מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

סיפורי חתונה: הרגעים שאי אפשר לשכוח

חתונות הן הרבה יותר מהטקסים והחגיגות, הן מלאות בסיפורים בלתי נשכחים. מיד נחשוף אתכם לכמה רגעים מרגשים וייחודיים ביותר שקרו במהלך האירועים: מהפתעות של הרגע האחרון ועד רגעים מרגשים שנצרבים בלב. הצטרפו אלינו לסיפורים שמאחורי הקלעים של חתונות מרגשות במיוחד.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
2.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
סיפורי חתונה: הרגעים שאי אפשר לשכוח
15
15
מהירות:
בכל חתונה יש רגעים שקשה לשכוח... הצוות, הדיג׳יי ועד מעצבת השיער ואפילו מקום ההתארגנות, חווים אותם מקרוב. בכתבה זו נשתף אתכם בארבעה סיפורים מרגשים ומיוחדים שקרו במהלך חתונות, דרך עיניהם של הספקים שהיו שם כחלק בלתי נפרד מהחוויה. 

2 כלות בהפתעה- הסיפור של המאפרת ומעצבת השיער, אלינה גלוזמן:

"לפני שלושה חודשים ארגנתי חתונה מיוחדת במינה לשתי כלות. זה היה סיפור מיוחד עבורי, כי לפני שבע שנים, כשעוד הייתי בתחילת הדרך שלי, אחת מהן הייתה המלווה של כלה אחרת וארגנתי אותה. 
שמרנו על קשר באינסטגרם במשך השנים, ותמיד עקבנו אחת אחרי השנייה. ביום הגדול שלה היא אמרה לי: "אחרי שבע שנים שהתאמנת והשתפשפת, אני רוצה שתארגני אותי לחתונה שלי, אבל אני מתחתנת עם אישה, אז זה שתי כלות." היא הייתה הלקוחה הראשונה שלי אי פעם בתשלום, ואחרי כל הזמן הזה, היא חזרה אליי עם בת זוגה לאירוע הגדול שלהן.

כבר בפגישת הניסיון אמרתי לה שאני מדברת אליה כמו אל חברה, והתרגשתי מאוד להיות איתה בכל שלב בחייה. לארגן שתי כלות זה אתגר ייחודי, לכן הצטרפה אליי מומחית לעיצוב שיער, והתחלנו את ההכנות בנחת כדי לוודא שהכול יהיה מושלם.

ביום החתונה, הן היו בחדרים שונים כדי שלא יראו אחת את השנייה לפני המפגש. אחרי ההכנות, הן נסעו ברכבים נפרדים למפגש המרגש עם הצלמים ביער".

"היא הייתה הלקוחה הראשונה שלי ואחרי כל הזמן הזה, היא חזרה אליי עם בת זוגה לאירוע הגדול שלהן". | תמונה: אלינה גלוזמן- איפור ועיצוב שיער

הזיכרון האחרון- הסיפור של צלם הוידאו, אבי גינת:

"היינו באירוע בזמן צילומי משפחות, ובזמן הזה אני רואה שהסבא לא 100%. ניגשתי לאבא ואמרתי לו 'הסבא בסדר, הכול בסדר?' והוא אמר לי 'כן, ככה הוא'. למעשה מה שקרה, זה שלאחר שצילמנו לצלם אותו- הסבא נפטר. החתן והכלה לא ידעו שום דבר כי לא רצינו לפגוע להם בשמחה וביום המיוחד שלהם, עשו הכול כדי לא לערב את הזוג במה שקורה. עם כל הכאב, שאני כבר מודע למצב, עשינו הכול כדי לא לשדר אווירה עצובה. 

יומיים למחרת, הזוג מתקשר אליי לסגור חשבון, אפילו לא ניגשתי אליהם לסגור חשבון. הם אמרו לי תודה על הכול ופרגנו לי ממש והם סיפרו לי את מה שקרה ואמרו שריגשתי אותם, עם המקצועיות שלי והקליפ ששידרתי להם במתנה בזמן האירוע כדי להעצים את השמחה עד כמה שניתן. בדיעבד יצא שצילמנו את הרגעים האחרונים של הסבא, ואת הזכרונות האחרונים ממנו. עקב מה שקרה, הזוג נכנס לי ללב ונהיינו ממש חברים". 

לסרטון אין קשר לנאמר | מפאת רגישות וכבוד לזוג לא נוכל לחשוף את פרטיהם. | מקור: Avi Ginat Films

התארגנות בדקה ה-90- הסיפור של מקום להתארגנות, בוטיק פנטהאוס:

"רגע לפני החתונה שלהם, קיבלו בני הזוג את ההודעה המטרידה שהמקום שבו תכננו להתארגן ביטל את ההזמנה בדקה ה-90. ההתרגשות והמתח שלפני היום הגדול הפכו במהרה לדאגה גדולה. אך מתוך המשבר נולד פתרון קסום. לאחר חיפושים מהירים, נמצא המקום שלנו, והקליק היה מהיר ומתאים ב-100%.

ביום החתונה, כשהם נכנסו אלינו, נתנו להם הרגשה שכל ההכנות התנקזו לרגע המיוחד הזה. המקום היה מעוצב באופן מושלם, עם נוף עוצר נשימה, הצוות שלנו עשה כל מאמץ להפוך את החוויה למושלמת, עם פינוקים קטנים שהוסיפו נגיעה אישית. למרות ההתחלה המלחיצה, בני הזוג זכו ביום התארגנות חלומי שהפך את החתונה לאירוע בלתי נשכח".

"מתוך המשבר נולד פתרון קסום". | תמונה: בוטיק פנטהאוס

הטבעת האבודה- סיפורו של דיג'יי יניבי:

בסוף ערב חתונה קסום ומלא בריקודים, כשהאורות החלו להתעמעם והמוזיקה דעכה, שמתי לב שהחתן והכלה נראים מוטרדים מאוד. ניגשתי אליהם ושאלתי מה קרה, וגיליתי לתדהמתי שהם איבדו את טבעת האירוסין במהלך האירוע. מיד הרגשתי צורך לעזור להם. ידעתי כמה הטבעת הזאת משמעותית עבורם.

התחלנו בחיפושים נואשים בין השולחנות, מתחת לכיסאות, ברחבת הריקודים, ואפילו במטבח ובחדרי השירותים. עברנו פינה אחר פינה, חדר אחר חדר, כשאני מנסה לשמור על מצב רוח מרומם ולעודד אותם שלא לאבד תקווה. הזמן חלף, האולם התרוקן, והעייפות כבר החלה להשפיע, אבל לא ויתרנו.

בסופו של דבר, אחרי חיפושים רבים- הטבעת נמצאה! ההקלה והשמחה שהציפו את פניהם של החתן והכלה היו מרגשים במיוחד. הצעתי להקפיץ אותם הביתה, ובדרך הביתה דיברנו על רגעי האושר מהחתונה ועל איך שהכול הסתדר בסופו של דבר. כשהגענו לביתם, הם הודו לי מכל הלב על העזרה והתמיכה שהענקתי להם ברגע הקשה הזה. הרגשתי סיפוק גדול מעצם היכולת להיות שם עבורם ולעזור להם לסיים את הלילה עם חיוך על הפנים".

חתונות הן אירועים מלאי רגשות, חוויות וסיפורים בלתי נשכחים. הספקים שמשתתפים בהן לא רק תורמים להצלחת האירוע, אלא גם חווים רגעים מרגשים ובלתי צפויים שמלווים אותם לאורך הקריירה.

הסיפורים שלהם מזכירים לנו עד כמה האהבה והחיים מלאים ברגעים מיוחדים, שלא תמיד ניתן לצפות או לתכנן מראש. בין אם זה סבא שנפטר אחרי החתונה, התארגנות בדקה ה-90, זוג כלות שהתארגנו יחד או זוג שאיבד את טבעת האירוסין - כל סיפור כזה מוסיף שכבה נוספת של משמעות ויופי לאירועים האלה. הסיפורים הללו הם התזכורת לכך שבכל חתונה יש רגעים שאין להם תחליף, והם אלו שהופכים את האירוע לחוויה חד-פעמית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אלינה גלוזמן | איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
אלינה גלוזמן | איפור ועיצוב שיער
איפור ושיער לכלות
איפור ושיער לכלות
18.9K
עוד פרטים
logo
Avi Ginat Films
צילום וידאו וסטילס
500 שקלים הנחה
צילום וידאו אומנותי וייחודי
צילום וידאו אומנותי וייחודי
71.7K
למימוש ההנחה
logo
בוטיק פנטהאוס
מקום להתארגנות
10% הנחה
בוטיק פנטהאוס - המקום המושלם להתארגנות
בוטיק פנטהאוס - המקום המושלם להתארגנות
68.2K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת