מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מעקב ועד בהונות - בחירת נעלי הכלה האידיאליות עבורך

יש מספר גורמים המשפיעים על בחירת נעלי הכלה שלך. החל מצבע ואורך השמלה, הגובה שלך, היכולת שלך ללכת בעקבים ועד סוג סגנון האירוע. אם לרגע חשבת שאף אחד גם ככה לא יראה מה את נועלת מתחת לשמלה המפוארת שבחרת, כדאי שתקדישי מחשבות נוספות לגביי בחירת הנעליים שלך כי כשמדובר בכלה, תהיי בטוחה שאף אחד לא יפספס שום פרט וכדאי שתהיי מוכנה לכל זווית צילום.

נעלי כלה | זמן קריאה: 4 דקות
12.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מעקב ועד בהונות - בחירת נעלי הכלה האידיאליות עבורך
15
15
מהירות:


אז איך תבחרי נעל שהיא גם יפה, גם נוחה וגם מתאימה בדיוק לסטייל של השמלה ושל החתונה? באנו לעזרת חברה. 


נעלי כלה צבעוניות 

נעלי כלה לרוב יהיו בצבע לבן או לכל היותר בצבעי שמנת ושנהב כדי שיתאימו בדיוק מושלם לגוון השמלה. 
בשנים האחרונות החלו כלות לבחור בנעלי כלה צבעוניות אשר מבטאות טוב יותר את אישיותן מתחת לשמלת הכלה הלבנה המסורתית ומסתבר שכמעט כל צבע הולך! אדום, סגול, כתום ואפילו ירוק כי הרי טאצ' של צבע תמיד עושה שמח. 
ואם כבר החלטת ללכת על הבחירה הצבעונית והנועזת, קבלי מאיתנו עוד טיפ קטן - וודאי שזר הפרחים שלך יהיה באותו הסגנון ובאותו הגוון. 


גם נעליים מטאליות הפכו פופולריות יותר בקרב כלות. אם את מחפשת אלטרנטיבה ללבן אבל בסגנון מעודן יותר מורוד פוקסיה או ירוק בקבוק, נעליים בגוונים מטאליים יכולים להיות בחירה מושלמת עבורך. זהב, כסף, ברונזה וורוד מטאלי יוסיפו גלאם לסטייל שלך. רק אל תשכחי להתאים את התכשיטים שלך לגוון הנעליים.


האקססורי הכי לוהט בחתונה

נעלי הכלה שלך יכולות להפוך לאקססורי הכי הלוהט בחתונה שלך, כזה שעושה אפקט "וואו" ושפשוט אי אפשר לפספס. התאמה אישית של נעליים לא חייבת להיות סביב גובה העקב או רוחב הרצועות. מצאת נעל שמתאימה לך? מצוין. עכשיו תוכלי להוסיף לה טאצ' אישי שיהפוך אותה לפיס שכולו שלך בעזרת הוספת פאצ'ים, פנינים, גבישים ואפילו נוצות. את עיצוב הנעל תכלי לעשות אצל אנשי מקצוע שמתמחים בכך או שתוכלי לשאוב השראות שונות בפינטרסט ובאינסטגרם, להצטייד בחומרים הדרושים ולעצב את נעל החלומות שלך לגמרי בעצמך.


נעל פתוחה או סגורה

נעליים בעלות מבנה סגור בבהונות מהוות את הבחירה הקלאסית והפופולרית ביותר. נעל בעלת סיום מחודד מתאימה במיוחד לחתונות ערב, מעניקה מראה אלגנטי וגורמת לכף הרגל להיראות צרה יותר. סיומת עגולה לעומת זאת, מעניקה מראה אגבי ונערי יותר שגורם לכף הרגל להיראות קטנה אך רחבה יותר. 

נעלי כלה פתוחות או סנדלים בעלי רצועות, מעניקים מראה פלרטטני וסקסי ומהוות בחירה מושלמת לנשים שמרגישות בטוחות במראה רגליהן, רק אל תשכחי להתאים את צבע ציפורני הרגליים לאלו שבידיים ליצירת מראה מושלם.



נעליים שטוחות ופתוחות מתאימות במיוחד לחתונות בחוף הים ובטבע אך ניתן למצוא לא מעט מהן גם בחתונות ערב בחודשי הקיץ החמים. 

ויש גם אמצע - 3 אצבעות מוסתרות ושתיים מציצות. לכלות שבוחרות במראה נעליים צר ואלגנטי אך רוצות לאוורר מעט את הבהונות ולתת הצצה קטנה לכפות רגליהן, נעליים בעלי מפתח קטן בבהונות יכולות להתאים במיוחד.


גובה נעלי הכלה

כלות רבות בוחרות בנעליים שיעניקו להן ביטחון ואלגנטיות כשהן פוסעות אל עבר החופה ומרבית הכלות בוחרות לעשות זאת בנעלי עקב. רגע לפני שאת הולכת על אופציית העקב הגבוה, חשוב לוודא שאת בכלל יכולה לצעוד ולרקוד בעקבים לאורך כל האירוע ובכל מקרה מומלץ לוודא שיש לך זוג נעליים נוסף כגיבוי למקרה הצורך. נעלי עקב ופלטפורמות אידיאליות במיוחד כתוספת לשמלות קצרות מאחר והן גורמות לרגליים להיראות ארוכות יותר.



אך למרות שנעליים עם פלטפורמה או עקבים פופולריות בחתונות ערב ובקרב כלות שרוצות להוסיף עוד כמה סנטימטרים לגובה שלהן, יותר ויותר נשים יורדות מהעקבים ובוחרות באלטרנטיבה שנוחה להן - נעליים שטוחות. אם את מתקשה לצעוד בנעלי עקב ומרגישה טוב יותר קרוב לקרקע, תוכלי למצוא מגוון ענק של נעלי כלה שטוחות ואלגנטיות, סניקרס לבנות ואפילו כפכפים מעוצבים. אם לא לזמן החופה וקבלת הפנים, לפחות לרחבת הריקודים.
נעלי כלה שטוחות משתלבות מצוין עם שמלות כלה בסגנון בוהו או בסגנון יווני וכמובן אידיאליות עבור כלות גבוהות שלא מעוניינות בתוספת גובה. 



מתלבטת בין תוספת גובה לנוחות? למה להתלבט אם אפשר גם וגם?
נעלי כלה עם עקב רוקי או עם עקב רחב, יכולות להוות פתרון מושלם עבורך. נעלי רוקי צרות נראות מלפנים ומאחור כנעלי עקב צרות וגבוהות אך בניגוד לעקבים דקיקים, הן מעניקות יציבות לכף הרגל. גם נעליים בעלות עקב רחב בגובה נמוך עד בינוני מעניקות יציבות גבוהה על הקרקע, נותנות הגבהה קלה ואיזה כיף שהן גם הפכו להיות נפוצות כל כך בשנים האחרונות ומגיעות באינספור עיצובים וסגנונות.

כדי לצלוח יום שלם שכולו חגיגה אחת גדולה, חשוב שתעשי זאת בנעליים נוחות שנראות נפלא.
בחירת נעלי כלה היא לא תמיד משימה פשוטה אך כל עוד תהיי ממוקדת בחיפוש הנעל המתאימה ביותר לצרכייך, כך תוכלי למצוא את הנעל המושלמת שלך יותר בקלות.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
דיפלומט חליפות - Diplomat
חליפות חתן
לוק מושלם לחתן החל מ-1,250 ₪
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
44.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת