מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

השואו שלא נשכח: הופעות וזמרים בחתונה שלכם

בשנים האחרונות, הופעות לייב בחתונה הפכו לטרנד פופולרי במיוחד. גם אם מדובר בזמרים מוכרים כמו עומר אדם, אייל גולן ושרית חדד או באמנים מתחילים, ההופעות האלו הפכו לסוג של סמל סטטוס ויכולות לספק חוויה בלתי נשכחת גם לכם כזוג וגם לאורחים. אז למי זה מתאים ואיך להתנהל בגזרת ההופעות בחתונה? כל הפרטים בכתבה.

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה | זמן קריאה: 5 דקות
4.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
השואו שלא נשכח: הופעות וזמרים בחתונה שלכם
15
15
מהירות:
אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון חתונה, הוא בחירת המוזיקה לאירוע. גם אם בחרתם בדיג'יי, יכול להיות שתרצו לשלב אלמנט נוסף- של הופעה. גם אם מדובר בזמר מפורסם, להקת קאברים או כל ספק מוזיקה שמוצא חן בעיניכם, דעו שיש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם. אז איך לבחור ולמה כדאי לכם להנות ממוזיקה בלייב בחתונה שלכם?


בואו נתחיל מה'למה'?

אלו שלושת הסיבות העיקריות שבגללן כדאי לכם לדאוג להופעה חיה בחתונה שלכם: 

  1. חוויה אותנטית, מרגשת ובלתי נשכחת: מוזיקה חיה יוצרת אווירה אחרת ומדהימה, שיכולה להרים כל אירוע. הזמרים מרגישים את הקהל ומתאימים את הביצוע שלהם בזמן אמת ויכולים ליצור רגעים שיחקקו בזיכרון שלכם ושל האורחים לנצח.

  2. התאמה אישית: בניגוד לדיג'יי, זמר או להקה שמופיעה בלייב יכולה לבצע שירים בצורה אישית ומותאמת לכם ולאופי האירוע שלכם, ובכך לגרום לאקסטרה ריגוש בזמנים כמו החופה שלכם, הכניסה לאולם או ריקוד הסלואו. 

  3. הניסיון, הידע וההתלהבות: זמרי חתונות מקצועיים יודעים ליצור אינטראקציה עם הקהל ולהרים את האווירה בכמה רמות. בנוסף, אם תבחרו בזמר/ת מוכרים, זה יגרום להתלהבות רבה בקרב האורחים שלכם ויגרום לאירוע להפוך גם להופעה, מה שייתן לכם עוד נקודות זכות ויגרום לחתונה לא להישכח בזמן הקרוב.

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה - השואו שלא נשכח: הופעות וזמרים בחתונה שלכם

ועכשיו- ה'איך'

למה כדאי לשים לב בבחירת ההופעה לחתונה שלכם:

  1. סגנון מוזיקלי- קודם כל, חייב לוודא שהסגנון של הזמר או הלהקה מותאמים לטעמכם, לטעם האורחים ולסגנון האירוע. אם אתם אוהבים מוזיקה ישראלית, חפשו זמרי חתונות המתמחים בז'אנר זה. אם אתם מעדיפים מוזיקה בינלאומית או ג'אז, ודאו שהזמר יודע לבצע את הסגנונות הללו.

  2. ניסיון, אהדה וביקורות- ניסיון הוא מרכיב קריטי בבחירת זמר לחתונה. חפשו זמרים בעלי ניסיון מוכח וביקורות חיוביות מזוגות קודמים. בדקו סרטוני הופעות קודמות כדי להתרשם מהרפרטואר ומהכישורים שלהם. בנוסף, אם מדובר בזמר/ת מוכרים, חשבו על הקהל שלכם והאם יש להם סימפטיה כלפיהם או ששמם עלה לאחרונה בשערוריות פחות נעימות, גם זה שיקול חשוב במיוחד.

  3. גמישות וזמינות-  וודאו שהזמר שאתם בוחרים גמיש ויכול להתאים את עצמו לתוכנית האירוע שלכם. חשוב גם לבדוק את זמינותו בתאריך החתונה ולוודא שהוא פנוי.

  4. פגישה מקדימה ומכריעה- ערכו פגישה מקדימה עם הזמר כדי לדון בציפיות שלכם, בבחירת השירים ובסגנון ההופעה. זו הזדמנות טובה לבדוק את הכימיה ביניכם ולוודא שאתם מרגישים בנוח עם הבחירה.

  5. התאמה לתקציב האירוע- קחו בחשבון כי זמרים מוכרים וגדולים יכולים לגבות כ-60 אלף ש"ח להופעה קצרה ואולי זה לא סכום שתואם את תקציב האירוע שלכם. תאמו את הציפיות שלכם למציאות ונסו למצוא הופעת לייב המותאם לתקציב שלכם.

@couchpotato.il

טיפקס בחתונה של שחף וטליה 🧡 צילום דובב אגמי

♬ צליל מקורי - בטטת כורסה 🥔 העמוד הרשמי

בואו נדבר על ה'כמה'

מהי העלות של זמר/ת מוכר/ת בחתונה שלכם?

לאחר שבחרתם להביא הופעת לייב ובחרתם מישהו או מישהי לפי כל הפרמטרים, ובמידה ובחרתם בזמרים מוכרים במדינתנו, כדאי שתכינו את התקציב מראש. הנה רשימת 10 הזמרים המובילים בתחום החתונות, למי הם מתאימים וכמה תקציב תצטרכו עבורם. שימו לב כי רוב המחירים אינם כוללים מע"מ, ועלולים להשתנות בהתאם לעונת ויום החתונה:

  1. מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, שהיו פופולריים גם לפני כן, אך צברו אהדה רבה יותר מהקהל במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' מתאימים לחתונות עם קהל ליברלי יותר, שרוצים להרים ולהשתגע. הופעה כזו תעלה לכם בין 40-60 אלף ש"ח
  2. אייל גולן, שהוא אחד הזמרים הפופולרים בארצנו, גם בזכות שיריו המרימים וגם בזכות השירים הנוגעים והמרגשים, גובה כ-90 אלף ש"ח ל-45 דקות של חתונה. קחו בחשבון כי הופעתו של גולן עלולה להיות שנויה במחלוקת עבור חלק מהאורחים, עקב הדיונים על מעשיו.
  3. עומר אדם, שהפך לחביב הקהל ולזמר מזרחי שנכנס במהירות למיינסטרים, גובה גם כן כ-60 אלף ש"ח ל-45 דקות של הופעה, שבעיקרה מרימה, אך גם רומנטית. אדם ידוע בכך שהוא משתף את הזוג בהופעה ומאפשר להם להיות באור הזרקורים.
  4. עדן בן זקן, שרבים משיריה הפכו לשירי חופה קלאסיים, גובה בין 55-65 אלף ש"ח עבור הופעה עם שלל הלהיטים ומותאמת לאוהבי המזרחית והרומנטיקה.
  5. ליאור נרקיס, שההופעה שלו היא נטו להרים לזוג ולהפוך את החתונה למסיבה של ממש, יגבה סכום של כ-65 אלף ש"ח עבור כמעט שעה של הופעה, בליווי נגנים והגברה.
  6. אם ליבכם חושק בהופעה יותר מרגשת ורומנטית, הזמרת דקלה תוכל להגיע אל האירוע שלכם, תמורת כ-55 אלף ש"ח. דקלה מתאימה לאירועים בהם החלק של ההופעה הוא יותר מלודי ומרגש.
  7. סטטיק, או לירז רוסו אם תרצו, לאחר הפרידה מהצמד שלו בן אל תבורי- יגיע לבדו וירים לכם את הרחבה במשך חצי שעה, תמורת כ-60 אלף ש"ח.
  8. אם הקהל שלכם יותר אמוני-דתי ובא לכם זמר שירגש את הלבבות של כולם, תוכלו להיפרד מכ-120 אלף ש"ח ולהביא אל האירוע שלכם את ישי ריבו להופעה של 45 דקות.
  9. רוצים קצת נוסטלגיה? להקה שלמה? אתניקס יגיעו להופיע בחתונה שלכם תמורת כ-80 אלף ש"ח. ההופעה תימשך כשעה ולגמרי תרים לכם את האירוע, אם אתם מחובבי הז'אנר.
  10. סוגרת את הרשימה, המלכה הבלתי מעורערת, שרית חדד. על מנת ששרית תעלה על הבמה, תרגש ותקפיץ אתכם ביום חתונתכם, תאלצו להיפרד מכ-75 אלף ש"ח עבור 50 דקות של הופעה בלתי נשכחת.

לסיכום

בחירה בזמר לחתונה והופעת לייב יכולים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. השילוב של מוזיקה חיה, אינטראקציה עם הקהל והתאמה אישית יוצרים אווירה מיוחדת ומרגשת. כדי להבטיח את הצלחת האירוע, בחרו זמר לחתונה בעל ניסיון, סגנון מוזיקלי מתאים וגמישות בתיאום הציפיות. בסופו של דבר, המוזיקה היא זו שתשאיר חותם ותיזכר כחלק מהחוויות היפות של היום הגדול שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

11
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אופוריה - לירון ומוש - מרגישים מוסיקה!
תקליטנים / DJ
25% הנחה
מסיבת החתונה הכי טובה שתוכלו לדמיין...
מסיבת החתונה הכי טובה שתוכלו לדמיין...
4.8K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת