מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

יהלום בלב היער: הכירו את אטורה, בית לאירועים

במיקום הכי מקורי שיצא לנו להכיר, בלב פארק מיני ישראל, מול הנוף ההררי ועוצר הנשימה של עמק איילון, שוכן יהלום מיוחד: מתחם האירועים אטורה. כשאתם מדמיינים את הביג דיי שלכם, רוב הסיכויים שאתם חולמים על מקום שבו כל פרט ישב בול: קבלת פנים שתיצור את אפקט הוואו, חופה רכה ומוארת, אוכל משובח וטרי המוכן לעיניכם, חווית אירוח יוצאת דופן, ולקינוח רחבה מדליקה, שתגרום לכולם לקום על הרגליים.  היום אנחנו רוצים להפגיש אתכם עם לוקיישן כזה, שהוא Walk the talk: אטורה, בית לאירועים.

 | זמן קריאה: 5 דקות
5.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
יהלום בלב היער: הכירו את אטורה, בית לאירועים
15
15
מהירות:

מיקום שהוא תכשיט

מתחם האירועים אטורה הוא פנינת טבע בלב היער, הצופה אל הנוף ההררי של עמק לטרון, ונהנה מיתרונות המיקום: שדות ירוקים, פסטורליה טבעית ושקט קסום. הגן משתלב היטב בנוף הטבעי, כשהחופה ממוקמת בחוץ תחת כיפת השמיים, ובנויה על בריכת מים שקטים בתאורה רכה. כך ברגע המרגש שלכם, הכל מתחבר יחד ביופי בראשיתי ומפעים: שמיים, ארץ ומים. מדהים, לא?

שמיים, ארץ ומים. מדהים, לא?שמיים, ארץ ומים. מדהים, לא? | תמונה: אטורה - בית לארועים
מעבר לכך, בשעות הדמדומים הקסומות, מתגלות במקום שקיעות מדהימות ביופיין, שנראות כאילו יצאו מתוך קטלוג. השמיים עוצמתיים וחדים בצבעיהם, וצילומי החתונה יוצרים רושם מעלף שלא תקבלו בשום מקום אחר.

שקיעות מדהימות ביופיין. צילום: Perry easyשקיעות מדהימות ביופיין. צילום: Perry easy | תמונה: אטורה - בית לארועים

מיקס של טבע ואורבניות

מתחם האירועים אטורה מצוי אף הוא בליבו של היער, כאשר כל קירותיו הם שקופים. כך תמיד מרגישים חלק מהטבע, ונהנים מהנינוחות והמיזוג של חלל סגור, גם בעונת החורף הקרירה. האולם מתכתב מצד אחד עם תפאורת הגן החיצונית והטבע סביב, בקווים נקיים ועדינים, ומצד שני מעוצב במודרניות מרשימה, חמה ומכניסת אורחים שמוסיפה צבע ואור לאירוע.
האווירה במקום היא מיוחדת וקסומה: פרט למוזיקת הרקע שתבחרו, בזמן האירוע תנעים את זמנכם מנגינת היער האותנטית: ציוצי הציפורים והחיות סביב. 

האווירה במקום היא מיוחדת וקסומה. צילום: רן ברגמןהאווירה במקום היא מיוחדת וקסומה. צילום: רן ברגמן | תמונה: אטורה - בית לארועים

קבלת פנים הכי ישראלית שיש

בואו נתעכב רגע על קבלת הפנים, כי היא באמת שווה פסקה. המקום נקרא "אטורה", מלשון "מיניאטורה", כיון שהוא משלב דגמים מיניאטוריים בלתי נשכחים שהם חלק מארץ ישראל היפה. כבר ברגע הכניסה, האורחים שלכם יהנו מוייב מיוחד ואותנטי (לגמרי תוספת יוניקית שלא תרצו לוותר עליה).
בהמשך האירוע, בחופה ובסעודת המלכים לאחר מכן, תוכלו להמשיך ולהתרשם מכל האתרים הבלתי נשכחים של ארצנו הקטנטונת: הכותל המערבי, מגדלי עזריאלי, הגנים הבהאיים ואפילו הרכבת בחיפה. כן, כן. אטורה היא הכי ישראלית שיש.

ברגע הכניסה, האורחים שלכם יהנו מוייב מיוחד ואותנטי. צילום: פיני קריספלברגע הכניסה, האורחים שלכם יהנו מוייב מיוחד ואותנטי. צילום: פיני קריספל | תמונה: אטורה - בית לארועים

מיקום נגיש ונוח

עוד נקודה לזכות המתחם, היא מציאת פתרון להתלבטות הנצחית: איך מוצאים לוקיישן לחתונה שיהיה מקובל גם על דודה ציפורה מרעננה וגם על דודה רבקה מירושלים? מתחם אטורה ממוקם במרחק נסיעה של כ-25 דקות מתל אביב וירושלים, כך ששתי הדודות יכולות לנוח.
ואיפה חונים? טוב ששאלתם. מתחם חניה מרווח הצמוד למקום, המכיל 5000 מקומות חניה מוסדרים, מבטיח לאורחים שלכם נחיתה רכה.

חוויה קולינרית ברמה גבוהה
אחרי המיקום המנצח, הנגישות והלוקיישן עוצר הנשימה, בואו נדבר רגע על הקולינריה של אטורה, שמתעלה הרבה מעבר למקובל בגני אירועים אחרים. החוויה במקום היא כמו במסעדת שף 5 כוכבים: חומרי הגלם הטריים והאיכותיים עשויים מתוצרת מקומית, על המטבח מופקד צוות קולינרי יצירתי ומוכשר, כאשר ההכנה, ההקפצה, הבישול והאפיה, נעשים במקום מול האורח. אין תחליף לעופות המעושנים, האנטריקוטים והמאפים היישר מהטאבון, היוצאים בסדר מופתי, עם דגש על אסתטיקה והגשה. יאמי!

החוויה במקום היא כמו במסעדת שף 5 כוכבים. צילום: פיני קריספלהחוויה במקום היא כמו במסעדת שף 5 כוכבים. צילום: פיני קריספל | תמונה: אטורה - בית לארועים
חומרי הגלם הטריים והאיכותיים עשויים מתוצרת מקומית. צילום: פיני קריספלחומרי הגלם הטריים והאיכותיים עשויים מתוצרת מקומית. צילום: פיני קריספל | תמונה: אטורה - בית לארועים

רחבת ריקודים ססגונית ומקפיצה במיוחד

ולגראנד פינאלה של החתונה, הצצנו מקרוב על רחבת הריקודים של אטורה שנמצאת בלב העניינים, ממש בצמוד לחופה. במקום מערכות תאורה והגברה מצוינות, שמאפשרות לכל דיג'יי לתת את המיטב, ולכם לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה באוירה מגניבה ומסיבתית. בנוסף, במקום דאגו גם לבונוס לוהט במיוחד: צוות ברמנים ומיקסולוגים שיוצרים משקאות ושילובים במקום, כדי לחמם את האווירה.

לאטורה יש בונוס לוהט במיוחד ברחבה! צילום: בראשיתלאטורה יש בונוס לוהט במיוחד ברחבה! צילום: בראשית | תמונה: אטורה - בית לארועים

ומה לגבי הויז'ן העיצובי?

אטורה מתאימה בכל פעם מחדש את השפה העיצובית לזוג, לאווירה המבוקשת ולמגמות העכשוויות, אבל בינינו, כשהטבע מקשט כל כך יפה את המקום, לגמרי תוכלו לחסוך בסעיף הזה (: לחתונות באטורה יש סוג של מג'יק יוצא דופן, ושווה לכם לבוא ולהכיר אותו מקרוב.

פינוקים מיוחדים אונדהאוס שיעשו לכם חשק לסגור את החתונה שלכם דווקא שם:
  • מפיקה צמודה – מהרגע שזוג סגר אירוע, הוא מקבל חבילה מקיפה הכוללת מפיקה צמודה שתלווה אותו מתחילת האירוע, מהפרט הקטן ועד הגדול, זמינות לכל שאלה וטיפול באישורי ההגעה בצורה השקופה והטובה ביותר (זאת בנוסף לשני מנהלי אירוע הזמינים עבורכם לאורך כל האירוע לניהול ותפעול שוטף).
  • בר וינאי יוקרתי ומפנק- כל החוגגים מוזמנים להתפנק בבר עשיר עם קינוחים שהם הצגה: עוגות, עוגיות, פטיפורים, שוקולדים ופירות טריים וטרופיים.
  • סידורי הושבה הכלולים במחיר – כדי להגיע לחתונה בראש שקט, באטורה סידורי ההושבה כלולים במחיר: כל זוג מקבל סקיצה מסודרת עם כל סידורי ההושבה המועדפים על פי האורחים שאישרו הגעה. כשיש סקיצה מותאמת אישית לאירוע שלכם, קל לכם לתכנן מי יושב עם מי, ואיפה פיזית זה יקרה במתחם (הרי לא תרצו להושיב את סבתא חנה ליד הרמקולים ברחבה, נכון?).
  • סידורי שולחן הכוללים פרחים טבעיים – עיצוב השולחנות המלווה בפרחים טבעיים, הופך אותם להרבה יותר אלגנטיים, מזמינים ומכבדים את המעמד החגיגי. באטורה מקשטים כל שולחן בסידורי פרחים ריחניים ואותנטיים, שגורמים לארוחה להפוך לחוויה אמיתית.

פינוקים מיוחדים אונדהאוס שיעשו לכם חשק לסגור את החתונה שלכם דווקא שם. צילום: אורי כרמיפינוקים מיוחדים אונדהאוס שיעשו לכם חשק לסגור את החתונה שלכם דווקא שם. צילום: אורי כרמי | תמונה: אטורה - בית לאירועים

לסיום סיומת,

נזכיר שאטורה זכתה למספר גבוה מאוד של חוות דעת חיוביות במסגרת תחרות בחירת הזוגות של MIT4MIT לשנת 2023. פרט שולי שראינו לנכון להזכיר :)
אז אם חלמתם על חתונה בלוקיישן היסטרי, ואתם מחפשים מקום עוטף עם יחס אישי ותשומת לב לפרטים הקטנים, קפצו לאטורה. מבטיחים שיהיה משתלם. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
החמאם - יפו העתיקה
אולמות אירועים
החמאם - יפו העתיקה
"חוויה בלתי נשכחת, הכל בזכות צוות החמאם"
64.3K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת