מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שיא הגלאם והפוטוגניות: החתונה של ליזה וצחי

אם אתם מעורים בתחום הביוטי והלייף סטייל, בטח כבר שמעתם בעבר את השם ליזה פירסוב ואם אתם דווקא בענייני פוליטיקה, בוודאי שמעתם את השם צחי כהן - אבל מה ששמעו האורחים בחתונה הבאה הוא: 'קבלו את החתן והכלה'. בואו לשמוע את סיפור החתונה המנצנץ של ליזה וצחי.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
7.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שיא הגלאם והפוטוגניות: החתונה של ליזה וצחי
15
15
מהירות:
ליזה פירסוב בת ה-29 היא בלוגרית, יוצרת תוכן ומנחת טלוויזיה בתחום הביוטי והלייף סטייל וצחי בן ה-28 הוא יועץ תקשורת ואסטרטגיה לנבחרי ציבור וגופים ציבוריים. שניהם נפגשו במקרה במכללה למנהל, לאחר שצחי התחיל תואר בכלכלה והתחרט. טוב שכך, כי בתואר הבא שבחר, תקשורת ומנהל עסקים, חיכתה לו ליזה, אשתו לעתיד "שנינו נכנסו לתואר במחשבה שנשקיע בלימודים ואין מצב שנתפנה לדייטים ומערכות יחסים, אבל לכוכבים היו תוכניות משלהם וכך יצא שנפגשנו בכיתה והיינו צריכים להתחלק לקבוצות עבור עבודה. מפה לשם - בחרתי נכון".

הצעת הנישואין שלהם, שקיבלה כמעט 2,000 לייקים ומאות תגובות, הייתה בגן הפרחים בדובאי "זה אחד המקומות הכי קסומים ויפים בעולם הזה. אני לא ציפיתי בכלל שהוא יציע לי בטיול הזה והייתי בשוק כשזה קרה. טיילנו בגן הפרחים, הכל הרגיש מושלם, מוזיקה נעימה ברקע, לא היו הרבה אנשים, התפעלנו מהיצירות המטורפות וכשהגענו לשדרת לבבות ענקית שכולה עשויה מפרחים הוא אומר לי "יאלה מאמי, בואי נעשה טיקטוק או איזה סרטון". כמובן, אני הכי זרמתי, הייתי מאושרת שהוא מפרגן לי כי הוא יודע כמה חשוב לי לייצר תוכן ולשתף את הקהילה שלי בהמלצות מהטיול. בנוסף, בתחילת הטיול הוא סיפר לי שהוא קנה חצובה כדי שנצטלם איתה במקומות יפים ולא נצטרך לבקש מאנשים שיצלמו אותנו- אז הכי קניתי את הסיפור שלו. הוא העמיד את החצובה, התחלנו ללכת לכיוון המצלמה ואז הוא עצר אותי, הסתכל עליי וכרע ברך. הייתי בהלם של חיי, דפיקות לב על 200, דמעות בעיניים וחיוך שלא פוסק, והשאר? היסטוריה".


לאחר כמעט 6 שנים יחד, הם נישאו ב'לארה' בגדרה ב-12.09. את כל התהליך עד לאירוע תיעדה ליזה כמובן, בחשבון האינסטגרם והטיקטוק שלה והעוקבים רק רצו עוד ודאגו לפרגן לאורך כל הדרך. כיאה ליוצרת תוכן ברשת, היה חשוב לה הסגנון, המראה והמיתוג בחתונה וגם התיעוד והצילום "רצינו עיצוב בגוונים לבנים ובהירים, החופה והשולחנות היו בעיצוב עדין ויפה. העיצוב כלל פרחים לבנים עם נגיעות של ירוק, וזה התבטא גם בהזמנות שלנו.

ליזה וצחי ביום החתונה. צילום: עידן חסוןליזה וצחי ביום החתונה. צילום: עידן חסון
אני עוסקת בסושיאל מדיה וחלק גדול מהעבודה שלי זה הצילום, לכן מלכתחילה ידעתי שכל הנושא יהיה מאוד חשוב לי בחתונה. החלטתי שאני רוצה להביא צלם סושיאל ובחרתי בבן לאון. הוא תיעד הכל בצורה מושלמת ודאג להוציא את הסרטונים הכי יפים שיש לאינסטגרם ולטיקטוק. בזכות בן שצילם הכל באייפון, יכולתי לקבל את התכנים כבר יום למחרת ולשתף עם קהל העוקבות שלי את ההמלצות שלי מהחתונה ואת החוויה עצמה, הרי הן היו חלק בכל התהליך".

לבני הזוג היה חשוב לשים דגש על האווירה בחתונה - אווירת מסיבה שתעלה בהדרגה משלב קבלת הפנים ועד לאפטר פארטי. הם דאגו לאוכל משובח וטעים, אלכוהול טוב ותוספות ששדרגו את האירוע כמו למשל: מלצר שחילק שמפניה בקבלת הפנים, עגלת אלכוהול איכותי שטיילה בזמן המנה הראשונה בין השולחנות, סיגרים ממותגים, עמדות התרעננות בשירותי הגברים והנשים ואפטר פארטי חלומי.

לבני הזוג היה חשוב לשים דגש על האווירה בחתונה. צילום: עידן חסוןלבני הזוג היה חשוב לשים דגש על האווירה בחתונה. צילום: עידן חסון

ואיך אפשר בלי לדבר על הלוק? ליזה בחרה לככב בחתונתה ב-3 לוקים שונים: לוק חופה, גלאם ואפטר פארטי, להם הוסיפה אקססוריז ייחודים מ-Swarovski "הרגשתי הכי מיוחדת ביום החתונה שלי בזכות השמלות הייחודיות והתכשיטים מ'סברובסקי', שגרמו לי להרגיש מיליון דולר, הפריטים שבחרתי לכל לוק גרמו לי להרגיש כמו כוכבת הוליווד ושיא הגלאם. כל השמלות המושלמות הן מהמעצב  ירדן מרציאנו. הוא בן אדם מוכשר ומעצב על, אני מאושרת מהבחירות שעשיתי. כל שמלה מיוחדת במינה ומספרת סיפור אחר- הן כל כך שונות וזה הכי כיף שיש. כל פעם שנכנסתי לאולם, אנשים נדהמו מהשוני והיופי של השמלות.

על השיער עליו אחראית מרגו, אמנית התסרוקות, קיבלתי אינסוף מחמאות. היא הפכה את השיער הדק שלי לשיער של נסיכות ואני מרוצה ברמות. על האיפור- פזית חורש המדהימה, שסמכתי עליה בעיניים עצומות. האיפור נשאר עמיד לאורך כל האירוע ולא הייתי צריכה לעשות טאצ' אפ!" 

לסיכום, האם הכול עבר כמו שציפיתם?
"וואו, זה היה יום אמוציאונאלי. יום של מנעד רגשות מטורפים, אושר, שמחה, לחץ, התרגשות ובאמת לסיכום, זה יום מדהים שנזכור לכל החיים".

אז אילו טיפים יכולה לתת לכם הכלה המנצנצת שלנו?
  1. נסו לשמור על קור רוח.
  2.  דעו להקשיב אחד לשנייה ונסו להגיע לעמק השווה. 
  3. כמה שפחות להתעצבן- זה לא שווה את זה!
  4. יום החתונה עובר מהר, מומלץ להיות באנרגיות גבוהות של פאן ואווירה טובה

"זה יום מדהים שנזכור לכל החיים". צילום: עידן חסון

הספקים שעשו את החתונה של צחי וליזה:

תכשיטי כלה- Swarovski
צילום- עידן חסון, Brendo photography
צילום סושיאל- בן לאון
צילום וידאו- Ray studio
שיער- מרגו יוסף
אולם- 'לארה'
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
די ג'יי הדר ישראל - DJ HADAR ISRAEL
תקליטנים / DJ
801 שקלים הנחה
"רואים עליו שהוא אוהב את העבודה שלו"
125.8K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת