מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כשחלומות מתגשמים: הכירו את שרונית, גן אירועים פסטורלי בלב השרון

אם חתונת טבע היא החלום הרטוב שלכם, אתם חייבים להכיר את שרונית: מקום מושלם לזוגות שחולמים על חתונה שופעת ירוק,  תחת כיפת השמיים בלב אזור השרון, בסגנון ייחודי, באווירה ביתית ומשפחתית.

 | זמן קריאה: 6 דקות
8.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כשחלומות מתגשמים: הכירו את שרונית, גן אירועים פסטורלי בלב השרון
15
15
מהירות:
מתחם אירועים קסום הטובל במרחבי דשא ירוקים המוקפים צמחיה ירוקה, עצים מתמרים וטבע פראי סביב. כדי שיהיה לאורחים שלכם נוח, במקום דאגו לפינות ישיבה קסומות, בשילוב ריהוט מודרני ואיכותי.
על מנת להמחיש לכם את חווית הלקוח המיוחדת בשרונית, בחרנו לארח בבלוג את קטי ועמרי , שהתחתנו במקום במאי האחרון. סיפור האהבה שלהם עם המקום אמנם התחיל בשלט רחוק, אך עובדה זו כלל לא הפריעה להם להתלהב ולהתרגש.

סיפור האהבה של קטי ועמרי בשרונית. צילום: ברנדוסיפור האהבה של קטי ועמרי בשרונית. צילום: ברנדו

ארגון חתונה בשלט רחוק

בעקבות לימודי הרפואה של קטי, הזוג עבר להתגורר בקפריסין לתקופה של שנתיים. לאחר האירוסין, עמרי נשלח כחלוץ עם 'רשימת מכולת' לארבעה ימים מרוכזים בכדי לבחון מספר אולמות. 
עמרי בחן עשרות אולמות ושרונית היה בין המקומות הראשונים שראה. קטי לא ראתה את המקום, אך סמכה לגמרי על עמרי שיחבר עבורה את החלק החסר בפאזל.
כאשר עומרי נכנס לשרונית, הוא ידע בוודאות, יש כאן מאצ'!

הזוג משתף: "מבחינת שנינו זה היה חלום שהתגשם - גן אירועים שלא מרגיש כמו אולם. חלל פתוח תחת כיפת השמיים, באווירה חופשית עם הקסם של הטבע. מצד שני, למרות שהאזור פתוח, הוא תחום מה שמעניק אווירה חמימה וביתית.
זה לא עוד גן אירועים ענק, בו האורחים מתפזרים לכל עבר והולכים לאיבוד, יש זרימה של האורחים במהלך האירוע מחלק קבלת הפנים דרך החופה ולאזור הישיבה האוכל והריקודים.
בחתונה בשרונית מרגישים את האינטימיות".

כאשר עומרי נכנס לשרונית, הוא ידע בוודאות, יש כאן מאצ'! צילום: ברנדוכאשר עומרי נכנס לשרונית, הוא ידע בוודאות, יש כאן מאצ'! צילום: ברנדו | תמונה: שרונית

טקס חופה בגובה העיניים

עמרי ראה את החופה בשרונית, והתלהב מאוד מהקונספט:
"החופה בשרונית נמצאת בקו אחד עם האורחים, בגובה העיניים".
אזור החופה המיוחד נמצא בהמשך לקבלת הפנים. באזור זה ממוקמים כסאות ישיבה על מרבדי דשא ולצידם אזור ישיבה מוגבה כאמפיתיאטרון, לחוויית צפייה מושלמת.
הפרשי הגובה בין החופה והקהל מעניקים אווירה קסומה של יחד. 

"החופה בשרונית נמצאת בקו אחד עם האורחים, בגובה העיניים". צילום: ברנדו | תמונה: שרונית

כולם נהנו מהאוכל בחתונה: מהאלרגי לגלוטן ועד לקרניבור

קטי ועמרי מציינים פה אחד (שימו לב למשחק המילים) כי גולת הכותרת במקום, היא ללא ספק הגזרה הקולינרית. שרונית מציעה לאורחים לא פחות מ-50 עמדות קולינריות, בסגנון FOOD MARKET, סטייל שרונה. במקום ניתן למצוא מתחם אוכל יווני, מתחם בשרים מעושנים, עמדות בורגרס, מתחם אוכל צמחוני-טבעוני, מתחם  קינוחים ועוד (ועוד!) כך שכל אורח יכול למצוא את שאהבה נפשו, מהאלרגי לגלוטן ועד לקרניבור. בשרונית כל האורחים קמים על הרגליים, ומטיילים ב-FOOD MARKET, מריחים את  הריחות, טועמים את הטעמים ונהנים מהמגוון האיכותי שיש לו להציע.
פרט נוסף שחשוב להדגיש, שכל המאכלים מוכנים מחומרי גלם טריים ואיכותיים לעיני האורחים, ומוגשים להם ממש בתום ההכנה.
"אנחנו אנשים שאוהבים שיש שפע", מודים קטי ועמרי. "כשאנחנו מארחים את המשפחה והחברים, חשוב לנו שהאורחים לא ירגישו שהם מוגבלים במנות או בסוג מסוים של אוכל. 
בשרונית ידענו שאנחנו מעניקים לאורחים את החוויה הקולינרית הטובה ביותר: עשרות אפשרויות בחירה, אוכל טרי שמוכן מול העיניים ושלל פינוקים וקינוחים שתורמים לחוויה".
קטי מסכמת: "בחתונה השתתפו כמעט 400 איש, ויצאו לא פחות מ- 1000 צלחות (!) המבחר הוכיח את עצמו, והכי חשוב, אף אחד לא נשאר רעב".

"בשרונית ידענו שאנחנו מעניקים לאורחים את החוויה הקולינרית הטובה ביותר". | תמונה: שרונית
 - כשחלומות מתגשמים: הכירו את שרונית, גן אירועים פסטורלי בלב השרוןתמונה: שרונית

התאמה מלאה גם לשומרי מסורת

הזוג ממשיך ומשתף:
"החתונה שלנו הייתה מעורבת, עם אורחים מכל הגוונים והזרמים, פסיפס עולמי המאופיין בשלל צרכים ורצונות. בין האורחים שלנו, היו לא מעט אורחים דתיים וחרדים, שהעדיפו בשר בכשרות מהודרת. שמחנו מאוד שגם להם דאגו בשרונית". בשרונית כל אחד מהאורחים מרגיש חלק מהאירוע, וגם אורחים עם דרישות והעדפות מיוחדות, זוכים להתפנק על מלא. "בפועל", משתפת קטי בחיוך, "כמות הפינוקים שהיתה בחתונה היתה אסטרונומית. היו פינוקים שאפילו לא ידענו עליהם מראש: סוכריות גומי בבר, צ'ורוסים, ארטיקים וקינוחים מפנקים. אני צוחקת ואומרת, שהלוואי שאחד החברים שלנו יתחתן בשרונית, רק כדי שאני אזכה גם לחוות את כל הטוב הזה בעצמי".

בלטו במיוחד: רחבת הריקודים ובריכת האפטר פארטי

רחבת הריקודים, בשרונית כמו בשרונית, נמצאת גם היא באוויר הפתוח. 
"בגלל האווירה החופשית והמשוחררת, הדיג'יי יכל להרים את הווליום גם בשעות מאוחרות וכולנו זכינו להשתולל כהוגן על הרחבה". משתפת קטי.
גם ברחבה, אנשי הצוות של שרונית באו לקראת הזוג כשהם מתאימים את סבב הריקודים הראשון בהפרדה, כדי ליישר קו עם האורחים הדתיים, ולאחר מכן ריקודים מעורבים, ללא מחיצה. 
בנוסף, במקום מציעים פינאלה מושלמת לאירוע, אזור האפטר - עם בריכת שחיה הצמודה לרחבה, אליה יוכלו האורחים לקפוץ באווירה כיפית וחופשית בסוף החתונה.
שימו לב שבכל אחד מהאזורים יש הפרדה מפלסית, כדי להעניק תחושה של פרטיות ואינטימיות.

"בגלל האווירה החופשית והמשוחררת, הדיג'יי יכל להרים את הווליום גם בשעות מאוחרות". צילום: ברנדו | תמונה: שרונית
"במקום מציעים פינאלה מושלמת לאירוע, אזור אפטר בבריכה". צילום: שחר וין | תמונה: שרונית

מנהל תיק לקוחות המלווה את הזוג מסגירת החוזה ועד לאירוע

נקודה נוספת שמבדילה את שרונית מגני אירועים אחרים, הוא מנהל תיק הלקוחות, המלווה את הזוג לאורך כל התהליך, ושותף גם באירוע עצמו. 
עמרי משתף: "איציק, מנהל האירוע שלנו, עמד לצידנו מהרגע הראשון. קיבלנו ליווי אישי ותומך, ומענה מהיר לכל שאלה או בקשה. הוא היה אחראי לדאוג שחווית השירות והקולינריה תהיה ברמה הכי גבוהה שיש. אחד החששות המרכזיים שלי כחתן טרי, הוא שגם אם סגרתי מול מנהל תיק הלקוחות את הנושאים החשובים, אין לי באמת ידיעה מה יקרה ביום החתונה עצמו, דברים יכולים בקלות להתפספס. בשרונית, הופתעתי לטובה, ובענק: לא הרגשתי כמו 'עוד לקוח', אלא כמו שותף להצלחת האירוע. איציק נכח בחתונה שלנו, ולמרות שהייתי בעננים, הנוכחות שלו שינתה לי את הערב, הרגיעה ופיקסה אותי".

"לא הרגשתי כמו 'עוד לקוח', אלא כמו שותף להצלחת האירוע". | תמונה: שרונית

חווית לקוח יוצאת דופן

לסיום, שאלנו את הזוג עם איזו חוויה הם יוצאים מהחתונה, והתשובה מסכמת את הכל: "בשרונית יודעים להעניק חווית שירות מוקפדת ואיכותית, וגם להתמודד עם הפתעות יוצאות דופן. אפילו שהגשם ניסה להפתיע (בחודש מאי, מי היה מאמין?) האירוע המשיך להתנהל כמתוכנן בהתאמה מושלמת עבורנו: בשרונית פתחו עבורנו את הלב וגם את המטריות והברזנטים, כדי שאף אחד לא ירטב.
היתה לנו חתונה זוהרת ומרגשת, והרבה מכך בזכותכם, צוות שרונית היקר. הצלחתם ליצור חוויה ייחודית שגררה אינספור מחמאות גם מצידם של האורחים.

תודה על הכל, אוהבים ומעריכים  

"בשרונית פתחו עבורנו את הלב". צילום: ברנדו | תמונה: שרונית
אז אחרי שסגרנו עבורכם את הפינה של גן האירועים, אתם מוזמנים להיכנס לבחירת הזוגות של MIT4MIT לשנת 2023 ולהתרשם ממאות ספקים שקיבלו חוות דעת חיוביות על ידי זוגות האתר. אם אתם עדיין מרגישים שאתם מסתבכים, קפצו ל-WedPlanner, העוזר האישי שלכם לתכנון חתונה. תודו לנו אחר כך (:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
שרונית
גני אירועים
שרונית
בואו לחגוג רגעים בלתי נשכחים בשרונית ✨
בואו לחגוג רגעים בלתי נשכחים בשרונית ✨
1.3M
עוד פרטים
הוספת חוות דעת