מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

נעלי כלה אורטופדיות - יש דבר כזה?

אין כלה שלא רוצה להיראות הכי טוב שיש ביום החתונה שלה, וחלק בלתי נפרד מאיך שהיא תיראה יהיו גם הנעליים שלה. נעלי כלה יפות יכולות להיות גם נוחות ולא צריך לסבול בשביל להיראות כמו נסיכה. אז האם יש דבר כזה נעלי כלה אורטופדיות יפות?

נעלי כלה | זמן קריאה: 3 דקות
2.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
נעלי כלה אורטופדיות - יש דבר כזה?
15
15
מהירות:
נעלי כלה - נעלי כלה אורטופדיות - יש דבר כזה?תמונה: 5.91
הנעליים הן חלק חשוב מאוד מהמראה של הכלה. אבל לא כל אחת יכולה להתהלך שעות רבות על עקבים גבוהים, או אפילו על עקבים שהם לא גבוהים במיוחד. יש נשים שסובלות מכאבי גב או מבעיות פיזיות אחרות, או נשים שהרגליים שלהן פשוט לא נועדו לצעוד בתוך נעלי עקב. 

הפתרון במצב כזה הוא לנעול נעליים אורטופדיות או נעליים שהן לאו דווקא אורטופדיות בהגדרתן, אלא כאלה שהן פשוט נוחות יותר. נעליים עם עקב נמוך מאוד או שטוחות, או נעליים עם תמיכה נוספת לרגל או לקרסול.

צריך לזכור שלפני הכל הכי חשוב שיהיו לך נעליים נוחות לחתונה ושהן יתאימו לך בדיוק. את אמורה לנעול אותן במשך הרבה מאוד שעות והן חייבות להיות נוחות, אחרת את צפויה לסיים את הערב עם כאבים בגב וברגליים, ואף אחת לא רוצה לסיים ככה את ערב החתונה שלה. 

אחת האפשרויות היא להזמין נעליים לחתונה בהתאמה אישית. מעצבים של נעלי כלה יכולים להתאים לך את הנעל למבנה הרגל, מה שהופך אותן כמובן לנוחות במיוחד פשוט כי הן מותאמות ספציפית לרגל שלך (למשל: מאסטרו נעלי כלה וערב, אטלייה נעלי כלה וערב). אפשר גם לחפש בחנויות נעליים לכלה ולבחור נעל שתהיה נוחה לך. בחנויות ייעודיות לנעלי כלה יש מגוון רחב של דגמים וביניהם גם דגמים נוחים של נעליים לכלה בלי עקב או דגמים שמיועדים למי שזקוקה לנוחות ולתמיכה לכף הרגל (למשל: נעלי ארו).

אם את בכל זאת מעדיפה לקנות נעל אורטופדית, תוכלי למצוא דגמים מעוצבים גם בחנויות של נעלי נוחות (למשל: חנויות כמו הלב הכחול או ליידי קומפורט). הנטייה היא לחשוב שנעליים אורטופדיות הן מיושנות, "זקנות" או לא מעוצבות מספיק. אבל היום יש גם עיצובים מודרניים של נעליים אורטופדיות ואפשר למצוא אותם גם בצבע לבן, זהב או ניוד. והאמת שנעלי כלה כבר לא חייבות להיות דווקא בצבעים הסטנדרטיים, ככה שכל נעל שתהיה בעינייך גם יפה וגם נוחה תוכל להיות הנעל שלך לחתונה. 

כמובן שאת יכולה גם לקנות פשוט נעל שטוחה בצבע לבן, היא לא חייבת להיות מוגדרת בהכרח בתור נעל כלה. נעליים כאלה תוכלי למצוא בכל חנות נעליים ואם לא תספרי לאף אחד שקנית אותן בחנות נעליים רגילה, גם אנחנו לא נספר. 

עוד אופציה היא פשוט לצאת מהקופסה. אם את חייבת נעליים נוחות במיוחד ולא מצאת נעליים אורטופדיות שימצאו חן בעינייך ובכל זאת את רוצה להיות מיוחדת, את יכולה לנעול כפכפים עם טוויסט או אפילו סניקרס. תהיי בטוחה שגם בנעליים כאלה את תהיי בלתי נשכחת.

לא משנה באיזה מהאופציות תבחרי, אם את יודעת שנעליים עם עקב גבוה, נעליים עם קצה מחודד או כל פרט עיצובי אחר עלול לגרום לך לחוסר נוחות – אל תתפתי לרכוש נעליים כאלה. נכון, אנחנו רוצות להיות הכי הכי יפות ביום החתונה שלנו אבל ביום כזה חשוב גם שתרגישי הכי נוח שאפשר. יום החתונה הוא יום ארוך ומלחיץ ולתחושת חוסר הנוחות שלך תהיה השפעה גם על רמת הלחץ ועל מצב הרוח שלך. כל דבר שאת יכולה להוריד מרשימת הדאגות שלך ליום החתונה הוא מבורך ולבחור בנעל נוחה זו דרך מצוינת להתחיל ברגיל ימין!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

32
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
כלה קלה
שמלות כלה
שמלות כלה במחיר שפוי
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
21.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת