מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כל היתרונות של חגיגה בטבע: הכירו את חוות דרך ארץ - אירועים שמתחברים לטבע במרכז הארץ

חוות דרך ארץ הוקמה כחוות תבלינים על ידי משפחה חמה ושורשית של חקלאים, צמחה מתוך הטבע ובינות למבנים עתיקים מתקופת החשמונאים, מוקפים פרחים משכרים, מטעי זיתים, ניחוח כרמים וצמחי תבלין ויער טבעי מהיפים שהשתמרו בארץ. טוסקנה של ארץ ישראל. החווה ממוקמת במרכז הארץ  בפאתי הרי יהודה בלב שמורת טבע, תחת כיפת השמיים ומצוידת בכל המתקנים והכלים הדרושים להקמת אירוע ייחודי ומרהיב בלב הטבע. זהו לא גן אירועים, לא אולם אירועים מסורתי.

גני אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
22.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כל היתרונות של חגיגה בטבע: הכירו את חוות דרך ארץ - אירועים שמתחברים לטבע במרכז הארץ
15
15
מהירות:
חוות דרך ארץ עומדת בסטנדרטים משלה ומציעה הפקת אירועים מיוחדים בלתי נשכחים, בטבע מושלם עצים פרחים, הרבה ירוק ושמיים פתוחים אשר משרים חוויה יוצאת דופן.אם אתם חולמים על אירוע בטבע בלי הרבה כאב ראש, כזה שהאורחים שלכם עוד לא ראו, אתם פשוט חייבים להכיר את חוות דרך ארץ, גן אירועים במרכז

בחווה תמצאו מרחבים של דשא אמיתי, עצי זית יפהפיים וגינת תבלינים עשירה. כל אלה יוצרים יחד לוקיישן שכולו טבע במלוא הדרו. אם תהיתם איפה נמצא כל הטוב הזה, אולי תופתעו לגלות שלא צריך לנסוע לצפון הרחוק כדי ליהנות מטבע ירוק. החווה ממוקמת במרכז הארץ, 35 דקות מתל אביב ו- 5 דקות משער הגיא בלב שמורת טבע בחבל הרי מטה יהודה, בלב יער יפה ומלא ברומנטיקה.

למי מיועדים האירועים בחווה?

"אנו מתמחים בהפקת חתונות בטבע וכל חתונת אהבה מתקבלת בברכה! אנו שמחים להפיק אירועים עבור זוגות מיוחדים שמחפשים מקום מיוחד כמו צופית גרנט ושולי רנד שהתחתנו אצלנו. זוגות מכל המינים, בני כל הדתות ואת כל סוגי הטקסים. למרות שהאירוע נערך בטבע ומרגיש בטבע, אנו מקפידים על נגישות מלאה לבעלי מוגבלויות ואף מספקים רכבי גולף להסעת אורחים המעוניינים בכך. בואו לא נשכח את הילדים שמגיעים אלינו - גם הם נהנים משירותים מיוחדים המותאמים לקטנטנים", נאמר לנו מצוות חוות דרך ארץ. 

אנו מתמחים בהפקת חתונות בטבע וכל חתונת אהבה מתקבלת בברכה!אנו מתמחים בהפקת חתונות בטבע וכל חתונת אהבה מתקבלת בברכה! | תמונה: חוות דרך ארץ

כמה אורחים יכולים לחגוג בחווה?

חוות דרך ארץ מתאימה לחתונות בוטיק בטבע. ניתן לקיים חתונות אקסקלוסיביות החל מ- 100 אורחים ועד אירועים של כ-400 משתתפים שנהנים מאירוע שמח במיוחד, אשר ממשיך למסיבת טבע משחררת לתוך השעות הקטנות של הלילה. 

ניתן לקיים חתונות אקסקלוסיביות החל מ- 100 אורחים ועד אירועים של כ-400 משתתפיםניתן לקיים חתונות אקסקלוסיביות החל מ- 100 אורחים ועד אירועים של כ-400 משתתפים | תמונה: חוות דרך ארץ

מדוע לבחור דווקא בחוות דרך ארץ עבור החתונה?

אירועים בחוות דרך ארץ כוללים מגוון יתרונות אשר הופכים אותה ללוקיישן אידיאלי עבור זוגות מתחתנים רבים. 
"הפקת אירוע בטבע היא לא עניין של מה בכך. זוגות אשר מעוניינים בחתונה בטבע יצטרכו להתמודד עם מציאת לוקשיין יחודי והפקת אירוע מאפס, מה שכרוך בעלויות גבוהות, בכאב ראש והמון טרחה. אנו מספקים לזוגות ולאורחים שלהם את החוויה של אירוע בטבע עם שלל היתרונות הנלווים לכך".

אלו היתרונות של אירוע בחוות דרך ארץ:
  • טבע מושלם בלב שמורת טבע ירוק, מבנים עתיקים, אוויר נקי ושמיים פתוחים באווירה אינטימית.
  • ממקומת במרכז הארץ, בפאתי הרי יהודה - 35 דקות מתל אביב ו- 5 דקות משער הגיא.
  • מזג אוויר מושלם ללא לחות וקור קיצוני. 
  • עסק משפחתי הקיים 24 שנים המתמחה בחתונות בטבע ויחס אישי .
  • צוות מקצועי שילווה את הזוג בבניית קונספט מושלם של חתונה בטבע, תוך הקפדה, גמישות והתאמה לרצונות הזוג באירוע המיוחד שלהם.
  • אין הגבלת רעש כך שניתן לרקוד עד 3 בלילה ואף לינת חברים בחווה, מה שמבטיח לכם חגיגה לתוך השעות הקטנות של הלילה!
  • הפקה תחת קורת גג אחת עם הספקים הטובים ביותר בתחום החתונות - קייטרינג "עץ השדה", בר "פיקוק", והגברה "שזור" .

אנו מספקים לזוגות ולאורחים שלהם את החוויה של אירוע בטבע עם שלל היתרונות הנלווים לכךאנו מספקים לזוגות ולאורחים שלהם את החוויה של אירוע בטבע עם שלל היתרונות הנלווים לכך | תמונה: חוות דרך ארץ

איך נראה תהליך הפקת חתונה בחווה?

מתחילים בפגישת היכרות
"בהגיעכם לשער חוות דרך ארץ תפגוש אתכם מנהלת המכירות ומיד תקטוף ותחלוט עבורכם תה צמחים ממיטב צמחי החווה. יחד תסיירו ברחבי החווה ותעברו על שלל האזורים; החל מאיזור קבלת הפנים והחופה ועד לאזור הישיבה הממוקם על דשא ירוק וטבעי. לאחר מכן תוכלו לצפות בסרטוני מציאות של החווה, תעברו על התפריט הקולינרי של קייטרינג "עץ השדה" ותשמעו על היתרונות והייחודיות הטמונים בבישול והגשה תחת כיפת השמיים". 

בנוסף לכל אלה, מנהלת המכירות של חוות דרך ארץ עוברת עם כל זוג על תפריט האלכוהול מבית "פיקוק" המוצע במקום, ועל מגוון המסלולים והקונספטים שניתן להתאים לצרכים ולהעדפות של כל זוג. השלב האחרון בפגישה הוא מעבר על הסכם התקשרות מפורט וכל הפרמטרים הכרוכים בהפקת האירוע החלומי של בני הזוג.

בהגיעכם לשער חוות דרך ארץ תפגוש אתכם מנהלת המכירות ומיד תקטוף ותחלוט עבורכם תה צמחים ממיטב צמחי החווהבהגיעכם לשער חוות דרך ארץ תפגוש אתכם מנהלת המכירות ומיד תקטוף ותחלוט עבורכם תה צמחים ממיטב צמחי החווה | תמונה: חוות דרך ארץ
אהבתם? מתקדמים לפגישת הפקה ראשונה
"לאחר תיאום ציפיות וחתימה על הסכם, ממשיכים לפגישת הפקה ראשונה או כפי שאנחנו מכנים אותה - 'הדייט הראשון', בו תקבלו מדריך מפורט לתכנון החתונה שיעשה לכם סדר בכל הנוגע לשלבי הפקת האירוע עד היום המאושר שלכם.
יחד נתאים את קונספט האירוע לחזון שלכם ונעבור על השירותים והמוצרים השונים שתוכלו לקבל מאיתנו; עיצובים חדשניים, שילוב של מצלמות פולארוייד לצד הצבת עמוד תאורה זהה לעמוד שניצב לצד להקת "הביטלס" על מרצדס יפהפייה משנת 73' ועוד אין ספור עיצובים ברוח הטבע והמקום.

במהלך הפגישה אנו מלווים את הזוג הנרגש ולאחר מכן בונים תיק מושלם ומהודק של כל מה שנדרש להפקה עד כחודש לפני מועד האירוע. בנוסף אנו עומדים לרשות הזוג בכל שאלה, התייעצות או בקשה הקשורות להפקת האירוע.

יחד נתאים את קונספט האירוע לחזון שלכם ונעבור על השירותים והמוצרים השונים שתוכלו לקבל מאיתנויחד נתאים את קונספט האירוע לחזון שלכם ונעבור על השירותים והמוצרים השונים שתוכלו לקבל מאיתנו | תמונה: חוות דרך ארץ
שלב הבא: ערב טעימות שכולו חגיגה של טעמים מופלאים
אין כמו ההתרגשות של שלב הטעימות! בשלב הזה חלק משמעותי מהאירוע כבר סגור וניתן להתפנות לחלק הכי כיף בתכנון האירוע - הטעימות שמתקיימות כערב פרזנטציה ממש כמו חתונה למספר זוגות בחווה.
"ערב הטעימות הוא חגיגה של ממש", מספרים חברי צוות המקום, "זה הזמן בו נפגשים כל נותני השירות הקשורים לחוויה הקולינרית ופורסים בפני בני הזוג ומשפחותיהם את התפריטים והמנות השונות. בטעימות משתתפים קייטרינג "עץ השדה" אשר אמון על המנות הנפלאות המוגשות באירוע וחברת "פיקוק" אשר מציעה בר עשיר ומגוון רחב של קוקטיילים מיוחדים וטעימים".

לא רק מאכלים ומשקאות מוצעים בערב הטעימות. בערב זה בני הזוג מכירים גם את חברת התאורה והסאונד ובוחרים את עיצוב האירוע. על כך שמענו מהצוות: "בערב הטעימות בני הזוג פוגשים את חברת "שזור" אשר אחראית על מערכות ההגברה והסאונד באירוע ובעלת ניסיון עשיר בהפקת מסיבות ענק בטבע. בנוסף בני הזוג בוחרים את סגנונות העיצוב המועדפים עליהם מתוך שלל הקולקציות. למעשה בערב הזה, הזוג בוחר את המנות, המשקאות ואלמנטים חשובים נוספים שיהיו באירוע החלומי שלהם".

בערב הזה, הזוג בוחר את המנות, המשקאות ואלמנטים חשובים נוספים שיהיו באירוע החלומי שלהםבערב הזה, הזוג בוחר את המנות, המשקאות ואלמנטים חשובים נוספים שיהיו באירוע החלומי שלהם | תמונה: חוות דרך ארץ
הדייט השני: פגישת הפקה שניה
האירוע מתקרב והגיע הזמן לדייט השני המוקדש להפקה הסופית של האירוע. פגישת ההפקה השנייה נערכת כחודש לפני האירוע ובשלב הזה כמעט הכל כבר מוכן ודי ברור, והגיע הזמן לטאצ' אפים אחרונים והתאמה מיטבית לזוג. 
"בשלב זה תיק האירוע עובר למנהל האירוע האישי של בני הזוג ויחד הם עורכים פגישת הפקה תפעולית של האירוע אשר מטרתה - בניית סקיצה אישית על פי ציוד והאלמנטים השונים הקיימים בחווה בהתאם להעדפות הייחודיות של בני הזוג בפגישה. מנהל האירוע מקבל את כל פרטי הספקים שיהיו מעורבים באירוע ועורך ליינאפ ודוח אירוע מפורט כך שתדעו בדיוק מה קורה ומתי. התכנון נעשה באופן מעמיק ומפורט וירידה לפרטים הקטנים ביותר כך שתוכלו ממש לחוש בתוך האירוע ותדעו בדיוק מה מצפה לכם.
מנהל האירוע ילווה אתכם בסגירת פינות אחרונות ויוודא שסימנתם V בכל אחד מהסעיפים בצ'ק ליסט שלכם. לאורך כל יום האירוע, החל משלב ההקמה של מודל האירוע שסוכם ועד לשלב הקינוחים, מנהל האירוע יוודא שהכול נעשה באופן מוקפד כמתוכנן, כך שתוכלו להיות רגועים ומלאי ביטחון שאתם בידיים טובות".


האירוע מתקרב והגיע הזמן לדייט השני המוקדש להפקה הסופית של האירועהאירוע מתקרב והגיע הזמן לדייט השני המוקדש להפקה הסופית של האירוע | תמונה: חוות דרך ארץ
זהו, הגיע היום הגדול 
החתונה בחווה לא נראית כמו שום חתונה אחרת. במקום המיוחד הזה, בני הזוג והאורחים נהנים מהטבע במלוא הדרו, מקולינריה משובחת ודרינקים נפלאים שלא מפסיקים לזרום. התפאורה הטבעית והאוויר הפתוח מעצימים את החוויה הרומנטית והייחודית ומעניקים לבני הזוג ולאורחים שלהם חוויה חד פעמית שלעולם לא ישכחו.

החתונה בחווה לא נראית כמו שום חתונה אחרתהחתונה בחווה לא נראית כמו שום חתונה אחרת | תמונה: חוות דרך ארץ

רגע לפני שמסיימים - טיפ קטן לאירוע גדול

התארסתם? מזל טוב! הצוות המסור והמקצועי של חוות דרך ארץ מפנק אתכם בטיפ מעולה: "בחרו במקום לחתונה שאתם מתחברים אליו ולאנשים שנמצאים בו שנותן לכם הרגשה מיוחדת, רוגע ובטחון באירוע שלכם. תחום החתונות אמנם פועל כעסק אך ישנם מקומות ששוכחים שמאחורי החוזה ישנם אנשים נרגשים שעומדים בפני האירוע הגדול והמיוחד ביותר בחייהם שכמובן כרוך גם בהוצאה כספית לא קטנה. בחרו במקום אירועים אשר מעניק לכם יחס אנושי ונעים ובעל גישה הומנית ומתחשבת. ובשתי מילים - מקום עם "דרך ארץ".

בחרו במקום אירועים אשר מעניק לכם יחס אנושי ונעים ובעל גישה הומנית ומתחשבתבחרו במקום אירועים אשר מעניק לכם יחס אנושי ונעים ובעל גישה הומנית ומתחשבת | תמונה: חוות דרך ארץ
אם אתם מחפשים מקום אירועים שיאפשר לכם לערוך חתונה בטבע אבל בלי כאב ראש הכרוך בהפקה עצמאית, יש לנו הרגשה שתתאהבו ב"חוות דרך ארץ".
ואין חתונה בלי צלמים, דיג'יי ושלל ספקים. כדי למצוא את הספקים הנכונים לאירוע שלכם, היכנסו עכשיו לקטגוריות הספקים באתר, קראו חוות דעת של זוגות אמיתיים ובחרו את הספקים שיעשו לכם את החתונה.

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
חוות דרך ארץ
גני אירועים
חוות דרך ארץ
חתונה בלב יער - אירועים שמתחברים לטבע
חתונה בלב יער  - אירועים שמתחברים לטבע
2.0M
עוד פרטים
הוספת חוות דעת