מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שום דבר לא ישבור אותנו: פודקאסט בואו נדבר חתונה 1, עם עטרה ושחר

עטרה ושחר הכירו בחטיבה לפני כעשור, ומאז הם יחד. הצעת הנישואין התרחשה בלוקיישן היסטרי באמריקה בקיץ 2021, והשניים תכננו חתונה מפוארת בגן אירועים עם 600 מוזמנים ב-7 בנובמבר. עד כאן הכל נשמע חלומי כל כך, ממש כמו בסרטים. מי האמין שהמציאות יכולה להשתנות בן רגע?

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
13.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שום דבר לא ישבור אותנו: פודקאסט בואו נדבר חתונה 1, עם עטרה ושחר
15
15
מהירות:
זה סיפורם של עטרה ושחר, הזוג שהתארח בפודקאסט החדש שלנו (כן, כן יש לנו פודקאסט! ווי אר סו אקסייטד! הקליקו להאזנה לפרק המלא).
זה סיפור על אהבה נגד כל הסיכויים, שעזרה לשניים להחזיק מעמד גם כשהפאזל שבנו במשך 10 שנים התפזר לכל הכיוונים, ולהרים טקס חתונה מהמם ורומנטי בשבוע אחד בלבד (!). 
קבלו את שני המהממים האלה 💙


לפני הכל, ספרו לנו איך הכרתם?

השניים מצחקקים, וקצת חלוקים בנושא 'מי התחיל עם מי'. 
לבסוף, שחר משתף: "אני התחלתי עם עטרה. היא היתה Hard to get לתקופה מסוימת, ואז בשלב מסוים היא הפגינה רצון להכיר אותי יותר. מסתבר ש'העקשנות' השתלמה: חצי שנה היא לא הייתה בעניין, וממש כשבאתי להרים ידיים, היא התעוררה".
"מאז אנחנו ביחד", הם מסכמים, "כבר 10 שנים". חמסה שום בצל.

עטרה ושחר מספרים על סיפור אהבה של 10 שנים וחתונה מפתיעה אחת! צילום: vote צלמיםעטרה ושחר מספרים על סיפור אהבה של 10 שנים וחתונה מפתיעה אחת! צילום: vote צלמים

מה עברתם כזוג ב-7 באוקטובר?

כמו כל עם ישראל, גם אנחנו היינו בהלם עם האזעקות הראשונות. יחד עם זאת, לא חשבנו שהמלחמה תקצין עד כדי כך. היינו בטוחים שעד ל-7 בנובמבר (תאריך החתונה המקורי) המלחמה, או לפחות החלק המאתגר שלה, יהיה מאחורינו.
לא באמת הבנו לאיזו תקופה נכנסנו. גם כשהתאריך המקורי החל להתקרב, היתה לנו ציפיה ותקווה שנוכל לקיים את החתונה בגן האירועים המקורי. ממש בדקה ה-90, כשבוע לפני התאריך, נפל לנו האסימון עם התובנה המצערת: החתונה המושקעת, שחיכינו לה 10 שנים, שהייתה צפויה להתקיים בגן האירועים המפואר, כנראה לא תתקיים.

שנה שלמה של עבודה והשקעה, התנפצה בפנים

עטרה משתפת: "נוכח המציאות המפתיעה מצאתי את עצמי כאובה ומבולבלת. שנה שלמה של עבודה, יום אחרי יום, אינספור שיחות עם ספקים וארגונים, התנפצו בפנים. זה היה קשוח מאוד, לא רק עבורי ועבור שחר (שהיה קצת יותר מאוכזב ממני), אלא גם עבור המשפחות שלנו שקיוו שנתאחד יחד כפי שתכננו. למזלי, אני אדם שלוקח דברים בפרופורציות, והעדפתי במקום להתלונן, לומר תודה שאנחנו עדיין יכולים להתחתן.
בתוכי הרגשתי: איך אני יכולה להתלונן על המסיבה שלי, כשאנשים מסביבי נרצחים?
מהר מאוד גם שחר הצטרף אליי, ושנינו התאפסנו על עצמנו והחלטנו: זה מה שיש ועם זה ננצח. 
בחרנו לקיים את החתונה במתכונת מצומצמת בתאריך המקורי, בלי לדחות, אך ויתרנו על המסיבה הגדולה. 

זה מה שיש ועם זה ננצח. צילום: vote צלמיםזה מה שיש ועם זה ננצח. צילום: vote צלמים

התרגשתם לקראת החתונה החדשה? 

למען האמת, שנינו היינו במקום שחשש לצפות לחתונה, לא היינו בטוחים שתצא לפועל. 
חווינו המון ספקות וחששות, כי לא ידענו מה יקרה בעוד שניה. מצד אחד, אמרו לנו שהמלחמה תימשך לפחות שנה, ומצד שני, הגזרה הצפונית מתחממת, והחתונה שלנו צפויה להתקיים בצפון. אז מי באמת יודע אם נוכל לחגוג?
ניסינו להרפות מהמחשבות כדי לא להתאכזב. בבוקר החתונה, כשקמנו ונוכחנו שהיום זה היום, סוף סוף הרשינו לעצמי להתרגש ולשמוח. "לשמחתי", משתפת עטרה "אחותי האהובה הגיעה מארה"ב, הייתה איתי והרימה לי את המורל לאורך התהליך, כדי שלא אוותר". 

לא הייתי בטוחה שהחברה הכי טובה שלי תגיע

לחתונה בצל מלחמה יש לא מעט השלכות, חלקן מאכזבות. למשל, כשהתחלנו להעלות את הרעיון של החתונה המצומצמת, חשבנו שרוב האורחים לא יגיעו, אבל שנינו החלטנו שאנחנו מקבלים את זה בלב שלם. עטרה משתפת: "היו אורחים שקיבלו צווי 8, היו כאלו שחששו לנסוע רחוק, והחברה הכי טובה שלי חששה לצאת החוצה בגלל האזעקות, אז לא הייתי בטוחה שתגיע".
בסוף ציפתה לנו הפתעה מרגשת - למרות שהזמנו פחות מקומות ומנות, הגיעו טיפה יותר אורחים משציפינו.

בסוף ציפתה לנו הפתעה מרגשת. צילום: vote צלמיםבסוף ציפתה לנו הפתעה מרגשת. צילום: vote צלמים
בנוסף, עקב האילוצים והמלחמה, החתונה שלנו צומצמה מ-600 מוזמנים, ל-150 מוזמנים. הניסיון לצמצם את מספר האורחים לא היה קל, בלשון המעטה. רצינו שכולם יחגגו איתנו, אבל מצד שני שתהיה הבנה שהמקום קטן מכדי להכיל את רוב האנשים. הצמצום היה מאתגר בעיקר עבור ההורים שלנו, שנאלצו לוותר על רוב האורחים שלהם.

דווקא בגלל שנכוונו עם ספקים, למדנו להעריך איכות

במסגרת ההכנות, חיפשנו מקומות קטנים לחגוג בהם את החתונה ואת השבת שלאחר מכן (החתונה נקבעה לשישי בצהריים). כשבוע לפני התאריך, קיבלתי עדכון מאמא של שחר על 'מתחם סוויטות בוטיקי עם 8 חדרים'. היינו כבר מיואשים מכל הנסיעות והטרטורים, אבל בכל זאת החלטנו ללכת לראות את המקום, החלטה שבדיעבד התבררה כמעולה, כי כשהגענו למקום, קיבלנו יחס שלא קיבלנו בשום מקום אחר. בעלי המקום נענו לכל בקשותינו, והגדילו ראש בכל עניין אפשרי. הגפן בוטיק סוויטות לאירוח בזכרון יעקב, את ההמלצה שלנו הרווחתם ביושר. בעינינו, זה המקום המושלם לחגיגת שבת חתן מצומצמת (עד 100 איש) עם המשפחה.

כך למדנו בדרך הקשה שלכל מטבע יש שני צדדים. דווקא מכיוון שעברנו חוויות לא טובות עם ספקים ונכוונו בגדול (הפרטים המלאים בפודקאסט שלנו), הצלחנו להעריך את האיכות של הספקים החדשים שמצאנו. היום, אנחנו יכולים להמליץ לכלות ולחתנים שמתלבטים באילו נותני שירות לבחור, שהקריטריון החשוב ביותר הוא לבדוק שהספקים שלכם הם בני אדם. זה אולי נשמע אובייסט, אבל אמפתיה ויחס אנושי מצד ספקים הם לא תמיד מובנים מאליהם.

קיבלנו יחס שלא קיבלנו בשום מקום אחר. קיבלנו יחס שלא קיבלנו בשום מקום אחר. "החלטה מעולה". צילום vote צלמים

תארו את התחושות שלכם ביום החתונה?

ביום חמישי ישנו במתחם, והתעוררנו בשישי בבוקר, מרוגשים ולא מאמינים שסוף סוף הגענו לביג מומנט. שחר משתף: "התעוררתי ב-11:30 בבוקר, אחרי שנת לילה טובה. בחוץ היו כבר עיצובים וארגונים, וכשראיתי את עטרה, אשתי, התמלאתי בדמעות. כל ההתרגשות שהיתה לאורך התקופה המתישה שעברנו, התנקזה לרגע אחד".

הפידבק של האורחים חימם לזוג את הלב. "הם הודו לנו על האפשרות לחגוג ולשמוח". הם סיפרו שהחתונה נתנה להם אוויר, ואפשרה להם לצאת מהבית ולראות סוף סוף שגרה מתקיימת. היתה באוויר תחושה של "אנחנו עושים את זה, למרות הכל". 

"כשראיתי את עטרה, אשתי, התמלאתי בדמעות". צילום vote צלמים
בסופו של דבר, האירוע יצא מעל ומעבר לציפיות. הספקים ובעלי המקום תמכו בעטרה ובשחר בכל דרך אפשרית. האורחים הגיעו לחגוג איתם את אהבתם למרות המצב הביטחוני. אפילו שלושת בני הדודים הלוחמים, עזבו את הבסיס בשיא הפעילות, הפתיעו והגיעו בדיוק בזמן.
"לראות אותם איתנו, בריאים ושלמים, משקיעים כל כך הרבה כדי להגיע ולשמוח איתנו, אין מרגש מזה". מוסיפה עטרה. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל הריאיון עם שני המהממים האלה חיזק אותנו, והראה לנו עד כמה חתונות בימים אלו יוצרות גלים של אופטימיות ותקווה שהכרחיים לכולנו. 

כמה חתונות בימים אלו יוצרות גלים של אופטימיות ותקווה שהכרחיים לכולנו. צילום vote צלמיםכמה חתונות בימים אלו יוצרות גלים של אופטימיות ותקווה שהכרחיים לכולנו. צילום vote צלמים
עטרה ושחר היקרים, תודה שחלקתם איתנו את החוויות, החששות והלבטים בדרך לחתונה שלכם, ותודה גדולה במיוחד על אתנחתא של אסקפיזם שאפשרה לנו לראות איך אהבה מנצחת, כנגד כל הסיכויים.

ואי אפשר בלי לתת קרדיט לספקים המדהימים שליוו את החתונה המיוחדת:
צלם - vote צלמים
איפור - שירן עייש דרעי
שיעור - נועם סבא
איפור ועיצוב שיער לאמא של החתן - מתן מרחב
שירותי בר - עמי שמואל Dream team
עיצוב האירוע - Zuzu events 
שף - אלמוג סבג
מפיק האירוע - אופיר שמש
סוויטות אירוח – הגפן, סוויטות אירוח בוטיק בזכרון יעקב
קייטרינג שבת חתן - פזית ספיר - בוטיק קולינרי

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

20
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
DIY עיצוב אירועים
הפקה וניהול אירועים
עיצוב אירוע מלא ב-2,500 ₪
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
40.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת