מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כך תצמצמו את רשימת המוזמנים שלכם

החתונות בישראל מאופיינות בעיקר במספר רב של חוגגים. כאשר לכל משפחה יש בממוצע 2.5 ילדים ולכל זוג 4.3 דודות מכל צד, אין מנוס מחתונה עתירת מוזמנים. אך אם בכל זאת החלטת על חתונה קטנה ומצומצמת יותר הנה כמה טיפים איך לצמצם את רשימת האורחים.

 | זמן קריאה: 3 דקות
2.2K
1. האחות  של דודה של אמא מצד אבא
זה שלאמא יש דודים זה נחמד וזה שאבא שלך מתגעגע לבן דוד שלו זה גם בסדר – אבל החתונה שלך היא לא מפגש משפחתי, אם לא ראית או נפגשת עם מי מהנ"ל בשנים האחרונות אנחנו ממליצים למחוק מהרשימה (גם אם אימא תעשה קצת פרצופים).
2. חבר ילדות, סחבק מהצבא, אחוקי מהתואר
אם אתה מקווה לתקן חברויות עם אנשים שגדלת/ שירתת/ למדת איתם שהתקשורת שלכם מסתכמת לכל היותר באיזה לייק אקראי בפייסבוק – החתונה שלך היא לא המקום לעשות זאת. יום החתונה הוא אחד הימים העמוסים בחייך ויהיו לך מספיק אורחים על הראש להגיד להם שלום ולדבר איתם. החתונה שלך היא לא המקום הטוב ביותר כדי לתקן חברויות – כוס קפה עדיף.

חבר ילדות
חבר ילדותצילום:(מערכת mit4mit)
3. חברים לעבודה 
אז מה אם אתם מעבירים כרטיס בדיוק באותו זמן (וזו הפעם היחידה ביום שאתם נפגשים) – זה ממש לא אומר שאתה צריך לחלק הזמנות ככה סתם, במיוחד אם אתה עובד בארגון גדול. לעשות הפי האואר בתוך שעות העבודה (על חשבון המעסיק) ביום החזרה לעבודה לאחר החתונה ישמח הרבה יותר  - ההמלצה שלנו למחוק בזהירות.
חברים לעבודה
חברים לעבודהצילום:(מערכת mit4mit)
4.הזמנת בומרנג
אם אתה מתכוון להזמין מישהו רק בגלל שהוא הזמין אותך לפי  X שנים לחתונה שלו, עשה לעצמך טובה – אל תעשה את זה. כלל אצבע עבורך – אם עברו  3 שנים ומעלה אפשר לוותר על ההזמנה (כלל זה אינו תופס על חברים טובים).
5. שכנים
אלא אם אתה חי בקומונה (או בקיבוץ של פעם) שכנים הם ממש לא מאסט. אם אתה ממש קרוב לשכנים אפשר להסתפק בשכנים מהקומה או מהדלת הצמודה. טיפ קטן – לא לבקש כוס סוכר ביום שאחרי החתונה (בטח אם האוטו נשאר מקושט).
השכונה שלי
השכונה שליצילום:(מערכת mit4mit)
6. הבעייתיים 
אם יש לך חבר שמתפרע בחתונות (לכל אחד יש כזה) ייתכן שתרצה לשקול לחתוך אותו מהרשימה (התפרעות בחתונה קטנה מורגשת הרבה יותר). במידה וזה חבר טוב יש לעבור איתו על כמה כללי יסוד, או לשכור מאבטחים על כל צרה שלא תבוא.
החבר המתפרע
החבר המתפרעצילום:(מערכת mit4mit)
7. חתונה למבוגרים בלבד 
דרך מהירה במיוחד למזער רשימת האורחים שלך היא להפוך את החתונה שלך למבוגרים בלבד -לא שיש לנו משהו נגד האנשים הקטנים (אנחנו באמת אוהבים אותם). את החדשות תצטרכו לבשר לאמא ואבא בעדינות, לאחר שהם יעכלו את הבשורה הם יבינו שבעצם הם קיבלו לילה חופשי במסיבה עם שתייה ריקודים ואוכל – עכשיו רק נשאר למצוא בייביסיטר.
שורה תחתונה – חתונה גדולה (אפילו בישראל) היא לא גזירה משמיים.
אם יש לכם רעיונות נוספים לצמצום רשימת המוזמנים שתפו אותנו
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

11
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
הרמוניה בגן
אולמות אירועים
מבצעי חורף מיוחדים
חתונת החורף שלכם בגן החדש של הרמוניה!
חתונת החורף שלכם בגן החדש של הרמוניה!
43.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק