מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע

החתונה של עדי ואילון, אורחי הכבוד בבלוג שלנו היום, היא השראה. לא רק בגלל שהשניים נראים כמו דוגמנים שיצאו ממגזין ווג, אלא בגלל שהחיוך הקורן שלהם לא מסגיר את הדרך שעברו עד לחתונה, שהיתה מאוד לא פוטוגנית. בעיקר אנחנו מורידים את הכובע בפני עדי הכלה, שעמדה בפני מבול של לחצים והערות, והצליחה לשמור על סנטר וחיוך למרות הכל.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
36.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע
15
15
מהירות:

זה הזמן להכיר קצת יותר את הזוג היפה שלנו:

עדי ואילון הכירו במסיבה ששניהם לא היו אמורים להיות בה (: אילון לא רצה לצאת באותו ערב והחברים שכנעו אותו, ועדי היתה צעירה מדי, כי המסיבה יועדה לשנתון 96' ומעלה. אבל… רצה היקום והשניים נפגשו. 

"רצה היקום והשניים נפגשו". | צילום: סוף כהן
אחרי 7 שנות חברות צמודה, השניים מצאו את עצמם מתמודדים עם בשורה מכאיבה: אחותו של אילון נפטרה ממחלה קשה. בעיצומה של השבעה, אילון משתף: "סוף סוף המשפחה והחברים הצליחו לראות את עדי האמיתית שהכרתי במשך 7 שנים". מלבד הפידבק המאוד חיובי מהסביבה במהלך השבעה, אילון משתף שהנוכחות של עדי הזכירה לו שוב למה הוא רוצה לחיות איתה ביחד כל החיים.

"אילון משתף שהנוכחות של עדי הזכירה לו שוב למה הוא רוצה לחיות איתה ביחד כל החיים". | צילום: סוף כהן
באחד הימים בשבעה חבר ישב עם אילון וזרק לו: "אני יודע שזה לא הזמן המתאים, אבל כשתרצה להציע נישואין, דבר איתי. יש לי מקום לבחירת טבעת האירוסין". אחרי שאילון חשב על זה לעומק, המציאות הכתה בו שהחיים קצרים ועכשיו זה הזמן המתאים למסד את הקשר, כדי שכמה שיותר קרובים יספיקו להיות בחתונה. למרבה הצער, במהלך שנת האירוסין גם סבא וגם סבתא של אילון נפטרו, מה שעוד יותר הקשה עליו לעזור לעדי עם ההכנות והארגונים לחתונה.

"המציאות הכתה בו שהחיים קצרים ועכשיו זה הזמן המתאים למסד את הקשר". | צילום: סוף כהן

קצת בשורות טובות: ההצעה שנשלחה הישר מלמעלה

אילון מכר לעדי סיפור כיסוי ויצא איתה לטיול האהוב עליה: טיול סוסים בחוף. (הוא תכנן את ההצעה ממש מתחת לאפה, ולמרות הכל היא לא חשדה!).

השניים הגיעו למקום, ובנקודה מסוימת עדי צעקה לאילון: חייבים לעצור כאן להצטלם! 
במקרה (או שלא) השניים עצרו בדיוק במקום בו אחותו של אילון אהבה לרוץ בחוף הצדפים. אילון ניצל את המומנט וכרע ברך, וכך אחותו הובילה את השניים מלמעלה לרגע המיוחד.



"הוא תכנן את ההצעה ממש מתחת לאפה, ולמרות הכל היא לא חשדה!".

מועדון כלות מספרות: לבד אבל הכי ביחד

בנסיבות המצערות, עדי נאלצה לתכנן את החתונה כמעט לבדה: "בגלל שאילון איבד את אחותו, הוא היה בשנת אבל והתקשה לנהל את נושא החתונה. יצא שהוא נכח רק במה ש'צריך' ורוב התכנון נמצא בידיים שלי". משתפת עדי. כדי לא להשאיר את עדי לבד, בת הדודה של עדי, גלי (שהיא במקרה גם מנהלת מועדון כלות מספרות) הציעה לה להצטרף לחממה העוטפת.

לאט לאט עדי גילתה שהמועדון הוא בדיוק המקום לכלות כמוה: "היה לי קל לשתף עם הבנות במועדון על הקשיים בתהליך, הרבה יותר מהחברות שלי. במיוחד נהניתי לשתף בפוסטים מה שאני עוברת, עצם השיתוף והפריקה עזרו לי לשמור על שפיות בתקופה הלחוצה".

מסתבר שהסיפור של עדי, שהוא לא כולו ורוד, עזר ללא מעט כלות שנמצאות בסיטואציה דומה, לתת להן פרופורציה והסתכלות שונה על חווית החתונה. בנוסף, עדי מדגישה שבזכות השותפות במועדון הגיעה לכל מיני ספקים מומלצים, שלא היתה מגיעה אליהם בכוחות עצמה.

"היה לי קל לשתף עם הבנות במועדון על הקשיים בתהליך, הרבה יותר מהחברות שלי". | צילום: Irit & Leon Wedding documentary

השפע משפיע: הבחירה בשרונית

השניים הלכו לראות כמה אולמות וגני אירועים, והתלבטו ביניהם במשך שבועות ארוכים. "כשנכנסו לשרונית התחברנו למקום תוך שניות. יש בו את השילוב המושלם שכל כך רצינו: מצד אחד מקום קסום באווירה של טבע, עם חלוקה ברורה בין אזור החופה וקבלת הפנים, לבין אזור הישיבה והמסעדה. עצים פראיים וחגיגה של ירוק ופרחים, ומצד שני מקום שמשדר יוקרה עם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר".

"יש בו את השילוב המושלם שכל כך רצינו: מצד אחד מקום קסום באווירה כפרית, ומצד שני מקום שמשדר יוקרה עם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר". | תמונה: שרונית- גן אירועים
שרונית התבררה כבחירה המנצחת, בזכות שני אלמנטים חשובים: השירותים והאוכל.
  • השירותים- גם בעיצומה של חתונה, השירותים במקום היו מתוקתקים ומצוחצחים. עדי משתפת בחיוך: "המנקה ישבה בחוץ ורק חיכתה לנקות אותם שוב".
  • האוכל- "רוב המקומות הציעו קונספט של הגשה בשולחנות, אבל בשרונית הציעו משהו אחר: קונספט של Food market שמאוד קסם לנו: מספר סגנונות אוכל במתחם אחד, כך שכל אורח יוכל למצוא ולבחור משלל האפשרויות את המועדף עליו ביותר". כך במקום שהאורחים יבחרו בין 2-3 מנות דגים או בשר, בשרונית מציעים מגוון עצום של אפשרויות. השפע בסוף גם השפיע על הבחירה.

"בשרונית הציעו משהו אחר: קונספט של Food market שמאוד קסם לנו". | צילום: סוף כהן | תמונה: שרונית- גן אירועים

"הייתי הכלה הכי ממורמרת במועדון"

עדי משתפת שעברה תלאות בתהליך ארגון החתונה: "הייתי הכלה הכי ממורמרת במועדון, ולצערי כל שלב הלך בקושי".

שלא תבינו לא נכון, עדי לא היתה בריידזילה טיפוסית, פשוט לא היה לה ויז'ן ברור לחתונה והיא לא לגמרי ידעה כיצד לנהל את כל הרגשות, הספקים והמלוות בעצמה. עדי משתפת: "בכל בחירה של ספק חדש, היתה לי תחושת FOMO מטורפת: אולי אני מפספסת מישהו טוב יותר? הייתי בדילמה, התייעצתי עם חברות וזה רק בלבל אותי יותר".

"הייתי הכלה הכי ממורמרת במועדון, ולצערי כל שלב הלך בקושי". | צילום: שוקו מגנטים
גם עם המלוות שלי עשיתי טעויות: לא הייתי מספיק ברורה בדברים שחשובים לי, מה שגרם לאי הבנות בדרך. במשך שנה שלמה בה היינו מאורסים אנשים לא היו מעורבים, וביום הגדול נזכרו להעיר לי על כל מיני פרטים קטנים ולא חשובים". אז נכון, השיתוף של עדי הוא לא פוטוגני, אבל בא לנו להראות לכם את הדברים כמו שהם.

השיתוף של עדי הוא לא פוטוגני, אבל בא לנו להראות לכם את הדברים כמו שהם. | צילום: שוקו מגנטיםהשיתוף של עדי הוא לא פוטוגני, אבל בא לנו להראות לכם את הדברים כמו שהם. | צילום: שוקו מגנטים

ספיישל מומנטס: היילייטס מהיום הגדול

כמו שבשיר מתנות קטנות: "השמש כמו הדאגות לאט נמחקת", גם הבלת"מים והדאגות פינו לאט לאט מקום לשמחה הגדולה.

עדי משתפת אותנו בשני רגעים מרגשים מהביג דיי:
  • הכניסה לחופה- בגלל הסיפור העצוב שהשניים סוחבים איתם, הם ביקשו מהרב חנן שוקרון לערוך עבורם חופה קלילה ומצחיקה. גם החברים ערכו כניסה משלהם לחופה: לבושים פאוצ'ים עם בירות ומשקפי סקי, הם עלו לחופה לעשות צחוקים לפני שהזוג נכנס. 

  • ההפתעה המרגשת של הערב- המשפחה של אילון חיפשה דרך מקורית לשלב את האחות המנוחה בחתונה.אחרי החופה, עדי הוזעקה לרחבה בלי לדעת מה מצפה לה. מסתבר שאבא של אילון כתב והלחין שיר בעצמו על הזוג, עם מילים שמתאימות לשניהם: "גבר עם עיניים ירוקות ותכולת העיניים עם הגומות…" בשיר הוא שילב בצורה מרגשת את קול האחות בעזרת טכנולוגית AI. "פתאום שמעתי את הקול שלה - היא איחלה לנו ברכות והתחילה לשיר. תוך כדי השירה, התחלתי לבכות את חיי". עדי משתפת שלא היה לי הרבה זמן להתאבל ולהתעמק בכאב, כי החברות שלה הגיעו להחזיר אותה הישר לרחבה. ואיך הצליחה להמשיך לשמוח? עדי חזרה שוב ושוב על המנטרה: 'תחזרי לשמוח, ותבכי אחר כך'. 

בסוף החתונה, כשהשניים הבינו שהאירוע הסתיים, הם נתנו מקום לכאב, ובכו כמו שלא בכו מאז שאחותו של אילון נפטרה.

"בסוף החתונה, כשהשניים הבינו שהאירוע הסתיים, הם נתנו מקום לכאב, ובכו כמו שלא בכו מאז שאחותו של אילון נפטרה". צילום: שוקו מגנטים

הספקים שעשו את האירוע

לאורך כל השיחה, עדי מדגישה שכל הספקים שבחרה לבסוף, עם כל הדילמות, היו מושלמים ומדויקים עבורם: והנה ציטוט: "בא לי לחזור שוב על האירוע רק כדי להיות איתם":

דני מור- "מנהלת האירוע שלנו, שהצילה לנו את הערב, לא פחות. דני דאגה שנהיה מודעים לזמנים ומינפה כל מיני סיטואציות לא נעימות כדי שאני ואילון נהנה ולא נהיה מודאגים משום דבר. את הכל היא עשתה בשקט עם המון אהבה".

"בא לי לחזור שוב על האירוע רק כדי להיות איתם". | צילום: סוף כהן
שרה לזרוס ולילך נחמני- "זה המקום לפרגן לצוות האיפור-שיער המהמם שלי, שאני מכירה עוד מלפני החתונה. ערכתי איתן יום צילומים כדוגמנית, והכרתי אותן לעומק ללא מסכות ופילטרים. לילך למשל, הכירה אותי כל כך טוב, שכשהתיישבתי על הכסא, היא פשוט התחילה לאפר אותי בלי שאלות. זה בא לה כל כך אובייס וטבעי". 

סוף כהן – "הצלם האגדי שלנו, מקצוען ברמה, ויותר מזה בנאדם מדהים. סוף הוא צלם בוויב טוב, מצחיק ולוקח הכל בקלילות. הוא הצליח לגרום לשנינו להשתחרר בצילומים, ופוגג כמו בקסם את כל המתח".

דיג'יי עומר באואר- "עומר למד עם אחותו המנוחה של אילון. כשהוא שמע שאנחנו מתחתנים, זה מאוד נגע בו. לאורך כל הדרך, עומר היה רגיש וקשוב: כבר מהפגישה הראשונה הוא נתן לנו הרגשת בטחון. ישבנו אצלו והוא הראה לנו איך הולך להראות הערב שלנו לפרטי פרטים: מקבלת הפנים, דרך החופה, שיר שבירת הכוס ואפילו טעימה של מה יהיה בריקודים. אף דיג'יי שנפגשנו איתנו לא ערך איתנו תיאום ציפיות מפורט כל כך. בזכות הדיוק שלו הרחבה לא הפסיקה לזוז לרגע".

"אף דיג'יי שנפגשנו איתנו לא ערך איתנו תיאום ציפיות מפורט כל כך. בזכות הדיוק שלו הרחבה לא הפסיקה לזוז לרגע". | צילום: שוקו מגנטים

טיפים לסיום לזוגות שבדרך?

  • החלטות משותפות: הטיפ הכי חשוב של עדי הוא "שההחלטות יהיו משותפות לשני בני הזוג, כדי למנוע מבוכה ועוגמת נפש. אני אישית רציתי לעשות הפתעה לאילון ובדיעבד הבנתי שהיא לא נכונה עבורו, ולמזלי ביטלתי אותה".
  • לומר בקול מה אתן צריכות: טיפ לכלות שבינינו: "כדי שתצליחו להנות ממסיבת הרווקות, מבוקר ההתארגנות ומהחתונה כולה, שתפו את האנשים מסביבכן מה בדיוק אתן צריכות. רוצות שיביאו לכן כוס מים? שאף אחד לא יכנס לחדר ההתארגנות שלכם? שכולם יניחו לכן ותקבלו קצת שקט? אל תהססו לדבר מראש עם המלווים והאנשים מסביבכם על הציפיות ואיך בדיוק אתן רוצות שהיום הזה יראה. אני לא תיאמתי ציפיות, ולכן שיגעו אותי בלי סוף בשאלות והערות, ולא נתנו לי להנות מהתהליך".

עדי מסכמת שלמרות כל הקשיים, היא מסתכלת על התמונה הגדולה ובוחרת לראות את הרגעים השמחים. ואנחנו מסכמים: אתם שניכם מהממים, מבפנים ומבחוץ. 

עדי מסכמת שלמרות כל הקשיים, היא מסתכלת על התמונה הגדולה ובוחרת לראות את הרגעים השמחים. | צילום: שוקו מגנטיםעדי מסכמת שלמרות כל הקשיים, היא מסתכלת על התמונה הגדולה ובוחרת לראות את הרגעים השמחים. | צילום: שוקו מגנטים

קרדיטים:

חתן: אילון סטורזי
מנהלת אירוע: דני מור
לוקיישן: שרונית
צלם: סוף כהן
דיג'יי: עומר באואר
שמלת כלה: ורד גלעדי
איפור: לילך נחמני
עיצוב שיער: שרה לזרוס
מגנטים: שוקו מגנטים
עורך הטקס: הרב חנן שוקרון
טבעת אירוסין: זיו אור טבעות אירוסין

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

80
9
הצעות נוספות לקריאה
logo
שרונית
גני אירועים
שרונית
בואו לחגוג רגעים בלתי נשכחים בשרונית ✨
בואו לחגוג רגעים בלתי נשכחים בשרונית ✨
105.6K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק