מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אצלנו בקסאנאדו האנשים עושים את ההבדל

עם מוניטין של מעל 17 שנה, וצוות מסור שכל כולו דדיקייטד למען האירוע, בקסאנאדו הופכים את הביג דיי שלכם לחוויה בלתי נשכחת. בין אם מדובר באירוע אינטימי או בחתונה מרובת משתתפים, קסאנאדו, גן אירועים קסום בפתח תקווה, מביא רוח מרעננת, עם צוות מקצועי ומסור שעושה את ההבדל, ומאפשר התאמה מושלמת לויז'ן שלכם. 

אולמות אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
5.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אצלנו בקסאנאדו האנשים עושים את ההבדל
15
15
מהירות:

הכירו את קסאנאדו

גן אירועים חלומי ומרשים במרכז הארץ. עיצוב יפיפה, וויבים מטריפים ותפריט אוכל משובח הם חלק בלתי נפרד מכל אירוע, אך סוד הקסם של המקום נעוץ בהון האנושי, צוות מקצועי ומיומן שכל כולו מוקדש למטרה אחת: להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת.
קסאנאדו מציע גן אירועים ירוק ומטופח, המשתרע על פני שטח רחב. שבילי אבן מתפתלים יקחו אתכם למסע מתוק בין מדשאות ירוקות, עצים מוצלים ופרחים צבעוניים, אשר יוצרים בועה רומנטית וקסומה. 
האורחים שלכם יוכלו ליהנות מיופיו של הטבע, אוויר צח ונוף מרהיב, המשלימים זה את זה ויוצרים אווירה ייחודית ונינוחה.

הכירו את קסאנאדו המציע גן אירועים ירוק ומטופח, אך סוד הקסם של המקום נעוץ בהון האנושי. צילום: ארטיקהכירו את קסאנאדו המציע גן אירועים ירוק ומטופח, אך סוד הקסם של המקום נעוץ בהון האנושי. צילום: ארטיק | תמונה: קסאנאדו

מעדיפים אולם אירועים מוקפד?

בנוסף לגן המרהיב, קסאנאדו מציע אולם אירועים מפואר ומעוצב בקפידה עד לאחרון הפרטים. האולם מרווח ומואר, עם תקרה גבוהה וחלונות גדולים המאפשרים כניסת אור טבעי. עיצוב מדויק יוצר שילוב מושלם בין אלמנטים קלאסיים ומודרניים, לאווירה אלגנטית ויוקרתית.

הגן המרהיב של קסאנאדוהגן המרהיב של קסאנאדו | תמונה: קסאנאדו
האולם מרווח ומואר, עם תקרה גבוהה וחלונות גדולים המאפשרים כניסת אור טבעי.האולם מרווח ומואר, עם תקרה גבוהה וחלונות גדולים המאפשרים כניסת אור טבעי. | תמונה: קסאנאדו

קולינריה משובחת ללא פשרות

צוות השפים המיומן של קסאנאדו ידאג להכין עבורכם תפריט מותאם אישית, עם מגוון מנות גורמה שיספקו לכם וליקרים לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת. תפריט האוכל בחתונה כולל מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

קולינריה משובחת ללא פשרות. צילום: עידן נהריקולינריה משובחת ללא פשרות. צילום: עידן נהרי | תמונה: קסאנאדו

גולת הכותרת: ההון האנושי שהוא המפתח להצלחת כל אירוע

לכן, משקיעים רבות בהכשרה ובפיתוח המקצועי של צוות העובדים. הצוות עובר הדרכות באופן קבוע, הן בתחום המקצועי והן בתחום השירות, על מנת להבטיח לכל אורח חוויה חיובית ובלתי נשכחת.

צוות קסאנאדו: עוטפים אתכם באהבה

הצוות בקסאנאדו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים, המסורים לכל אירוע ואירוע, אשר כל אחד מהם תורם את חלקו הייחודי להצלחת האירוע. אצלנו, השלם הוא באמת הרבה יותר מסך חלקיו - החל מהצוות הקולינרי המוכשר, דרך צוות ההפקה המיומן ועד לצוות השירות האדיב, כולם עובדים יחד כמשפחה אחת גדולה, תוך שיתוף פעולה הדוק ותשומת לב לכל פרט.

"אצלנו, השלם הוא באמת הרבה יותר מסך חלקיו". צילום: דור לובטון | תמונה: קסאנאדו

חשוב לנו שתדעו

  • כל הצוות במקום הוא צוות אינהאוס ייעודי - בקסאנאדו מאמינים כי חוויית שירות מעולה מתחילה בעובדים שהם חלק בלתי נפרד מהמקום, לכן כל העובדים הם חלק מצוות אינהאוס ייעודי וייצוגי - החל בצוות המלצרים ורב המלצרים, דרך השפים ועד למנהל האירועים וצוות המכירות.

  • צוות מנוסה ומיומן - צוות המקום הכולל שפים, מלצרים, מפיק אירוע ועוד, מורכב מאנשים מנוסים ומיומנים, אשר עובדים יחד כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם.
    המלצרים שלנו עובדים במקום לאורך שנים, בשונה מרוב גני האירועים שעובדים מול חברת כוח אדם שמספקת מלצרים חדשים כל אירוע מחדש.
    (קחו בחשבון שמלצרים חדשים, אלו מלצרים שלא מכירים את המקום, התפריט והניואנסים הדקים שחשובים לאורחים שלכם).

  • מנהל אירועים שדואג לכל פרט - מנהל האירוע שלנו הוא מעין מנצח על המקהלה - מכוון את הצוות, מתאם ציפיות, מלווה אתכם הזוגות, ואחראי לכך שאתם והאורחים תקבלו אירוע מתוקתק וחווית שירות לעילא ולעילא.

  • מסירות ללא פשרות - כל אירוע הוא ייחודי ומיוחד, ולכן בקסאנאדו מתייחסים לכל לקוח במסירות ובמקצועיות, מקדישים זמן רב להבנת הצרכים והרצונות שלו, ועובדים קשה על מנת להפוך את הויז'ן שלו לאירוע שכולם ידברו עליו.

  • יחס אישי מכל הלב- יחס אישי וחם לכל אורח, הם לא קלישאה - צוות קסאנאדו יהיה שם עבורכם לכל אורך הדרך, מא' ועד ת' - החל משלב התכנון ועד לסיום האירוע. אנו נדאג לכל הפרטים הקטנים, ונבטיח שתהיה לכם חוויה מרגשת, משמחת ובלתי נשכחת.

"נבטיח שתהיה לכם חוויה מרגשת, משמחת ובלתי נשכחת". | תמונה: קסאנאדו

קסאנאדו: האירוע שלכם בידיים טובות

גן האירועים קסאנאדו, הוא המקום המושלם להפוך כל אירוע, מהקטן לגדול, לחוויה מטריפה שטרם פגשתם. עם מוניטין של מעל 17 שנה, גישה ייחודית, צוות מקצועי ומנוסה שחי ונושם אירועים בשילוב תשומת לב לכל פרט ופרט, קסאנאדו יספק לכם מעטפת שירות כוללת ומפנקת הנותנת מענה מושלם לכל צורך ומבטיחה אירוע מדויק, בול כמו שחלמתם אותו.
בואו לחגוג בקסאנאדו וליצור איתנו זכרונות בלתי נשכחים!

בואו לחגוג בקסאנאדו וליצור איתנו זכרונות בלתי נשכחים! צילום: ארטיקבואו לחגוג בקסאנאדו וליצור איתנו זכרונות בלתי נשכחים! צילום: ארטיק | תמונה: קסאנאדו

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

8
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קסאנאדו
אולמות אירועים
חתונות קיץ קסומות בקסאנאדו!
גן עדן של אולם וגן אירועים
גן עדן של אולם וגן אירועים
39.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת