מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

סיפור החתונה של הילה ורועי

בתחילת מאי, בעיצומו של מבצע 'מגן וחץ' כנגד כל הסיכויים, התקיימה חתונתם של שני אנשי צבא, הילה ורועי, שאפילו סיפור ההיכרות שלהם מוקף ברוח צה"ל. חתונה להצדיע לה.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
community content
10.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
סיפור החתונה של הילה ורועי
15
15
מהירות:

הילה ורועי - איך זה התחיל?

שניהם אנשי צבא, הכירו לפני 3 וחצי שנים במסיבת שחרור של חברים משותפים, הילה מספרת: "במועד המקורי של המסיבה לא הייתי אמורה להגיע, אבל האירוע נדחה בכמה ימים, אז התארגנתי בבסיס ונסעתי ישר. הגעתי בידיעה שכל החברים שיהיו שם הם זוגות, חלקם גם נשואים, אבל לא דמיינתי ששם אכיר את בעלי לעתיד. במסיבה, רועי עשה את הצעד הראשון".

"לא דמיינתי ששם אכיר את בעלי לעתיד". צילום: שחר דרורי

קצת על הזוג וההצעה

רועי משרת כלוחם כבר כ-13 שנה והילה משרתת כקצינת משאבי אנוש בפיקוד העורף במחוז ירושלים ובמחוז מרכז, היא משרתת בצה"ל כבר 11 שנה. הם אפילו שירתו באותה החטיבה במשך זמן קצר, אבל לא הכירו באותה התקופה ולא ידעו על קיומו האחד של השנייה. כשהיא נשאלת על היכולת לתמרן בין הצבא לבין הזוגיות שלהם, היא מספרת: "אני משתדלת לסגור שבת במקביל אליו, אם אני כבר סוגרת - אז לפחות לא לפספס זמן איתו. בכללי, אנחנו מנצלים כל רגע, סופ"ש זה מעט זמן".

לפני שנה, לאחר תקופת זוגיות של שנתיים וחצי, הזוג שלנו ניצל את סוף השבוע לחופשה במלון 'מצפה הימים', לכבוד יום הולדתה של הילה. החתן שלנו ידע בדיוק מה היא רוצה בהצעת הנישואים: משהו קטן, אינטימי, רומנטי שיכלול רק את שניהם ובדיוק כך היה. 

משהו קטן, אינטימי, רומנטי שיכלול רק את שניהם ובדיוק כך היה. צילום: שחר דרורימשהו קטן, אינטימי, רומנטי שיכלול רק את שניהם ובדיוק כך היה. צילום: שחר דרורי

אירוע פשוט, אך מלא באהבה:

"שנינו אנשים פשוטים, אני חושבת שגם ראו את זה באירוע" מספרת הילה "לא יצאנו מגדרנו, אבל השקענו במה שבאמת היה חשוב לנו: ליהנות ולדאוג לחוויה טובה לאורחים שמגיעים לחגוג איתנו. אני מקווה שהצלחנו".

האירוע התקיים ב-12.5.2023, ב"אלה- בית לאירועים" שבנס ציונה: "חיפשנו הרבה זמן אחר האולם המיועד, עברנו אולמות רבים ותמיד חזרנו. את 'האלה' ראיתי פעם ראשונה עם ההורים של רועי, הוא לא יכל לצאת מהצבא. האולם שילב את כל מה שרצינו - הוא באזור המרכז, קבלת הפנים במקום פתוח, ירוק ויפיפה והחגיגה באולם סגור וממוזג, שמאוד אהבנו את הנראות שלו. למזלנו, לכל זה הצטרף אוכל מעולה. בדיוק שינו את התפריט בתחילת השנה ויצא לנו מושלם".

אלה - בית לאירועים, שילב כל מה שרצינו. צילום: שחר דרוריאלה - בית לאירועים, שילב כל מה שרצינו. צילום: שחר דרורי

הילה הכלה :)

גם לוק הכלה שלנו נשאר על הקו הפשוט והנקי. את השמלה, רכשה הילה מהמעצבת "הלנה קולן" לאחר סיבובים רבים אחר 'האחת': "עברתי המון סגנונות מסאטן לתחרה, עם מחוך, בלי מחוך- עד שמצאתי את השמלה שלי. את האיפור עשתה לי יפעת צור, שהיא מכרה שלי מגיל שנתיים. השילוב בין העבודות המדהימות שלה להיכרות שלנו הובילו לכך שהיא תאפר אותי בחתונה. ביקשתי ממנה איפור מאוד טבעי שעדיין מתאים לכלה, ויצא מושלם. השיער היה אחד האספקטים הכי חשובים לי מבחינת המראה שלי, חיפשתי המון מעצבי שיער שמתמחים בשיער מתולתל. הגעתי לענת גוטליב דרך פוסט בפייסבוק ואני מאוד שמחה שבחרתי בה - היא נעימה, באה באווירה טובה ועיצבה את התלתלים בצורה מושלמת שהחזיקו לאורך כל האירוע".

לוק הכלה שלנו נשאר על הקו הפשוט והנקי. צילום: שחר דרורילוק הכלה שלנו נשאר על הקו הפשוט והנקי. צילום: שחר דרורי

מבצע באמצע חתונה של אנשי צבא:

למרות הארגון הנפלא והרצון של הזוג לחגוג וליהנות, רצה הגורל ודווקא בשבוע החתונה שלהם, התקיים מבצע 'מגן וחץ', שגרם לכך שהקפיצו אותם לבסיס והלחץ והחששות הגיעו לליבם של הילה ורועי "הייתי אמורה להיות בחופש בימים שלפני החתונה, וכשהמבצע התחיל הקפיצו אותי באמצע הלילה לבסיס. עליתי על מדים ופתאום נהייתי לחוצה, למרות שהייתי רגועה עד אז. פחדתי שאנשים לא יגיעו, כי שנינו אנשי צבא והיו לנו הרבה מוזמנים שהם גם כן בשירות הצבאי, פחדתי שאנשים לא יגיעו אם יהיה ירי כבד מעזה וכל המצב הפך את השבוע הזה לרכבת הרים של רגשות".

אך החגיגה נמשכה, ולבסוף החתונה התקיימה כמתוכנן בצורה הטובה ביותר שניתן "למזלי, המפקדים שלי והמחלקה שלי נתנו לי את השקט להתכונן לחתונה וליהנות מהאירועים המקדימים. אנשים השתדלו ועשו הכל כדי להגיע ואפילו חלקם הגיעו על מדים והיה באמת כיף. יש לנו סיפור לילדים".

"לבסוף החתונה התקיימה כמתוכנן בצורה הטובה ביותר". צילום: שחר דרורי
"אנשים השתדלו ועשו הכל כדי להגיע ואפילו חלקם הגיעו על מדים". צילום: שחר דרורי

טיפ לסיום?

הילה משתפת בטיפ חשוב, במיוחד לזוגות עם שגרת יום עמוסה: "הכי חשוב היה שהקפדנו במהלך כל תכנון החתונה על תכנון משותף. הקפדנו לבחור יחד כל דבר וכל אחד התגמש איפה שהיה צריך. הפכנו את זה יחד לחוויה מדהימה. גם ביום החתונה היה באמת רגוע ומהנה - למרות כל הלחץ שהיה במהלך השבוע".

הילה הכלה והספקים שדאגו להשאיר אותה טבעית וכלה. צילום: שחר דרוריהילה הכלה והספקים שדאגו להשאיר אותה טבעית וכלה. צילום: שחר דרורי

הספקים שעשו את החתונה של הילה ורועי:

דיג'יי- סער לגזיאל
צלם סטילס- שחר דרורי
צלם מגנטים- גיא מועלם
איפור- יפעת צור
שמלת כלה- הלנה קולן

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בורג׳ בנימינה
גני אירועים
בורג׳ בנימינה
בורג' בנימינה- להתחתן במקום הכי יפה בארץ
בורג' בנימינה- להתחתן במקום הכי יפה בארץ
2.1M
עוד פרטים
הוספת חוות דעת