מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הכול כלול וקסום: הכירו את גן האירועים 'כרמלה'

אחת הבחירות החשובות בתכנון החתונה שלכם היא בחירת גן או אולם האירועים שבו תערכו את האירוע. רבים יציעו לכם אווירה ששואפת להתחבר לטבע, כמו ב'כרמלה', שנמצאת בקיבוץ יגור וחוץ מנוף פסטורלי וחיבור לאדמה, גם מציעה לכם חבילת הכול כלול, לראש שקט. הכי רגוע שאפשר, בלוקיישן אחד מיוחד.

 | זמן קריאה: 4 דקות
4.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הכול כלול וקסום: הכירו את גן האירועים 'כרמלה'
15
15
מהירות:
למרגלות הר הכרמל, תוכלו למצוא מספר גני ואולמות אירועים, אך אף אחד מהם לא דומה לגן האירועים 'כרמלה'. המקום עשיר באווירה מיוחדת שגורמת ברגע להרגשת טבע וחיבור לקרקע וגם התפריט, באותו קונספט, עם פרגון שלא נגמר לחקלאי המקום. אם כל זה לא מספיק, ב'כרמלה' תוכלו למצוא את חבילת החתונה המושלמת, חבילת הכול כלול שלא תדרוש מכם כלום, חוץ מלהירגע ולחכות בציפייה ליום החתונה שלכם.

להירגע ולחכות בציפייה ליום החתונה שלכם. צילום: גלושאלהירגע ולחכות בציפייה ליום החתונה שלכם. צילום: גלושא | תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור

חתונה במקום פסטורלי וקסום

בצפון הארץ, בקיבוץ יגור, נמצא גן האירועים 'כרמלה'. למרגלות הר הכרמל הירוק ובין עצי האקליפטוס תוכלו למצוא לוקיישן קסום לחתונה שלכם, הכי חתונת טבע במקום סגור. במקום תוכלו למצוא חלל פתוח וחלל סגור, שמשתלבים יחד ויוצרים חלל אינטימי מיוחד, שיכול להכיל עד 350 אורחים. 

כשצוות המקום מספר עליו, אפשר לשמוע את ההתאהבות במילותיהם: "'כרמלה' נבנתה מגעגוע לטעמה המקסים של ארץ ישראל הכפרית והשורשית, בלי הרבה פוזה אבל עם המון טעם טוב ואיכות אותנטית מרגשת. הפרטים הגדולים והקטנים השזורים זה בזה, רוקמים סיפור חדש אך מוכר ומחבק, סיפור של פעם.

המקום נמצא בבעלות היזמים שלומי פורמן ויואב כהן, מבעלי סניפי רשת Black בחיפה והצפון. לשניים ניסיון רב בקולינריה, אירוח, ניהול אירועים ושירות ברמה הגבוהה ביותר".

הדר וולנטין, זוג שנישא ב'כרמלה' באפריל 2023, מספר: "קודם כל המקום פשוט מקסים- הכול ירוק ופורח, אקליפטוסים גבוהים ואווירה כפרית אינטימית ובוטיקית שמשתלבת עם הטבע, כך שלא משנה אם מדובר בחתונת צהריים או ערב- המקום יפייפיה בכל שעה. כבר מהפגישה הראשונה הצוות נתן לנו יחס אישי ותחושה של בית ונוחות, הם היו זמינים לכל שאלה, קשובים ונתנו לנו טיפים על איך להירגע ולעשות סדר בתהליך הארוך והמלחיץ של תכנון חתונה".


תפריט שמשלב טריות וחיבור לקרקע

חוץ מהעיצוב המרגש והאווירה הקסומה, ב'כרמלה' תוכלו למצוא גם מטבח עשיר, שמקפיד לשאת את דגל האהבה לחקלאי המקום. בשפתם של השפים, בגן האירועים 'כרמלה' דוגלים בשיטת Farm to table ומגישים עבור האורחים שלכם אוכל כפרי ועשיר, שהוכן ביד מקצועית ממיטב התוצרת שמציעה אדמת העמק.

בענייני התפריט העשיר, הדר וולנטין מספרים לנו כמה היה להם חשוב לבחור מקום שיתאים לכל ההתאמות התזונתיות שלהם ושל האורחים: "הדר צמחונית והיה חשוב לנו שתהיה מנה עיקרית לא בנאלית, שתתאים לאורחים הצמחוניים ולאורחים הטבעוניים. 'כרמלה' סיפקו מענה מצוין לעניין התפריט באספקט הזה. לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל לאחר האירוע, גם ממוזמנים 'רחוקים' שפנו אלינו ביוזמתם על מנת לפרגן ולהחמיא".

Farm to table - אוכל כפרי ועשיר. צילום: גלושאFarm to table - אוכל כפרי ועשיר. צילום: גלושא | תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור

הכול כלול- ללא דאגות

הייחוד של 'כרמלה' הוא שהם מציעים חבילת חתונה שכוללת את כל מה שאתם צריכים באירוע שלכם. בהצעת המחיר שתקבלו כלול: מחיר המנה, דמי שירות למלצרים, הגברה ותאורה, אבטחה, חנייה, מארחת, שירותי בר, עמדת קוקטיילים, דיג'יי, צלם, חופה ועיצוב פרחים למרכז השולחן. כלומר, חוץ מסידורי הושבה, תלבושת חתן כלה ואטרקציות נוספות שתרצו להוסיף, ברגע שאתם סוגרים אל מול 'כרמלה', סיימתם את מלאכת תכנון החתונה.

על החבילה המושלמת מספרים לנו צוות המקום: "החבילה באה לתת פתרון קל, נוח ובמחיר אטרקטיבי. זו חבילה שכוללת את כל הספקים, כך שהזוג לא צריך 'ללקט' לבד ועל בסיס שמועות והמלצות, 'כרמלה' כבר עושה עבור הזוג 'סקר שוק' ובוחרת את מיטב הספקים, לאחר ניהול משא ומתן על מנת להגיע למחיר אטרקטיבי עד כמה שניתן. חבילת החתונה של 'כרמלה' חוסכת זמן וכסף".

ברגע שאתם סוגרים אל מול 'כרמלה', סיימתם את מלאכת תכנון החתונה. צילום: גלושאברגע שאתם סוגרים אל מול 'כרמלה', סיימתם את מלאכת תכנון החתונה. צילום: גלושא | תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
וולנטין והדר, שבחרו בחבילה המדוברת לאירוע שלהם. הם מסבירים כי הבחירה בחבילת הכול כלול ביום החתונה שלהם הורידה מהם עומס ובלגן "זו אכן חבילה מושלמת ללא שום פשרות, כולל הדיג'יי והצלם לבחירה- שהם אנשי מקצוע מעולים. החוויה הייתה יוצאת מן הכלל, והאורחים שלנו כל כך נהנו ששני זוגות חברים כבר סגרו את אירוע החתונה שלהם גם כן ב'כרמלה'. שמחנו לבלות במקום כאורחים וגם כחתן וכלה ואנו ממליצים בחום ורק מחכים שתהיה לנו סיבה נוספת לחגוג ב'כרמלה'".

אז אתם עומדים לפני חתונה, ואזור הכרמל וחיפה הוא הלוקיישן שלכם- קחו את 'כרמלה' בחשבון, נקו את הראש ותנו למקצוענים להפעיל את הקסמים המוכרים להם ולהפוך את יום החתונה שלכם ליום מושלם, מתוקתק ומלא בטוב ואושר.

"האורחים שלנו כל כך נהנו ששני זוגות חברים כבר סגרו את אירוע החתונה שלהם גם כן ב'כרמלה'." | תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

14
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
אולמות וגני אירועים
חתונה מושלמת במחיר מיוחד
"היה לנו ברור שנתחתן בכרמלה!"
238.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת