מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

סייב דה דייט: White Friday 2022 - בקרוב זה קורה!

בחירות חמישיות זה כבר לגמרי OLD NEWS, אבל White Friday בפעם החמישית? זו כבר בשורה מרגשת באמת! 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
17.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
סייב דה דייט: White Friday 2022 - בקרוב זה קורה!
15
15
מהירות:
השנה אנחנו מציגים בפניכם בפעם החמישית את פסטיבל המבצעים וההנחות המיוחד שלנו ב-mit4mit, פסטיבל שהופך את החתונה שלכם ליפה, מרגשת, ובמקביל גם כזו שלא קורעת לכם את הכיס. השנה תכננו לכם יותר הטבות, יותר מבצעים ויותר הגרלות, אז זה הזמן לפתוח יומנים ולהפעיל את הספירה לאחור לקראת האירוע הכי גדול של mit4mit! רגע לפני שזה קורה, בואו לגלות מה זה בדיוק White Friday, איך אתם מרוויחים ממנו ואיך בכלל משתתפים, בכתבה שתעשה לכם סדר בכל הפרטים הגדולים והקטנים של הפסטיבל המטורף שלנו.

״השנה אנחנו מציגים בפניכם בפעם החמישית את פסטיבל המבצעים וההנחות המיוחד שלנו ב-mit4mit״.״השנה אנחנו מציגים בפניכם בפעם החמישית את פסטיבל המבצעים וההנחות המיוחד שלנו ב-mit4mit״. | תמונה: גיא ניסים

White Friday - הבלאק-פריידי של עולם החתונות

מי מכם שלא מכיר את ה-White Friday שלנו, וולקאם! הגעתם בול בזמן הנכון כדי לתכנן את החתונה שלכם במקסימום הנחות ומינימום הוצאות. כחלק מחודש נובמבר, שידוע בתור חודש השופינג העולמי, גם אנחנו ב-mit4mit מתכננים לכם יריד וירטואלי שמרכז עבורכם הטבות, מבצעים והנחות מטעם הספקים המובילים ביותר בתחום החתונות בישראל. אז איך זה עובד?

החל מיום שישי ה-25.11.22 ועד יום שני ה-28.11.22 יחכו לכם ארבעה ימים מטורפים שבהם יוצגו בפניכם כל הקטגוריות המשתתפות בפסטיבל, עם חמישה ספקים בכל קטגוריה - ה-TOP 5 שיציעו לכם את החבילה האטרקטיבית ביותר במחיר המשתלם ביותר. בין הקטגוריות המשתתפות ב-White Friday תוכלו למצוא בין היתר מקומות לאירוע, אטרקציות וגימיקים, איפור ועיצוב שיער, צילום וידאו וסטילס, מוסיקה לאירועים והרשימה עוד ארוכה. אם אתם צריכים לשפשף חזק את העיניים כדי להאמין - אז כן, אתם קוראים נכון - כל מה שאתם צריכים לתכנון החתונה שלכם נמצא בפסטיבל שלנו, מא' ועד ת'.

״כל מה שאתם צריכים לתכנון החתונה שלכם נמצא בפסטיבל שלנו, מא' ועד ת'״.״כל מה שאתם צריכים לתכנון החתונה שלכם נמצא בפסטיבל שלנו, מא' ועד ת'״. | תמונה: גלושא

רגע, איך משתתפים?

עד כאן הכל נשמע מעולה, נכון? אז זה היה החלק שלנו, ועכשיו זה הזמן שלכם להיכנס לתמונה: כדי להשתתף ב-White Friday היכנסו בתאריכי הפסטיבל לעמוד ההטבות והמבצעים באתר שלנו, שם יופיעו כל הספקים וההטבות של היריד. היכנסו להטבה הרלוונטית עבורכם, השאירו את הפרטים האישיים שלכם, ומכאן היא תישמר לכם עד לשיחת הטלפון שתקבלו מהספק והסגירה הסופית מולו. ככל שתקדימו להשאיר את הפרטים שלכם בתוך ההטבה - כך תגדילו את הסיכויים שלכם לזכות בה. כמו שאתם בטח כבר מבינים מדובר על הטבות שוות במיוחד, אז לגמרי יש למה לצפות!

״ככל שתקדימו להשאיר את הפרטים שלכם בתוך ההטבה - כך תגדילו את הסיכויים שלכם לזכות בה״.״ככל שתקדימו להשאיר את הפרטים שלכם בתוך ההטבה - כך תגדילו את הסיכויים שלכם לזכות בה״. | תמונה: אריאל אריכא

האותיות הקטנות - בגדול

רגע לפני שאתם מתחילים לחפש את ההטבות שלכם, כמה פרטים שחשוב לדעת:
  1. כמות הזוגות שיזכו בכל הטבה היא מוגבלת, לכן חשוב להיות "על זה" ולהירשם במהירות להטבות שמעניינות אתכם.
  2. כל הטבה והפרטים שלה - כל אחד מספקי ה-TOP 5 שבקטגוריות המשתתפות ביריד יציעו חבילות ששונות אחת מהשניה בכל מיני פרמטרים: חבילות לחתונות חורף, חבילות לכמות של עד 300 אורחים וכו'. טיפ מאיתנו: התכוננו מראש עם פרטי האירוע שלכם, כדי שתוכלו לפנות להטבות שבאמת רלוונטיות לכם, ולתפוס את המקומות הגבוהים ביותר ברשימת המתעניינים.
  3. ההטבה מסומנת כ-SOLD OUT? אל דאגה, יש לכם עדיין סיכוי לזכות! ההטבות שנמצאות באתר פתוחות לפניות שלכם בכל רגע ורגע, גם אם הן יסומנו בדגל ה-SOLD OUT. אנחנו נותנים לכם את האפשרות להשאיר את הפרטים שלכם לספקים גם במקרה שכזה, להיכנס לרשימת ההמתנה שלהם, ואולי אפילו לקבל מהם הטבות אחרות.
  4. מעוניינים להשאיר פרטים בכל ההטבות? לכו על זה! אתם לא מוגבלים בכמות הפניות שתוכלו להשאיר באתר, אבל אם נציץ שוב על סעיף 2 - כן כדאי לתעדף את ההטבות שמדברות אליכם יותר מאשר אחרות, כדי להשיג מיקום גבוה יותר ברשימה ולהגדיל את סיכויי הזכייה שלכם.

״מעוניינים להשאיר פרטים בכל ההטבות? לכו על זה!״״מעוניינים להשאיר פרטים בכל ההטבות? לכו על זה!״ | תמונה: מגנטינה

ההגרלה היומית - הפרסים השווים של ה-White Friday

הטבות זה כיף אדיר בפני עצמו, אבל גם הגרלות ופרסים זה לא רע בכלל! כחלק מהיריד ארגנו לכם את הפרסים השווים ביותר שיחולקו בין המשתתפים בהגרלות היומיות שלנו. כל מה שתצטרכו לעשות כדי להשתתף בהגרלה זה פשוט להשאיר את הפרטים שלכם על אחת מההטבות שמשתתפות בפסטיבל, וזהו - אתם בפנים!

בכל יום תתקיים הגרלה שבה יבחרו הזוכים של היום הקודם, ושמותיהם יתפרסמו בעמוד באינסטגרם והפייסבוק הרשמיים של mit4mit. ובמה תוכלו לזכות? את זה אנחנו משאירים לכם כהפתעה, אבל כמו שאתם מכירים אותנו - מדובר בפרסים שווים במיוחד.

״כחלק מהיריד ארגנו לכם את הפרסים השווים ביותר שיחולקו בין המשתתפים בהגרלות היומיות שלנו״.״כחלק מהיריד ארגנו לכם את הפרסים השווים ביותר שיחולקו בין המשתתפים בהגרלות היומיות שלנו״. | תמונה: Tony Benichou Photography

מוכנים? בעוד שבועיים מתחילים!

אז עזבו אתכם מבגדים, מכשירי חשמל והזמנות מאמזון - עכשיו אתם יודעים לאיזה שופינג באמת כדאי לכם לחכות - השופינג של White Friday 2022! כתבו לעצמכם תזכורת על המקרר ועל דלת הכניסה לבית, הוסיפו את הפסטיבל ביומן של גוגל ושימו כבר מעכשיו שעון מעורר ל-25.11.22, כי את הפסטיבל שהכנו לכם אתם ממש לא רוצים לפספס. נתראה בקרוב, הישארו מעודכנים!

הפקה וניהול אירועים - סייב דה דייט: White Friday 2022 - בקרוב זה קורה!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

43
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
המגנט הלוהט | מגנטים לאירועים
מגנטים
20% הנחה על מגנטים לחתונה
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
48.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת