מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מקומות לאירועים קטנים במרכז שלא תרצו לפספס

אם אתם רוצים לחגוג חתונה קטנה במרכז אתם בטח כבר יודעים שיש אולמות אירועים במרכז בלי סוף. אבל מקומות לאירועים קטנים במרכז צריך לדעת לחפש... אז כדי לקבל קצת מושג על איפה אפשר לחגוג חתונה כזו כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה.



מקומות לאירועים קטנים | זמן קריאה: 3 דקות
5.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מקומות לאירועים קטנים במרכז שלא תרצו לפספס
15
15
מהירות:
לחתונה קטנה ואינטימית יש ללא ספק את הייחודיות שלה. כדי להצליח ליצור את הקסם הזה אתם צריכים למצוא אולם לאירוע קטן, כזה שיכול להעביר חוויה של חגיגה מרגשת גם במידות קטנות. אז הנה דוגמא לכמה מקומות קסומים שיודעים איך לעשות את זה הכי טוב.

בית - חלל אירועים אורבני 

מתחם אירועים בית ממוקם ברעננה ומשלב בתוכו גן פסטורלי מוקף בטבע וגם אולם מעוצב ומקורה. 

הגן שבו נערכות קבלת הפנים והחופה מוקף בטבע ירוק, בוסתן הדרים, גינת תבלינים, מזרקות אבן טבעית, קירות מים, גינה תלויה, בריכת דגים אקולוגית, מדשאות, גינות פרטיות ואבני גן טבעיות. החופה היא בתוך גזיבו עם צמחיה מטפסת ותאורת אווירה. באזור קבלת הפנים מוצב מטבח פתוח ומסביב דוכני אוכל רחוב.

האולם הוא מבנה מקורה ומעוצב שממשיך את הקו העיצובי של הגן ומתמזג איתו בזכות זגוגיות ענק שמשקיפות על כל הגן. 

תוכלו לערוך את האירוע כולו בגן או לחלק את האירוע בין הגן לבין האולם המקורה. המתחם מיועד לאירועים של עד 250 אורחים באירועי חורף, עד 300 אורחים באירועי קיץ ועד 500 אורחים באירועי קוקטייל. 

קנטה

קנטה הוא בר קולינרי לאירועים שנמצא על גג גן העיר בתל אביב והוא מיועד לאירועים של עד 260 אורחים. 

אם מה שתמיד רציתם זה חתונה אורבנית, ייחודית ואינטימית, זה המקום בשבילכם. קנטה הוא שילוב מושלם של בר ומסעדה תחת קורת גג אחת באווירה תל אביבית סוחפת. המתחם מורכב משני חללים – מרפסת חיצונית גדולה שממנה נשקף הנוף המרהיב של תל אביב ובה נערכת החופה, וחלל פנימי מעוצב בקפידה. 

מקומות לאירועים קטנים במרכזתמונה: קנטה
מקומות לאירועים קטנים במרכזתמונה: קנטה

חוות אלנבי 

מתחם האירועים חוות אלנבי ממוקם בקיבוץ נצר סירני והתחיל בתור חווה חקלאית לייצור יין ושמן לפני יותר ממאה שנים. כיום מדובר במקום לאירועים אלגנטיים שמשלב בין ישן לחדש ומותאם לחתונות אינטימיות או אירועים קטנים. המקום מעוצב בסגנון וינטג' – הריהוט, החצר ואלמנטים עיצוביים שונים מזכירים תקופות אחרות ונותנים תחושה של אגדה. המתחם מיועד לאירועים של עד 270 אורחים בישיבה באולם ועד 350 אורחים בתקופת הקיץ בגן הפתוח ביחד עם האולם. בחוות אלנבי תוכלו לערוך אירוע עם ניחוח של פעם שמשלב גם אלמנטים עדכניים בסאונד, בתאורה ובתפריט. 

בית הדבש 

בית הדבש נמצא בלב פרדס בין בית עובד לנס ציונה. המקום מציע אווירה כפרית, פסטורלית ואינטימית והוא מיועד לאירועים קטנים של עד 250 אורחים בגן הפתוח ועד 120 אורחים בתוך הבית. 

מקומות לאירועים קטנים במרכזתמונה: בית הדבש
הבית שנבנה כמודל חדש לבית המשפחה שנבנה במאה הקודמת, משמר את הארכיטקטורה הים תיכונית שהיתה אופיינית לאזור באותה תקופה: כניסה חצר פסטורלית לתוך מבואה מרווחת, חדר מרכזי מרווח, מרפסת מקורה מקיפה וגן רחב ידיים עם עצי הדר. עיצוב המקום משלב כלי עבודה אותנטיים ששימשו את המשפחה ועל קירות הבית תמונות שמספרות את סיפור חלוצי ההתיישבות. 

מקומות לאירועים קטנים במרכזתמונה: בית הדבש
אז עכשיו אתם יודעים שיש גם מבחר גדול של מקומות שאפשר לחגוג בהם חתונות קטנות. אתם יכולים לבחור אולם לחתונה קטנה שהוא בר עירוני עם הנוף של תל אביב או מתחם אורבני בלב השרון, מבנה כפרי עם ניחוח של פעם או חווה משפחתית. כל אחד מאלה יכול להתאים לחתונה הקטנה והמיוחדת שתמיד חלמתם עליה.  

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בית - חלל אירועים אורבני
מקומות לאירועים קטנים
בית - חלל אירועים אורבני
❤ We believe in love ❤
❤ We believe in love ❤
10.2K
עוד פרטים
חתונה בקטנה
logo
חוות אלנבי
אולמות וגני אירועים
חוות אלנבי
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
17.7K
עוד פרטים
תאריכים אחרונים
logo
בית הדבש - ארועים שזוכרים
גני אירועים
בית הדבש - ארועים שזוכרים
בית קסום לאירועים פסטורליים
בית קסום לאירועים פסטורליים
335.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת