מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה בלתי נשכחת וצבעונית במיוחד: החתונה של רותם ועידו

סיפור האהבה של רותם ועידו מתחיל אי שם בשנת 2020, עמוק בתוך תחילת הקורונה. עידו הגיב לרותם בסטורי, כניסיון אחרון לפני שהוא מסיר לו עוקב ורותם, שבדיוק היה לאחר פרידה וחזר לגור אצל ההורים ביקנעם ראה את ההודעה, וגם את ההודעה הקודמת שפספס חצי שנה לפני כן והחליט לענות סוף סוף. לאחר 3 שבועות הם נפגשו לדייט סטייל מגפה שכלל וולט ולילה ארוך של היכרות.

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 5 דקות
24.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה בלתי נשכחת וצבעונית במיוחד: החתונה של רותם ועידו
15
15
מהירות:
לאחר הלילה הזה, רותם החל לחיות על קו תל אביב- יקנעם ולעבוד מהבית. עידו, שהיה דייל בתקופה ההיא, נהנה משותפו החדש לדירה בזמן אבטלת הסגרים. ב-30.4.2023, הם חגגו את תחילת החיים המשותפים שלהם כזוג נשוי. את החתונה החלו כבר לילה לפני, במסיבה במתחם עם חברים קרובים, וביום ראשון קמו זוג החתנים אל היום המאושר בחייהם. את סיפור החתונה מספר לנו רותם בהתלהבות רבה, ותכף גם תבינו למה- על חתונה כזו לא שמענו כבר הרבה זמן.

על חתונה כזו לא שמענו כבר הרבה זמן


ההצעה:

"הקשר בינינו מבוסס על חברות וכבר מההתחלה היו אמירות של 'רוצה להתחתן איתי?' ותמיד דיברנו על מתי זה יקרה, החלטנו יחד שנחכה לשנתיים שלנו ונראה. חודשיים לפני חגיגות השנתיים, באפריל 2022, טסנו למדריד ובוולנטינס (14.2) עידו לקח את המושכות לידיים והציע לי ביום האחרון לטיול".

רותם היה מופתע מאוד, כי זה לא היה בתאריך שנקבע או בצורה בה חשב, אבל כשעידו ניסה במרמה למדוד לו את היד או התעקש ללכת לפארק מפואר עם חצובה, הוא החל לחשוד- אך זה לא הוריד מרמת ההתרגשות.


טקס החופה:

"הייתה חופה מאוד מרגשת, קראנו ברכה אחד לשני ובסוף זה הסתכם בחופה הכי ארוכה בארץ, לדעתי שברנו שיא. האורחים הכילו את זה וצחקו, אבל באמת היה שם רגע שהיה עבורנו חוויה רגשית וכך גם הרבה אורחים תיארו את זה. כל כך הרבה אנשים מתקופות שונות בחיים שלנו פשוט באו וחגגו איתנו אהבה וזה הכי מרגש שיש. אני עומד שם בחופה ומבין את התהליך שעברתי מרגע היציאה מהארון ועד הרגע שאני עומד עם בן זוג מתחת לחופה ומסתכל לכל האנשים האלו בעיניים, אמרתי לעצמי 'ניצחתי, אני פה'.

היה חשוב לנו שהטקס יהיה מרגש, מצחיק וציני וחיפשנו בהתחלה איזה סלב שאנחנו מתחברים אליו, אבל בסוף, חודשיים לפני החתונה, בחרנו בשני חברים טובים שלנו- חברת ילדות שלי וחבר ילדות של עידו, והם עשו את זה בצורה כל כך מרגשת. לא נשארה אף עין יבשה. בנוסף, בירכנו על היין ועשינו 7 ברכות בסגנון שלנו, 7 ערכים לזוגיות- שוויון, חברות, אהבה, אכפתיות, כבוד הדדי ונתנו לבני המשפחה לברך. זה יצר משהו מאוד שלנו, מרגש ויפה. הטקס שילב המון אלמנטים מהמסורת היהודית, אבל לקחנו את זה למקום שלנו המרגש והיה לנו חשוב להעביר גם את המסר של מה המשמעות בכל צעד כזה או אחר שאנחנו עושים בחופה".

"היה שם רגע שהיה עבורנו חוויה רגשית גדולה" | תמונה: מיקי סויסה
"ניצחתי, אני פה" | תמונה: מיקי סויסה
"קראנו ברכה אחד לשני ובסוף זה הסתכם בחופה הכי ארוכה בארץ". | תמונה: מיקי סויסה

המסיבה הגדולה:

לאחר שנישאו חוקית בניו יורק, עם המשפחה והחברים בזום, לעידו ורותם היה חשוב מאוד לקיים מסיבה בארץ עם כל האנשים החשובים להם. הם בחרו להינשא בריזורט האירועים 'קאי', אליו הגיעו עם חששות תקציביות, אבל ישר התאהבו בלוקיישן, בעיצוב ובאוכל. בנוסף, הם מציינים במיוחד את הבחירה החכמה בדיג'יי אלי מתנה מחברת HYPE, שקרע את הרחבה ושמר על רחבה מלאה עד 2:00 לפנות בוקר- בחתונה ביום ראשון.
השוס האמיתי הגיע מהראש היצירתי של החתנים, שארגנו מספר הפתעות מיוחדות ומרגשות לאורחים, שלא רואים בכל יום: "אנחנו נורא יצירתיים ורצינו שהחתונה תשקף את זה. יצרנו שלט כניסה לאורחים בו יכלו לכתוב לנו ברכה והיה בו תמונה שלנו בסגנון אייטיז, זה היה קורע מצחוק ואנשים העלו את זה לסטורי. כשאמרנו שלום לאורחים, חילקנו סיכות דש וכשהתחיל הטקס, חיכה לכולם שולחן עם סרטים צבעוניים ובועות סבון ושלט בו כתוב 'אנחנו מקבלים כל סוג של אהבה, תבחרו איך תרצו להראות לנו אותה'. בשלב הריקודים, לאחר הסלואו, חילקנו מניפות צבעוניות לשינוי האווירה. בהמשך גם כל הרחבה הפכה לזוהרת באמצעות עמדת פול מון שכללה זוהרים וקעקועי מים ולהפתעתנו, כל האורחים ממש התלהבו וזרמו עם זה!".

אבל הייחוד האמיתי היה עוד לפני החתונה, כשעידו ורותם החליטו ליצור חשבון אינסטגרם עם דמות פיקטיבית בשם 'שירן סוויסה' שדיווחה על החתונה, עשתה טיזרים, סקרים לקראת וניחושים, ושירן הדמות הפתיעה גם במהלך החתונה "במנה העיקרית, שירן פרצה למסכים והעבירה שידור ישיר מהמטבח והוקרן על המסך קליפ בו אני ועידו לבושים כטבחים ובעצם 'תופסים' אותנו ומסבירים לאורחים שאנחנו אלו שמבשלים להם ולא מושיק רוט, כי החלטנו לחסוך בעלויות האוכל ולבשל בעצמנו, כדי שיהיו לנו כסף לילד". בסוף החתונה, כל האורחים זכו לצפות בקליפ חתונה שערך הצלם תוך כדי האירוע- דבר שהלהיב את הזוג ואת הקרובים לו במיוחד "האורחים היו בהלם וכולם ראו את הטירוף שקרה ממש עכשיו, זה היה רגע נדיר".

"הרחבה היתה מלאה עד 2:00 לפנות בוקר ביום ראשון!" | תמונה: מיקי סויסה
"אנחנו מקבלים כל סוג של אהבה". | תמונה: מיקי סויסה

לסיכום, אתה חושב שיש מספיק שיח ונרמול סביב עניין החתונות הגאות?

"אני מרגיש שאנחנו בדרך נכונה ויותר זוגות מדברים על כתבות ומפרסמים את החתונה שלהם, אפילו זוגות דתיים ומאוד מתגאים לספר על זה ואני רואה המון חברים מהקהילה שמעלים ברשתות החברתיות חתונות שהם היו ויש התקדמות בנושא, אבל אני מאוד מקווה ומחזיק אצבעות שיהיו ימים טובים וקבלה טובה יותר- בסוף זו חתונה לכל דבר ומגיע לנו לחגוג את האהבה שלנו".

"בסוף זו חתונה לכל דבר ומגיע לנו לחגוג את האהבה שלנו". | תמונה: מיקי סויסה

הספקים שעשו את החתונה של רותם ועידו:

עמדת מגנטים - מגנט אותי
עיצוב - שלומי קליין
אישורי הגעה - WiWi

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

32
7
הצעות נוספות לקריאה
logo
נוי שלום הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
10% הנחה
לחתונה שלכם אין חזרה גנרלית
לחתונה שלכם אין חזרה גנרלית
1.1K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת