מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מארגנטינה באהבה: החתונה של ליילה וצחי

ליילה וצחי הם מהזוגות האלו, שכששומעים את הסיפור שלהם, מאמינים בזיווגים והתאמות מדויקות. שניהם חוו קשיים במשפחה מסיבות מצערות ולא צפויות, שניהם אוהבים לטייל ולעבור הרפתקאות יחד בזמן הפנוי ושניהם, מסיבות שונות, דוברי ספרדית ומחוברים לתרבות בכל ליבם. גם בחתונה שלהם, הם החליטו להכניס את כל האלמנטים הייחודיים וליצור אירוע בקונספט ייחודי שהאורחים יזכרו לזמן רב.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
11.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מארגנטינה באהבה: החתונה של ליילה וצחי
15
15
מהירות:
הכירו את ליילה, אחות במחלקת הילדים בבית החולים 'שניידר' וצחי, מתכנת בחברת הייטק. הם הכירו, כמו רבים, בזמן הקורונה באפליקציית היכרויות אליה נרשמו כמעט באותו היום, מבלי לדעת "אהבתי את זה שהוא עושה סנובורד ושהוא חכם ואפשר לדבר איתו. כבר בדייט הראשון הכרנו לעומק וישר קפץ נושא ההורים, הכאב חיבר בינינו וחיזק את הכימיה שהייתה שם". ליילה איבדה את אביה בילדותה בתאונת עבודה וצחי איבד את אימו בגיל 21 בעקבות מחלה, הנחמה ונקודות הדמיון בסיפורים של שניהם, חיברו ביניהם בצורה עמוקה "היה לנו חיבור שאי אפשר להסביר במילים, אפילו אחרי הדייט השני כבר הרגשנו שאנחנו מכירים מלא זמן וידענו שזה-זה".

"אפילו אחרי הדייט השני כבר הרגשנו שאנחנו מכירים מלא זמן וידענו שזה-זה". צילום: נדב כהן יונתן
לאחר שנתיים יחד, ולאחר מספר רמיזות מצד הכלה ("אני כבר בת 33, צריך למסד את הקשר, אנחנו רוצים משפחה"), הם טסו יחד ללונדון בתקופת המונדיאל. ליילה הסבירה לצחי שחשוב לה מאוד שביום שיציע, זה יהיה אינטימי ופשוט. הוא מצידו, החביא את הטבעת במעיל במשך כל הטיסה ורגע לפני שיצאו לצפות במשחק של נבחרת ארגנטינה בפאב מקומי, הוא הוציא את הטבעת ואמר 'תרצי לחיות איתי לנצח?'. "אני ישר התחלתי לבכות" מספרת ליילה "במקום להגיד לו 'כן' אמרתי לו: 'החבאת את הטבעת במעיל?' צחקנו והוא שאל 'אז זה כן או לא?'. לקח לנו יומיים לספר למשפחות, רצינו שזה יהיה שלנו לכמה זמן".

"החבאת את הטבעת במעיל?"
כשזה הגיע לתכנון החתונה, היו כמה דברים ברורים בדמיונם. קודם כל, הכלה שנולדה בארגנטינה רצתה ייצוג של התרבות שלה באירוע וצחי החתן, שצפה בקטנטנות והמורדים יחד עם 2 אחיותיו והתאהב במדינה בלי קשר לבת זוגתו, אהב את הקונספט וזרם. בנוסף, בהיותם זוג צנוע ופשוט, הם רצו מאוד חתונה במקום פתוח באווירה קיבוצית וכך הגיעו אל "הגן בשפיים" וסגרו את התאריך ה-7.8.2023. דבר נוסף שהדגישו הוא הייצוג של ההורים החסרים בטקס החופה, את זכרונם החליטו לציין באחד מעמודי החופה באמצעות תמונה של כל אחד מהם ופרחים. 

7.8.2023 - 7.8.2023 - "הגן בשפיים". צילום: נדב כהן יונתן
את זכרונם החליטו לציין באחד מעמודי החופה באמצעות תמונה - מרגש. צילום: נדב כהן יונתןאת זכרונם החליטו לציין באחד מעמודי החופה באמצעות תמונה - מרגש. צילום: נדב כהן יונתן
"היה דגש דרום אמריקאי בכל אספקט בחתונה, מוזיקת רגאטון ששלטה ברחבה וגם בשירים בחופה, קוקטיילים מרעננים עם פלפל שקורצים לדרום אמריקה, חופה ועיצוב שולחנות בצבעי דגל ארגנטינה הכולל חמניות, גיבסניות לבנות ופרחים כחולים ומתנה לאורחים- מאטה (משקה ארגנטינאי) עם התאריך והשמות שלנו שהונח על כל אחת מהצלחות, ייבוא אישי מארגנטינה. המאטה יוצר ומסמל חברות בתרבות שלנו, וזו התחושה שרצינו שתודגש בחתונה- שכל האורחים הם אנשים שנמצאים בלב שלנו, חברי אמת. היו לנו גם כובעים בייבוא אישי מארגנטינה, שכתוב עליהם 'Recien casados' (נשואים טריים), שכמעט לא הגיעו. יום לפני החתונה, כשכבר התייאשנו וויתרנו על הכובעים, החבילה הגיעה בהפתעה, ממש בדקה ה-90. גם בכניסה לחופה רצינו לעשות משהו מיוחד ולערב את האחייניות שלנו, וכך יצא שהטבעות הוכנסו על ידי צוות 'Ring security' שכלל את האחיינית שלי עם המזוודה, שני בני דודים עם אוזנייה, משקפי שמש ווקי טוקי ששימשו כמאבטחים ושאר האחייניות שתפעלו רובה בועות, להגנה על הטבעות.

מה שהיה הכי חשוב לנו זו האווירה השמחה. רצינו לשמוח ולחגוג שסוף סוף כל אחד מאיתנו מצא את האדם הנכון לו בזמן הנכון".

צילום: נדב כהן יונתןצילום: נדב כהן יונתן
מתנה לאורחים- מאטה (משקה ארגנטינאי) שהונח על כל אחת מהצלחות. צילום: נדב כהן יונתןמתנה לאורחים- מאטה (משקה ארגנטינאי) שהונח על כל אחת מהצלחות. צילום: נדב כהן יונתן
כובעים בייבוא אישי מארגנטינה, שכתוב עליהם 'Recien casados'. צילום: נדב כהן יונתןכובעים בייבוא אישי מארגנטינה, שכתוב עליהם 'Recien casados'. צילום: נדב כהן יונתן
הטבעות הוכנסו על ידי צוות 'Ring security'הטבעות הוכנסו על ידי צוות 'Ring security'
גם בלוק שלה, שמרה ליילה על פשטות, קלאסיות ואלגנטיות "השמלה שלי, מהסטודיו של לירון פרטוש, הייתה הבחירה הראשונה שלי. הרגשתי הכי בנוח, הסטודיו היה משפחתי ומתחשב בכל בקשה, עטפו אותי מכל כיוון באהבה ואכפתיות. את האיפור והשיער עשתה לי עדן אטון, שגם ארגנה את אחותי ביום החתונה שלה. האיפור היה מדויק,  לא נהרס בשום שלב של היום למרות שמדובר בחתונה בחודש אוגוסט והשיער שלי לא זז! הרגשתי נסיכה ליום אחד".

הספקים של צחי וליילה נבחרו כל כך בקפידה, שהם הרגישו ביום החתונה בחיק המשפחה "הדיג'יי עומרי קרסו מHype הוא אדם סופר מוכשר, הוא קרא אותנו ואת הקהל ולא סתם זרק לי את השיר 'בומבה' ברגע שאמרתי שאני דרום אמריקאית, הוא היה פשוט מדויק.
גם הצלם נדב כהן יונתן, שהגיע עם הצוות שלו ואפילו עם רחפן, הרים לנו את המורל מהרגע הראשון. שנינו לא אוהבים להיות בפרונט ומובכים ממצלמות ובכל זאת, בזכותו, התמונות יצאו מדהימות".

"השמלה שלי, מהסטודיו של לירון פרטוש, הייתה הבחירה הראשונה שלי". צילום: נדב כהן יונתן
"הדיג'יי עומרי קרסו מHype הוא אדם סופר מוכשר, הוא קרא אותנו ואת הקהל מושלם". צילום: נדב כהן יונתן
"היה פשוט מדויק". צילום: נדב כהן יונתן

איזה טיפים יש לכם לזוגות לפני חתונה?

  • להקשיב ללב שלכם ולא לנורמה
  • להתחשב באורחים שלכם עד כמה שאפשר מבחינת מרחק, חנייה, הסעות
  • לנשום ולהבין שהכול מסתדר בסופו של דבר
  • זכרו שזה 4-5 שעות של אירוע, ושווה לנצל אותם בצורה הכי שמחה וטובה שיש

אז מזל טוב לליילה וצחי, או יותר נכון Felicidades ונשמח לקבל מאטה, כובע או אפילו איזה הזמנה לאסאדו. 

מזל טוב ליילה וצחי! צילום: נדב כהן יונתןמזל טוב ליילה וצחי! צילום: נדב כהן יונתן

רשימת הספקים שעשו את החתונה של צחי וליילה:

לוקיישן: הגן בשפיים
מגנטים: טרנד 54
בר קוקטיילים: ג'ספר שירות קוקטיילים
שמלת כלה: לירון פרטוש
איפור ושיער: עדן אטון
חליפת חתן: דורון אשכנזי

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

38
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
הרב נריה כהן
רבנים ועורכי טקסים
הרב נריה כהן
"הרב נריה ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחתונה"
151.5K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת