מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הכירו את כוכבי הצפון!

מכירים את הקסם המיוחד בצפון הארץ?
הכתבה הבאה תכיר לכם את הכוכבים שחיים בקסם הזה, ולמה כדאי לכם להגיע אליהם.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
39.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הכירו את כוכבי הצפון!
15
15
מהירות:
אם אתם מתחתנים מאזור הצפון, צפוניים במקור או סתם רוצים למצוא ספקים מיוחדים מהאזור הירוק והרגוע ביותר בארץ, בואו להכיר 4 ספקים צפוניים שמוכנים לנסוע או לארח כל חתן וכלה מכל קצוות המדינה - אבל מבהירים לנו, שאין כמו בבית ובמיוחד כשהבית מלא בשקט ורומנטיות.

הקרקס הצפוני

הקרקס הצפוני נמצא בבית הלל, שם תפגשו את דניאל וגיל, צמד אמני קרקס, אש ואורות. האטרקציה המיוחדת הזו כוללת דמויות ייחודיות לקבלת הפנים ומופעי אש עם שילוב אורות בהתאמה אישית לכל משך האירוע.

מי אתם?
"הקרקס הצפוני, אמני קרקס המתמחים בלהטוטנות, במיוחד בשילוב אש ואורות, ניתן להתאים את האורות למוזיקה לפי בקשת הזוג ואפילו לשלב תמונות.  האטרקציה מתאימה לכל אירוע ויכולה לשדרג אותו. החזון שלנו הוא להנגיש את התחום שלנו לכל סוגי האירועים באמונה אמיתית שזה משדרג ומתאים לכל אירוע".
מה הייחודיות בלהיות עסק צפוני?
"הדבר הכי שווה בצפון הוא שאתה לא מפחד מנסיעות. במרכז הארץ, כל נסיעה היא מסע, אבל אצלנו אין הבדל בין נסיעה לחיפה או לראשון לציון- כי יוצאים מהגליל העליון. הצפון הוא הבית שלנו, הקהילה המקומית מכירה אותנו ואנחנו זוכים לקחת חלק בכל החגיגות המשפחתיות והקהילתיות".
מה היעד הרחוק ביותר שנסעתם אליו?
"הופענו בעבר בקיבוץ 'ניר יצחק', יום של 8 שעות נסיעה פלוס מינוס".
מה הדבר שהכי מרגש אתכם בתחום האירועים?
"אין מרגש כמו לפגוש זוגות שהופענו אצלם בחתונה כעבור כמה שנים ולראות את המשפחה שנוצרה מאותו אירוע מרגש שזכינו לקחת בו חלק".

דניאל וגיל, צמד אמני קרקס. צילום: תומר בן שמחוןדניאל וגיל, צמד אמני קרקס. צילום: תומר בן שמחון | תמונה: הקרקס הצפוני

LALI

לאלי - מקום התארגנות בעמק יזרעאל, בתוך מושב היוגב, מתחם כפרי בעיצוב מוקפד לצד כרם זיתים, בו תוכלו להתארגן ליום חתונתכם במבנה פרטי של 120 מ"ר עם חלל אירוח, מטבח שף, קמין עצים, בריכת אינפיניטי, מטבח חוץ ונוף קסום של העמק. בנוסף, תהנו מארוחת בוקר ואפשרות ללינה לפני או אחרי האירוע שלכם.

מי אתם?
"סטודיו לאלי משלב אהבה עמוקה לאסתטיקה, עיצוב, לייף סטייל ורוח חופשית והמקום נולד מתוך החיבור לאנשים, לקסם המיוחד שקורה בכל פעם מחדש כשאנשים נפגשים במרחב מזמין ומעורר השראה. חלמנו לעצב מקום שמחובר לנוף הטבעי, לשדות עמק יזרעאל ולמושב היוגב- בו בחרנו לבנות את ביתנו החדש".
מה הייחודיות בלהיות עסק צפוני?
"ההתארגנות בסטודיו לאלי מאפשרת התכנסות פנימה לקראת היום המיוחד. האווירה הפסטורלית של העמק מזמנת מרחב פנימי וחיצוני שמאפשר התנתקות מהשגרה, רוגע וחיבור לשלווה".
מה היתרונות של המיקום הייחודי שלכם?
"מגיעות אלינו כלות שמתחתנות בגלבוע, בגליל, באיזור בית שאן ואפילו מחדרה, עמק חפר, קיסריה והסביבה. מעבר ליתרונות המקום, העיצוב ורמת השירות הגבוהה מאוד, יש נוחות גם מבחינת הגישה אל מושב היוגב. אנחנו ממוקמים סמוך לצומת מגידו שמחבר את עמק חפר והסביבה בנסיעה של כ-40 דקות. המקום מאפשר צילומי נוף במרחב הכפרי ובסביבת הנחלה, כך שמיד בתום ההתארגנות, ניתן לצאת לכיוון מקום האירוע ללא צורך בחיפוש לוקיישנים נוספים לצילום".

מתחם כפרי בעיצוב מוקפד.מתחם כפרי בעיצוב מוקפד. | תמונה: LALI | לאלי מקום התארגנות בעמק יזרעאל

נטלה שמלות כלה

בחיפה תוכלו למצוא את סטודיו נטלה שמלות כלה, בו שמלות ייחודיות בגזרות קלאסיות. בסטודיו קיים דגש על אופי הכלה ועל התאמה מושלמת במיוחד עבורה- תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים ותפירה עילית וכמובן - יחס אישי וחם מהמדידה הראשונה ועד ליום המאושר.

מי את?
"מעצבת שמלות כלה. הקולקציה היא חלק גדול ממני ומהאהבה שלי ליצירת שמלות בהן הכלות שלי ירגישו הכי יפות וזוהרות ולא פחות חשוב, גם הכי קלילות ונינוחות. המסע שלי ליצירת קולקציה מתחיל מהכלות האהובות שלי, אני שומעת למה הן מתחברות ומשם מתחילה ביצירת דגמים שעונים על הצרכים ועושים אותן הכי יפות. אחר כך אני יוצאת למסע חיפוש אחר חומרי הגלם שלי- בדים, חרוזים, תחרות, אבני חן ואלמנטים נוספים- על מנת ליצור קולקציה עוצרת נשימה".
מה הייחוד בלהיות עסק צפוני?
"אני חושבת שבצפון יש יותר רוגע ושלווה, גם מבחינת התהליך שאני עוברת עם הכלות שלי- אנחנו עוברות דרך רגועה עד החופה יד ביד, אין לחץ, אני קשובה להן ולחלומות שלהן. כשאנחנו יוצרים קולקציה, אנחנו מאוד משקיעים גם בצילום והמיקום שנבחר, זה לא פשוט חשוב מיצירת השמלה, הנוף משלים לנו את הסיפור".
מאיפה הגיעה הכלה ה'רחוקה' ביותר?
"מגיעות אליי כלות מכל הארץ, מהצפון, מרכז ואפילו מהדרום. המפגשים האלו הן הנאה גם עבורי וגם עבור הכלה, המרחק לא מורגש כשמגיעים אל מעצבת שיוצרת איתך את שמלת הכלה וכל התהליך הופך לחוויה אחת גדולה ומרגשת".

בסטודיו קיים דגש על אופי הכלה ועל התאמה מושלמת במיוחד עבורה.בסטודיו קיים דגש על אופי הכלה ועל התאמה מושלמת במיוחד עבורה. | תמונה: נטלה שמלות כלה

שמורתה גן אירועים

"שמורתה" הוא גן אירועים בקיבוץ אפק, הממוקם בתוך שמורת טבע. חוויה של חתונה בלב הטבע, אך באופן מוסדר- בו תקבלו את כל שירותי החתונה הדרושים לכם במקום אחד מיוחד. בגן תוכלו למצוא מרבדי דשא לצד צמחייה טרופית ואף בריכה פרטית, שמשמשת גם כנוף וגם כאטרקציה לאירוע שלכם.

מי אתם?
"אנחנו גן אירועים שיושב בתוך קיבוץ אפק, בתוך שמורת טבע. הגן הוא פסטורלי, טבעי, מקום לא קונבנציונלי. אנחנו מקיימים אירועים כל השנה, בכל מזג אוויר, יש אולם שקוף ייחודי שמאפשר גם מקום ממוזג וגם ראייה של הטבע. קבלת הפנים והחופה הם תחת כיפת שמיים, יש אצלנו את כל צורות ההגשה ואנו בונים כל אירוע בהתאמה אישית- אין טייס אוטומטי.
באירועים שלנו הזוג מקבל חבילה מא' עד ת', בר אלכוהולי מובנה, מתחם אפטר פארטי ובעצם אירוע מוכן- חוץ מצלם ודיג'יי- הם פשוט צריכים להגיע ולחגוג, קלאס באפס מאמץ".
מה הייחוד בלהיות עסק צפוני?
"אין יותר טוב מהמיקום הזה, לא הייתי מעביר לעולם את העסק למקום אחר. יש משהו בצפון ששונה מבחינת האווירה. קודם כל, האזור מפוצץ צימרים ומלונות וזה מאפשר לאורחים לעשות מהאירוע חופשה קטנה, אין משהו כיפי יותר מלקום בבוקר אחרי האירוע ולצאת לטיול. יש כאן ערך מוסף שלא ניתן למצוא ב'ערי בטון'".
מהיכן מגיעים אליכם זוגות, מה הכי רחוק שהיה לכם?
"מגיעים כמעט מכל מקום, אנחנו מקבילים לכביש 6 ונמצאים כשעה וחצי נסיעה גם ממקומות שנחשבים 'רחוקים', כמו למשל ירושלים ובאר שבע. יש זוגות שהם חצי מהצפון וחצי מהמרכז או מהדרום ואנחנו נמצאים בדיוק באמצע".
מה ההבדל, מבחינה כלכלית בין עסק שנמצא בצפון לעומת המרכז?
"הרבה יותר זול, אין בכלל שאלה. ההפרש במחיר הוא עצום, גם מבחינת האוכל והשפע המטורף שיש בצפון וגם מבחינת ההבדל במחיר, לדעתי בצפון זול בכ-100 ש"ח למנה לפחות".

חוויה של חתונה בלב הטבע, אך באופן מוסדר.חוויה של חתונה בלב הטבע, אך באופן מוסדר. | תמונה: שמורתה גן אירועים
לסיכום, בצפון הארץ תוכלו למצוא ספקים ייחודים, מעניינים, שגדלו ומושפעים מחיק הטבע והאווירה השלווה, שתהפוך את האירוע שלכם לקסום. בנוסף ליתרון הכלכלי, גם וייב חיובי לא חסר כאן ולכם רק נותר לבחור את הספקים שיעזרו לכם לחגוג בצורה הרומנטית, הנעימה והמשתלמת ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
נטלה שמלות כלה - Natella
שמלות כלה
נטלה שמלות כלה - Natella
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
47.9K
עוד פרטים
logo
LALI | לאלי מקום התארגנות בעמק יזרעאל
מקום להתארגנות
LALI | לאלי מקום התארגנות בעמק יזרעאל
בואו להתארגן באוירה קסומה בלב העמק
בואו להתארגן באוירה קסומה בלב העמק
61.3K
עוד פרטים
logo
שמורתה גן אירועים
גני אירועים
שמורתה גן אירועים
חתונה בטבע שלך 🌿
חתונה בטבע שלך 🌿
29.5K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת