מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

נערכים לעונת החתונות של 2024: הכתבה שאתם חייבים לקרוא

במסגרת הדברים שעברו לכולנו מעל הראש, עוד לפני שהספקנו לזמזם את הפזמון של חרבו דרבו, חלפה לה שנת 2023 ו2024 כבר מציצה בפתח. למען האמת, אנחנו קצת מתגעגעים לימים שקטים ורגועים יותר, כשהכתבות העיקריות שעלו לאתר עסקו בטרנדים של חליפות חתן ושמלות כלה, אבל היום אנחנו מבינים שהמציאות קצת השתנתה. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
12.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
נערכים לעונת החתונות של 2024: הכתבה שאתם חייבים לקרוא
15
15
מהירות:
לכן, בתחילתה של שנת 2024, שכולנו תקווה שתביא איתה בשורות משמחות, התגייסנו לברר עם הספקים שלנו, מה חשוב לדעת לקראת החתונות ב-2024. האם סגנון החתונות בשנה החדשה הולך להשתנות? איזה לוק יהיה פופולרי אצל הכלות הטריות? איך נערכים עם אישורי ההגעה וסידורי ההושבה? ומה חדש בסצנה הקולינרית? כל זאת, ועוד כמה תובנות סופר חשובות, בכתבה שלפניכם.

מה חשוב לדעת לקראת החתונות ב-2024?מה חשוב לדעת לקראת החתונות ב-2024? | תמונה: Irit & Leon Wedding documentary

"הלוק העדין והטבעי כאן כדי להשאר"

"בין אם החתונה נערכת באולם קטן, בבית הכנסת או בחצר הגינה, כנראה שהכלות של השנה החדשה יעדיפו להישאר נאמנות ללוק המינימליסטי, בסגנון הבוהו שיק", כך משתפת אותנו מרי פורת, מעצבת ומאפרת שיער מתוך ניסיונה בתחום.

איך זה יבוא לידי ביטוי?
  • איפור כלה - הבסיס לאיפור יהיה עדין, כאשר העקרון הוא לתת לפנים של הכלה לזרוח, בצורה שתראה טבעית ככל האפשר.

  • בנישת שמלות הכלה - בינינו, החיים גם ככה מלחיצים, אז מי רוצה כל רגע לא להצליח לנשום מרוב שמחוך השמלה לוחץ, ולהיות מוטרדת משמלה שחשפה קצת יותר מדי? הכלות של היום מעדיפות שמלת כלה נוחה ואותנטית, שירגישו איתה הכי בנוח. שמלות בוהו, המשלבות בעדינות ובתחכום בין טבע לבין מודרניות, עושות את העבודה נהדר.

לתת לפנים של הכלה לזרוח. צילום: אייל קרוללתת לפנים של הכלה לזרוח. צילום: אייל קרול | תמונה: מרי פורת | איפור ועיצוב שיער
  • ומה לגבי תסרוקת הכלה? -"המראה האסוף הוא תמיד רלוונטי, ותמיד נראה טוב". גם בשנה החדשה, נראה ככל הנראה עוד ועוד תסרוקות כלה אסופות. שיער אסוף מבטיח שכל שערה תשאר במקום לאורך כל האירוע (גם אם יבוא לך קצת להשתגע) ולכן היא מתאימה לרוב הכלות שרוצות גם ליהנות באירוע וגם ליהנות ממראה טבעי. 

  • כלה שרוצה להראות יותר משוחררת ולא אסופה- יכולה ללכת על תסרוקת כלה אסופה מרושלת, שיוצרת מראה שהוא לא הדוק מדי.
המראה האסוף מתאים מאוד גם לכלות שאין להן מספיק שיער או שלא רוצות לשלב תוספות שיער, ותמיד מציג את הכלה במיטבה. 

"המראה האסוף הוא תמיד רלוונטי, ותמיד נראה טוב". צילום: Paravoz photography | תמונה: מרי פורת | איפור ועיצוב שיער

"לא לפתח ציפיות, ולעשות שיעורי בית"

"אי אפשר לדעת עד מתי תימשך המלחמה, ואחת התובנות החשובות מ-2023 שתלווה אותנו גם לתוך 2024, היא להבין שעד כמה שננסה לתכנן דברים, תמיד תהיינה הפתעות", משתפת הצלמת אירית, חצי מהצמד אירית וליאון תיעוד חתונות.

ואילו התובנות של אירית, לקראת 2024:
  • הפתעות ועיכובים תמיד יהיו, קחו זאת בחשבון - ביום החתונה, בפרט בתקופה לחוצה, תמיד יצוצו עיכובים ובלת"מים: לפעמים האזור פקוק, החתן, הכלה או אחד הספקים מתעכב מסיבה בלתי צפויה, וגם המלחמה לא מוסיפה לרוגע, כי יש חתנים או חברים במילואים, והזוג לא בטוח האם יגיעו מספיק אורחים. השילוב של הלחץ לעמוד בזמנים והאווירה הכללית המתוחה שגם כך קיימת בתקופה הנוכחית, גורם לזוגות רבים להיות חרדים ומתוחים.

  • רוב הלחץ נגרם מחוסר ודאות - בכובע נוסף אירית היא מאמנת אישית, שיודעת שרוב הלחץ של הזוגות נגרם מחוסר וודאות. כדי לא ליפול לשם, צריך לעשות קצת שיעורי בית: לנהל רישום מסודר של רשימת האורחים, לערוך Plan b במקרה של בלת"מים, ולסגור כמה שיותר פרטים טכניים מראש. ברגע שזוג מגיע בידיעה ברורה של מה הולך להיות, הוא פחות לחוץ.

  • לזכור שבסוף מספיקים הכל – כל זוג בסוף מתחתן, וגם אתם, ככל הנראה תזכרו בגעגוע בחתונה היפה שהייתה לכם. אז תזכרו להנות מהרגע הזה, כי הוא לא יחזור.

"תזכרו להנות מהרגע הזה, כי הוא לא יחזור". | תמונה: Irit & Leon Wedding documentary

"יותר ויותר הזמנות ואישורי הגעה בהתאמה אישית"

את 3 התובנות הבאות לקראת 2024, מספקת לנו חברת אישורי ההגעה WiWi אישורי הגעה בוואטסאפ:

  • נסו לקבל תשובות בהקדם – דווקא בזמנים של חוסר ודאות, או כאשר מתכננים חתונה מצומצמת, חשוב לקבל מהאורחים מוקדם ככל האפשר את העדכון לגבי הגעתם, בכדי להערך נכון עם שולחנות וסידורי ההושבה.

  • דגש על פרסונליות והתאמה אישית – בשנה החדשה, נראה יותר ויותר הזמנות קאסטם מייד לחתונה, שנוגעות לאורחים באופן אישי. אצלנו בחברה, ההודעות לאורחים אינן גנריות: לזוג יש שליטה מלאה על ההודעה שירשום, ואילו תמונות או סרטונים ישלב בתוכה. מניסיוננו, כשפונים לאורחים בצורה אישית, יוצרים אינטרקציה טובה יותר, ומעלים את אחוז המענה. האורחים לא מתייחסים להודעות האלו כפרסומת, כמו אלו שכולנו מקבלים.

  • יותר מתנות באשראי – גם האפשרות לתת לזוג מתנה באשראי ככל הנראה תצבור תאוצה בשנה החדשה, כי אנשים אוהבים לשלם עם הסמארטפון, ומזומן הולך ונעלם...


משתדלים לבוא לקראת הזוג, בתקופת מלחמה וחוסר ודאות

אמיר דואק, בעלים ומנכ"ל של שני גני אירועים: אלגריה והרמוניה בגן, משתף אותנו בתובנות שגיבש במהלך 2023, לאחר שיחות עם זוגות רבים:

  • נושא המקדמות - שאלה שהטרידה זוגות רבים גם בתקופת הקורונה, ומטרידה לא פחות גם היום (להרחבה, קראו בכתבה חשבון הנפש של עולם החתונות). בתקופת הקורונה, היו לא מעט סיפורים על זוגות שבעקבות ביטול האירוע, בקשו החזר כספי, ובעלי האולם לא הסכימו להחזיר.
    הזוגות הישראלים של 2024 חוששים לסגור, ובצדק. הם לא יודעים מה יהיה מחר, ולכן חשוב לנו לתת להם ביטחון לפחות בפן הכלכלי. לכן, החלטנו לא לבקש אפילו שקל למקדמה, אלא אנו מבטחים את עצמנו בצ'ק ביטחון המיועד לשבוע אחרי האירוע. 

  • דחיית האירוע ללא עלות – שינוי נוסף שהחלנו באולמות בעקבות המלחמה, היא שגם זוג שסוגר אירוע לעוד כמה חודשים, יכול לדחות אותו שוב ללא עלות. בימינו, זה מאוד נפוץ: אם חתן מגויס, החברים במילואים או שהקהל מפונה או מגויס, הזוג נאלץ לדחות את האירוע, אז למה שיפסיד מכך?
    אנו משתדלים לבוא לקראת הזוגות כמיטב יכולתנו.

"חשוב לנו לתת להם ביטחון לפחות בפן הכלכלי". | תמונה: אלגריה

כמה טרנדים שלדעתך הולכים לככב במהלך 2024?

  • הסצנה הקולינרית ממשיכה להתפתח - בהתאם לדרישה והחשיפה לתרבות המסעדנות, יחד עם תוכניות האוכל והבשלנים בטיקטוק, גם האולמות נדרשים ליישר קו ולהעלות את הרמה. הלקוחות של היום פחות מתחברים לבורקס עם רוטב, ודורשים פרודוקטים מיוחדים וטריים, שילוב של טעמים חדשים, מרכזי שולחן יוצאי דופן, וכמובן צלחות ונראות של מנות ברמה גבוהה. השפים שלנו נרתמים לעניין במאת האחוזים, ומתאימים את עצמם לחיך הקולינרי הישראלי. 

  • עלייה בחתונות שישי צהריים – חתונות שישי צהריים אמנם לא מתאימות לכל הזוגות, אבל לאלו שכן בוחרים בכך, מצפה חתונה ייחודית וקלילה, מיוחדת בלבוש הזוג והאורחים, תפריט אוכל קליל עם דגש על פינגר פוד, ואווירה שונה המתאפיינת ביותר שמחה ובאנרגיות ששישי מביא לאירוע עצמו.

  • טרנד של מסיבת חתונה – זוגות רבים בוחרים להקנות לחתונה שלהם אופי מסיבתי יותר, דבר שבא לידי ביטוי בכמה מאפיינים עיקריים:
    תוספות תאורה ואווירה - החתונה נראית כמו מסיבה תל אביבית, והתאורה הזרחנית בהתאם.
    דיג'יי טכנו/טראנס – ב-2024 נראה יותר ויותר חתונות בהן משולב דיג'יי מוכר מתחום המסיבות שמגיע לאירוע לקראת השעה 01:00, ומכניס טוויסט צעיר ומרענן.
    פיצ'יפקעס לשדרוג הרחבה- בשביל לתת עוד boost לאירוע בשעות המאוחרות, כדאי להוסיף בכמה מאות שקלים בודדים פיצ'יפקעס לשדרוג הרחבה: עמדת אפטר פארטי, עמדת קרטיב קרח, או כובעים, פונפונים או אביזרים זוהרים שמחלקים לאורחים. כך במאות שקלים בודדים ניתן לשדרג משמעותית את רחבת הריקודים.
    בר קוקטיילים- בנוסף לאלכוהול תוצרת חוץ, הרבה זוגות בוחרים להביא את הברים לחתונה. הם משלבים עמדה מדליקה של בר קוקטיילים, בשילוב ברמנים מקצועיים, שמוזגים, מערבבים ומכניסים תוכן לאירוע. הבר עצמו מגיע ברכב וינטאג' מדליק או במיני משאית.


אווירה שונה המתאפיינת ביותר שמחה ובאנרגיות ששישי מביא לאירוע עצמו.
אז עכשיו, כשאתם יודעים (פחות או יותר, כן?) מה צפוי בעולם החתונות בשנת 2024, זה הזמן להתכונן לחתונה! אספו השראה מהבלוג שלנו, והכנסו לעמוד נותני השירות, בו מחכים לכם עשרות אלפי ספקים איכותיים שנבחרו בפינצטה.
לחייכם!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
WiWi אישורי הגעה בווטצאפ - סימן שכולם באים!
הזמנות לחתונה
10% הנחה
הנחה על חבילת אישורי הגעה >>
הנחה על חבילת אישורי הגעה >>
23.1K
למימוש ההנחה
logo
מרי פורת | איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
איפור/עיצוב שיער למלווה במתנה
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
1.9K
למימוש ההטבה
logo
אלגריה
אולמות וגני אירועים
אלגריה
בואו לראות איך אלגריה החדשה תראה...
בואו לראות איך אלגריה החדשה תראה...
19.7K
עוד פרטים
logo
הרמוניה בגן
אולמות וגני אירועים
הרמוניה בגן
מחכים להתרגש איתכם שוב...
מחכים להתרגש איתכם שוב...
628.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת