מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

צל החורש: גן אירועים בשרון שאתם חייבים להכיר

אם אתם מחפשים גן אירועים בשרון בסגנון כפרי וטבעי, טובל בירוק ומלא קסם, יש לנו עבורכם את הלוקיישן המושלם. 



גני אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
3.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
צל החורש: גן אירועים בשרון שאתם חייבים להכיר
15
15
מהירות:
צל החורש הוקם בקיץ 2017 ביישוב בית ברל, מתוך חזון לשוב ולחגוג חתונות כשהטבע הירוק עוטף אותן. אם בשנים האחרונות יש מגמה הולכת וגוברת לפתוח אולמות ומתחמי אירועים בנויים, צל החורש מציע משהו שונה - קסם של גן שהטבע שולט בו. 
צל החורש מציע חתונה בשרון (מיקום מושלם!) עם סטייל ואווירה כפרית,מטבח שף ושירות ברמה הגבוהה ביותר שיש לתחום האירועים להציע. 

גן אירועים בשרוןתמונה: ברי חיון

גן אירועים בטבע

בחורף המקום מתפקד כאולם עם קירות שקופים שמכניסים את כל הטבע פנימה. מוצב במקום גג חשמלי וקירות ניתנים לפירוק, כך שכל אירוע חורפי מרגיש כמו אירוע שנערך בטבע, אך מוגן מפני מזג האוויר. 
בחודשי הקיץ כמעט כל חתונה מסתיימת בבריכה הגדולה שבגן. היא עומדת לרשותם של המתחתנים ואורחיהם - ומומלץ להשתמש בה!

גן אירועים בשרוןתמונה: People Photography

אירוע מהודק

קבלת הפנים נערכת בגן הפתוח סביב בר גדול של 360 מעלות במרכז. החופה נערכת על מדשאה גדולה סמוך לקבלת הפנים וניתן לבחור בחופה מסורתית או חופה בנויה. 
בחודשי הקיץ רחבת הריקודים נמצאת בגן הפתוח ומרוחקת משולחנות האוכל, מה שמאפשר גם להמשיך לדבר אחד עם השני סביב השולחן במהלך הריקודים.

כמו גני אירועים רבים אחרים, צל החורש מציע למתחתנים בחורף חתונה באולם סגור, אך מה שמייחד את המקום הוא שבלחיצת כפתור ניתן לפתוח את הגג ולהיחשף לשמש ולאוויר הפתוח. 
בעצם, אין לכם יותר סיבה לדאוג אם ירד גשם או לא, לתכנן מיקום חלופי לקבלת פנים או הריקודים ולחשוש שהאורחים יקפאו מקור. גם אם היום יתחיל גשום וסגרירי ניתן יהיה לערוך חופה תחת כיפת השמיים במידה ותצא השמש ומזג האוויר ישתנה. 

העיצוב במקום מוקפד ושיקי אך מותאם אישית לזוגות. מעצבות הבית tralala אחראיות על כך שהעיצוב במקום ידבר בשפה של כל זוג ומציעות עמדות קונספט, עיצובי בריכה מיוחדים, מיתוגים מגוונים לאירוע ועוד.

גן אירועים בשרוןתמונה: דנה בראון

קולינריה במיטבה

צל החורש זוכה להיות גן אירועים מומלץ, לא רק בגלל הגן המרשים, העיצוב השיקי והחדשנות - אלא גם בגלל האוכל האיכותי. את התפריטים במקום בנה השף ניר צוק, שף הבית של המקום מינואר 2019. הדגש של צוק הוא על בישול והכנה פרונטלית של רוב המנות - כך שלא משנה באיזו צורת הגשה תבחרו, המנות יוכנו במקום בזמן האירוע ויוגשו כשהן טריות ומצולחתות למופת.

המקום מציע את כל צורות ההגשה: הגשה קלאסית, בופה, מסעדה ואף מציע תפריט טבעוני או חלבי וקונספט של חתונה הפוכה.

גן אירועים בשרוןתמונה: סוד צלמים

חתונה בגן אירועים מפנק

בתוך כל הקסם הירוק והפסטורלי הזה תמצאו במקום חדר התארגנות צימר חתן-כלה של ממש. הצימר מצוייד במקלחת, שירותים, פינת ישיבה, פינת איפור וחצר פרטית. תוכלו להנות מקצת פרטיות לפני ובמהלך האירוע ולשוב רעננים אל האורחים שלכם.

אחד הדברים שמייחדים את צל החורש הוא האווירה המשפחתית והמפנקת שעוטפת את כל הזוגות שמתחתנים במקום. הצוות במקום מקיף את בזוגות, נותן דגש על שירות ואוווירה נעימה לאורך התהליך כולו. 

גן אירועים בשרוןתמונה: דימה יופה
אם חיפשתם המלצות על גן אירועים בשרון, קבלו מאיתנו אחת חמה במיוחד. בצל החורש תהנו מחורש טבעי, מגן רחב ידיים, מבריכה מרעננת או מאולם שקוף שמנצח את מזג האוויר. תפגשו קולינריה מנצחת ועיצוב שיקי, תהנו משירות אדיב, מפינה שקטה ומאלכוהול משובח. אל תתפשרו על חתונה פחות ממושלמת.

החיפושים שלכם אחרי גן אירועים לחתונה בשרון מתחילים כאן - קראו את כל חוות הדעת על צל החורש

גן אירועים בשרוןתמונה: People Photography
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
צל החורש
גני אירועים
צל החורש
חתונת קיץ 2024 בתנאים מיוחדים!
חתונת קיץ 2024 בתנאים מיוחדים!
227.8K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת