מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

השקת מחזור ה' - מועדון כלות מספרות

אין ספק שמועדון כלות מספרות הפך למועדון הדגל שלנו במתחתנים למען מתחתנים, ואנחנו נרגשים בכל פעם מחדש לפתוח את שעריו לכלות חדשות ומדהימות. לאחרונה יצא לדרך המחזור החמישי של המועדון, ואין לכם מושג אילו כלות שוות הצטרפו אלינו! בואו לקבל הצצה למפגש המרגש שהיה להן השבוע, וגם להכיר אותן אחת אחת.




הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
community content
9.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
השקת מחזור ה' - מועדון כלות מספרות
15
15
מהירות:

המפגש - נקודת הפתיחה של מחזור ה' במועדון

אחרי ההתכתבויות בוואטסאפ, הפגישות בזום והפוסטים בפייסבוק, אספנו את חמש הכלות החדשות שלנו למפגש הפתיחה. לחלל עתיק ויפהפה בלב יפו הן הגיעו לבושות בלבן יחד עם מנהלת הקהילה והמועדון, גלי רוזן-ביטון, שמספרת לנו קצת יותר על המפגש: "מועדון כלות מספרות פתח את המחזור החמישי שלו אחרי ארבעה מחזורים נפלאים. המועדון מזמין את הכלות לשתף מחוויותיהן האישיות, לייעץ לזוגות שבקהילה שלנו, וכמובן להביא את הקול האישי והייחודי שלהן. במפגש הפרונטלי קורה כל הקסם, ובמהלכו נוצרים החיבורים והחברויות העמוקות בין הכלות. במפגש ראיתי את הבנות מדברות בלי הפסקה וממש לא רוצות לעזוב את המתחם, וזוהי התוצאה של הערבות ההדדית והמחויבות שמקבלות ביטוי חזק כל כך במועדון. המפגש מאפשר לכלות להרגיש בנוח אחת עם השניה, לשתף ולפתוח ביניהן סוגיות אישיות רבות. במפגש נכחו גם שלוש המנטוריות שלנו - לילך, עדי וענבל, שלקחו חלק במחזורים הקודמים של המועדון ומלוות עד היום את הכלות החדשות שמצטרפות אליו".

"הן הגיעו לבושות בלבן יחד עם מנהלת הקהילה והמועדון, גלי רוזן-ביטון". | תמונה: יריב ברוך
המפגש התקיים ב"חמאם" שביפו, והציע את הנוף המושלם ליצירת האווירה במפגש: "הנוף העתיק, הקסום והמסתורי של המקום אפשר מפגש באווירה מאוד ייחודית. היין הלבן זרם לתוך הכוסות של כולן, ובאוויר הייתה תחושה של חברות חדשות שמאוד מתרגשות לפגוש אחת את השניה. שבירת הקרח במפגש התאפשרה הודות לפתיחות של הכלות, וכמובן שגם אנחנו דאגנו לכמה פעילויות. במפגשים האלו יש לנו טקס קבוע שבו הכלות מעניקות אחת לשניה מתנה קטנה וסמלית מבלי לדעת מראש למי הן מעניקות אותה. הטקס מאוד מחבר ומאפשר לכל אחת מהבנות לקבל את הפוקוס ולבטא את הסיפור שלה. כל אחת מהכלות מייצגת קול קצת אחר, והמטרה היא לייצר את הפלורליזם הזה בשביל שכל זוג בקהילה יוכל למצוא את עצמו מתחבר לפחות לכלה אחת. אחרי הטקס עברנו למשחק בסגנון 'סליחה על השאלה', ומשם החיבור נוצר באופן טבעי". 

"הנוף העתיק, הקסום והמסתורי של המקום אפשר מפגש באווירה מאוד ייחודית". צילום: marvin | תמונה: החמאם - יפו העתיקה

קבלו אותן - הכלות של מחזור ה'!

אז מי הן הכלות של מחזור ה'? למה הן הכי מחכות בתור כלות מספרות? במה הן עומדות לשתף אותנו לאורך תכנון החתונה שלהן? ובקיצור - אילו מן כלות הן? הכירו אותן - הכלות של מחזור ה'!

הכירו את טל הרשקוביץ

"אני טל, מאורסת לעמרי, ואנחנו עומדים להתחתן ב-26.10.23 ב'כרמלה' שביגור. אני הכלה ההיפית, הקיבוצניקית מהסבנטיז. עמרי ואני התחלנו לצאת בשנת 2015, וכבר אחרי שנה ידעתי שהוא האחד בשבילי. אחרי שנתיים עברתי לגור איתו בדירה קטנה בקיבוץ יחד עם חברת הילדות שלו לילך אלבז טופז - כלה מספרת (בדימוס). לילך היא גם זו שבזכותה הצטרפתי למועדון. אחרי 7 שנים הרמתי את הכפפה והצעתי לו נישואין בעצמי, כי הרצון לחגוג את האהבה שלנו רק התעצם בכל שנה. אני כלת ADHD, וכבר מעכשיו אני יכולה לתת טיפ מהניסיון האישי שלי - אם את כלה שיש לה הפרעות קשב וריכוז כמוני, תבחרי באולם או גן אירועים שיש להם עסקאות חבילה. הם יהיו חבל הצלה בשבילך".

טל מוסיפה גם כמה מילים מנקודת מבטה על המפגש של כלות המועדון: "כשנכנסנו למקום היינו בשוק מכמה שהוא יפה, ואין אחת שלא התלהבה ממנו במשך דקות ארוכות. היה מרגש מאוד לפגוש את הכלות אחרי כל השיחות בוואטסאפ! בהתחלה הסתובבנו במקום ושתינו יין כדי להניע את האווירה, ולאט לאט התיישבנו ליד השולחנות והתחלנו לדבר ולהכיר. היה לנו ממש קשה לעצור כי כל כך התרגשנו והתלהבנו להיפגש ולדבר. היה משהו מאוד חברי ונינוח במפגש. בטקס הענקת המתנות קיבלתי מאחת הכלות מראת יד קטנה. היא אמרה לי שמהרגע שנפגשנו בפעם הראשונה בזום החיוך שלי נתקע לה בראש, ושהיא תשמח שאהנה מהחיוך שלי כל הזמן. זה היה מפגש שהוא פרגון נשי נטו, יחד עם חיבור וקשר שנוצרו באופן מיידי. פשוט כיף גדול להיות חלק מהדבר הזה".

"אני טל, הכלה ההיפית, הקיבוצניקית מהסבנטיז". | תמונה: יריב ברוך

הכירו את שני אמיתי

"היי! אני שני ואני הכלה היצירתית, המתרגשת והעצמאית שמתכננת ומעצבת הרוב לבד. אני אופטימית, יצירתית, חושבת מחוץ לקופסא ואוהבת מתוק וגם מלוח. עומדת להתחתן עם בן הזוג שלי, יהב, ב'וילה נונה' ב-11.6.23. יהב ואני הכרנו שבועיים אחרי יום ההולדת ה-28 שלי ויום ההולדת ה-33 שלו, באוגוסט 2020. מיד אחרי הדייט הראשון הכל רץ וזרם בינינו. זו היתה תקופת הקורונה ההזויה: כשהיינו שבועיים ביחד כבר חגגתי את ראש השנה עם ההורים שלו כי היה סגר, ותוך שלושה חודשים מצאנו את עצמנו עוברים לגור ביחד. ביום ההולדת ה-30 שלי, באוגוסט 2022, יהב הציע לי נישואין אחרי צניחה חופשית שכל כך חיכיתי לה. ברור שעניתי 'כן'! הצטרפתי למועדון כי חיפשתי בנות שיבינו אותי בתקופה כל כך מציפה ומרגשת, ואני מצפה כבר לשתף בכל הדברים שיקרו לי בתקופת תכנון החתונה: האתגרים, ההתרגשות, וכל הדברים הקטנים והגדולים שבדרך".

שני מספרת שהמפגש היה טבעי מאוד, ונהנתה מאוד לפגוש את הבנות: "הייתי מאוד מסוקרנת ונרגשת לפגוש את הכלות הנוספות שבמחזור שלי, וכבר על ההתחלה הכל הרגיש מאוד טבעי. לפעמים אני מרגישה עם החברות מהבית שכבר נמאס להן לדבר על נושא החתונה, והרבה פעמים אני מקבלת תגובות והרגשה של 'תירגעי, זו בסך הכל חתונה, על מה כבר יש לדבר ולהתייעץ כל כך הרבה?'. במועדון אני מרגישה שיש לזה מקום ושכל התייעצות היא לגיטימית, וזה בדיוק המקום שחיפשתי לעצמי. אני כל כך שמחה שמצאתי אותו. בדיוק לפני כמה ימים היתה לי תקרית עם ההורים שרצו להזמין הרבה יותר חברים ממה שחשבתי ותכננתי, וידעתי שאני יכולה מיד לפתוח את הנושא הזה בוואטסאפ ובפייסבוק ולקבל את ההקשבה והתמיכה שאני זקוקה להן. זה ממש לא מובן מאליו מבחינתי".

"אני שני, אני הכלה היצירתית, המתרגשת והעצמאית". | תמונה: יריב ברוך

הכירו את שלי קשאני

"קוראים לי שלי, בת 24 מאשקלון. אני לומדת לתואר ראשון בפסיכולוגיה בשנה השלישית במכללה למנהל. מאוד אוהבת לרקוד, לטייל, להתכרבל בספה עם סרט טוב ובעיקר לאכול! אני ואפיק, בן זוגי, נתחתן ב'גני הצבי' בעופרים ב-13.6.23, אחרי כמעט 4 שנים של זוגיות. הצעת הנישואין שלנו היתה מפתיעה, מצחיקה ומרגשת בו זמנית. בשנה שעברה ערב פורים נפל בדיוק על יום ההולדת שלי, אז עשינו מסיבת תחפושות יחד עם המשפחות שלנו. באיזשהו שלב התנגן ברקע שיר מהמם של אד שירן, ועדיין לא הבנתי את הרמז. שאלתי: 'מישהו מתחתן ואני לא יודעת?', ורק אז שמתי לב שאפיק כרע ברך מאחוריי. הסתובבתי, הופתעתי, התרגשתי וכמובן שהסכמתי! הצטרפתי למועדון כי ראיתי את הבית החם, המפרגן והאמיתי שנוצר בין הכלות, ורציתי מאוד להיות חלק מהדבר המיוחד והקסום הזה. חשוב לי מאוד לשתף את הקהילה בהתלבטויות, בהתמודדויות עם הדברים הטובים ואלו שפחות, ולדבר על הדברים המלחיצים והמרגשים בארגון ותכנון החתונה. מבטיחה להיות הכלה שבאה בטוב!"

הכירו את שלי קשאניהכירו את שלי קשאני | תמונה: יריב ברוך

הכירו את ספיר קלימיאן

"אני ספיר, מאורסת לתומר ועומדת להתחתן איתו באוקטובר. אני מאוד מתחברת ואוהבת את תחום היופי והאופנה - זה חלק בלתי נפרד ממני ומהמקצוע שלי. אני ותומר יחד שנתיים, אחרי שזוג חברי ילדות שלי הכירו בינינו. לקראת יום ההולדת ה-30 של תומר ולכבוד חגיגות השנתיים שלנו טסנו יחד לתאילנד, והתחלנו כבר לדבר על חתונה. אמרנו שחבל לבזבז נופים יפים וטיול גדול שכזה בלי לצאת ממנו עם זיכרון מתוק. הלכנו ביחד לבחור ולעצב את הטבעת כדי שתהיה מיוחדת, ובסוף הטיול נסענו יחד על טוקטוק למלון עם חוף ים מושלם. על החוף חיכה לנו צלם ישראלי שהרים הפקה מטורפת ותיעד את הרגע המיוחד שלנו. למועדון אני מצטרפת בתור הכלה הפרפקציוניסטית, אחרי שאחותי לקחה חלק במחזור הקודם של המועדון. חשוב לי מאוד לשתף בקושי ובלחץ הגדול שלפני החתונה, בבחירת הספקים, בחתימה על החוזים, בלקבל החלטות גדולות לקראת היום הזה ולקבל אוזן קשבת עם דעות חשובות ומרגיעות. בסוף כולנו עוברות את אותו הדבר, אז נעים להיות בזה ביחד".

הכירו את ספיר קלימיאןהכירו את ספיר קלימיאן | תמונה: יריב ברוך

הכירו את שלומית קהת

"נעים להכיר! אני שלומית, מאורסת לאייל, ועדיין לא קבענו את תאריך החתונה שלנו. אני מתנדבת בארגון Oneday, עובדת על תזה, אוהבת אוכל ובישולים, ויש לי הסמכה של שופטת טניס. אייל הציע לי נישואין ביום האחרון של חופשת הסקי שלנו, אחרי שכבר השלמתי עם הרעיון שזה לא יקרה הפעם. התחלנו לרדת באקסטרים מההר, הוא ביים התרסקות בשלג, וכשבאתי לעזור לו לקום הוא הציע לי נישואין. יש בי רצון לתרום ולהיתרם מהידע של הבנות הנוספות שבמועדון, ולהרגיש את תחושת הביחד והחברות. אני מתכוונת לשתף גם בקשיים וגם בנקודות האור שבתכנון החתונה, ולמרות שאני הכלה המתפזרת אני מבטיחה לעשות את זה הכי טוב שאפשר!"

"למרות שאני הכלה המתפזרת אני מבטיחה לעשות את זה הכי טוב שאפשר". | תמונה: יריב ברוך

עוד מחזור יוצא לדרך וגם אתם מוזמנים לקחת חלק!

הכלות של מחזור ה' ישתפו אותנו בכל הסודות שמתרחשים מאחורי הקלעים של תכנון החתונה, וגם אתם יכולים להיות חלק מכל הדבר הזה. הצטרפו לקהילת "הצילו, התארסנו!" ו"מתחתנים למען מתחתנים - הקהילה", ותוכלו להיות שותפים מלאים לעשייה של הכלות, להתלבטויות, להתייעצויות ולאתגרים.

עוד מחזור יוצא לדרך - מחזור ה'!עוד מחזור יוצא לדרך - מחזור ה'! | תמונה: יריב ברוך

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

30
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
החמאם - יפו העתיקה
אולמות אירועים
החמאם - יפו העתיקה
"חוויה בלתי נשכחת, הכל בזכות צוות החמאם"
66.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת