מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

המדריך המלא למתחתנים!

כלה/חתן לעתיד? ברוכים הבאים אל אחת התקופות הכי כיפיות, מרגשות ומלאות השראה בחייכם. 
רגע לפני שאתם צוללים יחד אל תוך ההכנות והארגונים, קבלו ניוזפלאש שאולי כבר ידעתם: חתונה היא לא רק טקס אפוף גלאם, פרחים ונצנצים. חתונה היא גם זה, אבל גם אינספור סידורים, הכנות טכניות ומונחים חדשים שטרם הכרתם. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
13.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
המדריך המלא למתחתנים!
15
15
מהירות:

כדי לוודא שלא תשכחו שום דבר בדרך, יצרנו מדריך צ'ק ליסט מורחב (ממש מורחב!) למתחתנים לעתיד, עם כל הדיטיילס הכי קטנים, החל מקביעת תאריך מתאים ועד לטקס פתיחת המעטפות.
וכדי שתהיו אקסטרה מסודרים, הדבקנו לכם קישורים לחיצים לכל הכתבות, כדי שתוכלו לגשת אליהן בקלות. איך אנחנו עבורכם?

אז לקראת עונת החתונות שבפתח, קבלו אותו בתרועות!

הפקה וניהול אירועים - המדריך המלא למתחתנים!תמונה: מבטים

לא מתחילים בלי- WedPlanner אפליקציה לארגון החתונה מ-א' ועד ת' 

לצד ההתרגשויות והלבבות באוויר, שתי הרגליים שלכם נותרות על הקרקע, עם המון גורמים שזקוקים לתיאום, החלטות שצריך לקחת ובעיקר אנרגיה רבה שצריך להשקיע. כדי להנגיש עבורכם את נושא תכנון החתונה, יצרנו אפליקציה חינמית לחלוטין שמרכזת את כל מה שתצטרכו בשביל שהחתונה שלכם תהיה מושלמת. במקביל למאגר המידע הענק שלנו באתר, הכולל רשימות ספקים ומעל 235,000 חוות דעת(!), השגנו עוזר צמוד שילווה אתכם בתהליך, ה- Wed Planner
מדובר באפליקציה חינמית, המרכזת את כל מה שצריך כדי שהחתונה תהיה נוצצת באמת: רשימת משימות מסודרת, ניהול רשימת מוזמנים, סידורי הושבה, מתנות, ברכות וכל מה שיעזור לכם לארגן את החתונה שלכם בצורה מובנית ונטולת כאבי ראש.

WedPlanner אפליקציה לארגון החתונה מ-א' ועד ת'WedPlanner אפליקציה לארגון החתונה מ-א' ועד ת'

כשיש ספק אין ספק: בוחרים ספקים לאירוע

כעת, לאחר שהורדתם את האפליקציה והתחלתם להשתמש בה, אפשר להתקדם הלאה. השלב הבא בתהליך ארגון החתונה, הוא בחירת הספקים, כלומר מציאת נותני השירות שילוו את האירוע שלכם.
אנו מזכירים שוב שאתר mitformit בא להקל עליכם עם מאגר עצום של נותני שירות בתחום החתונות, שמחכים לכם באתר עם כל הפרטים: צלמי אירועיםרבנים ועורכי טקסיםאולמות וגני אירועיםשמלות כלה, מגנטים ועוד ועוד. 
באמצעות מגוון קטגוריות ואפשרויות סינון חכמות (דירוג, מחיר, אזור גיאוגרפי ועוד) תוכלו למצוא בקלות ובנוחות את נותני השירות המתאימים עבורכם.

זה בכלל לא תיק: פתיחת תיק נישואין ברבנות

אחד הסעיפים המהותיים בהכנות לחתונה, שרבים מאיתנו נוטים לפספס, הוא פתיחת תיק נישואין ברבנות. את הרישום, למטרת פתיחת תיק נישואין, תוכלו לבצע באחת מלשכות הנישואין הקיימות בארץ. מומלץ לבצע רישום עד 45 יום לפני מועד החתונה. במדריך לרישום ברבנות תמצאו את כל המידע שאתם צריכים: הרשימה המלאה של לשכות הרבנות בארץ לפי מיקום, מה צריך להביא לרישום, כמה זה עולה ופרטים נוספים שכדאי לדעת.
אם אתם כבר שם, תכנסו לקרוא פעם אחת ולתמיד, מה ההבדל בין רישום לנישואין דרך הרבנות או דרך ארגון צהר, שהוא ארגון של רבנים אורתודוקסים שמעוניינים להנגיש את שירותי הדת לכלל הציבור בישראל. על קצה המזלג, ההרשמה לנישואין דרך צהר מתאימה לזוגות שאוהבים את הטקס המסורתי אך יש להם בעיה עם הממסד הרבני.

זה בכלל לא תיקזה בכלל לא תיק | תמונה: Tony Benichou Photography

לא פשוט כמו שזה נראה: קביעת תאריך לחתונה

אתה כרעת ברך, היא אמרה כן (או להפך) ועכשיו הגיע הזמן למצוא תאריך לחתונה.
אבל הולד היט, זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה.
לוח השנה העברי רצוף חגים, מועדים ושלל תאריכים בהם לא ניתן לקיים חתונה מסורתית כדת משה וישראל. לתאריכים הללו מצטרפים אירועים גלובליים, תרבותיים ואישיים שהם ממש לא הטיימינג המתאים להתחתן בהם.

אז איך מוצאים את התאריך המיוחל - זה שיענה היטב על הצרכים שלכם ויאפשר לכם לחגוג כפי שאתם חולמים? בעזרת רשימת התאריכים שהכנו עבורכם!
כדי להקל עליכם את בחירת התאריך תוכלו להיעזר במדריך מתי מותר ואסור להתחתן בשנת 2023, ואם אתם בונים על חתונה בשנה הבאה, אז תציצו במדריך מתי מותר ואסור להתחתן בשנת 2024.

אנשי הדקה ה-90? קבלו את רשימת המשימות המלאה

אם אתם אנשי הדקה ה-90, וביום יום שלכם אתם מלהטטים בין מיליוני משימות ומגיעים אל כל דד ליין עם הלשון בחוץ, אנחנו כאן כדי ליצור עבורכם חוויה מתקנת. ליקטנו את רשימת המשימות לחתונה שלך, כלומר כל מה שצריך לעשות כדי להרים את האירוע שאתם רואים בוויז'ן המוקפד שלכם. מה יש כאן?
המשימות מול אולם או גן האירועים - במעמד סגירת החוזה ולקראת האירוע, משימות מול הדיג'יי, מול חברת הצילום, מול חברת הפקת האירועים ועוד.
כן, גם לנו לא ברור איך אנשים התחתנו לפני זה...

גם לנו לא ברור איך אנשים התחתנו לפני זה...גם לנו לא ברור איך אנשים התחתנו לפני זה... | תמונה: יריב ברוך - צלם

כמה זה עולה לנו: עלויות החתונה

אחד הנעלמים הגדולים ביותר בתכנון החתונה, הוא דווקא אחד החשובים ביותר שבהם – העלויות של נותני השירות. זוהי בדיוק הסיבה שאתם חייבים להכנס לסדרת המדריכים שהכנו עבורכם, שמסכמים באופן מופלא את העלויות שתצטרכו לשלם בכל שלב באירוע. במדריך כמה עולה חתונה בואו נדבר על זה חלק א', תוכלו למצוא את ההבדלים בעלויות בין אולמות וגני אירועים, הבדלי מחירים בין דיג'יי עצמאי לבין חברת דיג'ייז, ובמדריכים הבאים: כמה עולה חתונה, בואו נדבר על זה חלק ב' וחלק ג' יש המון הרחבות ותוספות שכדאי לדעת על הטקס הדתי באירוע, בחירת הלהקה, עלויות של חבילות שונות בצילום וידאו, חבילות איפור ושיער להשלמת הלוק ועוד ועוד.
כל המספרים, העלויות והנסיבות המשתנות שישפיעו על המחיר שתשלמו ממש כאן בפנים, לנוחיותכם.

ואם בכסף עסקינן, אי אפשר בלי להזכיר את תשלום אקו"ם לחתונה. כן, כן, נגינת מוסיקה בחתונות מותנית בראש ובראשונה בתשלום לאגודת אקו"ם, שאחראית על העברת התמלוגים ותשלומים לאמנים ישראליים עבור שימוש מסחרי בשירים, המנגינות והמילים שהם כתבו, הלחינו או שרו לאורך השנים. מדובר על אחד התשלומים הבסיסיים שתצטרכו לדאוג להם בטרם האירוע, כי תאמינו לנו - אתם ממש לא רוצים להיכנס לפינות בעניין הזה. 

Save the date: הזמנות ואישורי הגעה

איך חשבתם להזמין את האורחים שלכם ליום הגדול? ההזמנה שלכם יכולה להשלח בוואטסאפ, במייל או אפילו בדרך הישנה והטובה (מי היה מאמין) דואר ישראל. 
מעבר לפרטים הטכניים היבשים שתכניסו בהזמנה, כאן תוכלו למצוא את כל המשפטים הרומנטיים היפים שיכולים לעטר אותה. ומה לגבי העיצוב? הכנו עבורכם את המדריך המושלם לעיצוב הזמנות לחתונה בסטייל בהשראת אינסטגרם ופינטרסט אהובותינו.
לאחר שליחת ההזמנות, תגיעו לנקודה בתכנון החתונה שלא תלויה רק בכם. בעוד שחלק מהמוזמנים קרובים אליכם ובוודאות יגיעו לאירוע, יש כאלו שלא יהיה לכם כל כך קל להשיג.
כדי להפוך את כל הסיפור לפשוט יותר, יצרנו עבורכם את המדריך השלם לאישורי הגעה, סידורי הושבה ומה שביניהם, עם שלל טיפים וסודות ממנהלי אירועים מנוסים.

הזמנות ואישורי הגעההזמנות ואישורי הגעה | תמונה: איתן ון צילום | Eitan van photograpy

הקיץ הזה תלבשו לבן, או שחור או כחול? בחירת השמלה וחליפת החתן

שלב בחירת השמלה, הוא ללא ספק השלב הרגיש ביותר בתהליך תכנון החתונה ושיקולים רבים מקבלים במה בבחירת האחת שתהיה בגבולות התקציב, תתאים בסגנון, תחמיא, תהיה נוחה וכמובן - לא פחות חשוב - תקצור מחמאות. לפני שתתחילי את כיתות הרגליים בין החנויות, פתחי בקריאת הכתבה התמציתית הזו עם כל הטרנדים החמים ממעצבות שמלות הכלה המובילות לשנת 2023.

ובגלל שגם לחתן שלך מגיע להיות יפה וחתיך, יצרנו מקבילה גם עבורו. משנה לשנה הבחירה הופכת למורכבת יותר, כלומר למצוא חליפה שתתאים מבחינת הגזרה, הצבע וסוג הבד. במדריך הזה יצאנו לבדוק את כל הטרנדים של חליפות החתן לשנת 2023 יחד עם שלושה ספקים מובילים מהתחום.

בחירת השמלה וחליפת החתןבחירת השמלה וחליפת החתן | תמונה: גלושא צלמים

Ones in a lifetime: הצלמים באירוע

אחד הספקים החשובים באירוע, אם לא החשוב מכולם, הוא זה שבלעדיו הזכרונות מהאירוע יהיו מעורפלים לחלוטין. כמובן, מדובר בלא אחר מהצלם (או הצלמת) שלכם, אנשי המפתח שיחפשו את הרגעים הגדולים והקטנים בחתונה, שיתעדו כל חיבוק, חיוך או דמעה. בתמונת החתונה שלי, תמצאו ראיון עם ארבעה צלמים מובילים על תמונות החתונה המיוחדות ביותר, סרטוני חתונה, חיבור בין הצלמים ותקבלו תשובה לשאלה המטרידה ביותר - איך בוחרים את התמונות הנבחרות מבין שלל התמונות המוצעות.

מרימים את הרחבה: בוחרים פלייליסט מנצח

עד כה התמקדנו בהזמנות, באאוטפיט ובצילום האירוע, אבל מה עם התייחסות לפס הקול שילווה את החתונה שלכם? כן, כן, אנחנו מדברים על השירים שכיכבו לאורך שנת 2022 וממשיכים ללוות אותנו גם לתוך 2023. ביקשנו מהדיג'ייז שלנו לספר על הפלייליסט שלהם לשנת 2023, החל מהלהיטים הגדולים ביותר בישראל ועד אלו שכבשו את כל העולם. 

מרימים את הרחבהמרימים את הרחבה | תמונה: Irit & Leon Wedding documentary

ביוש בלאגן וחוסר סדר, היוש רשימת ציוד מסודרת ליום החתונה

לטס פייס איט, חתונה היא אירוע מרגש של פעם בחיים, אך ארגונה כרוך במאות פרטים קטנים, כך שגם מי מאיתנו שנולד מפיק אירועים, לא תמיד מוצא את הידיים ואת הרגליים.
כדי שלא תפספסו אף פרט, דאגנו לרכז עבורכם את רשימת הציוד שאסור לשכוח ליום החתונה. 

על הרשימה הזאת המליצו מפיקים ומפיקות, מנהלי ומנהלות אירועים מנוסים שהכניסו את כל עולם החתונות לטבלאות ויודעים בכל רגע נתון בדיוק מה אתם צריכים לחתונה. אנחנו מבטיחים לכם, על הרשימה הזו אתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות.

רשימת ציוד מסודרת ליום החתונהרשימת ציוד מסודרת ליום החתונה

דה ביג דיי: כל מה שצריך כדי להיות שמחים ביום האירוע

למרות שלא הצלחתם לעצום עין, אי אפשר להתכחש לעובדה הברורה – בוקר החתונה שלכם הגיע.
יום החתונה, ובפרט שעות הבוקר, הוא זמן שמוקדש להתארגנויות חשובות. ככל שהבוקר ותהליך ההתארגנות יהיו נעימים ורגועים יותר, כך הם יוכלו להדהד להמשך היום את החיוביות, הטוב והשמחה. 
כדי שהקסם הזה יקרה גם אצלכם, יצרנו מדריך מפורט על בוקר התארגנות בחייה של כלה עם מלא טיפים שווים מכלה שהתחתנה ממש לאחרונה.
ומה עם החתנים שבינינו? צירפנו את חתן זה בשבילך: עשה ואל תעשה ביום החתונה, שלושה ספקים מעולים שפגשו לא מעט חתנים, ואגדו על מגש של כסף את רשימת כללי עשה ואל תעשה ליום החתונה.
הכל כדי שתוכלו להיות שמחים ביום הזה, ולהנות ממנו מתחילה ועד סוף.

It's all about the money: פתיחת המתנות ומעטפות הצ'קים

החתונה מאחוריכם, ושלב לא פחות חשוב ממש לפניכם, פתיחת המתנות. בין אם כבר החלטתם מה תעשו עם כספי החתונה ובין אם לא, יצרנו עבורכם מדריך מפורט – פתיחת מעטפות: איך עושים את זה נכון: איך מסתדרים עם המתנות והמעטפות, לאן כדאי להפקיד ומהי הדרך הנכונה ביותר להתנהל אל מול הספקים וסגירת החשבונות.

ככל שהבוקר ותהליך ההתארגנות יהיו נעימים ורגועים יותר, כך הם יוכלו להדהד להמשך היום את החיוביות, הטוב והשמחה.ככל שהבוקר ותהליך ההתארגנות יהיו נעימים ורגועים יותר, כך הם יוכלו להדהד להמשך היום את החיוביות, הטוב והשמחה. | תמונה: סוד צלמים | S.O.D Photographers

לסיכום, סוף חתונה במחשבה תחילה

בעינינו, חתונה מוצלחת ושמחה, היא חתונה חכמה שלוקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים ומאגדת אותם לכדי אירוע בלתי נשכח. מה שנותר לעשות הוא לעבור על המדריכים שאיגדנו עבורכם, לאתר את נותני השירות שילוו אתכם, לחשב את התקציב שלכם ולהתחיל לספור לאחור. שיהיה במזל טוב!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

37
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
מתחתנים למען מתחתנים
אתרים ואפליקציות לחתונה
מתחתנים למען מתחתנים
בואו נדבר חתונה - הפודקאסט הרשמי
בואו נדבר חתונה - הפודקאסט הרשמי
בואו נדבר חתונה - הפודקאסט הרשמי מבית מתחתנים למען מתחתנים.
86.5K
הצטרפו אלינו >>
הוספת חוות דעת