מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הכירו את ה- WedPlanner : הכלי שיעזור לכם לארגן את החתונה מא' ועד ת'

החלטתם להתחתן? מזל טוב! אתם בטח נרגשים ומעט מבולבלים - מה עכשיו? מאיפה מתחילים? ואיך בכלל? התשובה לכל השאלות, היא ה - WedPlanner. הכירו את האפליקציה החינמית שתעשה לכם סדר בבלגן, תנהל לכם את התקציב ותתקתק לכם את החתונה. 

אתרים ואפליקציות לחתונה | זמן קריאה: 5 דקות
134.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הכירו את ה- WedPlanner : הכלי שיעזור לכם לארגן את החתונה מא' ועד ת'
15
15
מהירות:
חתונה יכולה להיות לא פשוטה לתכנון וארגון. יש המון גורמים שזקוקים לתיאום, הרבה החלטות שצריך לקחת ובעיקר, הרבה אנרגיה שצריך להשקיע. 
החלטנו ב-mitformit להנגיש לכם את נושא תכנון החתונה, ויצרנו עבורכם אפליקציה חינמית לחלוטין שמרכזת את כל מה שתצטרכו בשביל שהחתונה שלכם תהיה מושלמת. יחד עם מאגר המידע האינסופי שלנו, הכולל רשימות ספקים ומעל 150k חוות דעת, אנחנו שמחים להציג לכם את ה-WedPlanner, החבר החדש שלכם לחתונה.


מארגנת חתונה? הכירו את אפליקצית ה wed-planner אפליקציה חינמית לניהול החתונה



ברוכים הבאים 

דבר ראשון הורידו את האפליקציה או היכנסו ל- www.wedplanner.co.il, והרשמו בכמה צעדים קלילים. 
מיד כשתיכנסו לדף, תגיעו לאזור החתונה שלי, בו תוכלו להוסיף את השמות שלכם, מקום החתונה ואת מספר הטלפון שלכם. עדיין אין לכם מקום ותאריך? אין בעיה, ברשימת המשימות נדאג להכל. 

אתרים ואפליקציות לחתונה - הכירו את ה- WedPlanner : הכלי שיעזור לכם לארגן את החתונה מא' ועד ת'


ניהול ורשימת משימות

לא מדובר פה בדף שורות בו תצטרכו לרשום את המשימות שלכם, אלא ברשימת משימות מלאה שאנחנו יצרנו עבורכם, כדי שתנחה אתכם בכל רגע בתקופת תכנון החתונה. בעמוד הזה מחכות לכם כל המשימות שסביר שתצטרכו להשלים עד החתונה. תוכלו לסמן כאן את המשימות שהשלמתם, לקבוע מי מכם אחראי לביצוע המשימה ולהיעזר במידע נוסף שמחכה רק לכם. ליד כל משימה תוכלו להוסיף הערה שקשורה בה, ובמידה והמשימה לא רלוונטית עבורכם, תוכלו למחוק אותה מהרשימה. בנוסף לכל זה, ליד כל משימה תופיע המלצה כמה זמן לפני החתונה מומלץ לבצע אותה. יש לכם משימות נוספות שלא כלולות ברשימה שלנו? תוכלו להוסיף אותן לרשימה בלחיצת כפתור.

כמה ימים לפני החתונה מומלץ לבצע את המשימה? מי אחראי על המשימה?כמה ימים לפני החתונה מומלץ לבצע את המשימה? מי אחראי על המשימה? | תמונה: רשימת משימות
ממחשב או ממובייל - תוכלו לנהל את המשימות שלכם מאיפה שרק תרצוממחשב או ממובייל - תוכלו לנהל את המשימות שלכם מאיפה שרק תרצו

בכל משימה שכוללת בחירת נותני שירות לחתונה, תוכלו לפתוח רשימת ספקים בקליק. 
ברשימה הזאת תראו את שמות הספקים, אזור מתן השירות, הדירוג שניתן להם על ידי זוגות אחרים והמחיר הממוצע של של השירות (על פי ניסיונם של זוגות שהתחתנו). בנוסף, יש לכם אפשרות לחפש חיפוש חופשי ברשימה, למיין ולסנן אותה על פי קריטריונים שונים. 

מצאתם נותן שירות שמעניין אתכם? תוכלו להשאיר לו פרטים על מנת שיצור איתכם קשר ויתן לכם הצעה. ניתן כמובן גם להוסיף נותני שירות משלכם, כאלה שלא נמצאים ברשימה. ברגע שתזינו כמה שילמתם עבור כל ספק, הסכום יתעדכן ויחושב אוטומטית במחשבון החתונה.

רשימת מוזמנים

עזבו אתכם מטבלאות אקסל מסורבלות או מפנקסים מרופטים שבטוח ילכו לאיבוד באיזשהו שלב. 
רכזו את כל המוזמנים שלכם במקום אחד, עם כל המידע הנחוץ. יש לכם כבר קובץ אקסל? אתם לא צריכים לעבוד פעמים - תוכלו לייבא אותו לתוך המערכת.
תוכלו כמובן להזין באופן ידני את שמות המוזמנים, המספר, הצד וקטגוריית הקרבה. בהמשך תוכלו לשלוח ממש מכאן SMS עם הזמנה דיגיטלית ואישור הגעה לכל מוזמן, ולעקוב אחרי כל האישורים באופן מסודר. בניגוד לאפליקציות אחרות שירותי ההזמנות הדיגיטליות, אישורי ההגעה וסידורי ההושבה ניתנים בחינם!

תוכלו לערוך את כל הפרטים, למחוק שמות מהרשימה ולהוסיף מספר שולחן לכל מוזמןתוכלו לערוך את כל הפרטים, למחוק שמות מהרשימה ולהוסיף מספר שולחן לכל מוזמן | תמונה: ניהול מוזמנים
שכחתם להזמין את דודה תקווה? אין בעייה, תוכלו לערוך ולעדכן את רשימת המוזמנים שלכם מכל מקום באמצעות הניידשכחתם להזמין את דודה תקווה? אין בעייה, תוכלו לערוך ולעדכן את רשימת המוזמנים שלכם מכל מקום באמצעות הנייד

מחשבון חתונה

מחשבון החתונה יאפשר לכם לנהל את התקציב שלכם באופן מרוכז ומסודר. רשמו כל הוצאה והכנסה שלכם, והמחשבון כבר יחשב לכם את עלויות האירוע שלכם. שימו לב שתוכלו לעדכן עלויות דרך רשימת המשימות והן יתעדכנו אוטומטית במחשבון. 
רוצים לשלוח או להדפיס את טבלת ההוצאות? תוכלו להוריד את המסמך כקובץ אקסל או ללחוץ על "הדפסה".

מאזן התקציב שלכםמאזן התקציב שלכם | תמונה: מחשבון חתונה

הזמנה דיגיטלית

גם אם אתם מתכננים לשלוח הזמנות מודפסות, אנחנו ממליצים לכם לעצב בקלות הזמנה דיגיטלית שתשלח למוזמנים שלכם ישירות לנייד (בינינו? גם בימים אלה לא כל מוזמן חייב לקבל הזמנה פיזית ואפשר לשמור אותן למשפחה ואורחים ספציפיים). 
ההזמנה תשלח למוזמנים ב-SMS עם לינק, דרכה גם יוכלו לאשר או לשלול הגעה. תוכלו להוסיף מוזיקה, אנימציה, תמונה, טקסט, סריקה של ההזמנה המודפסת שלכם ואפילו הוראות הגעה למקום החתונה. נשמע לכם מסובך? תאמינו לנו, זה יותר פשוט מפשוט! כמה צעדים פשוטים ויש לכם הזמנה דיגיטלית בהתאמה אישית (בחינם!).


הדגמה יצירת הזמנה לחתונה

מתנות באשראי ללא עמלות - כי למה שתשלמו יותר?

האורחים בוחרים בשנת להעניק מתנות לחתונה באשראי - פתרון קל, נגיש וזמין. הבעיה מתחילה כשחברות רבות מציעות לכם חבילת קבלת מתנות באשראי עם עמלות גבוהות, כך שהאורחים משלמים יותר ואתם מרוויחים פחות.
גם את כל זה פתרנו באמצעות ה-WedPlanner שלנו, שמאפשר לכם לקבל מתנות באשראי בלי עמלות בכלל - לא לכם ולא לאורחים שלכם.

באמצעות הארנק הדיגיטלי, אתם מנגישים לאורחים שלכם אופציית תשלום מהירה ונוחה, שמעבירה את הכסף מהאורחים ישירות אליכם, בלי שום עמלה בדרך. לאחר החתונה המתנות והברכות שתקבלו ישמרו באופן אוטומטי באפליקציה לכל החיים, כך שמי מכם שירצה להציץ ולדעת כמה להחזיר לבן דוד מצד אבא או לחברה מהצבא יוכל לעשות זאת בקלות.


סידורי הושבה

אחרי שכבר שלחתם הזמנה והאורחים שלכם מתחילים לאשר הגעה, מגיע הזמן להתקדם ולעשות את סידורי ההושבה. תוכלו למיין שולחנות לפי סטאטוס האורחים, לראות כמה שולחנות מילאתם, כמה אנשים כבר הושבתם מתוך סך המוזמנים שאישרו הגעה, וכמה מקומות פנויים נותרו.
זכרו: סידורי הושבה הם אמנם לא כיף גדול אבל הם יחסכו הרבה מאוד כאב ראש ובלגן במהלך האירוע.

ה- wedplanner ממשיך לשרת אתכם גם אחרי החתונה!

מתנות 

תוכלו לעדכן את המערכת בכל המתנות שקיבלתם מהאורחים בתוך טבלה מסודרת שתישמר לכם לעד. כל פעם שתרצו לדעת מי הביא כמה, תוכלו לבדוק את זה בקלות, מבלי להתחיל לחפש רשימות נידחות שלרוב נשכחות על מחשב ישן או דרייב לא פעיל.

ברכות

כשהמוזמנים שלכם יקבלו את ההזמנה הדיגיטלית, תהיה להם אפשרות לכתוב לכם ברכה אישית. את כל הברכות החלטנו לרכז תחת טאב אחד, כדי שתישאר לכם מזכרת  אישית מהחתונה וממה שקדם לה.

ה-WedPalnner הוא כלי יעיל שיחסוך לכם זמן וכסף שמאפשר לכם לארגן את החתונה שלכם בצורה מסודרת ונטולת כאבי ראש. בואו להתרשם בעצמכם, הכניסה ממש כאן.

יש לכם שאלות? צריכים עזרה? 
מוזמנים לפנות לנציג בווטסאפ: 058-4423535

אתרים ואפליקציות לחתונה - הכירו את ה- WedPlanner : הכלי שיעזור לכם לארגן את החתונה מא' ועד ת'
אתרים ואפליקציות לחתונה - הכירו את ה- WedPlanner : הכלי שיעזור לכם לארגן את החתונה מא' ועד ת'
אתרים ואפליקציות לחתונה - הכירו את ה- WedPlanner : הכלי שיעזור לכם לארגן את החתונה מא' ועד ת'
אתרים ואפליקציות לחתונה - הכירו את ה- WedPlanner : הכלי שיעזור לכם לארגן את החתונה מא' ועד ת'
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

53
3
הצעות נוספות לקריאה
logo
מתחתנים למען מתחתנים
אתרים ואפליקציות לחתונה
מתחתנים למען מתחתנים
בואו נדבר חתונה - הפודקאסט הרשמי
בואו נדבר חתונה - הפודקאסט הרשמי
בואו נדבר חתונה - הפודקאסט הרשמי מבית מתחתנים למען מתחתנים.
89.9K
הצטרפו אלינו >>
הוספת חוות דעת