל עור אוברסייז.
  2. ללוק בנינוח פריזאי, רך ורומנטי, נוסיף לשמלה שרוולי בלון נפוחים, כפפות טול ומחרוזות פנינים.

  • שמלת קמיל היא שמלה יותר דרמטית ונסיכותית, בה ניתן להוסיף הינומה שיוצרת ברגע את אפקט הוואו, ויושבת מצוין על שמלה קלילה כמו זו.

  • שמלת זואי היא שמלת מיני מנצנצת המשלבת פרנזים ותעבוד מצוין עם עגילי שנדליר ארוכים, שיצרו מראה מסיבתי זוהר ויעניקו אקסטרה דרמה לכל תזוזה של הכלה על רחבת הריקודים.

  • שמלת סרינה היא שמלה קלילה ומרחפת מבחינת הבדים הנשפכים והעדינים ולכן מומלץ להתאים לשמלות מסוג זה עגילי פנינה גדולים שיסגרו את הלוק ויהפכו אותו למוקפד ואלגנטי.

  • שמלת סקיילר היא שמלה חלקה בגזרה קרובה לגוף, שמתאימה בעיקר לכלות מינימליסטיות וניתן להעשיר את הלוק בתוספת כפפה לרגעי קבלת הפנים והחופה ובנוסף, עם עגיל דומיננטי.

שמלת קוקו היא שמלה בגזרה קצרה, ניתן ליצור ממנה לוק אדג'י ובמקביל לוק פריזאי. צילום: אלכסנדר ליפקיןשמלת קוקו היא שמלה בגזרה קצרה, ניתן ליצור ממנה לוק אדג'י ובמקביל לוק פריזאי. צילום: אלכסנדר ליפקין | תמונה: אוהד קריאף
שמלת סקיילר שניתן להעשיר לה את הלוק בתוספת כפפה עם עגיל דומיננטי. צילום: אלכסנדר ליפקיןשמלת סקיילר שניתן להעשיר לה את הלוק בתוספת כפפה עם עגיל דומיננטי. צילום: אלכסנדר ליפקין | תמונה: אוהד קריאף
מומלץ להתאים לשמלות מסוג זה עגילי פנינה גדולים שיסגרו את הלוק ויהפכו אותו למוקפד ואלגנטי. צילום: עדי שנפיקמומלץ להתאים לשמלות מסוג זה עגילי פנינה גדולים שיסגרו את הלוק ויהפכו אותו למוקפד ואלגנטי. צילום: עדי שנפיק | תמונה: אוהד קריאף

עומס דווקא יכול להתאים:

בסטודיו 'כלה קלה' מציעים קונספט של Ready to wear, שמאפשר לך להגיע ולבחור שמלה ולצאת איתה כבר באותו היום. אבל זה שהתהליך לא לוקח הרבה זמן, לא אומר שאין הקפדה ודיוק רב בבחירת לוק הכלה ולכן הן מעבירות לנו את הטיפים הבאים בענייני סטיילינג, שיכולים להתאים למגוון רחב של שמלות ולספק טיפים לכל כלה: "כאשר מדובר בשמלה שמכילה תחרה או פרטים בולטים, לא היינו ממליצות לענוד שרשרת, אלא רק עגילים. העיטורים על השמלה הם לגמרי תכשיט בעינינו ונכון לתת להם מקום. אם מדובר בשמלה חלקה, אנחנו מאוד אוהבות 'להתפרע' עם תכשיטים בולטים ואנחנו בעד 'להעמיס' שרשראות ותכשיטים".

"כאשר מדובר בשמלה שמכילה תחרה או פרטים בולטים, לא היינו ממליצות לענוד שרשרת, אלא רק עגילים". סטיילינג: חיה וידר | תמונה: כלה קלה
גם בגזרת הנעליים, כדאי לשים לב לגזרת השמלה, לבדים ולצבעים כמובן- מעבר לצבע הלבן "אנחנו אוהבות להכניס טוויסט מגניב עם נעל צבעונית בצבע לא 'כלתי' או עם איזה עיטור מגניב ששובר את הלוק. גם בשיער, ניתן להכניס נגיעה של סטייל, עם קשת מגניבה או פפיון שייתן טאץ' רומנטי".

"אנחנו אוהבות להכניס טוויסט מגניב עם נעל בעלת עיטור מגניב ששובר את הלוק". | תמונה: כלה קלה
"אם מדובר בשמלה חלקה, אנחנו מאוד אוהבות 'להתפרע' עם תכשיטים בולטים". | תמונה: כלה קלה

אז איך תיצרו לוק מלא סטייל ביום החתונה שלכן?

  1. קודם כל, זכרו את הטעם האישי שלכן ואל תשתגעו מכל העצות שמסביב. אם לא תרגישי בנוח, זה יהיה הדבר הבולט ביותר בלוק שלך.

  2. התחשבי במראה השמלה שלך- בחרת שמלה פשוטה? יש לך את האופציה לבחור יותר אקססוריז וליצור לוק בולט יותר. בחרת שמלה עמוסה? נסי להפחית ולבחור את התוספות שלך ב'פינצטה' כדי לא להיראות מצועצעת ומוגזמת מדי.

  3. זכרי שכל שמלה היא שונה, אל תתביישי להתייעץ עם הסטודיו שבחרת על הסטיילינג מסביב, יש להם ידע רב והם ישמחו לעזור.

  4. התאימי את הלוק והסטייל שלך למועד החתונה, אף אחת לא רוצה לשים שכמייה בחתונת צהריים בחום של יולי אוגוסט או פריט קליל מדי ביום בו הרוח חזקה במיוחד באמצע החורף.


ואל תשכחי, את הכי יפה שיש כשאת מאוהבת ומאושרת. מזל טוב!

ואל תשכחי, את הכי יפה שיש כשאת מאוהבת ומאושרת. צילום: דביר כחלוןואל תשכחי, את הכי יפה שיש כשאת מאוהבת ומאושרת. צילום: דביר כחלון | תמונה: שנטל רומנו

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
A&G wedding dresses
שמלות כלה
9,900 - 6,900 ₪ להשכרה
בואי להכיר את הקולקציה החדשה שלנו
בואי להכיר את הקולקציה החדשה שלנו
46.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת