מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

תגבירו את הווליום: איך להפוך את המוסיקה לכוכבת של החתונה שלכם?

הגעתם לחתונה, שמתם את המעטפה בתוך הכספת, ופתאום אתם מרגישים איך הגוף שלכם מתחיל לזוז! 

Live on DJ & more | זמן קריאה: 7 דקות
14.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
תגבירו את הווליום: איך להפוך את המוסיקה לכוכבת של החתונה שלכם?
15
15
מהירות:
באמצע הביס שאתם לוקחים מהבאן, לאורך שתיית הקוקטייל, כשאתם יושבים על כיסא בר או כשאתם בתור לטעום מעמדת הסביצ'ה - אתם פתאום שמים לב איך הראש שלכם מתנועע לפי הביט, הרגל רוקעת בקצב המוזיקה, והפה מתחיל לזמזם את המנגינה, מבלי שבכלל שמתם לב. נשמע מוכר? אם כן - כנראה שיצא לכם להיות בחתונות עם מוסיקה ממש טובה! אין ספק שהמוסיקה היא אחד מהחלקים הכי מרכזיים באירוע, ולכן גם בחתונה שלכם אתם צריכים לדעת איך להפוך אותה לכוכבת. דיברנו עם שלושה ספקים מעולם המוסיקה שסיפרו לנו איך הם יכולים להפוך את האירוע שלכם ליחיד מסוגו, ואיזה שירות בדיוק תקבלו מהם מלבד המוסיקה המעולה.

"אין ספק שהמוסיקה היא אחד מהחלקים הכי מרכזיים באירוע, ולכן גם בחתונה שלכם אתם צריכים לדעת איך להפוך אותה לכוכבת".

יחס אישי שמוביל לאירוע מוסיקלי במיוחד

כל אחד ואחת מכם תופסים את נושא המוסיקה בצורה קצת אחרת. חלקכם אוהבים פופ בעוד חלקכם מתחברים דווקא לטכנו, עבור חלק מכם את קבלת הפנים צריכה ללוות מוסיקה רגועה ועבור אחרים היא דווקא צריכה להכין את המותניים של האורחים לרחבה. מה שמשותף לכולכם הוא שבסופו של דבר תצטרכו למצוא את ספק המוסיקה שידע לנווט בין כל האהבות שלכם, ולייצר איתו קו מוסיקלי שיתאים לכם ולאורחים ויוכיח את עצמו על רחבת הריקודים בתור מסעיר, מהנה ומיוחד.

בתור דיג'יי עצמאי, דיג'יי עדיאל סויסה יוכל לייצר ביחד איתכם בדיוק את הקו הזה, תוך שמירה על יחס אישי שילווה את האירוע לצד המוסיקה: "הפלוסים הגדולים של דיג'יי עצמאי הם היחס האישי והזמינות בכל שעה ולכל עניין. יש לי זוגות שמדברים איתי גם ב-1 או 2 בלילה על שאלות שמציקות להם, וכחלק מהיחס האישי והחיבוק התמידי שאני מעניק - אני תמיד זמין להם. בסוף הזוגות מחפשים אותנטיות ודיבור בגובה העיניים, עם דיג'יי שמבין אותם ובא לקראתם, גם מבחינת סגנונות מוסיקליים, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הגמישות לאורך התהליך - מתכנון החתונה ועד הערב עצמו".

״בסוף הזוגות מחפשים אותנטיות ודיבור בגובה העיניים, עם דיג'יי שמבין אותם ובא לקראתם״.״בסוף הזוגות מחפשים אותנטיות ודיבור בגובה העיניים, עם דיג'יי שמבין אותם ובא לקראתם״. | תמונה: דיג'יי עדיאל סויסה
כשהדיג'יי לצידכם וביחד עם שיתוף הפעולה שלכם, המוסיקה בחתונה הופכת לכזו שמייחדת את החתונה ומשאירה את הרחבה תמיד מלאה: "אני מנגן מגוון מאוד רחב של סגנונות, ומתאים את עצמי לזוגות שבעצמם מגוונים מאוד בז'אנרים המוסיקליים שהם מתחברים אליהם. אני יכול להתאים את עצמי לכל אירוע - בין אם זה קהל שאוהב ישראלי, דיסקו, רטרו, מיינסטרים, פופ ישראלי, מזרחית וכו'. אני דיג'יי אחד שמחליף המון כובעים, ושומר על ורסטיליות שמשרתת את הזוגות שלי. חשוב מאוד להיערך מראש עם קו מוסיקלי שמתאים לזוג ולקהל, ובמקביל חשוב גם לזכור לתת לי מרחב מחייה בנושא. העבודה שלי היא לקרוא את הקהל בזמן נתון, ובהתאם לדעת לזוז עם המוסיקה ולהרגיש את הקצב על הרחבה. כל זוג מוזמן לשתף אותי במגבלות שלו - שירים מסוימים, אמנים וכו', ובהתאם לזה אני יכול להיות מגוון ודינאמי. המטרה היא שהאורחים שיוצאים מהערב הזה ירגישו שלא היתה פה עוד חתונה, אלא מסיבה עם טוויסט ומחשבה".

״אני דיג'יי אחד שמחליף המון כובעים, ושומר על ורסטיליות שמשרתת את הזוגות שלי״.״אני דיג'יי אחד שמחליף המון כובעים, ושומר על ורסטיליות שמשרתת את הזוגות שלי״. | תמונה: דיג'יי עדיאל סויסה

חתונה אחת - שני דיג'ייז

אם מישהו היה מספר לכם שאתם יכולים ליהנות משני דיג'ייז בחתונה אחת הייתם מאמינים? אם לא, כדאי שתאמינו! היום כדי להפוך את המוסיקה לכוכבת של החתונה תוכלו למצוא חבילות שמאפשרות לכם ליהנות מעמדה שיש בה לא רק דיג'יי אחד אלא שניים ויותר, שכל אחד מהם מתאפיין בסגנונות שונים ויחד הם ירכיבו לכם רחבה מגוונת, מקפיצה ומשמחת במיוחד.

זוהי בדיוק החבילה שאותה מציעה חברת ג'וי מיוזיק, שבה חברים למעלה מ-20 דיג'ייז שונים: "בחברה שלנו 8 מתוך 20 דיג'ייז עושים חתונות. באופן קבוע מגיעים מטעמנו 2 דיג'ייז לכל אירוע, כי יש בזה משהו יותר מגניב וכיפי לקהל. כשיש יותר מדיג'יי אחד בחתונה יש לנו יותר אנשים על העמדה, יותר גיוון וגם כמה ראשים מוסיקליים שונים. עצם העובדה שאנחנו חברה של דיג'ייז מאפשרת לנו לתת יותר לזוגות, וכמובן גם לתת להם שקט נפשי כשהם יודעים שאם חס וחלילה יש צורך - תמיד יש לנו גיבוי אחד לשני. בתור דיג'ייז שעובדים בצוות אנחנו נפגשים פעם בשבוע כדי לדבר על מוסיקה חדשה, להתאמן ולעשות סיעור מוחות. כל אחד מאיתנו מביא איתו כיוון קצת אחר, וככה אנחנו יכולים להפרות אחד את השני בעוד מוסיקה טובה ובעוד סגנונות".

״באופן קבוע מגיעים מטעמנו 2 דיג'ייז לכל אירוע, כי יש בזה משהו יותר מגניב וכיפי לקהל״.״באופן קבוע מגיעים מטעמנו 2 דיג'ייז לכל אירוע, כי יש בזה משהו יותר מגניב וכיפי לקהל״. | תמונה: ג'וי מיוזיק
אז איך החתונה שלכם עומדת להרוויח מכל זה? פשוט מאוד - ככל שהדיג'ייז נחשפים ליותר מוסיקה, ככה הרחבה שלכם עומדת להיות מוסיקלית ומגוונת יותר: "אין לנו תכנון קבוע במוסיקה, וכשאנחנו מגיעים 2 דיג'ייז לאירוע אנחנו מאוד זורמים ופתוחים. אנחנו עובדים בסנכרון ומאוד מפרגנים אחד לשני, והזוג שמתחתן והקהל רק מרוויחים מכל זה. בתור צוות אנחנו יכולים להתחיל להסתובב בין האורחים כבר משלב קבלת הפנים, להסתכל על הדברים הקטנים, לראות מה מפעיל אותם ומה גורם להם לזוז, ועם כל המידע הזה אנחנו יכולים לנגן מוסיקה שמתאימה לכל אירוע באופן ספציפי. זוגות שרוצים לקחת את כל זה אפילו עוד צעד קדימה, יכולים בתוספת תשלום לשלב עוד דיג'ייז עם התמחות ספציפית באפטרים וטכנו. בתור חברה אנחנו יכולים לדאוג לזוגות לכל הפתרונות תחת קורת גג אחת, וזה היתרון הגדול שלנו".

״זוגות שרוצים לקחת את כל זה אפילו עוד צעד קדימה, יכולים בתוספת תשלום לשלב עוד דיג'ייז עם התמחות ספציפית באפטרים וטכנו״.״זוגות שרוצים לקחת את כל זה אפילו עוד צעד קדימה, יכולים בתוספת תשלום לשלב עוד דיג'ייז עם התמחות ספציפית באפטרים וטכנו״. | תמונה: ג'וי מיוזיק

מוסיקה חיה - רחבה בועטת

אם בא לכם להפוך את המוסיקה בחתונה שלכם לסופר ייחודית, תוכלו תמיד לשבור את מסגרת הדיג'ייז הקבועה ולהכניס במקומה, או בנוסף אליה, גם להקה חיה. שילוב של להקה חיה בחתונה שלכם מבטיח לכם לא רק גיוון אלא גם ייחודיות נדירה, שתרים לכם מסיבה מטורפת ברחבה ותשאיר את חותמה על האורחים.

כדי שתצליחו לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, כדאי לכם להכיר את להקת Music Effect שמביאה איתה חדשנות, סטייל והכי חשוב - מוסיקה מדהימה: "זה ידוע שזוגות לוקחים דיג'יי לחתונה, ואנחנו לוקחים את השירות המוסיקלי הזה למקום קצת אחר - הרבה יותר מיוחד ומקפיץ. בתור להקה אנחנו שמים דגש חזק מאוד על חדשנות, עם הופעה חיצונית מהממת ותלבושות יוצאות דופן. מאוד חשוב לנו לתת שואו ולבחור את הכל בקפידה - החל מהזמרים והנגנים שלנו, דרך התלבושות ועד כלי הנגינה שלנו. יש אצלנו גם כוח נשי חזק עם זמרות, מתופפות, סקסופוניסטיות ועוד - משהו שחסר מאוד בתחום המוסיקה באירועים בארץ. הרעיון הוא להתאים את עצמנו לכל זוג לפי התקציב והרצון האישי: אנחנו מגיעים כלהקה של בין 3 ל-10 זמרים על הבמה, עם אפשרות משחק גדולה לסגנונות מוסיקליים, כלי נגינה וכו'. אין לנו רק תבנית אחת שאיתה אנחנו מגיעים, ואנחנו מאפשרים המון חופש בחירה לכל זוג. זה מאוד נוח".

״אנחנו מגיעים כלהקה של בין 3 ל-10 זמרים על הבמה, עם אפשרות משחק גדולה לסגנונות מוסיקליים, כלי נגינה וכו'״.״אנחנו מגיעים כלהקה של בין 3 ל-10 זמרים על הבמה, עם אפשרות משחק גדולה לסגנונות מוסיקליים, כלי נגינה וכו'״. | תמונה: Music Effect
טוויסט היא מילת המפתח של הלהקה. ככל שתרדו לפרטים הקטנים יותר, כך תוכלו לדייק את המוסיקה שתתנגן באירוע ולבחור את הזמרים והנגנים בהתאם: "יש לנו חבילות שמתאימות לכל שלב באירוע - קבלת פנים, כניסה לחופה, ריקוד סלואו, לייב דיג'יי ואפטר פארטי. ככה אנחנו יכולים לכסות את האירוע כולו בלי שהזוגות צריכים לדאוג לשום דבר, כשהכל כמובן מותאם לסגנון שלהם. יש זוגות שאוהבים יותר חצוצרה וכאלה שמתחברים יותר לסקסופון. יש כאלו שאוהבים זמרי רגאטון ויש כאלו שדווקא מתחברים יותר לזמרי היפ הופ או ראפ. בתור להקה יש לנו את כל האפשרויות, והזוגות יכולים להרכיב את הלהקה שתגיע לאירוע שלהם. בנוסף ללהקה מגיע איתנו גם דיג'יי שמלווה אותנו, שמייצר רמיקסים עם שירים שהכנו מראש וגם ממקסס אותנו בלייב. זה מקפיץ, משוגע ומאוד חדשני, ובשלב האפטר פארטי הוא לוקח את הפיקוד על הרחבה. אנחנו מייצרים מסיבה שהיא שואו אדיר".

״בתור להקה יש לנו את כל האפשרויות, והזוגות יכולים להרכיב את הלהקה שתגיע לאירוע שלהם״.״בתור להקה יש לנו את כל האפשרויות, והזוגות יכולים להרכיב את הלהקה שתגיע לאירוע שלהם״. | תמונה: Music Effect

זה הזמן לרקוד כאילו אף אחד לא מסתכל!

דיג'יי אחד, שני דיג'ייז או להקה שלמה - באיזו דרך שלא תבחרו, העיקר שתרקדו עד אור הבוקר! עם הספקים המעולים האלו ועוד רבים שתוכלו למצוא בקטגוריית מוסיקה לחתונה בעמוד נותני השירות שלנו, אין לנו ספק שגם המוסיקה בחתונה שלכם תהיה לא פחות ממטורפת, ותגרום גם לאחיין בן ה-5 וגם לסבתא בת ה-90 לנענע כמו שצריך. תהנו!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
"הם רקדו את עצמם לעצמם… על רחבת הריקודים"
כמה עולה לסגור DJ לחתונה?
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
1
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
הגבעה
אולמות וגני אירועים
הגבעה
״המקום הכי חלומי שראינו בחיים שלנו״
״המקום הכי חלומי שראינו בחיים שלנו״
454.3K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת