מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה קטנה - מסיבה גדולה

ברוח התקופה כולנו הבנו שאפשר לרקוד במרפסת ולהנות מהופעה חיה גם מהסלון, אבל מה לגבי מסיבת החתונה שרצינו כל הזמן ? דיברנו עם כמה דיג׳ייס מעולים וקיבלנו טיפים שווים על איך להפוך גם חתונה קטנה למסיבה גדולה.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
2.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה קטנה - מסיבה גדולה
15
15
מהירות:

די ג'יי אלון משה חי אמר לנו שבחתונה קטנה הקהל יותר מגובש מה שמאפשר לכם להיות יותר מדוייקים במוסיקה ובאמת להביא את האופי המוזיקלי של הזוג לתוך האירוע לעשות מסיבה מטורפת.
 
״ניגנתי באירוע קטן של כ 100 אורחים, חתונת שישי שהתחילה ב 12:00 בצהריים והסתיימה לקראת 24:00 בלילה, התחלתי לעלות קצת קצב בקבלת פנים ושמתי לב שהאורחים מתחילים כבר לזוז, וקבלת הפנים הפכה כבר למסיבה, האורחים שהגיעו נכנסו ישר למסיבה אנשים רקדו כ 10 שעות !!!! היה כיף.״


חתונה קטנה זה אורחים קרובים שזה צ'קים שמנים 😍


אליטה | ELITA  היא חברת דיג'ייז ומוזיקאים תל-אביבית שמנגנת במועדונים הנחשבים בתל אביב.
״דווקא בחתונה קטנה, החשיבות של דיג'יי מקצועי ומעודכן הרבה יותר מכריעה! להרקיד 700 אנשים זה קל, להרקיד 100 ולגרום להם להשתגע כמו בפסטיבל נדרשת מיומנות וניסיון שרק דיג'יים מהעולם של חיי הלילה יכולים לתת.״ 

דיג'יי גיא הוס מאליטה הוזמן לנגן בחתונה אינטימית של 90 אנשים ביוון - רק משפחה וחברים קרובים (ישראלים)! כולם כל כך התרגשו מהחופה האינטימית, מתחושת ה'ביחד' שנוצרה בין כל המוזמנים והגיבוש בין כולם, שהמסיבה נמשכה עד 4 וחצי בבוקר - למרות שהחופה הייתה בשקיעה.

בחתונה אינטימית קיים פחות לחץ על הזוגות להביא "אטרקציות" מוזיקליות נוספות כדי לרצות את האורחים. היתרון: גם חסכתם כסף וגם נתתם לדיג'יי את המקום להתבטא עם היצירתיות שלו עד אור הבוקר!

הפקה וניהול אירועים - חתונה קטנה - מסיבה גדולהתמונה: אליטה


בחתונה קטנה צריך דיג'יי עם ניסיון וקריאת קהל טובה , אין מקום לטעויות


"חתונה קטנה זה כמו ללכת למסעדה עם אנשים שאתה אוהב ויש לך שיח איתם". מספר לנו די ג׳י מעיין ברגמן  שנמצא בתחום כבר 20 שנים. "יש לך זמן להתייחס לכל אחד ואני בטוח שכל מי שבא למסעדה הוא אוהב אותך באמת ורוצה להיות שם. חתונה קטנה זה אדיר, כל החלטה שאני לוקח צריכה להיות נכונה ב %100 , אין ליד. בחתונות קטנות יש אינטימיות ווייב שאי אפשר להסביר במילים, המסיבה נכונה וכיפית ואפשר להביא אותה למקומות הכי מגניבים ובגובה העיניים."

חתונות קטנות יכולות להיות קצת יותר ידידותיות מבחינת מחיר, נצלו את זה ותקיימו את החתונה באמצע השבוע ובתאריך שטוב לכל המוזמנים.

"חתונה קטנה זה אדיר!" | תמונה: די.ג'יי מעיין ברגמן


100 אורחים בלבד שעשו שמח כמו 500!

לירן אליאס, DJ, עורך מוסיקלי והבעלים של המותג YOYO music and more.

״לחתונה קטנה אנרגיות מעולות ומנצחות, שקשה להסביר במילים! תחשבו רגע, מדובר במוזמנים הכי קרובים שנבחרו בקפידה ופחות כאלה שבאו לסמן וי  (כאלה שברוב המקרים אפילו לא תזהו אותם בקבלת הפנים). אתם מוקפים באורחים שחשוב להם וכמובן לכם להיות שם והם בטוח יהיו שם לשמח אתכם."  

חתונה מורכבת מ'מעגלי קרבה' לזוג. ככל שהמעגל קרוב יותר, כך הוא מחובר יותר לאירוע. ובמילים 
פשוטות: בא לשמוח בשמחתכם.

לירן שמכנה את עצמו דוקטור לחתונות, סיפר על חתונה בבית פרטי של שף מוכר שהציע לזוג המקורב למשפחתו לקיים את החתונה אצלו. זאת כיוון שלא הצליחו למצוא מקום קטן אשר יתאים לכמות המוזמנים שלהם. "100 אורחים בלבד שעשו שמח כמו 500!"


רחבה קטנה - שמחה גדולה!


אל תוותרו ואל תתפשרו על גודל רחבת הריקודים שלכם – הקטינו אותה! כן כן, אתם קוראים נכון! רחבה קטנה, מתוחמת ואינטימית, תעניק חמימות והרגשה משוחררת יותר לכולם. היא תגביר את האינטראקציה בין המוזמנים שלכם ותמנע ריקוד בקבוצות. אל תיבהלו אם יהיה קצת צפוף בהתחלה, לאחר הקינוחים חלק נוטש ואתם עדיין נשארים עם רחבה שמחה, מלאה וכיפית.

בפפריקה מוסיקה מאז ומתמיד אהבו מסיבות חתונה קטנות, ברוב המקרים מדובר בחתונות בלתי נשכחות עם מוסיקה פחות שגרתית ואנרגיות בשמיים. "הדי ג'יי הופך להיות חלק מהחברה!"

בחירת d.j לחתונה קטנה היא קריטית חשוב לבחור מישהו עם ידע מוסיקלי רחב, ניסיון ויכולת קריאת קהל מעולה. בחתונה קטנה הכל יותר מדויק, מושקע ואמיתי .

השקעת המשאבים הכלכליים בספקים הנחוצים בלבד בחתונות קטנות מאפשרת בחירה מוצלחת במיוחד של די.ג׳יי בהתאמה מלאה לקהל ולזוג וללא פשרות.

לסיכום:
חתונה קטנה בהחלט יכולה להיות מסיבה גדולה בדיוק כמו שאתם חולמים!!!


עוד טיפים לאיך להפוך את החתונה למסיבה מטורפת

ברוב המקרים מדובר בחתונות בלתי נשכחותברוב המקרים מדובר בחתונות בלתי נשכחות | תמונה: פפריקה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אופיר שמש | מפיק ומנהל אירועים
הפקה וניהול אירועים
שירות בקרת חוזים ללא עלות
הכל התנהל בצורה נעימה, רגועה ושלווה
הכל התנהל בצורה נעימה, רגועה ושלווה
27.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת