מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה מהסרטים

לכל פלטפורמה יש את ספריית הסרטים שלה - מנטפליקס דרך דיסני ועד בתי הקולנוע. כל ספריית סרטים כזו מביאה איתה מגוון אפשרויות של סרטים לצפייה, וכל מה שאתם נדרשים לעשות זה פשוט לבחור את הסרט שמתחשק לכם לצפות בו. אז בין אם אתם אוהבים סרטי דרמה, קומדיה, מותחנים או אימה - הכנו לכם כתבה שהיא ספריית הסרטים השלמה של MIT4MIT! דיברנו עם חמישה ספקים שסיפרו לנו על החתונות שכאילו יצאו מתוך סרט, והשאירו את חותמן לנצח על הלבבות של כולם.




הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
13.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה מהסרטים
15
15
מהירות:

"החתונה היוונית שלי"

כנראה שרובכם מכירים את "החתונה היוונית שלי" כסרט קומדיה משנת 2002, אבל בספריית הסרטים שלנו הוא סרט שונה לחלוטין. הצוות של "מקום בים" מספר לנו על החתונה היוונית שנערכה אצלם, ויצרה זיכרון מהמם אצל כל האורחים: "באוקטובר האחרון התחתן אצלנו זוג של כוכבים - מרום ודריה. זה היה ביום שישי בצהריים, זוג תל אביבי שחי את המסיבות והפאן של החיים, והם החליטו להרים חתונה פשוט בלתי נשכחת. הם ביקשו מכל האורחים להתלבש בלבן, וכבר משלבי התכנון ידענו שאנחנו עושים הכל כדי לחבר את הטרנד המיקונוסי לחתונה שלהם".

האווירה, כמצופה, היתה יוונית למדי: "הזוג ביקש להתרחק כמה שיותר מהחתונה הקלאסית, ולבטא במהלכה את הקונספט הייחודי שבחר. בהתאם, הפכנו את כל המקום למסיבה יוונית על המרפסת שלנו - מרפסת מדהימה שיושבת על המצוק מעל קו החוף. הזוג נכנס לחופה בתופים ובמחולות. בנינו תפריט שהתבסס על הרבה דגים נאים וכמובן על המון אלכוהול מאוד איכותי. יצרנו עשר מנות שהסתובבו בין האורחים לכל אורך הערב, ובנוסף לבר הפרימיום שלנו הוגשו גם קוקטיילים מעולים מהבר של חברת לומינר. מעצבת הבית שלנו שילבה בין סגנון בוהו שיק להמון צמחים ירוקים, והאווירה הייתה של מסיבה על חוף הים. בסוף החתונה הזוג עם עוד 40 חברים המשיכו לאפטר פארטי בחוף הים, וסגרו צימרים נפרדים שנמצאים ממש בסמוך אלינו. בקיצור, היה אצלנו WEDDING WEEKEND כמו שצריך להיות, וזו בהחלט החתונה הכי מיוחדת שהיתה אצלנו לאחרונה".

"ידענו שאנחנו עושים הכל כדי לחבר את הטרנד המיקונוסי לחתונה שלהם". | תמונה: מקום בים

דיסני זה כאן!

אוהבי מלך האריות ובת הים הקטנה להתפקד - את החתונה הזו אתם ממש עומדים לאהוב! ברוכים הבאים לעולם שכולו דמיון וקסם, שהוקם במיוחד לכבוד החתונה הבאה. מחברת "The Photo Factory" מספרים לנו על החתונה שכל כולה אבק כוכבים: "יצא לנו לצלם חתונה מאוד מיוחדת של כלה וחתן שמעריצים את דיסני, ובהתאם תכננו את כל הקונספט של החתונה. החתונה התקיימה באולם אירועים ברמת השרון, וכל העיצוב והאווירה, מהפרטים הקטנים ועד הגדולים ביותר, היו בהשראת דיסני: השמלה של הכלה, הנעליים, החדר שבו הכלה התארגנה, טבעת האירוסין שלה, עיצובי השולחן, הפרחים שעל השולחנות עוצבו כמו מיקי מאוס, היו בלונים של דיסני בכל מקום, שיר הכניסה לחופה ושל שבירת הכוס היו מתוך סרטי דיסני, והכלה אפילו שרה לחתן שיר של דיסני! זה היה סופר מיוחד".

גם חברת הצילום השתלבה בקונספט המיוחד ושילבה אותו בצילומים: "הקמנו עבור הזוג והאורחים עמדה של צילומי פולארויד עם אביזרים שנלקחו מתוך סרטי דיסני, והשגנו במיוחד בשבילם מעטפות ממותגות עם חותמת של דיסני כדי לשים את תמונות הפולארויד בתוכן. גם הוידאו שערכנו להם היה בסגנון דיסני, עם שילוב של שירי דיסני וקטעים מסרטים שונים. זו ללא ספק חתונה לא שגרתית, חתונה מהסרטים שלא רואים כל יום".

"כל העיצוב והאווירה, מהפרטים הקטנים ועד הגדולים ביותר, היו בהשראת דיסני". | תמונה: The Photo Factory

להתרגש מהחתונה ביחד עם הזוג

אנחנו מגיעים לז'אנר הרומנטי ביותר של הסרטים, עם חתונה שבה הספק התרגש לא פחות מהזוג. הסקסופוניסט עמית ברקן משתף אותנו בחתונה שריגשה אותו עד דמעות: "השתתפתי בחתונה באזור הצפון, אחרי שהכלה סגרה איתי את התאריך כמעט שנה מראש. בגלל טווח הזמן הארוך הספקנו להעמיק את ההיכרות שלנו עד החתונה, וסגרנו חבילה של סקסופון לקבלת הפנים וגם לרחבת הריקודים. כשהגעתי לאירוע יצא לנו לדבר כמה דקות לפני שהאורחים הגיעו. במונחים של יום האירוע 'כמה דקות' נחשב המון עבור זוג, וזו היתה ההזדמנות שלי לדבר איתם, להתרגש בשבילם ולהכיר אותם גם פנים אל פנים. בגלל שהכרתי אותם כמה חודשים מראש, התרגשתי בזמן החופה יותר מבדרך כלל. ראיתי את האהבה ביניהם וחגגתי אותה ביחד איתם. ההתרגשות הזו גרמה לי להביא את עצמי בצורה הכי מדויקת וטובה שאני יכול, ועשיתי להם הכי שמח שאפשר".

החוויה של חתונה שיש מאחוריה חיבור אמיתי היא חוויה מאוד מיוחדת: "כשזוג מתחבר בצורה הזו לספקים - הספקים רוצים לעשות למענו יותר, ויתנו הכל כדי שהזוג יהיה מאושר. בתור ספקים אנחנו תמיד נותנים את המקסימום, אבל כשמתווספים לזה התרגשות וחיבור אישי יש לזה אפקט מאוד משמעותי".

"ההתרגשות הזו גרמה לי להביא את עצמי בצורה הכי מדויקת וטובה שאני יכול". | תמונה: עמית ברקן | סקסופון לחתונה

החתונה השלישית באותה המשפחה

כשאותו הדיג'יי מנגן בכל החתונות במשפחה - אין שום סיכוי שלא תהיה פה חתונה מהסרטים! תוסיפו לזה את הסרט של ימי הקורונה ותקבלו חתונה שאי אפשר לשכוח. דיג'יי גיא פדרמן מחברת "פפריקה מוסיקה" מספר לנו עליה: " אמנם הקורונה עברה וכבר שכחנו מכל מה שהיה, אבל אני פתאום נזכר בתקופה המשוגעת הזו. הסיפור שלי הוא על משפחה עם שלושה אחים, כשבחתונה של השניים הגדולים כבר ניגנתי. לקראת החתונה של האחות הקטנה היא יצרה איתי קשר ואמרה לי 'ברור שאתה הדיג'יי שלי', ואז הגיעה הקורונה. הכלה ובן הזוג שלה החליטו לא לבטל ולא לדחות את האירוע, לכן הייתי בהיכון וידעתי שהחתונה תתקיים. ביום שלפני החתונה הכלה הודיעה לכולם שהיא נאלצת לדחות, ומאז היא דחתה את החתונה ב-4 פעמים שונות. בסוף החתונה אכן התקיימה, ואני לעולם לא אשכח את הרכב שבו הזוג הגיע לחתונה: הם כתבו עליו את כל התאריכים שבהם היו אמורים להתחתן, וליד כל תאריך הם הוסיפו איקס. בגדול הם כתבו את התאריך הסופי עם וי לידו, והוסיפו בענק: 'FINALLY MARRIED!'. זה סיפור עם סוף אופטימי שגם מזכיר לי את התקופה הזו וגם את החתונה המדהימה שהיתה להם".

כשאותו הדיג'יי מנגן בכל החתונות במשפחה - אין שום סיכוי שלא תהיה פה חתונה מהסרטים!כשאותו הדיג'יי מנגן בכל החתונות במשפחה - אין שום סיכוי שלא תהיה פה חתונה מהסרטים! | תמונה: גיא פדרמן - פפריקה מוסיקה

חתונה שהיא לא סיפור סינדרלה

כשמדמיינים חתונה מהסרטים מדמיינים את סינדרלה, אבל הסיפור הבא הוא לא ממש כזה. אז מה כן הופך אותה להיות חתונה מהסרטים? תראו מה מספרת לנו המאפרת ומעצבת השיער יעל זימר, שהכלה בסיפור היא גם דודה שלה: "רווקות מאוחרת היא אחד הפחדים הגדולים של כולנו, וככה מתחיל הסיפור של יפעת, הדודה המושלמת שלי. יפעת היא חלומו של כל גבר, רק שהגבר הזה הגיע 'קצת באיחור'. לא מדובר כאן בסיפור סינדרלה, כי בגיל 35 הייאוש מתחנן שניפול אליו ונרים ידיים, אבל יפעת לא היתה אפילו קרובה לזה! היא נלחמה בעצמה ובדיבורים שהיו מסביב, והמשיכה להאמין שזה ממש לא סוף הסיפור שלה. אני מודה שגם אנחנו בתור משפחה לא האמנו שכשזה יקרה זה יהיה כל כך מוצלח, ושמעבר לפינה היא תמצא בדיוק את האחד שהיא חלמה עליו. שחר, כשמו כן הוא, נכנס לחייה באמצע לילה עמוק והאיר אותה ואותנו באור שכולו אהבה ובשורה טובה. מבחינתי אין יום שמח כמו יום החתונה שלהם, והיתה לי זכות ענקית ללוות ולאפר את יפעת ביום הגדול הזה - שלה ושל כולנו!"

"היתה לי זכות ענקית ללוות ולאפר את יפעת ביום הגדול הזה - שלה ושל כולנו!" | תמונה: יעל זימר

ומה יהיה הסרט שלכם?

לא משנה איפה, איך ומתי תתחתנו - אין לנו ספק שהחתונה שלכם גם היא תהיה חתונה מהסרטים! כדי לתכנן אותה כמו שצריך היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו ובחרו את הספקים שיהיו שם לתעד, לנגן וללוות אתכם בכל צעד. בנוסף, השתמשו במפיק החתונות הדיגיטלי שלנו, ה-WedPlanner, כדי שלא תפספסו שום דבר בדרך. אז מוכנים? החתונה שלכם יוצאת לדרך בעוד 3, 2, 1 - אקשן!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

14
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
מקום בים
מקומות לאירועים בטבע
מקום בים
מה אתם אומרים על חתונה מול הים?
מה אתם אומרים על חתונה מול הים?
78.9K
עוד פרטים
logo
פפריקה | Paprika
תקליטנים
איך אתם רואים את מסיבת החתונה?
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
301.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת