מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

ליבינג דה דרים: 4 מקומות מיוחדים לחתונה!

לא מעט זוגות מחפשים את הלוקיישן המושלם להתחתן בו: מיקס של חוויה אותנטית ומרגשת, בלוקיישן היסטורי או בטבע הפסטורלי, ושל חווית שירות מעולה, כזו שתעניק לאורחים את התחושה שהגיעו למקום יוקרתי שלוקח בחשבון את כל הפרטים הקטנים ביותר. אז עצרו את כל ההכנות, כי אנחנו חייבים לספר לכם על ארבעה לוקיישנים שמאחדים את הערכים הללו לכדי מציאות.

 | זמן קריאה: 5 דקות
11.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
ליבינג דה דרים: 4 מקומות מיוחדים לחתונה!
15
15
מהירות:
נתחיל בחתונה שיקית במתחם שמור ארכיאולוגית עם אלמנטים מהתקופה העות'מנית ונקנח על הים בטרסה מול הגלים. לכל אחד מהלוקיישנים וייב יוניקי משלו, שמדבר לסוג שונה של חתנים וכלות.
אז בואו נתחיל:

מיקס של אורבניות חדשנית והיסטוריה מלטפת – החמאם ביפו העתיקה

בלב הפועם של יפו העתיקה, מצאנו את הלוקיישן ההיסטרי הזה – החמאם. הוא משקיף אל גלי הים של יפו העתיקה, ועטור בתקרות קשת וחללים יוקרתיים המשולבים במבנה השמור ארכיאולוגית.
יש כאן מיקס מדהים של אורבניות חדשנית והיסטוריה מלטפת, שהופך כל חתונה למיוחדת במינה.

עטור בתקרות קשת וחללים יוקרתיים המשולבים במבנה השמור ארכיאולוגית. צילום: Helado Photographyעטור בתקרות קשת וחללים יוקרתיים המשולבים במבנה השמור ארכיאולוגית. צילום: Helado Photography | תמונה: החמאם - יפו העתיקה
במקום קיים אולם בוטיק לאירועים, הפנוי להכיל בין 50-300 מוזמנים, ולא פחות משלושה לוקיישנים שונים לחופות:
  1. אמפיתיאטרון גן הפסגה - גן רחב ידיים עם אמפי מימי השלטון התורכי בישראל, וחופה על הבמה כאשר מאחוריכם נפרש קו הרקיע של תל אביב הנושק לים.
  2. ROOF TOP - על גג החמאם בנויה מרפסת דק ענקית הצופה על הים התיכון ועל כל יפו העתיקה.
  3. חופת האבן של החמאם - תחת מבנה עתיק ברחבת הכניסה למתחם, פרוסה חופה מרשימה הצופה לים התיכון.

מרפסת דק ענקית הצופה על הים התיכון ועל כל יפו העתיקה. צילום: Helado Photographyמרפסת דק ענקית הצופה על הים התיכון ועל כל יפו העתיקה. צילום: Helado Photography | תמונה: החמאם - יפו העתיקה
הלוקיישן של המתחם בלב יפו העתיקה, דפנטלי עושה לנו את זה, ואנחנו לא היחידים. המקום יעניק שיק יפואי מבוקש לאירוע שלכם ולצילומים המטריפים שתעשו בסמאטות העיר העתיקה ובנמל עם נוף עוצר נשימה לים. המתחם מתאים לחתונה בכל עונה או מזג אוויר, ובמיוחד בשישי בצהריים: רוח הים הנעימה, הנוף לקו הרקיע של תל אביב ורחבת האמפיתיאטרון הם התפאורה המושלמת לחגיגה אמיתית לאור היום ועד הלילה. הלו"ז עבורכם: מתחילים בקבלת פנים במרפסת הדק ומשם לחופה בגן הפסגה מול הים התיכון ולאחר מכן סועדים מהמטעמים של קייטרינג הבית של השף עמוס יוסף, ומסיימים במסיבה באולם המרכזי במקום. אז למי מתאים? לאוהבי האווירה היפואית האותנטית, שמחפשים אירוע בשיק עכשווי.

לאוהבי האווירה היפואית האותנטית, שמחפשים אירוע בשיק עכשווי. צילום: Shai photographerלאוהבי האווירה היפואית האותנטית, שמחפשים אירוע בשיק עכשווי. צילום: Shai photographer | תמונה: החמאם - יפו העתיקה

טוסקני בעיצוב אורבני – גאיה גן אירועים

אם גם אתם מדמיינים את האירוע שלכם נחגג בגן מרהיב ועוצר נשימה הנמצא בליבה של שמורת טבע מוריקה ופורחת, גאיה היא הלוקיישן עבורכם. המקום ממוקם במרכזן של גבעות הכורכר הפסטורליות בבית עובד, והגן המעוצב בסגנון אורבני, מעניק משב ייחודי בניחוח טוסקנה.

משב ייחודי בניחוח טוסקנה. צילום: אוירה צלמיםמשב ייחודי בניחוח טוסקנה. צילום: אוירה צלמים | תמונה: גאיה - גן אירועים בנס ציונה

אנחנו לא בטוחים שאתם מבינים את החוויה שמקבלים כאן, זה היסטרי: 

המקום עצמו עשיר בפרחי בר- כלניות, חרציות, פרגים ואירוסים המפיצים יופי וניחוח מיוחד, שגם האורחים שלכם יבחינו בהם, כבר כשיגיעו לקבלת הפנים. מתחם האירועים כולל שני אולמות מעוצבים לצד גן פורח תחת כיפת השמיים, בסגנון אורבני מיוחד, עם קירות שקופים מהם נשקף הגן המעוצב בסגנון טוסקני, המשתלב עם העיצוב האורבני של האיזור הפנימי. הזכוכיות המקיפות את האולם משקפות את הגן, וכך לאורך כל האירוע יש ביטוי לעיצוב האורבני ולתחושת ניחוח טוסקנה השוררת בגן. ממש וואו!

גן פורח תחת כיפת השמיים, בסגנון טוסקני. צילום: נדב מרגליתגן פורח תחת כיפת השמיים, בסגנון טוסקני. צילום: נדב מרגלית | תמונה: גאיה - גן אירועים בנס ציונה
העיצוב האורבני של האיזור הפנימי. צילום: נדב מרגליתהעיצוב האורבני של האיזור הפנימי. צילום: נדב מרגלית | תמונה: גאיה - גן אירועים בנס ציונה

מה עוד חשוב לדעת?

  • יש שני אולמות במתחם, אולם אחד שפנוי להכיל עד 750 מוזמנים ואולם נוסף שפנוי להכיל עד 420 מוזמנים.
  • לאולם חניה סלולה של 250 רכבים, ומעבר לכך חניה בשפע בחולות. המיקום עצמו נוח ונגיש מכל מקום במרכז הארץ. 
  • לגאיה יש תעודת רישיון עסק בתוקף ותעודת כשרות, המבטיחים חגיגה בראש שקט. 
למי מתאים? לזוגות שרוצים להנות מהטוב שבכל העולמות: גם שיק וגם טבע. 

חגיגה בראש שקט. צילום: דוד בן מויאלחגיגה בראש שקט. צילום: דוד בן מויאל | תמונה: גאיה - גן אירועים בנס ציונה

חתונה כמו באגדות: אגדת דשא באחוזה

על גבעה, על רקע הניחוח המשכר של הפרדסים, באחוזה עתיקה ופסטורלית, שוכן הלוקיישן הבא שלנו.
אגדת דשא באחוזה מחברת את היופי של פעם לאורבניות של היום. המקום מעוצב באופי ייחודי, על גבעה בתוך הפרדס, באזור הפסטורלי ביותר שתוכלו לדמיין, על רקע מבנים בסגנון טוסקנה.
מבנה המקום שומר ושוחזר ברוח התקופה, ועשוי בטון מאסיבי, מוקף בחלונות המשקיפים לנוף הפרדסים. במקום שני מתחמים: המתחם המרכזי, הפנוי להכיל עד 700 מוזמנים, כולל רחבת ריקודים גדולה; ומתחם נוסף, קטן יותר, שנקרא: "גן הטרסה", המותאם ל-500 מוזמנים בלבד.
גן הטרסה ממוקם על גבעה, ומאפשר חתונה בטבע: הגן מוקף עצים ומשקיף אל הפרדס שמקיף אותו.

הגן מוקף עצים ומשקיף אל הפרדס שמקיף אותו.הגן מוקף עצים ומשקיף אל הפרדס שמקיף אותו. | תמונה: אגדת דשא

מה עוד חשוב לדעת?

  • המתחם מציע לכלות מקום התארגנות מיוחד החל משעות הבוקר.
  • במקום שפים מקצועיים שמכינים את כל המטעמים במקום.
  • רחבת הריקודים מותאמת במיוחד עבור הזוגות והאורחים, המקום "תופר חליפה" לפי הרצונות והבקשות של הזוג.

המקום מתאים במיוחד לחתונות שישי צהריים- מתחם חצר האחוזה משמש לחופה וקבלת פנים. לאחר מכן נכנסים לאולם הפאטיו העשוי מבנה אוסטרי מעץ, המשקיף לפרדס שמקיף אותו.
למי מתאים: לזוגות שחולמים על חתונה כמו באגדות: לוקיישן היסטורי מלכותי עם טאץ' של טבע.

המקום המקום "תופר חליפה" לפי הרצונות והבקשות של הזוג. | תמונה: אגדת דשא
לוקיישן היסטורי מלכותי עם טאץ' של טבע.לוקיישן היסטורי מלכותי עם טאץ' של טבע. | תמונה: אגדת דשא

לוק אנד פיל: מקום בים

מקום בים, בית לאירועים בעיר אשקלון, הינו מתחם חדש לאירועים שממוקם על אחת מרצועות החוף הכי יפות בארץ, על צוק טבעי מעל קו המים באשקלון. המקום צופה אל החופים המדהימים והכחול האינסופי של ים התיכון. המיוחד במקום שהים נוכח בו בצורה פנורמית, כאשר החוויה במהלך החתונה הוא כאילו יושבים על המים. המקום מאופיין בקולינריה צעירה ועדכנית, ונחווה אצל האורחים כמו מסעדת שף איכותית, ופחות כמו אולם אירועים.

המקום צופה אל החופים המדהימים והכחול האינסופי של ים התיכון. צילום: מתן נעיםהמקום צופה אל החופים המדהימים והכחול האינסופי של ים התיכון. צילום: מתן נעים | תמונה: מקום בים

איפה עורכים את החופה?

היופי במקום שהוא מודולרי, זורם וגמיש, כך שכל זוג יכול למצוא מה שמדבר אליו:
אפשר לערוך חופה על הצוק, בבלקוני (במרפסת) ואפילו בחצר של המקום. אתם חושבים מה שאנחנו חושבים? אז כן, המקום מתאים קומפלט לחתונות שישי בצהריים, כאשר ניתן להוציא את המסיבה למצוק או למרפסת, ואז לרקוד תחת כיפת השמיים עם קוקטיילים ומשקפי שמש – איביזה סטייל. אם תרצו להמשיך את החגיגה לתוך השבת, ניתן להמשיך לצימרים על הים בשיתוף פעולה עם בעלי המקום.

מה עוד חשוב לדעת?
- המקום פנוי להכיל בין 100-300 איש, והעיצוב הארכיטקטוני שלו הוא כה נדיר ומיוחד, שלא תרגישו שמדובר באולם אירועים, אלא במסעדה שיקית עם אוירה ביתית.
- לאחר החופה, תוכלו להמשיך לאחת מרחבות הריקודים (יש גם רחבה בפנים וגם בחוץ!)

למי מתאים? המקום מתאים לזוגות שמחפשים מקום לאירוע שונה בנוף (תרתי משמע). זוגות פשוטים, זורמים ואותנטיים שהחלום שלהם הוא להתחתן על הים.

המקום מתאים קומפלט לחתונות שישי בצהריים. צילום: מתן נעיםהמקום מתאים קומפלט לחתונות שישי בצהריים. צילום: מתן נעים | תמונה: מקום בים
המקום מתאים לזוגות שמחפשים מקום לאירוע שונה בנוף (תרתי משמע). צילום: מתן נעיםהמקום מתאים לזוגות שמחפשים מקום לאירוע שונה בנוף (תרתי משמע). צילום: מתן נעים | תמונה: מקום בים
לסיכום, אם חיפשתם לוקיישן מטריף שמשלב אותנטיות יחד עם שפה אורבנית ושיקית, אנחנו בטוחים שאחד מהלוקיישנים האלו יכול להיות שידוך מדהים עבורכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
החמאם - יפו העתיקה
אולמות אירועים
החמאם - יפו העתיקה
"חוויה בלתי נשכחת, הכל בזכות צוות החמאם"
58.7K
עוד פרטים
logo
גאיה - גן אירועים בנס ציונה
אולמות וגני אירועים
תאריכים אחרונים והטבות ל-2024
אל תפספסו הזדמנות להתחתן עוד השנה!
אל תפספסו הזדמנות להתחתן עוד השנה!
71.5K
למימוש ההטבה
logo
אגדת דשא
אולמות אירועים
אתם בוחרים את מחיר המנה >>
אל תדלגו על מודעה זו❗️
אל תדלגו על מודעה זו❗️
167.1K
למימוש ההטבה
logo
מקום בים
מקומות לאירועים בטבע
מקום בים
מה אתם אומרים על חתונה מול הים?
מה אתם אומרים על חתונה מול הים?
59.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת