מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

החיבור בין ספקים וזוגות: איך עושים את זה נכון?

מאז שהתחלתם לתכנן את החתונה שלכם אתם נושאים על הגב שק שלם של ציפיות. את השק הזה אתם לוקחים איתכם לכל פגישה, ומניחים אותו במרכז החדר - מול הספקים שאיתם אתם נפגשים. הספקים יקחו את השק שלכם וינסו לעמוד בכל ציפיה שנמצאת בתוכו, אבל תגידו - חשבתם פעם על הציפיות של הספק מכם? כן, בין אם זה נשמע מוזר ובין אם לא, גם הספקים סוחבים איתם שקי ציפיות גדולים לפגישות איתכם, וגם אתם בעצמכם נדרשים לעמוד בלא מעט ציפיות לאורך הדרך.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
18.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
החיבור בין ספקים וזוגות: איך עושים את זה נכון?
15
15
מהירות:

באופן הזה, כששני הצדדים מתאמים את הציפיות ביניהם, יכול להתקיים החיבור הטוב ביותר. דיברנו עם שלושה ספקים שמביאים איתם ערימות של ניסיון בעולם החתונות, ושאלנו אותם מה התפקיד שלכם בתור זוגות ביצירת החיבור הזה, כי תאמינו או לא - גם הם מחפשים את הניצוץ שיתרחש ביניכם כבר בפגישה הראשונה.

"גם הם מחפשים את הניצוץ שיתרחש ביניכם כבר בפגישה הראשונה" | תמונה: פוני מסיקה

"כשאדם מרגיש בנוח כל השיחה הרבה יותר נעימה, גם אם האירוע לא נסגר בסוף"

אתם מנהלים מדי יום עשרות אם לא מאות דיאלוגים עם המון אנשים שונים. הדיאלוגים האלו יכולים להתקיים בעבודה, בבית, ברחוב או בסופר מרקט, אך מה שמשותף לכולם הוא רמת השיח, שצריכה תמיד להיות נעימה ומכבדת. לצערנו, אולמות האירועים נתקלים בלא מעט זוגות שהשיח איתם הוא אחר לחלוטין, ורחוק מלהיות נעים או מכבד.

עם אורי מאולם האירועים "קסאנאדו" אנחנו מדברים כדי לקבל את הפרספקטיבה שלו לעניין, לאור שנות הניסיון הרבות שלו בתחום: "תהליך המכירה מאוד השתנה בשנים האחרונות. היום הקהל הוא חסר סבלנות, ורוצה מהר מאוד להגיע לתכלס - המחיר. הזוגות היום פחות משקיעים זמן ומחשבה ביתרונות של המקום או בתפריט הייחודי שלו, אלא מיד רוצים לדעת איפה הם עומדים מבחינת המספרים והעלויות. הפגישות התקצרו משמעותית, והאופי של המשא ומתן נהיה הרבה יותר לחוץ ומלא בביקורת. זה מאוד מתסכל לפגוש זוג שמגיע עם דרישות בלתי אפשריות, והרבה מהזוגות לא מבינים שיש מחירים מסוימים שמהם כבר אי אפשר לרדת. לצורך הדוגמה, גם מכונית יוקרה שעולה 500,000 ש"ח לא תעלה פתאום 300,000 ש"ח, רק בגלל משא ומתן כזה או אחר. הזוגות צריכים להגיע קשובים לפגישה, להבין בדיוק מה הם מקבלים במסגרת המחיר שניתן להם, לדעת מתי לעצור את הדרישות המוגזמות ולקבל החלטה. ברגע שהשיחה מתנהלת בצורה מכבדת, שמאפשרת לנו להציג לא רק את המחיר אלא גם את כל מה שעומד מאחוריו - השיחה הרבה יותר נעימה. אני גם תמיד אומר לאנשי המכירות שלי שחשוב לי שגם זוגות שלא סוגרים איתנו יקבלו חוויה טובה, ויוכלו להמליץ עלינו גם אם הם ספציפית לא יתחתנו אצלנו".

"הזוגות היום פחות משקיעים זמן ומחשבה ביתרונות של המקום" | תמונה: קסאנאדו
חשוב לזכור שאולמות האירועים הם עסק שעובדים בו אנשים, ועם כמה שהדבר אולי נשמע מובן מאליו - יש להעניק להם יחס אנושי, לכבד אותם ואת הזמן שלהם, ולהתייחס אליהם בצורה הולמת: "הרבה זוגות מרשים לעצמם לאחר לפגישות, להגיע בלבוש לא הולם ולהתנהל במין "תרבות שוק" שממש לא מתאימה למעמד הזה. אנחנו מצפים מהזוגות שיגיעו בזמן, אחרי שקבעו פגישה מסודרת ולא הגיעו על דעת עצמם, יכבדו את אולם האירועים, יתלבשו כראוי ושיגיעו במצב רוח טוב. הקפדה על זמנים היא הבסיס מבחינתנו לפגישה טובה ונעימה. רוב הזוגות כבר עושים את הסקר הראשוני שלהם מראש, ומגיעים מוכנים לפגישה אחרי שראו ברשת איך המקום נראה, שמעו על טווחי המחירים ועוד. לכן, במסגרת הפגישה כל מה שנותר לעשות זה פשוט להיות בני אדם". 

צמד המילים הפופולרי "מגיע לנו" לקוח מהלקסיקון של הזוגות ולעיתים השימוש בו יוצא מפרופורציה: "בגישה שלי זה בסדר להגיד לזוגות 'לא', למרות שיש זוגות שבטוחים שמגיע להם הכל. הם יכולים לשדר את ה'מגיע לנו' בגישה ובהתנהלות, ולפעמים גם ממש במילים. בסופו של דבר יש גבול למה שאולם יכול לתת, אבל חשוב לזכור שכשהשיח מתנהל בצורה מכבדת ונעימה - אנחנו נעשה את הכל כדי לתת כמה שיותר. כשזוגות באים בגישה של 'מגיע לי', זה אוטומטית מוריד את החשק לפרגן להם. אנחנו רואים זוגות שמגיעים עם יותר אנשים ממה שסוכם לטעימות, שדורשים עוד ועוד תוספות מהאולם, ובמקום הזה נוצרת תפיסה שהכל מותר. זה יוצר מצב שהתקשורת איתם קשה מאוד, מצב שלגמרי יכול להימנע. חשוב שהזוגות יבואו בטוב, יבקשו מאיתנו דברים בצורה נעימה, ויזכרו שמאחורי העסק שלנו עומדים אנשים עם המון רגש שעובדים מאוד קשה כדי להרים אירועים ברמה הכי גבוהה. ברגע ששומרים על הערכים, כל התהליך הוא הרבה יותר נעים והגישה הרבה יותר חיובית".

"במסגרת הפגישה כל מה שנותר לעשות זה פשוט להיות בני אדם" | תמונה: קסאנאדו
"מאחורי העסק שלנו עומדים אנשים עם המון רגש שעובדים מאוד קשה כדי להרים אירועים ברמה הכי גבוהה" | תמונה: קסאנאדו

הכירי את החברה הכי טובה שלך לבוקר החתונה - המאפרת ומעצבת השיער

לצד האחיות, האמהות והחברות הכי טובות, עומדת ללוות את בוקר החתונה שלכן עוד מישהי חשובה במיוחד - המאפרת ומעצבת השיער. מדובר כאן על מישהי שהיא נכס אמיתי לבוקר שכולו לחץ, התרגשות והמון רעש, והיא זו שיכולה לייצר את האווירה הנעימה והמרגיעה שתזדקקו לה. לכן, החיבור ביניכן לבינה חייב להיות טבעי וכן, ואם אפשר שהוא יקרה כבר בשיחה הראשונה - זה בכלל מעולה.

עם מריה ליסר, מעצבת ומאפרת שיער מהמוכשרות בעולם החתונות, אנחנו מדברים כדי להבין מה חשוב לה לשמוע מהכלות שלה, ואיך החיבור יכול להיווצר מהרגע הראשון: "בשיחה הראשונה עם הכלה אני שמחה תמיד להכיר אותה, להבין מי היא ואיך היא הגיעה אליי, וכמובן שתמיד כיף לקבל ממנה את כל הפרטים הקריטים ליום האירוע - מקום התארגנות, תאריך ועוד. חשוב מאוד לפנות בשעות הגיוניות ולא באמצע הלילה או בשעות מאוחרות ולא סבירות של הערב - זה הבסיס הראשוני לכבוד שנוצר בינינו. כמובן שבמקרים שבהם אני לא פנויה לענות אני תמיד שמחה לקבל הודעות בוואטסאפ עם כל הפרטים הרלוונטים, ולהחזיר שיחה כשאני מתפנה". 

"זה הבסיס הראשוני לכבוד שנוצר בינינו" | תמונה: מריה ליסר
מריה מדגישה שההתמקדות בחיובי ולא בשלילי גם היא חשובה מאוד בשיח הראשוני, כדי לייצר אווירה נעימה ומלאת ציפיה: "חשוב לי מאוד לדעת מה משמעותי לכלות ביום שלהן, ולא להיפך. לדוגמה, כלות שיש להן פחד מאיפור ושיער או חששות שנובעים מכל סיבה שהיא - תמיד אני מעדיפה שהן יספרו לי מה הן כן רוצות ולא מה הן לא רוצות. ככה קל לי יותר להתמקד ולהתחיל להציע הצעות רלוונטיות, ובכלל - לשים יחד את הדגש על החיובי והרלוונטי ולא על דברים אחרים".

כדי לייצר סביבה נעימה ומרגיעה, מריה מציעה גם לסגור כמה שיותר פרטים בשיחה הראשונה, שלא יווצר מרדף אינסופי ומתיש של חתול ועכבר: "לפני שהכלות יוצרות קשר עם הספקים, חשוב שירכזו את השאלות החשובות להן וישאלו את כולן במרוכז, ולא בצורה מפוזרת. ברגע שיש לנו את כל הפרטים אפשר לתת מענה נוח, מסודר ויעיל בפעם אחת, בלי להיזכר בכל פעם בעוד פרט וליצור שיחה ארוכה מדי. כשכל המידע מוגש בפעם אחת - הכל הרבה יותר ברור לשני הצדדים ואפשר להגיע להבנות משותפות בקלות".

"חשוב לי מאוד לדעת מה משמעותי לכלות ביום שלהן, ולא להיפך" | תמונה: מריה ליסר
"ברגע שיש לנו את כל הפרטים אפשר לתת מענה נוח, מסודר ויעיל בפעם אחת" | תמונה: מריה ליסר

"כשיש MATCH אפשר לעשות מלא דברים"

עוד חברים טובים שמצטרפים למסע של יום החתונה שלכם הם הצלמים. הצלמים יחברו ליום שלכם כבר בשלבים המוקדמים שלו, וילוו אותו עד השעות הקטנות של הלילה - הכל תוך שהם מלווים כל תנועה וצעד שלכם בלי שבכלל תרגישו. בהתאם, היחסים איתם חייבים להיות לא פחות ממעולים, ושיתוף הפעולה מצידכם צריך להיות מלא בדרך לתוצרים היפים ביותר שיתקבלו מהמצלמה.

צלם האירועים פוני מסיקה מצלם מאות זוגות לאורך השנים, ומספר לנו איך אפשר לבנות את היחסים בצורה הדדית ונעימה לכולם: "ההתנהלות של הזוגות שעומדים להתחתן בעוד כמה חודשים היא לא כמו ההתנהלות של הזוגות ביום חתונתם. יום החתונה מביא איתו המון לחץ, ואם הלחץ גדול מדי ומשתלט - קשה מאוד לצלם ולעבוד בצורה נעימה. אני תמיד אומר לזוגות שלי לסמוך עליי, להקשיב לי ולתת לי להוביל אותם כמו שאני יודע. ככה גם רמות הלחץ יורדות, וגם הצילומים יכולים להתקיים בנחת ועל הצד הטוב ביותר. יש הדדיות מלאה בזמן הצילומים, וכמו שאני מרים לזוגות בזה שאני מפרגן להם ועוזר להם להתמקם נכון מול העדשה, ככה חשוב שהם ירימו לי בחזרה ויתנו לי את הקרדיט בזמן הצילומים".

"כל תוך שהם מלווים כל תנועה וצעד שלכם בלי שבכלל תרגישו" | תמונה: פוני מסיקה
"לסמוך עליי, להקשיב לי ולתת לי להוביל אותם כמו שאני יודע" | תמונה: פוני מסיקה
שאלנו את פוני איך אפשר להיערך מראש ליום החתונה, כדי לשמור על רמה גבוהה של כימיה וחיבור למרות הלחץ: "כשבועיים לפני החתונה אני עושה לזוגות שיחה, ואומר להם שככל שהם יגיעו בכוח רצון טוב יותר ככה זה יעבור גם אליי. ככה נוצר ה-MATCH בינינו, ובהתאם אנחנו יכולים לעשות ביחד מלא דברים. זוגות שמגיעים כבויים או ששמים יותר דגש על החברים והצחוקים מאשר על הצילומים, עלולים להתבאס בסוף מזה שאין לנו מספיק חומרים, וזה ממש חבל. גם אם סטיבן שפילברג יגיע לצלם זוגות שדעתם מוסחת זה לא יעזור. בנוסף, חשוב להבין ששעת הצילומים היא ה-GOLDEN HOUR של היום הזה, וצריך לנצל אותה ולתת בה 100%. כשהם נותנים מעצמם - השמיים הם הגבול".

פוני מספר שגם למלווים והמלוות ביום הגדול שלכם עומד להיות תפקיד חשוב, ולכן גם היחסים איתם צריכים להישמר בצורה טובה: "ברגע שיש מלווים שאני יכול לסמוך עליהם בתור מבוגרים אחראיים, אני אומר להם 'קחו את כל החבר'ה, תעשו סיבוב של 20 דק' כי הזוג לא איתי בצילומים ואין לנו מקום לטעויות'. אני כמובן לא מתכוון להרוס שום מסיבה או חגיגה, אבל בסוף אנחנו רוצים לצאת מהאירוע עם חומרי גלם טובים ומהודרים שיש מתוכם אפשרויות בחירה. אפילו אם יש לנו שעה אחת של ריכוז, אני כבר יודע לעשות את הכל ולהוציא חומרים יוצאי דופן. ברגע שהחומרים עשירים ומלאים באפשרויות, האלבום יוצא קסם והכל באווירה כיפית וטובה יחד עם כולם".

"חשוב להבין ששעת הצילומים היא ה-GOLDEN HOUR של היום הזה" | תמונה: פוני מסיקה

קראתם? הפנמתם? עכשיו הגיע הזמן ליישם!

לקראת החתונה שלכם, קיבלתם פה את כל מה שדרוש לכם כדי לייצר את הכימיה הכי מהפנטת, את החיבור הכי קסום ואת הוויבים הכי טובים עם הספקים שלכם. קחו את הטיפים המעולים האלו ויישמו אותם גם בתכנון החתונה שלכם, כי כמו שאתם יכולים לראות - מי שנותן מקבל הרבה יותר! היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו, ומצאו את הספקים שהחיבור איתם יהיה לא פחות ממושלם.

מארגנת חתונה? הכירו את אפליקצית ה wed-planner אפליקציה חינמית לניהול החתונה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קסאנאדו
אולמות אירועים
חתונות קיץ קסומות בקסאנאדו!
גן עדן של אולם וגן אירועים
גן עדן של אולם וגן אירועים
48.2K
למימוש ההטבה
logo
מריה ליסר | מאפרת ומסרקת כלות
איפור כלות
מחיר מיוחד ל-10 הכלות הראשונות
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
31.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת