מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

החתונה של אהד ואריה

אין חתונה מתאימה יותר לפתוח בה חג השבועות, מאשר חתונת ה-DIY המהממת הזו, של זוג מהמם עוד יותר: אהד ואריה, וולקאם לבלוג שלנו!
ולמה אנחנו מתרגשים כל כך? כי אהד הוא משלנו!





הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
15.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
החתונה של אהד ואריה
15
15
מהירות:

קצת רקע על השניים:

אהד כהן הוא סקסופוניסט מחונן שמתגורר בצפון כבר 8 שנים, במקור מכפר סבא. אהד מנגן בחתונות בכל הארץ וחבר במתחתנים למען מתחתנים. אריה אייזן, היא מעסה מקצועית לנשים, במקור מרמת הגולן. יחד חברו להם שני אנשי רוח ואומנות, ובחרו בחתונת שטח מיוחדת במינה. הטבע ברקע, הצמחיה והלבוש הלבן של השניים מתלבשים בול על החג הכי אביבי ואותנטי, הלא הוא חג השבועות.

יחד חברו להם שני אנשי רוח ואומנותיחד חברו להם שני אנשי רוח ואומנות | תמונה: אהד כהן

איך הכרתם?

"במקרה שלנו, הקראש היה מיידי. ההיכרות הראשונית היתה בעיצומה של הקורונה, דרך חברים משותפים מהקיבוץ. בתקופה בה שהינו בסגר, יצא לנו לבלות יחד בכל מיני סיטואציות, ונדלקנו (:
העירוניסטים שבינינו, יעדיפו בדייט הראשון לצאת למסעדה או לסרט, אך אנחנו, שני אנשים שבחרו לגור קרוב לטבע, העדפנו לצאת בדייט הראשון למעיין החם.

אריה משתפת בהתרגשות: "הצעת הנישואין המיוחלת הגיעה לאחר שנתיים. נסענו לפורטוגל, ואהד חיכה לרגע הנכון בו שהינו יחד על מצוק רומנטי במיוחד בחוף הים כדי להציע".
(הערת סוגריים רומנטית במיוחד: כשרק התחילו לצאת, אהד רשם לאריה חמשיר סופר רומנטי, שריגש אותה במיוחד, ובזמן ההצעה, בעודם עומדים על המצוק הוא שחזר את החמשיר - פייר התרגשנו).

בזמן ההצעה, בעודם עומדים על המצוק הוא שחזר את החמשיר - פייר התרגשנו.בזמן ההצעה, בעודם עומדים על המצוק הוא שחזר את החמשיר - פייר התרגשנו. | תמונה: אהד כהן

5 חודשים חלפו עד לחתונה

אהד ואריה, שמתגוררים כיום בצפון במושב שרונה, היו תמימי דעים לגבי הלוקיישן: חתונה בשטח, כמה שיותר קרוב לאמא אדמה. השניים בדקו אפשרות של הפקת אירועים מקצועית, אך היא לא צלחה מסיבות שונות, ולבסוף החליטו להתחתן בחווה ולהפיק את החתונה לגמרי בעצמם.
כך החל מסע שלם, שכלל שיטוט באתר מתחתנים למען מתחתנים, כדי לאתר נותני שירות וחוות דעת אותנטיות. אריה מדגישה, שבסופו של דבר, נעזרו השניים בכמה ספקים בודדים מתוך האתר, אך מתחתנים למען מתחתנים היה המקום הראשון בו חיפשו חוות דעת והמלצות.

חתונה בשטח, כמה שיותר קרוב לאמא אדמה.חתונה בשטח, כמה שיותר קרוב לאמא אדמה. | תמונה: אהד כהן
הפקה וניהול אירועים - החתונה של אהד ואריהתמונה: אהד כהן

איך בחרתם את הספקים לחתונה?

"החלטנו ללכת על ספקים שהיינו בקשר טוב איתם. צלם התמונות הוא חבר שלנו מאזור הכנרת, דרכו הגענו גם לצלם הווידאו. הכל התגלגל כתוצאה מאנשים טובים וחבר שהביא עוד חבר. 
בבחירת הקייטרינג – לקחנו את השף רוסלן מאתר מתחתנים למען מתחתנים, שהיו לו ביקורות מעולות והתמחות באירועי שטח. לדעתנו, מה שייחד את החתונה שלנו מחתונות אחרות, הוא שהיתה הרגשה של משפחה אחת גדולה. כל הספקים הכירו זה את זה והיו חברים, אז היה הכי מגבש ומשמח".

הכל התגלגל כתוצאה מאנשים טובים וחבר שהביא עוד חבר.הכל התגלגל כתוצאה מאנשים טובים וחבר שהביא עוד חבר. | תמונה: אהד כהן

חתונת שטח, על כל המשתמע מכך

הלוקיישן אותו בחרו אהד ואריה לחתונה היה חווה ריקה ושוממת. כדי להפוך את המקום לגן אירועים קטן, היה עליהם להביא את כל העזרים ולהכין את השטח בכוחות עצמם: פתרונות חשמל וגנרטור, מים לשתיה, שירותים ניידים, הגברה ותאורה לאירוע ועוד ועוד. כדי לחסוך בעלויות, אריה, שעוסקת בין היתר גם בעיצוב שולחנות ופרחים, עיצבה את סידורי השולחנות, הזרים והחופה יחד עם משפחתה. בארגון האירוע עצמו, צצו לא מעט אתגרים... כך למשל, כיוון שלא היה נוח לרקוד על חצץ ואבנים שהיו בחווה בשפע, השיגו השניים 15 שטיחים פרסיים נוחים ויפים, שנתנו אפקט מיוחד לשטח ולאווירה.

אריה עיצבה את סידורי השולחנות, הזרים והחופה יחד עם משפחתה.אריה עיצבה את סידורי השולחנות, הזרים והחופה יחד עם משפחתה.
הפקה וניהול אירועים - החתונה של אהד ואריה
15 שטיחים פרסיים נוחים ויפים, שנתנו אפקט מיוחד לשטח ולאווירה.15 שטיחים פרסיים נוחים ויפים, שנתנו אפקט מיוחד לשטח ולאווירה. | תמונה: אהד כהן

אהד מספר:

"התנאים מסביב לא היו לטובתנו: לא ידענו מה יהיה מזג האויר, שלא לדבר על המבצע בעזה שהיה בעיצומו... החתונה תוכננה תחת אי ודאות גדולה. בסופו של דבר מזג האויר היה חם, אך היתה בריזה נעימה שקיררה אותנו ואת האורחים". ההשקעה המיוחדת לא נגמרה כאן. כל אורח קיבל מזכרת דבש אותנטית מהמשק של אחותה של אריה בגולן, וגם עציץ מרהיב.

כל אורח קיבל מזכרת דבש אותנטית מהמשק וגם עציץ מרהיב.כל אורח קיבל מזכרת דבש אותנטית מהמשק וגם עציץ מרהיב.

במה היה חשוב לכם להשקיע?

כיוון שהחתונה שלנו היתה פשוטה יחסית, ולא היו בה הפקות גרנדיוזיות בעלויות גבוהות, היה חשוב לנו להשקיע בדיג'יי כדי שתהיה אווירה שמחה ומרימה. בנוסף, קיבלנו המלצה חמה מאתר מתחתנים למען מתחתנים על עמדת התמונות של BOXO. בחרנו בה בסופו של דבר, כי רצינו משהו אחר, לא מגנטים שנהיו כבר בנאליים בחתונות, אלא עמדת צילום שהיא אטרקציה בפני עצמה. הבחירה התבררה כנכונה - האורחים עפו על זה, וקיבלנו מלא מחמאות.

בחרנו בBOXO כי רצינו משהו אחר, לא מגנטים שנהיו כבר בנאליים בחתונות/בחרנו בBOXO כי רצינו משהו אחר, לא מגנטים שנהיו כבר בנאליים בחתונות/ | תמונה: BOXO
הסקסופוניסט המחונןהסקסופוניסט המחונן | תמונה: אהד כהן

ציפיות מול מציאות בפועל

החתונה היתה מרגשת ושמחה, אך היו לא מעט בלת"מים שהעצימו את הלחץ, והוסיפו כמה עיסוקים ביום החתונה עצמו, שהשניים לא דמיינו. ביום האירוע עבדו בני הזוג יחד עם בני המשפחה והחברים עד הרגע האחרון, על עיצוב המקום. במהלך סידורי השולחנות והפרחים היתה רוח מטורפת, שהעיפה את כל הפריטים הקטנים עליהם עמלו במשך שעות. בנוסף, אריה רכשה שמלה יפיפיה יד שניה, שנקרעה במהלך צילומי הזוגיות. אמא של אריה היתה צריכה לקפוץ במיוחד, ולהביא סיכות בטחון כדי לתקן מה שצריך. מצד שני, היו גם לא מעט חלקים משמחים וכיפים, כמו מנות שהגיעו למרות שלא הוזמנו מראש, אווירת גיבוש כיפית שנוצרה בזמן שכל המשפחה ישבה יחד להכין את הזרים והעיצובים ועוד.

החתונה היתה מרגשת ושמחה.החתונה היתה מרגשת ושמחה.

תנו קצת טיפים למתחתנים עתידיים

  • אל תבצעו בעצמכם את התיאומים מול הספקים – אהד ואריה הסכימו פה אחד: השבוע האחרון לפני החתונה הוא סופר אינטנסיבי, לכן, ההמלצה שלנו היא לא לבצע את התיאומים מול הספקים בעצמכם, אלא להעזר באדם שיבצע זאת עבורכם. במקום שאתם תטלפנו בכוחות עצמכם ותטפלו בסידורים של מי מגיע ומתי, תנו למישהו אחר לעשות זאת במקומכם. אתם מספיק עמוסים.
  • אל תקבעו את קבלת הפנים בשעה מוקדמת – אם החתונה שלכם יוצאת בצהריים, ואתם מתחתנים במקום לא נגיש, אל תקבעו את קבלת הפנים בשעה מוקדמת. הרב שחיתן אותנו הגביל אותנו לחופה מוקדמת, עד 14:00 בשישי בצהריים, ובמבט לאחור, לא נכון להתחתן כל כך מוקדם, לא עבורכם ולא עבור האורחים שמגיעים מרחוק.

  • עשו זאת בעצמכם - אחד הדברים שנהננו מהם בחתונה הוא שהיא היתה כל כולה על טהרת ה-DIY ויצרנו אותה לגמרי בעצמנו: ציוד שהבאנו למקום, סידור השולחנות, זרי הפרחים, עיצוב החופה, פיצ'רים קטנים כמו סיכות מיוחדות לשיער. לעצב בעצמנו זה מאוד אישי, ונותן הרגשה של חתונה שהיא לגמרי אנחנו.
  • בדקו מראש על מה אתם חותמים –עניין נוסף שאנו ממליצים עליו בחום לכל זוג שעומד לפני חתונה, הוא לחתום מראש על חוזה עם כל נותן שירות. לפני שאתם חותמים, כדאי לעבור עליו שוב ולבדוק שהוא אכן מתאים לכם. אם יש סעיף שנראה לכם בעייתי, אל תהססו לומר זאת מראש.

עשו זאת בעצמכם!עשו זאת בעצמכם!

משפט לסיום?

"בשורה החתונה: היתה חתונה מדהימה, ובא לנו שוב! המוזיקה שאנחנו בחרנו, האוכל שהבאנו, והעיצוב שהכנו לגמרי בעצמנו, הפכו את החתונה לייחודית וכזו שהיא לגמרי שלנו".

קרדיטים:
הפקה ועיצוב:
 אהד ואריה
מיקום: Tayara farm
קייטרינג: שף רוסלן הפקת אירועים
עמדת צילום:  BOXO אטרקציות וגימיקים לאירועים
דיג'יי: יואב סבן

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

53
4
הצעות נוספות לקריאה
logo
שף רוסלן -הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
הטבה מיוחדת לחיילים ומילואים
שימוש במתחם אירועים מאובזר ללא עלות
שימוש במתחם אירועים מאובזר ללא עלות
56.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת