מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

על הטירוף לעשות דיאטה לפני החתונה, יש גם כלות שחושבות אחרת…

עידן, כלה מספרת שלא מזמן התארסה, שיתפה את החברים בקהילת הזוגות בפתיחות ואומץ על החוויה הלא פשוטה שלה ככלה בנושא הירידה במשקל סביב החתונה שלה.זאת לא הפעם הראשונה שהנושא הזה עולה אצלנו בקהילה ויוצר המון עניין ורעש, לירז, גם היא כלה מספרת, הייתה הראשונה שהעזה להגיד שהיא מסרבת לעשות דיאטה.

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 3 דקות
community content
13.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
על הטירוף לעשות דיאטה לפני החתונה, יש גם כלות שחושבות אחרת…
15
15
מהירות:
חשוב לנו כל כך לתת מקום ובמה לכל הדברים שזוגות לפני חתונה מתמודדים איתם, אלה שפחות מדוברים והכי חשובים בתכל'ס.
ואם מדברים על טרנד ההרזייה לפני החתונה יש כל כך הרבה דברים שלא תמיד קל לדבר ולהתמודד איתם…בעיקר הציפיות והסטנדרטים הלא הגיוניים שמכניסים לסטרס וגורמים לתחושה לא נוחה ולתסכול.


דקה אחרי ההצעה כבר התחילו ללחוץ על עניין המשקל

מהרגע הראשון שסיפרנו לאנשים על ההצעה, התגובה הראשונית הייתה - מזל טוב! עכשיו דיאטה! 
זה הגיע ממשפחה, חברים, פרסומים ממומנים באינסטגרם ובאמת מכל כיוון אפשרי. גם כלפיי וגם כלפי אלעד, בן הזוג שלי. בהתחלה צחקתי ואמרתי כן כן בטח, אחר כך כעסתי ואז אמרתי רגע אולי באמת אני צריכה?

בחודשים האחרונים במשפחות שלנו נכנסו לאיזה טירוף של "דיאטה לפני החתונה", "אין מצב שאגיע במצב הזה לחתונה שלכם", "אולי גם לכם כדאי להתחיל", "הגיע הזמן להתחיל גם", "זה רק שינוי פשוט בתזונה, פשוט צריך להתחיל"  ועוד שלל ציטוטים כאלה ואחרים. 

אחרי סערת רגשות לא קטנה בנושא, ואחרי שזה באמת נכנס לי לראש וגרם לי לחשוב אולי באמת משהו לא בסדר? אולי אני באמת צריכה לעשות דיאטה? אולי אני לא נראית מספיק טוב?

הפוסט החשוף של עידן בקהילההפוסט החשוף של עידן בקהילה


רק אני אקבע מה טוב בשבילי

אחרי תהליך של עיבוד ומחשבות, הבנתי שזה ממש לא קשור אלי, אין מצב שאני נותנת לקולות האלה לחדור לי לראש, שאולי הם באים מתוך כוונה טובה ורצון לעשות טוב ולעזור אבל זה לא התסביך שלי לאכול.
ברוך השם בארגון חתונה, מי כמוכם יודעים, יש לא מעט תסביכים. אבל זה לא צריך להיות אחד מהם.
החתונה היא יום אחד בלבד מתוך חיים שלמים. ולכן אין סיבה לשנות את מי ומה שאני רק כדי להיראות בצורה מסוימת שאחרים חושבים שאני צריכה להיראות בה בשביל יום אחד. 

בתמונה: אנחנו עפים על עצמנו ביוון בימים קצת שמחים יותר, עם ציפייה ענקית ליום אחד מיוחד ומרגש.

עידן ואלעד - Save the dateעידן ואלעד - Save the date
עידן מתארת מבוך רגשי מורכב שנוצר אצלה כתוצאה מהלחצים הללו. לפעמים, כשהיא רואה את בן זוגה הולך לטיפולי הרזיה, גם היא מרגישה דחף פנימי לנסות זאת. מאידך, יש בה התנגדות לרעיון שדיאטה קיצונית לקראת אירוע אחד היא מחיר ששווה לשלם.  



למרות הפיתוי, היא בוחרת שלא להיכנע לתכתיבים החברתיים ולשמור על עצמיותה. גישתה היא שחשוב לתת מקום לרגשותיה שלה כלפי גופהּ, ולא לנסות להתאים לאידיאלים נשגבים שרחוקים ממנה במציאות.



כמו כן, היא מתארת בהרחבה את חוויית מדידת שמלת הכלה הראשונה שלה, אותה חיפשה ובחרה בקפידה רבה מראש, על מנת להבטיח שתרגיש בנוח עם עצמה. 


האנונימית שחושבת אחרת

באותם ימים, עלה פוסט בקהילה הפתוחה (מוזמנים ומוזמנות להצטרף) מאת אנונימית שמרגישה קצת אחרת. היא נמצאת בשלב שהחתונה מתקרבת בעודה חשה אי שביעות רצון ממשקל גופה ואי עמידה "ביעד". הפוסט זכה לשלל תגובות מגוונות, הבולטות שבהן צורפו כאן.

מוזמנים לפוסט המלא >>
איך יורדים 6 קילו בשלושה חודשים?איך יורדים 6 קילו בשלושה חודשים?
בדיוק בשביל נושאים חשופים כאלה הקמנו את קהילת 'הצילו התארסנו', קבוצה סגורה רק לזוגות.
שם תוכלו לשתף ולהתייעץ וגם להרגיש שיש עוד הרבה זוגות סביבכם שמתמודדים עם דברים דומים ומחפשים את המקום המחבק והמכיל לדבר עליהם באותנטיות ובלי שישפטו אתכם.

מוזמנים באהבה לקהילה הכי אמיתית שתמצאו, מחכים לכם שם :)

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

36
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
OR | הפקה וניהול אירועים
הפקה וניהול אירועים
עד 1000 ש"ח הנחה!
מה תעשי אם תיקרע לך השמלה?
מה תעשי אם תיקרע לך השמלה?
32.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת